Miehelläni on treffi-palstalla ilmoitus omalla kuvallaan, mitä teen?
Sinkkukaverini tuossa soitti ja kysyi, että ihan kuin olisi mun mies treffi-ilmoituksessa.
Ja niin onkin. Mies on laittanut sinne oman kuvansa, ihan selkeesti tunnistaa. Ja kuvan jostain veneestä, joka ei ole meidän. Ja yhden kaverimme koirasta.
Ilmoituksessa mies valehtelee olevansa sinkku, asuvansa yksin, omistavansa koiran.
Mitä hittoa?
Kommentit (105)
Laitoin oman feikki-ilmoituksen treffipalstalle ja laitoin miehelle flirtin. Vastasi mulle sinä aikana, kun laitoin ruokaa! Törkeetä, tosiaan selkäni takana käyttää koko ajan treffipalvelua.
Laitoin miehelle jostain alusvaatemainoksesta copypastaamani valokuvan. Luulin, että tajuaisi siitä mun olevan feikki, mutta ei... Laittoi heti viestiä, että hui, sähän olet kaunis, suhun vois vaikka rakastua... Joopajoo.
Hankin kauppamatkalla prepaid-liittymän ja otin vanhan kännykkäni käyttöön. Nyt mies istuu vessassa ja tekstaa siihen koko ajan...
Miten maltan olla paljastamatta tätä miehelle... Kihisen kiukusta.
...ei muuta kuin nauti tilanteesta. harvoin pääsee paskiaista noin komeesti narauttamaan. anna palaa ja kerro miten kävi.
Nyt mies istuu vessassa ja tekstaa siihen koko ajan...
Millasia viestejä se laittelee?
oliko ystäväsi sinkku joka huomasi ilmoituksen?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn...
Valitettavasti taitaa olla :/ itse en pystyisi kovin kauan vedättämään, en ehkä edes treffeihin asti vaan paljastaisin että tiedän hänen touhunsa. Voithan kysellä vielä ennen asian paljastamista, että millainen flaksi miehellä on ollut deittipalstalla yms. ja kerätä aineistoa miehen käräyttämiseen. Nythän voi vielä väittää että itse pyörit deittipalstalla ja että tämä on eka kerta kun hän on yhteydessä kehenkään naiseen.
Laitoin oman feikki-ilmoituksen treffipalstalle ja laitoin miehelle flirtin. Vastasi mulle sinä aikana, kun laitoin ruokaa! Törkeetä, tosiaan selkäni takana käyttää koko ajan treffipalvelua. Laitoin miehelle jostain alusvaatemainoksesta copypastaamani valokuvan. Luulin, että tajuaisi siitä mun olevan feikki, mutta ei... Laittoi heti viestiä, että hui, sähän olet kaunis, suhun vois vaikka rakastua... Joopajoo. Hankin kauppamatkalla prepaid-liittymän ja otin vanhan kännykkäni käyttöön. Nyt mies istuu vessassa ja tekstaa siihen koko ajan... Miten maltan olla paljastamatta tätä miehelle... Kihisen kiukusta.
miksi toisaalta enää treffejä sopimaan.
Jos silt tollasia viestejä jo tullut ja sun kännyyn niin johan se on ihan busted.
Näytä sille ne viestit ja pistä selkä seinää vasten.
Multa sais ukko niin kenkää.
Jos nyt räjähdät miehelle, hän voi pokerina väittää ettei koskaan olisi mennyt tekstariflirttiä pidemmälle. Ja sitten et koskaan saa tietää mihin mies olisi oikeasti ollut valmis ja asia vaivaa sinua ikuisesti.
Yritä hillitä raivosi (jota varmasti tunnet?) ja vie asia mahdollisimman pitkälle, jotta miehellä ei ole valehtelun ja kaunitselun varaa.
Olisiko sinulla ketään työkaveria etc jota mies ei tunnista ja joka muistuttaisi edes pikkuisen kuvan naista? Pyydä sitä treffeille miehen kanssa ja pyydä selvittämään olisiko mies valmis jatkoille. Olet sitten vaikka itse odottamassa naisen asunnossa tai hotellihuoneessa.
Laitoin oman feikki-ilmoituksen treffipalstalle ja laitoin miehelle flirtin. Vastasi mulle sinä aikana, kun laitoin ruokaa! Törkeetä, tosiaan selkäni takana käyttää koko ajan treffipalvelua. Laitoin miehelle jostain alusvaatemainoksesta copypastaamani valokuvan. Luulin, että tajuaisi siitä mun olevan feikki, mutta ei... Laittoi heti viestiä, että hui, sähän olet kaunis, suhun vois vaikka rakastua... Joopajoo. Hankin kauppamatkalla prepaid-liittymän ja otin vanhan kännykkäni käyttöön. Nyt mies istuu vessassa ja tekstaa siihen koko ajan... Miten maltan olla paljastamatta tätä miehelle... Kihisen kiukusta.
Haluan lukea enemmän tätä jatkojännäriä. Etkä sitten lopeta kesken niin kuin jotkut törkimykset tekevät, ja jättävät loppuratkaisun kertomatta!
Niin, ja pahoittelut onnettomasta tilanteestasi.
t.vilpitön
Vastaa ilmoitukseen nimimerkillä ja sano, että tuus keittiöön, saat kaulimesta. ;)
Nimittäin mies kyllä lähtee feikkideitin mukaan, se on varmaa.
Mieti, mitä haluat suhteeltanne. Haluatko näillä tiedoilla eron? Tiedät nimittäin tarpeeksi ja kiusaat itseäsi ja tuhoat itsetuntosi.
Vai haluatko puhua miehen kanssa, yrittää pelastaa liittosi, hakea parisuhde apua jne??
Neuvoa en voi suuntaan tai toiseen, mutta pelaat julmaa peliä. Julmaa itsellesi.
Mitä enemmän sinulla on kihisevät tunteet pinnalla, sen helpommin saatat tehdä jotain, mikä olisi Suuri Moga ja pilaisi kaiken. Alku on lähtenyt lupaavasti käyntiin.
Heittäydy rooliisi, luo tuolle alusvaatemainoksen mimmille "oma persoona" ja katso, miten pitkälle se vie. Leiki salaperäistä: älä esim. lähetä liikaa kuvia, vaan kysy jotain tyyliin "eikö se yksi riittänyt?" tai kommentoi jotain sellaista kuin että "ei makeaa mahan täydeltä". Lähde ensisijaisesti siitä, että miehet ovat putkiaivoja ja niiden aivojen pääasiallinen toimintakeskus sijaitsee heidän haarojensa välissä.
Turpiin ehdit antaa vaikka pääsiäisen aikoihin.
T. Nim. Hyi minua, pahaa neuvojaa
Laitoin oman feikki-ilmoituksen treffipalstalle ja laitoin miehelle flirtin. Vastasi mulle sinä aikana, kun laitoin ruokaa! Törkeetä, tosiaan selkäni takana käyttää koko ajan treffipalvelua.
Laitoin miehelle jostain alusvaatemainoksesta copypastaamani valokuvan. Luulin, että tajuaisi siitä mun olevan feikki, mutta ei... Laittoi heti viestiä, että hui, sähän olet kaunis, suhun vois vaikka rakastua... Joopajoo.
Hankin kauppamatkalla prepaid-liittymän ja otin vanhan kännykkäni käyttöön. Nyt mies istuu vessassa ja tekstaa siihen koko ajan...
harrastakaa kuumaa seksiä ja tehkää sovinto.
Voi kun ei olisi. :(
Olen ihan raivona. En tiedä, miten voin mennä miehen viereen nukkumaan.
Mies kyselee viesteissä työstä, asumisesta, koulutuksesta... Kun laitoin, että olen muka sinkku, asun omistuskolmiossa keskustassa, niin mies jopa kysyi, että voisiko hän ehkä muuttaa sinne, jos tavataan ja suhde etenee! :O Millainen mies tekstaa tuollaisia lähetettyään naiselle n. 20 viestiä?!
Lisäksi mies haukkuu viesteissään minua. :( Nytpä sitten paljastui suhteemme todellinen tilanne. Ei ole mulle puhunut mitään tyytymättömyydestään, vaikka olen kysynyt aiemmin, että mikä suhteessamme vialla.
En kuulemma seksiinkään ole ollut halukas enkä kuulemma luonut kotia - ja väittää, että olemme eronneet puoli vuotta sitten. Tosiasiassa mies se meillä pihdannut seksiä ja luuhastaa kaikki illat jossain omissa menoissaan.
Niin että siten ne ukot sitten valehtelee seuraavalle naiselle silmät suut täyteen, kun exästään puhuvat :(
oliko ystäväsi sinkku joka huomasi ilmoituksen?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn...
eiköhän se käynyt avausviestistä hyvinkin selkeästi ilmi.
deittipalvelun kauttan, kun "ex" eli sinä on niin kauhea tyyppi. Tarvitset tiedon, onko äijällä ollut jotain peliä muidenkin naisten kanssa, vai oletko sinä eka ilmoitukseen vastannut. Sinänsä jo tuo tämänhetkinen tilanne on riittävä syy eroon, tai ainakin mulle olisi, mutta haluaisin tietää myös, onko mies pettänyt jo pitkään.
Voi kun ei olisi. :( Olen ihan raivona. En tiedä, miten voin mennä miehen viereen nukkumaan. Mies kyselee viesteissä työstä, asumisesta, koulutuksesta... Kun laitoin, että olen muka sinkku, asun omistuskolmiossa keskustassa, niin mies jopa kysyi, että voisiko hän ehkä muuttaa sinne, jos tavataan ja suhde etenee! :O Millainen mies tekstaa tuollaisia lähetettyään naiselle n. 20 viestiä?! Lisäksi mies haukkuu viesteissään minua. :( Nytpä sitten paljastui suhteemme todellinen tilanne. Ei ole mulle puhunut mitään tyytymättömyydestään, vaikka olen kysynyt aiemmin, että mikä suhteessamme vialla. En kuulemma seksiinkään ole ollut halukas enkä kuulemma luonut kotia - ja väittää, että olemme eronneet puoli vuotta sitten. Tosiasiassa mies se meillä pihdannut seksiä ja luuhastaa kaikki illat jossain omissa menoissaan. Niin että siten ne ukot sitten valehtelee seuraavalle naiselle silmät suut täyteen, kun exästään puhuvat :(
hauku miehellesi häntä itseään...katso miten reagoi, kun valitat hänen huonoista tavoistaan.
Huomenna pitäisi kuitenkin suoriutua töihin...
Miten meidän suhde on voinut 10 vuodessa mennä näin pyllylleen, en tajua. Ajattelin aina, että kyllä se tästä, kun miehellä työstressi hellittää, jne. Mutta taitanut olla kukkupuhetta nuo stressit ja varmaan työkavereiden kanssa tehdyt Lapinreissut viime talvena ja muut.
Viimeisessä tekstiviestissä mies hinkui alastonkuvia. Ja antoi nimimerkin jollekin alastonsuomi-sivustolle, jolla hänestä kuulemma kuumia kuvia... Sinnekin pitäisi näemmä rekisteröityä, saakohan mun työkoneeltä edes käytää tollasta sivustoa. :(
on treffit netissä tapaamani koiranomistajan kanssa, voitko laittaa linkkiä sun miehen ilmoitukseen niin että osaan varoa ja olla iskemättä sun miestä.
Turha sinun on enempää piinata itseäsi vedätystä jatkamalla. Sinun sijassani yrittäisin saada tiedon vielä siitä, onko naisseuraa löytynyt sinun ja miehesi väitetyn eron jälkeen ja kävisin ehkä tsekkaamassa ne kuvat. Sen jälkeen olisikin aika pyytää miestä siirtymään keskustakolmioon misukkansa kanssa. :)
Nimittäin mies kyllä lähtee feikkideitin mukaan, se on varmaa. Mieti, mitä haluat suhteeltanne. Haluatko näillä tiedoilla eron? Tiedät nimittäin tarpeeksi ja kiusaat itseäsi ja tuhoat itsetuntosi. Vai haluatko puhua miehen kanssa, yrittää pelastaa liittosi, hakea parisuhde apua jne?? Neuvoa en voi suuntaan tai toiseen, mutta pelaat julmaa peliä. Julmaa itsellesi.
En tiedä, haluanko enää jatkaa tätä. Tai nähdä, mitä miehellä tuolla alastonsivulla edes on.
Nyt ainakin tuntuu ihan mahdottomalta ajatella, että tollasen miehen kanssa jatkaisin yhtään mitään. Pelaa ttuollaisia pelejä selkäni takana, vielä silloin, kun olen kotona... Olisi vaan aiemmin jo pitänyt luottaa omaan vaistooni.
Saakohan näillä todisteilla lapsen yksinhuoltajuuden? En voi kuvitella, että haluaisin miestä enää lähellekään meidän lasta tän jälkeen.