Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on treffi-palstalla ilmoitus omalla kuvallaan, mitä teen?

Vierailija
07.12.2010 |

Sinkkukaverini tuossa soitti ja kysyi, että ihan kuin olisi mun mies treffi-ilmoituksessa.

Ja niin onkin. Mies on laittanut sinne oman kuvansa, ihan selkeesti tunnistaa. Ja kuvan jostain veneestä, joka ei ole meidän. Ja yhden kaverimme koirasta.

Ilmoituksessa mies valehtelee olevansa sinkku, asuvansa yksin, omistavansa koiran.

Mitä hittoa?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä v..tua oikein meinaa.

Vierailija
22/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa ap:lla aika menee muuallakin, ehkä sen miehen kiinni saamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tilannetta jo eilen illalla, ja ehkä itse tekisin kuten tuossa jo aiemmin joku ehdotti:

jättäisin miehen yllättäen sanomatta mitään tästä asiasta, tyyliin lukkojen vaihto, kamat ulos tai häipyisin, jos ei olisi oma asunto. Samalla kuitenkin jatkaisin tätä vedätystä sen verran, että mies lähtisi etsimään tätä luvattua keskustakolmiota.. Sitten lopettaisin senkin yhteydenpidon, tai ehkäpä tekstari "kuule, just tänään satuin törmäämään aivan ihanaan profiiliin treffipalstalla/mieheen kadulla.. ja vähän jo niinkuin lupasin sille, että voi tulla mun luokse..."

Mutta ap:lle voimia tilanteeseen, joka on kyllä ihan pohjat.

Vierailija
24/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää joku ihan tavallinen suomalainen perus pekka ????

seurustelin itse n. kymmenen vuotta sitten turkkilaisen miehen kanssa, ja hänestä olisin ehkä voinut kuvitella jotain tällaista, suhde nimittäin kaatui uskottomuuteen.

Sen jälkeen tapaamani suomalaiset miehet ovat kaikki rehellisen ja "normaalin " oloisia, yhdestäkään en voisi kuvitella mitään näin järkkyä!

Vierailija
25/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelin itse n. kymmenen vuotta sitten turkkilaisen miehen kanssa, ja hänestä olisin ehkä voinut kuvitella jotain tällaista, suhde nimittäin kaatui uskottomuuteen.

Sen jälkeen tapaamani suomalaiset miehet ovat kaikki rehellisen ja "normaalin " oloisia, yhdestäkään en voisi kuvitella mitään näin järkkyä!

että vain ulkomaalaiset miehet pettävät, eivät suomalaiset?

Kun tätä palstaa lukee niin taitaa olla tuo pettäminen aika yleistä puolin jos toisin....

Vierailija
26/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein hurmaavimmillasi, että äijä näkee, mitä menettää.

Jos mahdollista, yritä saada lapset jonnekin muualle, että sinulla on aikaa itsellesi (ykköset päälle, hyvä meikki jne.)

Lisäksi pinnasi on niin kireällä, että suotta vaan kiukuttelet lapsillesi, jotka aistivat kyllä stressisi.

Ja muuten nuo ohjeet yllä on kyllä todella hyviä eli heivaat äijän ulos, kunhan olet tyhjentänyt kaikki tilit.

Voimahali!

Vierailija
27/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun minä en oo tommoseen törmännyt nii voiko edes olla moista olemassa! Varmaan voit vetää röökiäkin raskaana kun "mites se yks mun täti joka poltti muttei sen lapsel ollu astmaa ja oli ainakin 4kg painoa sillä!" Tai "ainakin mun naapurissa somalilla on uus kännykkä eli kaikki suomen maahanmuuttajat automaattisesti saavat sossusta iphonen???!"

Vierailija
28/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut lukuisia tarinoita ja suurin osa on just tällaisia nettijuttuja. Itse asiassa itsellenikin kävi niin, että mies oli muka umpirakastunut, kosi ja kirkko oli varattu kesäkuuksi. Tammikuussa paljastui, että oli marraskuusta eli pian kosinnan jälkeen etsinyt suomi24:ssa seuraa... Siirsin miehen ulkoruokintaan ja nyt vielä 5 vuoden kuluttuakin minun on vaikea uskoa miesten uskollisuuteen etenkin, kun olen työpaikalla nähnyt pettämistä jokaisissa firman juhlissa. Sanottakoon tosin, että naiset ovat olleet tässä miehiä pahempia! Ja ihan opettaja olen, mutta meidät onkin jo joissain tutkimussa todettu pahimmiksi pettäjiksi...

Vierailija
29/105 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo huono idea tsekata, mitä äijä puuhaa verkossa.

Mä olen sen jälkeen pitänyt silmät auki, kun lähipiirissä mies jäi rysän päältä kiinni.

Vierailija
30/105 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parisuhteen jossa ei tarvi "tsekata" vaan luottaa.

Ei oo huono idea tsekata, mitä äijä puuhaa verkossa.

Mä olen sen jälkeen pitänyt silmät auki, kun lähipiirissä mies jäi rysän päältä kiinni.

Vierailija
31/105 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut pitkään sinkkuna, ja nettimaailmastakin olen miehiä etsinyt. Siellä liikkuu todella paljon suomalaisia peruspekka -ukkomiehiä etsimässä

a) sielunkumppania "oma liitto on kuollut ja kylmä, toivoisin löytäväni sen oikean ..mutta etsikkoajan haluan pysytellä alkuperäisessä liitossa"

b) avoimesti seksiä "intohimoista ja eroottista seuraa salaisesti silloin kun kummallekin sopii"

c) vaihtelun kaipaajia "oma liitto on hyvä, mutta kaipaan uutta ja jännittävää seuraa"

d) kaksoiselämän viettäjiä, jotka esiintyvät sinkkuina (ja ovat yleensä niitä ns. "täydellisiä löytöjä")

Vierailija
32/105 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten nuo ohjeet yllä on kyllä todella hyviä eli heivaat äijän ulos, kunhan olet tyhjentänyt kaikki tilit.

Voimahali!

Mikä helvetti tämä tilien tyhjentämisjuttu on. Sellaiseen ryhtymällä jäät vain rannalle ruikuttamaan.

Jos haluat äijästä eroon, älä koske tileihin. Jos taas kosket tileihin, jäät vänkäämään rahoista loppuiäksesi ja lopulta häviät koko paskan.

Tietämättä teidän suhteenne taloudellisesta tilanteesta neuvon että tässä tilanteessa kannattaa käyttää vaikka pikavippejä jotta äijä ei maksa senttiäkään edes perheen ruokaslaskusta niin kauan kun itse olet vedättämässä esiintymällä tekstiviesteissä netissä tavattuna misuna.

Jos kosket rahoihin houkuteltuasi äijän hairahtumaan esiintymällä valheellisena henkilönä ei ole puhettakaan että saisit yksinhuoltajuutta saati kunnon sopimusta avioerossa.

Vierailija
33/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.llä 10.päivä on jo uusi asunto katsottuna, kun vasta 7.pv illalla muka sai nettiprofiilista tietää.. ja missä välissä se mies on jo kerennyt itkuen parkua anteeksiantoa ja kaikki on anopille ynnä muille kerrottu ja silmien eteen levitetty?

Vierailija
34/105 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos itsestä tuntuu liian ahdistavalta, niin lähetä joku ystäväsi antamaan pallinaamalle laukku käteen.

Vierailija
35/105 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.llä 10.päivä on jo uusi asunto katsottuna, kun vasta 7.pv illalla muka sai nettiprofiilista tietää.. ja missä välissä se mies on jo kerennyt itkuen parkua anteeksiantoa ja kaikki on anopille ynnä muille kerrottu ja silmien eteen levitetty?

Asiat saa nopeasti hoitumaan kun haluaa. Sitä paitsi sossu ainakin kuulema auttaa äkkimuuttotarpeissa saamaan nopeasti asunnon kun on lapsi/lapsia, näin ihan lähipiiristä tiedän. Kyllä minäkin äkkiä tuollaisessa tapauksessa lähtisin jos mahdollisuus olisi.

Jotkut jahkaa asioita kuukausia, toiset tekee päätökset hetkessä. Meitä on moneen lähtöön.

Vierailija
36/105 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menet omana itsenäsi johonkin julkiseen paikkaan missä tapaatte. Ota miehen matkalaukku sinne mukaan ja lyöt sen sitten kouraan. Adios amigo!

Hei tässä mahtava idea!! :D

Vierailija
37/105 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen tätä viestiä aamuyöllä, koska en voi muuta kuin itkeä ja valvoa. Mieheni kärähti tänään siitä, että on kuukausia ollut maksullisella nettitreffipalstalla ja käynyt sähköpostikirjeenvaihtoa kuukausia useiden naisten. Tuntuu kuin joku olisi iskenyt minua 20:llä puukolla vatsaan. Ahdistaa, itkettää jne. Avioliittomme ei ole ollut priimakunnossa ja olen ehdottanut terapiaa. Itse olen tehnyt kaikkeni tämän liiton hyväksi. Koskaan en ole 17 vuoden aikana pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Mieheni kertoo nettipalstalla olevansa eroamassa. Kappas, minä en ole tiennyt siitä aikomuksesta mitään. Kun käry nyt kävi, niin ero ei näytä kiinnostavankaan vaan äijä itkee ja sanoo, että ei halua menettää lapsia. Minua kohtaan ei ole mitään tunteita enää. En olisi ikinä uskonut, että virtuaalipettäminen sattuu näin kauheasti... Täysin raukkamaista touhua, olisi ensin ottanut eron ja sitten etsisi uutta naista. En tiedä, miten tästä jatkan. Minä rakastan vielä, mutta tiedän, että mieheni ei rakasta. Vaikka välit paranisivatkin, EN VOI KOSKAAN ENÄÄ LUOTTAA !

Vierailija
38/105 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten nuo ohjeet yllä on kyllä todella hyviä eli heivaat äijän ulos, kunhan olet tyhjentänyt kaikki tilit. Voimahali!

Mikä helvetti tämä tilien tyhjentämisjuttu on. Sellaiseen ryhtymällä jäät vain rannalle ruikuttamaan. Jos haluat äijästä eroon, älä koske tileihin. Jos taas kosket tileihin, jäät vänkäämään rahoista loppuiäksesi ja lopulta häviät koko paskan. Tietämättä teidän suhteenne taloudellisesta tilanteesta neuvon että tässä tilanteessa kannattaa käyttää vaikka pikavippejä jotta äijä ei maksa senttiäkään edes perheen ruokaslaskusta niin kauan kun itse olet vedättämässä esiintymällä tekstiviesteissä netissä tavattuna misuna. Jos kosket rahoihin houkuteltuasi äijän hairahtumaan esiintymällä valheellisena henkilönä ei ole puhettakaan että saisit yksinhuoltajuutta saati kunnon sopimusta avioerossa.

johon on molemmiokäyttöoikeus, niin tyhjäksi vaan ja rahat omalle tilille, jos olet vähempivarainen kuin puolisosi. Se ei ole rikos. Avioerohakemus kannattaa jättää seuraavana päivänä, koska omaisuuden tasaus lasketaan siitä päivästä erosopimukseen. Edellyttäen ettei avioehtoa ole.

Vierailija
39/105 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauku miehellesi häntä itseään...katso miten reagoi, kun valitat hänen huonoista tavoistaan.

Et ole nyt ihan tainnut tajuta tätä juttua

Vierailija
40/105 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae miehen palkkapäivänä tms päivänä, että tilillä on rahaa. Sen rahan mukaan menee sitten tulevaisuudessa moni asia.

Tulothan katsotaan mitä ne on ei ole väliä päivällä milloin hakee eroa!!Ihan puppua että hae palkkapäivänä,heh heh...

Ja p.s asunnon voi saada päivässä minä muutin yhdessä päivässä ja oli mistä valita kämppiä