Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku hullu osti illalla Stockan karkkiosastolta yli 300 eurolla suklaata!

Vierailija
02.12.2010 |

Joku hullu pariskunta osti eilen illalla Tapiolan stockmannin namiosastolta yli 300 eurolla suklaata. Ja pisti myyjän paketoimaan kaikki laatikot erikseen joulupaperiin.

Siinä sitten muut asiakkaat odottelivat, että koskahan saisi suklaalevynsä maksettua.

En tajua mihin joku saa upotettua ton määrän suklaata.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä puhutaan lapsista, että tarjoilevat vanhemmilleen, mun mielestä se on mautonta. Alle 18-vuotiaan ei kuulu edes koskea alkoholipulloon. Eikä vanhempien kuuluisi pämpätä lasten läsnäollessa.

Minä olen kärsinyt vanhempieni alkoholinkäytöstä, vaikka heillä on omasta mielestään ollut aina ihan hauskaa. Mutta ei se silti ole tarkoittanut, että on ollut kiva seurata, kun isä alkaa sammaltaa ja puhuu höpöjä.

Vaikka vanhemmat siis omasta mielestään ovatkin kohtuukäyttäjiä ei lapsi silti ymmärrä miksi iskä ja äiti käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät muutaman lasillisen jälkeen.

Eikä sen viinipullon nauttiminen lapsiamme tule haittaamaan. Päin vastoin, he haluavat aina tarjoilla meille.

Vierailija
42/43 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joku tois mulle nyt suklaata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskakuskilleen joululahjan??? Niillehän jo maksetaan siitä, että vievät roskat, ei ne sitä hyvää hyvyyttään tee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi