Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku hullu osti illalla Stockan karkkiosastolta yli 300 eurolla suklaata!

Vierailija
02.12.2010 |

Joku hullu pariskunta osti eilen illalla Tapiolan stockmannin namiosastolta yli 300 eurolla suklaata. Ja pisti myyjän paketoimaan kaikki laatikot erikseen joulupaperiin.

Siinä sitten muut asiakkaat odottelivat, että koskahan saisi suklaalevynsä maksettua.

En tajua mihin joku saa upotettua ton määrän suklaata.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käyttänyt Stockan paketointipistettä? Outoa että ylipäätään kassalla joulukuussa noin suurta määrää ruvettiin paketoimaan...

Vierailija
22/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläpä sadoilla euroilla, mutta ei ITSELLEEN!

Hurjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuohan on niin pieni määrä, että sen kanssa minäkin olisin toiminut juuri noin.

minä olisin täyttänyt tämän

https://www.stockmannherkku.fi/secure/fi/herkku/joulun_2010_liikelahjat…

Vierailija
24/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut ostaa lahjaksi muutakin kuin kamalia juhlapöydän konvehteja. Olisinpa tuon pariskunnan lahjan saajien joukossa.

Eikä ne välttämättä edes liikelahjoja olleet, jos on laaja tuttavapiiri. Ja sitä suuremmalla syyllä pitäisi saada suklaat kaupassa pakettiin kun kerran noin kalliilla rahalla kauppaa tekee.

Vierailija
25/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme ainakin tehneet aviomieheni kanss alinjapäätöksen, että emme osta lahjoikssi kenellekään alkoholia. Ei viinejä eikä muitakaan.

On paljon kivampi antaa lahjaksi taai viedä tuliaisenaa jättimäinen suklaarasia kuin samalla rahalla ostettu viinipullo.

Mielestäni jokainen viinipullon lapsiperheelle lahjaksi antava on törppö. Siitä suklaarasiasta on iloa koko perheelle.

Vierailija
26/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin voi olla lahjoja opettajille, sukulaisille, tutuille... Silloin ei kyllä etukäteen mitään pakkailla. Mä muuten oletin, ettei kassoilla jouluaikaan edes pakata mitään, vaan pitää mennä sinne paketoimispalveluun?

Vierailija
27/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se suklaakaan mitään terveellistä ole, mieluummin sitten ostakaa jotain ei syötävää/juotavaa, jos terveellisyyttä ajattelee.

Vierailija
28/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saada suklaat paketoitua, vaikka sitten 10 ihmistä odottaisi takana suklaalevyjensä kanssa. Stockmannin asia on hommata kassalle toinen myyjä/paketoija, jos joku tekee aikaa vieviä ostoksia.

Vierailija
29/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudan vallan hyvin odottelemaan pientä pakettimäärää. Kun oikeasti menestyy yrittäjänä, ei tarvitse olla joka hetki turhantärkeänä...

Vierailija
30/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudan vallan hyvin odottelemaan pientä pakettimäärää. Kun oikeasti menestyy yrittäjänä, ei tarvitse olla joka hetki turhantärkeänä...

En ole yrittäjä.

Aina vaan tilaamme lahjat etukäteen työpaikalla ja toimitettuna, oletin että muutkin tekee niin. Ihan rauhassa vaan. Minusta on erikoista että joku viitsii jonottaa kun ei pakko ole.

Vierailija
31/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin on mukavaa mennä itse valitsemaan suklaat. Osa nautintoa on se, että saa pohtia, että otan nyt tuon laatikon sille ihmiselle ja tämän laatikon tuolle toiselle. Ja kun on itse seuraamassa paketointia, voi vaikuttaa minkä väriset paperit mihinkin pakettiin saa tai jos haluaa erottaa paketit vielä valmiinakin toisistaan, niin voi heti laittaa pakettikorkitkin paikoilleen. Eli kyllä minä ymmärrän vallan hyvin, että juku haluaa ehdottomasti mennä itse ostamaan suurenkin määrän joulukonvehtirasioita.

Helposti meilläkin ostoslistalle kertyy parikymmentä laatikollista. Ja rahaa toki kuluu, mutta ei ainakaan vielä ole iltaisin mitään ruuhkaa ollut stockalla. Paketointipalvelu kai tulee vähän myöhemmin, koska itsekin näin pari iltaa sitten kassan pakanneen niitä suklaalaatikoita.

Tässähän virittyy suorastaan tunnelmaaan! Taidankin mennä tänä iltana tekemään omat suklaaostokset! :-)

Vierailija
32/43 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu on perhejuhla. En minäkään veisi perheelle pulloa vaan aina suklaata. Eikä se yksi tai pari rasiaa suklaata ole niin epäterveellistä joulun aikaan. Harva kuitenkaan ostaa niitä rasioita joka viikko...

ei koskaan alkoholia. Näin jouluna se lahja on suklaa. Alkoholia ei osta siksi, että ei tiedä mikä on tilanne lahjan saajan kotona, ehkä se pullo pilaisi perheen ja lasten joulun - isän ei halua, että ostamansa pullo pilaisi jonkun lapsen joulun, siksi ostaa suklaata.

Vierailija
33/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sen viinipullon nauttiminen lapsiamme tule haittaamaan. Päin vastoin, he haluavat aina tarjoilla meille.

Vierailija
34/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni osti eilen kymmeniä pulloja konjakkia, suklaasta nyt puhumattakaan. Kaikki tietysti asiakkaille ja alaisille. Luulisi sen olevan päivänselvää, ettei kukaan itselleen osta älytöntä määrää.

Vierailija
35/43 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu on perhejuhla. En minäkään veisi perheelle pulloa vaan aina suklaata. Eikä se yksi tai pari rasiaa suklaata ole niin epäterveellistä joulun aikaan. Harva kuitenkaan ostaa niitä rasioita joka viikko...

ei koskaan alkoholia. Näin jouluna se lahja on suklaa. Alkoholia ei osta siksi, että ei tiedä mikä on tilanne lahjan saajan kotona, ehkä se pullo pilaisi perheen ja lasten joulun - isän ei halua, että ostamansa pullo pilaisi jonkun lapsen joulun, siksi ostaa suklaata.

että se alkoholi on huono lahja _jos_ lahjansaajalla on ongelmia alkoholin kanssa. Kyse ei ole siitä, etteikö lapsiperheessä voisi nauttia myös viiniä jouluna.

Joulu on toki perhejuhla ja suurin osa osaa nauttia alkoholia järkevästi, mutta lahjan antajana ei voi ikinä tietää, että jos se pullo aiheuttaakin ongelmia.

Meillä juodaa joulupöydässä punkkua, olemme lapsiperhe ja asia on ok. Kukaan meistä ei ole koskaan humalassa, ne ajat on eletty teininä ja opiskeluaikana.

Vierailija
36/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kuin eivät missään nimessä halua saada alkoholia lahjaksi!!!

Vierailija
37/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme ainakin tehneet aviomieheni kanss alinjapäätöksen, että emme osta lahjoikssi kenellekään alkoholia. Ei viinejä eikä muitakaan.

On paljon kivampi antaa lahjaksi taai viedä tuliaisenaa jättimäinen suklaarasia kuin samalla rahalla ostettu viinipullo.

Mielestäni jokainen viinipullon lapsiperheelle lahjaksi antava on törppö. Siitä suklaarasiasta on iloa koko perheelle.

Ennen kuin lapset ovat täyttäneet kaikki 18 vuotta... Heheheeee. Törppö on tämä ihminen ja hänen miehensä. Vl-porukkaa ilmeisesti.

Äiti-ihminen, jolla maistuu viini JA suklaa.

Meni vähän ohi aiheen, mutta huvittaa joskus nämä suuvaahtojat ( ;

Vierailija
38/43 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut juuri siksi pullo ei ole hyvä lahja ihmiselle, jonka kotioloja ei henkilökohtaisesti tunne. Minä ottaisin viinipulloja mielelläni, mut me saadaan aina tolkuttomat määrät viskejä ja konjakkeja... ei tehdä niillä yhtään mitään.

Vierailija
39/43 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kuin eivät missään nimessä halua saada alkoholia lahjaksi!!!

aina ei voi olla mieliksi. Se on voivoi, jos lahja ei kelpaa

Vierailija
40/43 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatetaan kuitenkin puhua ihan aikuisista ihmisistä :) ? Lapsia ne silti ovat vaikka olisivat 25v....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi