Vietkö vauvasi/taaperosi tänään ulos?
Mikä teillä on pakkasraja?
Kommentit (12)
Eilen vielä nukkui aamupäikkärit parvekkeella (-13) mutta iltapäivällä en enää raaskinut (-16 ja kylmeni koko ajan). Nyt -16, sisällä ollaan. Lapsi melko tasan 1v.
Katsotaan vielä, josko 3v-esikoisen kanssa uskaltauduttaisiin hetkeksi pihalle jossain vaiheessa.
Ja juu, etelässä asutaan, voi olla että jos koko talven menis näillä keleillä niin pakkasrajat ois vähän väljemmät.
Pakkasta jotain 20 astetta... Mä en ainakaan taho seistä tuolla pihalla. -15 astetta vielä just menee, jos ei tuule.
astmalapsen pakkasraja -15, kylmemmässä alkaa heti yskiä. Tänään ei siis ulkoilla (-23), kirjastoon mennään kuitenkin autolla käymään. Huomioin myös tuulen, jos on vain -10, mutta kova tuuli, ei ulkoilla.
Jos sielläkään. Täällä savossa on se parikymmentä astetta pakkasta, joten en ihan ulkoilemalla ulkoile. Kun tuo poikakin on vasta 3 kuukautta. Pitemmän ulkoilun pakkasraja on se -10, mutta tosiaan kaupassa ja kirjastossa käyn kylmemmälläkin kun ovat niin lähellä tuossa.
kun ei ole autoa niin päiväkotiin vedin aamulla pulkassa. Vaatetta vaan päälle ja huppu suojaa myös poskia.
Vien ulos, ei pakkasrajaa.
Tarpeeksi päälle niin kyllä siellä tarkenee ja vaunujen eteen huivi tms, niin ei nenä ja posket palellu.
Äitini on kuulemma nukuttanut minua -30'c ja ihan hengissä minäkin olen :)
kärvistellään nyt taaperon kanssa muutama päivä sisällä, taaperolla paleltui viikonloppuna poski ja mulle nousi eilen illalla kuume. Odotetaan siis posken ja äidin parantumista.
Pakkasta täällä on -19, voitaisiin kyllä normaaliolosuhteissa mennä ulos.
kun viedään esikoinen tanssikerhoon. Normaalisti tällainen pakkanen (-22) ei vaikuta menoihin tai ulkoiluihin.
Juonut nyt parina päivänä yllättävän paljon, kun oli kipeänä, plus meni oletettua enemmän hukkaan, kun ei aina maistunutkaan. Eli pakko on lähteä apteekkiin asti hakemaan vauvalle ruokaa, perkules.
5v. menee kerhoon autolla. 2v:n kanssa käydään kaupungilla asioilla. Kävelyä ulkona n.50m.
Lapsilla ei ole pakkasrajaa, mutta minulla on ja se kulkee jossan vähän +30 alapuolella.
En tiedä paljonko ulkona on pakkasta, enkä halua ajatella asiaa, koska on pakko lähteä tänään sinne asioille ja kerhoon.
Ei ole lämpimiä vaatteita jotka edes mahtuisivat päälle, olen niin paksuna.
ei pakkasrajaa