Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruileva äiti...

Vierailija
03.12.2010 |

Että jaksaa sapettaa minun äitini! Hän on aina ollut samanlainen, eikä ikä ole ainakaan parantanut tilannetta. Kun minä olin lapsi, hän lörpötti kaikki, siis aivan kaikki, meidän perheen asiat naapurin rouvalle. Tai ylipäätään ihan kaikille, jotka kylään osui.

Muistan vieläkin ne pari kertaa, jolloin yritin hänelle jotain murhettani kertoa ja hän lähti kuin ammuttuna helmat paukkuen naapuriin märehtimään asiaa. Ei siis kyennyt juttelemaan minun kanssani lainkaan.

Tämän takia minä olen totaalivaitonainen asioistani. Ja se saa hänet taas vastaavasti sairaan uteliaaksi. Penkoo kaapit, postit, kaiken meillä ollessaan. Varasti jopa lapsen koulun vuosikirjan!

Ja jauhaa, jauhaa, jauhaa perheeni asioita kaikille, jotka vähänkään kuuntelevat. Lähinnä sellaisessa jatketussa muodossa eli on suunnilleen 0,00002 % asiaa ja loput keksittyä/paisuteltua/valetta.

Sitten taas ruikuttaa, kuinka luotaantyöntävä minä olen, huono tytär jne.

Mikä ihme tällaisella ihmisellä on? Mitä ihmettä hän minusta voi haluta?

Minulla on aina totaalisen raiskattu ja häväisty olo, kun olen hänen kanssaan tekemisissä ja kuulen näistä jutuista, mitä hän eteenpäin pistää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa sille yhtään mitään?

Vierailija
2/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ei juoruile pitkin kyliä mun asioista, mutta paikat penkoo. Olenkin alkanut piilottamaan papereita, kun hän tulee. Vaihdoin myös lukot enkä antanut uutta avainta. Puhuu meistä myös muille, mutta siihen tyyliin ettei me pärjätä ilman häntä. Hän hoitaa, hoivaa, auttaa rahallisesti jne. Antaa siis tuollaisen kuvan, vaikka todellisuus ei todellakaan ole samanlainen. Mä olen vähentänyt tapaamisia tosi paljon ja nyt hän on alkanut hieman rauhoittumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan "siivoaisin" kaiken mahdollisen pois näkyvistä.

Mun tuttavani on vähän samanlainen ja kun ketoo kaiken perheensä asiat niin minusta tekee itsestään vain pellen ja vähän kyllä lapsetkin säälittää. viimeksi soitti vain kertoakseen tyttrensä menkkojen alkaneen.

Vierailija
4/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kertonut. Hän penkoo, onkii ja urkkii, tenttaa ja kuulustelee lapset ja sukulaiset - ja sitten kuvittelee loput.

ap

Vierailija
5/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös hän on hoitanut kaiken, lapset ja ruoat ja olisimme hukassa ilman häntä jne.

Se on todella loukkaavaa, kun käytännössä olen elättänyt itseni 14-vuotiaasta ja hän on aina aiheuttanut lähinnä stressiä mm. hutiloimalla raha-asioidensa kanssa jne.

ap

Vierailija
6/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiiätte, että he penkovat paikat? Mulle ei ole tullut mieleenkään, että anoppi tai äitini tai isäni tai appi penkoisivat paikkoja, vaikka täällä ovat ilman meidän "valvontaa" eli yleensä lapsia hoitamassa. Oispa aika järkkyä.

Vierailija
7/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän oli toimittanut yhdelle sukulaiselle siistin listan siitä, miten kaappini on järjestetty ja miten niiden pitäisi olla järjestetty...

Siis ihan ruutupaperille laaditun pedantilla käsialalla laaditun listan komeroideni vääränlaisesta tilasta.

ap

Vierailija
8/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se että tietyt asiat tiesi vain mun päiväkirja ja jonkun ajan päästä mun äiti. Mä ymmärrän, että tuollaista tapahtuu, kun lapset ovat teini-iässä, mutta miten ihmeessä ihmistä voi kiinnostaa toisen salaisimmat jutut vielä aikuisiälläkin. Äitien pitäisi rakastaa ja tukea tilanteessa kuin tilanteessa eikä aina saada hirveää viha/pettymys/katkeruus solmua vatsaan pelkällä puhelinsoitolla.

Vierailija
9/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän oli toimittanut yhdelle sukulaiselle siistin listan siitä, miten kaappini on järjestetty ja miten niiden pitäisi olla järjestetty...

Siis ihan ruutupaperille laaditun pedantilla käsialalla laaditun listan komeroideni vääränlaisesta tilasta.

ap

HUH HUH!

Vierailija
10/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en asiaa enää sure tms. mutta ihmettelen syvästi, MIKSI hän toimii noin? Siis mitä ihmettä hän tuosta saa?

ap

Vierailija
11/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomiämmä. Suu on auki koko ajan vaikka ajatuksen kulku katkesi jo ajat sitten. On aivan turha luulla että oppisi enää uusia tapoja.

Jos huumori kiinnistaa, syötä sille joku hassu huhu ja seuraa miten se leviää naapurustoon. Sitten neureskele päälle ja kerro kaikille että teit tällaisen testin. Itse tein sen anopille.

Jos ei huumoria sinulla enää ole, nosta kanne, syynä "Yksityiselämää loukkaava tiedon levitys". Wikipediassa lisätietoja. Tämän pykälän perusteella esim. Susan Ruusunen tuomittiin.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä