Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on treffi-palstalla ilmoitus omalla kuvallaan, mitä teen?

Vierailija
07.12.2010 |

Sinkkukaverini tuossa soitti ja kysyi, että ihan kuin olisi mun mies treffi-ilmoituksessa.

Ja niin onkin. Mies on laittanut sinne oman kuvansa, ihan selkeesti tunnistaa. Ja kuvan jostain veneestä, joka ei ole meidän. Ja yhden kaverimme koirasta.

Ilmoituksessa mies valehtelee olevansa sinkku, asuvansa yksin, omistavansa koiran.

Mitä hittoa?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku yh ja ilmeisesti ei kannata uskoa että siellä netissä vapaita olis...

valehtelevia varmaan osa.

Kuinka paljon tätä tapahtuu?

Vierailija
2/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten ap:n toimenpiteet etenee...

tsemppiä ja voimia tuleviin koitoksiin..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan näitä kuultu, mutta ei nyt tarvitse alkaa toisteleen samoja juttuja.

Vierailija
5/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto..

Vierailija
6/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se AP kuulkaas osaa ihan itse etsiä tämän viestin sitten kun on jotain uutta kerrottavaa vaikka ei etusivulla näykään. Ihme sekoilua tollanen. Pitää puolen tunnin välein olla lähettelemässä jotain roskaa.

Vierailija
7/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten joku rosvonnut kuvan luvatta, mutta ainahan noi miehet haluaa kokeilla että olisko markkinoita. Ihan normaalia.

Vierailija
8/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heivata pihalle???

Vierailija
9/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Vierailija
10/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menet omana itsenäsi johonkin julkiseen paikkaan missä tapaatte. Ota miehen matkalaukku sinne mukaan ja lyöt sen sitten kouraan. Adios amigo!

Vierailija
11/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommosesta kovasti!

Vierailija
12/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten joku rosvonnut kuvan luvatta, mutta ainahan noi miehet haluaa kokeilla että olisko markkinoita. Ihan normaalia.

Siis sun mielestä ihan normaalia että miehellä on netissä treffi-ilmotus!?! Kun se nyt "haluaa kokeilla oisko markkinoita"!! Huhhuh... Millaisessahan suhteessa mahdat elää!?

Ei kyllä mun mielestä ole mitenkään normaalia. Kysyppä ap mieheltä suoraan ilmoituksesta. Luulempa että vaikka kuinka yrittäisi valhdella että ei ole oma, huomaat kyllä.

Toisaalta onhan siinä se pieni mahdollisuus että joku käyttää miehesi kuvaa...

Vierailija
13/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo itsellesi feikki profiili, kirjoittele ja pyydä treffeille.

Sitten menet omana itsenäsi johonkin julkiseen paikkaan missä tapaatte. Ota miehen matkalaukku sinne mukaan ja lyöt sen sitten kouraan. Adios amigo!

Vierailija
14/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta.

Olen jo jonkun aikaa epäillyt miehen touhuja. Jos tulen huoneeseen, hän laittaa äkkiä läppärin läpän alas. Kännykän ottaa mukaan vessaankin tai sitten laittaa sen kokonaan kiinni (ja sitten sen sukulaiset ja ystävät soittelee mulle ja ihmettelee, miksei miehellä puhelin päällä).

Vilaukselta olen nähnyt, että sillä on ollut Messenger netissä auki. Ei ainakaan kavereidensa kanssa sen kautta viestittele, sen tiedän. Kamala riita tuli, kun tuosta kysyin.

Pitäisikö tosiaan laittaa feikki-ilmoitus... Mutta se haluaisi varmaan valokuvan?

Vierailija
15/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tässä mahtava idea!! :D

Vierailija
16/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet omaasi laita!

Vierailija
17/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta.

Olen jo jonkun aikaa epäillyt miehen touhuja. Jos tulen huoneeseen, hän laittaa äkkiä läppärin läpän alas. Kännykän ottaa mukaan vessaankin tai sitten laittaa sen kokonaan kiinni (ja sitten sen sukulaiset ja ystävät soittelee mulle ja ihmettelee, miksei miehellä puhelin päällä).

Vilaukselta olen nähnyt, että sillä on ollut Messenger netissä auki. Ei ainakaan kavereidensa kanssa sen kautta viestittele, sen tiedän. Kamala riita tuli, kun tuosta kysyin.

Pitäisikö tosiaan laittaa feikki-ilmoitus... Mutta se haluaisi varmaan valokuvan?

Kai niitä kuvia netti on väärällään. Elä laita sitä kuvaa siihen profiiliin vaan lähetät sitten vasta pyynnöstä sähköpostina... Ehkä sulta löytyy joku tuttukin jota mies ei tunne ja joka suostuisi kuvaansa lainaamaan hyvään tarkoitukseen!?!

Vierailija
18/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä ihan loistava veto järkätä treffit sen kanssa. Eipä olis miehellä enää paljon sanomista se jälkeen. Ja hei, netti on täynnä valokuvia, sieltä vaan joku hemaseva misukka... ;) Pahoitteluni kuitenkin jos tosiaan on miehesi kyseessä, taitaa olla liittonne mennyttä, tai ainakin melkoisessa risteyksessä.

Vierailija
19/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kopioit kuvan esim. jostain netistä.

Vierailija
20/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva nyt aina järjestyy. Etsi joku mimmi. Hommaa kakkoskännykkä, ja siihen liittymä, mutta älä vastaa soittoihin, vaan tekstaa. Pidä se äänettömällä ja piilossa. Sovi treffit vaikkapa johonkin hotelliin "Voisitsä varata huoneen? Tavattaisiin vaikka baarissa ja vietetään yhdessä kiihkeä hetki" Mene paikalle naamioituneena, repäise peruukki päästä ja kerro terveisiä "tipu wwwww:tä", tiputa sanaakaan sanomatta sille muovikassi, jossa on sen rakkaimmat rytkyt, se tulostettu deitti-ilmoitus, mahd. avioerohakemuskopio ja parit meseviestit. Sovi aika lastenvalvojalle (jos lapsia on) seuraavaksi päiväksi ja lukkoseppä käymään kun mies on töissä tai ennen hotellille lähtöä. Toki se sieltä hotellista kotiin yrittää, mutta järjestä yllätys työpäivän aikana.

Etkä ota enää takaisin. Sitähän se vinkuu. Ja jatkaa sitten peliään. Pelimies on pelimies, olen nähnyt sen monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi