Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle on laitettu vesiletku peräsimeen synnyttämään mennessä?

Vierailija
06.12.2010 |

Ja kenelle ei?

Minulle ei laitettu vielä kertaakaan, olen synnyttänyt kaksi kertaa alakautta. Kun menin synnyttämään ekaa oli ollut ripuli jo kaksi päivää joten kaikki oli varmaan tullut ulos mutta tokalla ei mitään... Synnytyksessä tuli kakkaa, yök, huomasin sen siitä kun mun peräpäätä pyyhittiin välillä ja heitettiin niitä suojapeitteitä usein pois. Noloa.

Nyt mietin että jos kolmannella kerralla ottaisin sen perähuuhtelun tai tekisin sen itse kotona kun synnytys lähestyy, onnistuukohan se yksin? Kotona olisi kiva kun koko perhe nukkuu ja sais olla rauhassa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettiin peräruiske, kun alettiin valmistamaan synnytyssaliin. Pääsin pöntölle rauhassa, mutta silti jäi sellainen tunne, että kaikki ei tullut. Uskoisin, että synnytyksessä tuli sitten vielä sitä itseäänkin.

Toisessa synnytyksessä sain ruiskeen ja tyhjeni hyvin, saattoi tulla jotain vähäistä synnytyksessäkin.

Kolmannessa synnytyksessä kysyin itse sitä, mutta en ehtinyt saada kun synnytys oli niin pitkällä ja. Ja tämä oli ainoa synnytys, jossa sieltä ei kyllä mitään ylimääräistä tullutkaan. Oli kyllä nopea synnytys.

Vierailija
22/25 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla tuli automaattisesti, toisella kertaa pyysin itse ummetuksen vuoksi. Leikkauksen jälkeen muutenkin tahtoo jumittaa tuota toimintoa, niin miksi ei keventäis oloa ennakkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ainakaa saannu mitää suolihuuhtelua :D

Vierailija
24/25 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla tuli automaattisesti, toisella kertaa pyysin itse ummetuksen vuoksi. Leikkauksen jälkeen muutenkin tahtoo jumittaa tuota toimintoa, niin miksi ei keventäis oloa ennakkoon.

muistan sektion jälkeen ei siis todellakaan pysty vessassa yhtään punkaamaan! olikohan 5 päivänä sain jotain luontais vatsan ''avaajaa'' mutta ei toiminut ja sitten sain semmosia tippoja ja 7 päivänä lurahtikin sitte pikkuhousut täyteen tavaraa ja juoksin siinä vauva sylissä 3 yöllä vessaan kun lahkeesta valui yms :D kauhea kokemus, mietin kyllä että jälkeenpäin nauran tälle vaikka siinä tilanteessa melkein väänsin itkua :D en tosin paljastunut :D

t.aikasempi mikä numero nyt olikaan

Vierailija
25/25 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyttiin haluanko.

Tokassa pyysin ite heti kun lähti sillä niin vauhdikkaasti synnytys käyntiin.