Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*...*...* Kissankulman naiset joulukuussa *...*...

Kommentit (187)

Vierailija
81/187 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä katsomassa kalenterista että milloin mun piti mennä Hyvinkäällä käymään käyrässä kun mami@6 on menossa joulun jälkeen. No mä menen 29.päivä :) eli pari päivää myöhemmin.

Olo on ihan jyrän alle jäänyt. Väsymys painaa kun on saanut valvoa tuon pienimmän kanssa. ja tuo vatta alkaa kiristää. On ihan hellänä kun jotenkin leviää nyt täysin toisella tavalla kuin ennen. Nyt on alkanut tuntumaan että vois tää "ihanuus" jo kohta loppua. Huomaa että tää viides on selkeästi raskas raskaus kun on tuo pieni jaloissa... No aikansa kutakin :) kohta ne on jo isoja ja haikeana mietin kun ovat jo isoja...

Tervetuloa minunkin puolesta uusille palstailijoille. Hyvinkään sairaala näyttää olevan suosittu paikka synnyttää :)

Pirre 29+3

Vierailija
82/187 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaan! Säikähtikö joku jo ;)

Juu siis yöllä heräsin mahan kouraisuun ja eikun pöntölle istumaan ja sankkoon oksentamaan. Siinäpä se yö menikin, välillä kävin pötkällään torkahtelemassa. Onneks on jo kolmisen tuntia edellisestä ykästä, toisesta päästä kyllä piisaa.

Mielummin oisin vaikka menny synnyttämään. Pää, selkä, maha ja kaikki muukin on kuin pieksämisen jäljiltä, supisteleekin väliin. Mitään en oo saanu syötyä, juomatkin tulleet ulos. Yöllä pyörrytti vessassa, kun en meinannu saada oksennettua, aina ollut se refleksi mulla niin tiukassa.

Pikkupotilaita odotellen.. Jotain vatsaflunssaahan tää on, eilen kun kurkkukin kipeyty. Itku.

Ananasmehu 38+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/187 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku kun tuli moinen tauti tähän loppurytinään!

Itellä oli viikko sitte ja kamala oli! Neukussa sanoivat ti, et nyt liikkeellä rajua mahapöpöä, jossa saattaa tulla tosi tosi kovia vatsakramppeja, joista ite kärsin. Kovasti nyt voimia parantua ja toivotaan, että muu perhe tai ei ainakaan kaikki sitä saisi. Meillä ihme ja kumma vain minä ja 7v. Jeremias se sairastettiin. Saa nähdä, joskushan vatsan totaali tyhjentyminen voi laittaa synnytyksen käyntiin?

Kaimalainen ollu siellä ahkerana heti aamusta:) Sain mä iteki jotain aikaseks, kun mies ja 4kpl oli uimassa:) Nyt sit mies kuvauskeikalla ja tulee joskus illemmalla, lähen hakemaan leffan muksuille.

Pikaseen vaan tulin kurkkaamaan, jaksuja kaikille!

Ja kummihomma aikas hyvä idis;)

mami@6

Vierailija
84/187 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananasmehu: Nuo taudit on sitten niin inhottavia. Ja taudin mukana kyllä yleensä menee kaikki voimatkin. =/ Toivottavasti paranet pian.

Pirre: Me ollaan sitten samana päivänä hyvinkäällä. =) Mulla on synnytystapa-arvio 29.12.

On: Tytön kanssa oltiin tänään hesassa viettämässä tyttöjen päivää ja koko päivähän siinä meni reissussa 8 tuntia siis. Ja olen aivan poikki puhki kulunut. Junamatkalla kotiin vauva rupesi porailemaan tuonne alakertaan siihen malliin, että olis tehny välillä mieli kiljua. Ja nivuset on niin kipeet. Tuntuu kuin jalat levällään joutuis kävelee. Tais olla viimeinen kerta tämän raskauden aikana kun uskallan lähteä noin pitkäks aikaa mihkään pyörimään.

Nyt vaan kun pääsis sohvalle makaan ja kattoon töllöö niin olisin possumaisen onnellinen. =)

Sirppana

Vierailija
85/187 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sitten tänne Kissankulmaan, pyynnöstänne. Kun en heti tajunnut tätä nimen sisältöä! Katthult på Svenska!

Täällä ollaan taasen, tällä kertaa kahdeksatta odottaen tuonne Elolle, eli siis heinä/elokuun vaihteeseen.

Lasten ikähaitari on tässä; Vanhin 16, sitten 14, sitten 11, sitten 7, sitten 3 1/2, sitten 2 ja viimeiseksi 11 kk vanha.

Säpinää siis riittää. Sakissa vain yksi poloinen poika (14 vuotta)ja muuten onkin sitten akkavalta!

Bonuksena päälle villakoira kennel, ja juuri tällä hetkellä 7 viikon vanhaa pentua

(Toy/kääpiö)! Taisi olla melkein uusi ennätys pikku villiksien ympyröissä :-)Harmaita pentuja tulee, että kaikille tiedoksi mikäli kiinnostusta on!

Omia koiria on 3, joista nuorin vasta 4 kk vanha. Saksasta kävin hakemassa sen hopealapsen pari kuukautta sitten! Luonteeltaan oikea Thatcher, eli suomalaisen itsepäinen ja peloton luonne ei ole vielä mitään!

Urheilua harrastetaan muuallakin kuin makuukammarin puolella, eikä vierivä kivi ehdi pysähtyä...se on sellainen vereen jäänyt pakkomielle, josta ei eroon pääse.

Siis rakastan lapsia, mutta ei tykkää kovasti olla "raskautetussa" asemassa vatsan kanssa. Urheilen ja liikun kovasti ja yritän tehdä kaikkeni jotta vanhat vaatteet pysyisivät päällä mahdollisimman pitkään...vaihto suurempaan kun ei oikein tunnu omalta itseltäni.

Salilla käynti ja pakolliset spinning tunnit ovat arkipäivää. Liha yleensä on parasta luun ympärillä.

Synnytys on ihanaa eikä se ikinä ole sattunut. Olen "sairas" kontrollifriikki ja siis kivun tunne ei ole sitä millaiseksi se yleensä mielletään. En myöskään syö särkylääkkeitä ja bonuksena meitsillä on piikkikammo, (naurakaa jos haluatte, mutta se on kyllä totta!) vaikka muutama tatuointi minulle on siunaantunut. Mutta se onkin taas sitä itsensä kontrollointia...

Kotoa meiltä löytyy lapsille evääksi rakkautta ja kaalintaimia :-), paljon kuria ja sääntöjä sekä sitä kautta vapauksia testata ja kokeilla siipiään sekä omia valmiuksia elämään.

Teininuorien kanssa pätee sääntö, että vahingosta viisastuu...jos viisastuu...tuo maailman napa ja universumi on ihan omaa napaa lähinnä, eli nuoriso ei montakaan kertaa paljoa pidemmälle näe kuin siihen omaan napaan saakka.

nuorimmat taas ovat viisastuneet jo aikaisin ja oppineet lähtemään hatarille jaloilleen alle 10 kk ikäisenä. Tässä porukassa kun ei passaa jäädä jalkoihin!

Ilmeisesti olen vanha sielu ja vaalin vanhoja tapoja lastenhoidossa. Tuttipullon lämmitän vesihauteessa samoin vauvan ruoat. Mikroa vastustan käyttää vaikka sellainen kapistus löytyy keittiökoneiden välistä, seinään työnnettynä. Kotiruoka on valttia ja maalaisjärjellä mennään.

Yksikään lapsistani ei ole syönyt tutia eikä yksikään heistä ole ruvennut imemään peukaloa. Jokainen kersa on nukkunut omassa sängyssään alusta saakka ja vanhaan tapaan olen kaikki mukelot kapaloinut vällyihin, joten tiukka paketti on tuonut turvan tunteen nukkumiseen.

Meitsi on suorasanainen ja patrioottinen suomalainen täällä rajan toisella puolella, jonka myös "media" on huomannut positiivisessa mielessä... :-)

Tällaisen perheen pyöritys vaatii hermoja, hellyyttä sekä tiukkaa budjettia (josta välillä lipsuu...)

Kaikki on kovin relatiivista, mutta en jaksa paljoa kuunnella pienperheiden voivotuksia ajan puutteesta tai elämän vaikeudesta kahden/kolmen lapsen kanssa. Jos ristin ottaa niin ristin kantaa. Tämä elämä kun ei muuta kuin täynnä valintoja ja mahdollisuuksia. Ja että elämä on juuri niin vaikeaa kun sen itselleen tekee.

Taitaapi jokainen Kissakulmalainen tämän kaiken jo tietääkin!! Meidän suurperheellisten arvomaailma on varmaan ihan toisenlainen...

Onnea kaikille tasapuolisesti uusista plussista, vanhoista plussista ja uusista vauvoista! Ihanaa iltaa kaikille teille ihanille suomen joutsenille.

Katsokaas peiliin niin sieltä löytyy kaunis ja rohkea nainen!

Riesa ja åttan.

Ps. Tuttuja nimiä täällä on myös mukana, huomaan.

Vierailija
86/187 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas lämmin ja hyvä olo sun viestistä... hymy yletty korvasta korvaan... hyvin paljon samankaltaisuutta tunnen sun kanssa, tuo urheilu of course, mutta juuri nuo "vanhat tavat" hoitaa vauva... Ihanaa kun tulit tänne meidän kulmille:)

mami ja veikko rv 38+1 + tytöt

Vierailija
87/187 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava tulla...vanha koira kun ei opi uusille tavoille vaan samoilla nurkilla pyörii koko ajan juu...niin ja nurkan takaa välillä kurkkii, että uskaltaisiko tulla, vai tuleeko selkään juu...

Sulla onkin kohta aika käsillä! Lykkkyä pyttyyn vaan!!!

:-)

Vierailija
88/187 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun Riesa tuli meidän riesaks :D Tervetulloo!

Olipa huippua herätä tähän aamuun ilman maha- ja selkäkipuja, kurkku tosin kipeempi kuin eilen. Eilinen diettini sisälsi mandariinin ja omenan, ja paljon AB-piimää. Tänään olen jo syönyt pari palasta leipää ja pienen palan miehen eilen tekemää pizzaa. Minä elän!

4v oksenti illalla kolmesti, 6v kerran, kumpikin neiti kävi yöllä ripuloimassa ja 2v ripuloi aamulla. Mies ja esikko vielä toistaseks ok. Yö meni mulla kyllä taas harakoille, 4v itki unissaan ja valvoi välillä ja sit piti tyttöjä vessattaa. Noh, kohta käyn ainakin kuopuksen kanssa päiväunille..

Onkin kyllä eka mahatauti tänä vuonna. Vuos sit loppusyksystä oltiin nonstop kipeinä, kolme mahatautia, tod.näk. sikanuha ja sit normit flunssat + korvatulehdus. Mut näköjään alkaa muodostua uusi perinne; mahatauti joulun alla. Entinen perinne oli aina keväällä hieman ennen koulujen/kerhojen loppua.

Ulkona olisi hirmunätti sää, aurinkoa ja pakkasta, mutta meneehän tää viikonloppu yökkärissä ja uunin lämmössä.. Ja toisaalta, ihan hyvä oli eilen meidän mammanpoika-kuopukselle "äititauko", kun en jaksanut tehdä mitään. Kohtahan sitä ollaan pari vrk erossa väkisinkin!

Tämä nyt oli omanapaista tautilörppää.. Leppoisaa sunnuntaita joka mökkiin :)

Ananasmehu 38+6

Vierailija
89/187 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Hyvinkään käynti on heti aamusta. Olen ensimmäinen käyrällä kello 8. Viimeks oli aika puoli kymmenen ja päästiin sisään vasta yhdeltätoista joten valitsin ihan itse noin aikaisen ajan jotta ei ole päässyt venymään ajat sen päivän osalta vielä :) Mulla menee hermot siellä kun EI KOSKAAN ajat pidä paikkaansa. Pitää aina suunnitella koko päivä niin että istuu Hyvinkäällä vaikka aika olis aikaemmin aamupäivästä.

ja tervetuloa Riesalle :) kiva nikki.

Vierailija
90/187 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riesa: kiitos:) kohta olis aika joo, hui!!!! ei tähän koskaan totu!! vai tottuuko?? kun tiedät niin kerro sun LA niin päivitetään, ja mistä päin olet/synnytät?

Pirre: saman oppinut hyvinkäästä, ihme hommaa!!! sitten aika varaus lapussa lukee että oltava paikalla puoli tuntia ennen sovittua aikaa, miks helvetissä kun lääkäritkin sun muut AINA myöhässä!!!!?? tämän oppineena, otin itse kanssa seuraavalle kerralle ekan ajan;) jos pääsis sit jo vaikka puoli kympin aikaan??

mami

91/187 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa riesa, mukavaa saada uusia joukkoon ja vielä koiraihminenkin :)

Meillä on landseer narttu Iita 2v ja suomenlapinkoira narttu oona pian 7kk

Kissoja löytyy 3kpl tyttöjä nekin, täytyy tota ukkovaltaa tasata hiukan niin eläimet on sit tyttöjä ;)

Voi mikä tauti ananasmehulla oli, kauhein ikinä onneksi oot parantunutkin jo.

Viime yönä oli nyt sit ekat mun kauhulla oottamani suonenvedot pohkeissa, ei niiltä nyt mitenkään voi näköjään välttyä tässäkään raskaudessa, saakeli et on ärsyttäviä!

Meillä on täälä kivat hajuhaitat, Iita aloitti juoksun (jo kolmas tänävuonna) ja on voimakkaasti haisevaa sorttia, onneks ei nyt ihan koko aikaa mut katotaas kun tärpit on...tälläsessä pikkukämpässä se haju oikein korostuu ja kun ei karkuunkaan pääse, ei niin tuntunut vanhassa kodissa toi haju kun tilaa oli enempi.

Mitähän vielä, omaan oloon ei muuten ihmeimpiä, vatsa kasvaa silmissä jne :)

wattu 27

Vierailija
92/187 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Riesa. Mulla on hämärä mielikuva että ollaan joskus vuonna x samassa pinossa kirjoiteltu, olisiko voinut olla joku ulkosuomalaisten palsta? Me ollaan asuttu aikanaan Ruotsin puolella, kuopus on siellä syntynytkin. Nyt tosin ollaan oltu palumuuttajina Suomessa jo useampi vuosi.

Suonenvedoista joku just minua ennen kirjoitti (vitsit, tämä raskausdementia pahenee kyllä kerta kerralta!). Se on mulla myös ollut joka raskauden vaiva. Paitsi tällä kerralla ei pahemmin ole vedellyt. Ennen siis olen monta kertaa yössä herännyt ihan hirveään kramppiin, nyt voi joskus vetää suonta keskellä kirkasta päivää jostain tyyliin jalkapohjasta, ja jalat on levottomat. Mutta niitä pahimpia kramppeja ei ole tullut (kop kop, muuta krämppää sen sijaan senkin edestä). En tiedä voiko tuosta nyt kiittää jokailtaista magnesiumia, pyjamahousuja (= ohuet collegepökät), villasukkia, vai jalkojen rasvaamista ties millä viilentävillä ja lämmittävillä rasvoilla. Mutta tuo vaiva sentään on pysynyt aisoissa, kaikki keinot käytössä.

Viikonloppu meni vauhdilla,eilen oltiin joulumarkkinoilla miehen kanssa aamupäivällä, ja iltapäivällä tuli mun serkku siippansa kanssa, täti ja mun mummi kahville. Kahden viimeisen kanssa lähdettiin laulamaan kauneimpia joululauluja vielä illalla. Me ollaan perinteisesti käyty nuo mummin kanssa laulamassa joka joulun tienoossa, ja sitä mukaan kun mimmille ikää karttuu, muuttuu nuo reissut mielenkiintoisemmiksi. Mummi on aikanaan laulanut kirkkokuorossa, mutta nyt on näkö heikentynyt, ja kuulo mennyt lähes täysin, muisti pätkii, ja mielipiteitä riittää. Ihan kuin pikkulapsen kanssa olisi reissussa kun hän isoon ääneen totesi ettei mm tuollaisia soittokuntia tarvittaisi lainkaan esiintymässä. Ja mksi ei jo lauleta- kesken papin puheen jota mummi siis ei kuullut. Eikä hän yhtään autossa enää muistanut että minä olin mukana laulamassa (täti ajoi ja istuin takapenkillä), ihmetteli vaan että miksi me tänne mennään, eikä palevelutaloon, kun täti ajoi meidän pihaan. Mutta joka vuosi ajattelen, että tämä ehkä on mummin viimeinen joulu kirkossa laulamassa.. ja sillä tsemppaan itseni hänet tuonne hakemaan. Mummilla on ikää helmikussa 90 vuotta, ja vielä jalat kantaa.

Mun auto ei tykkää pakkasesta, siinä palaa taas moottorivalo ja miehen auto päätti alkaa tiputtamaan öljyä pihalle KIVA! Huomenna olisi asioidenhoitopäivä, ja tarvitsen auton päästäkseni kaupunkiin täältä. Niin meillä on kevyt 24 astetta pakkasta, mikä siis ilmeisesti vaikuttaa noihin menopeleihinkin. Mun autosta on kaiken lisäksi lämppärin johto jossain paikassa x, ei ole löytynyt. Eli tuo auto saattaa olla umpijäässäkin, ja siksi moottorivalo palaa. Tai sitte nse on vaan tulppien vika... kökkö tuollaisia "uusia" ajoneuvoja, kun ei niistä ikinä tiedä. Ihan tarpeeksi ollaan nyt ennen joulua sijoitettu tuon korjaamiseen jo! Mies on autoalan ihminen itsekin, mutta ei noita sähkövikoja sa itse tehtyä kun ei ole sellaisia työkaluja kotioloissa.

Muuten omaan vointii nei kuulu mitään muuta kuin lievää kypsymistä kankeuteen ja olotilaan. Viimeyö meni vaihteeksi hyvin, tosin olin napannut illalla kaikki mahdolliset tropit... Jos tänään sitten saiai kodinhoitohommiakin tehtyä. Tässä viileydessä ei kauheasti nappaisi muuta kuin käpertyö filtin kanssa sohvalle- tosin olkkarikin on kylmä... ei tuo ilmalämpöpumppi riitä näilla pakkasilla lämmittämään, ja patterilinjan korjaus on vaiheessa jossa mikään patteri olkkarissa ei toimi.. Tyttö sitä viisaana viimepakkasilla kysyikin, miten me voidaa ntuoda vauva tähän kylmyyteen sairaalasta sitten aikanaan. Jaa-a, kyllähän tuo itseäkin huolettaa. mutta kaipa sitä sitten käärin vaan kapaloita ja toivon että vauva tarkenee.. onhan sitä ennenkin vieläkin kylmemmissä oloissa vauvan kanssa oltu.

Hyvää Lucian päivää kaikille, Andrea 36+3

Vierailija
93/187 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut sitten viikonloppuna täälä käytyäkään, joten nyt vahinko takasin. Kävin sillo la siellä pikkujouluissa ja oli ihanaa omaa aikaa. Leukoja alko kyllä jo iltaysin maissa repimään, mutta sinnittelin, vein likat baarin puolen yön maissa ja ite kotiin nukkumaan - on se tuo nukkuminen vaan niin ihanaa :D

Riesalla tervetuloa ja miekin muistelen meän kirjottaneen samassa pinossa pari, kolme vuotta taaksepäin. Itekkin olen suomalainen Ruottin maalla, mutta täällä pohjoisessa vaan ja Suomi näkyy takkahuoneen ikkunasta :D

Watullako se oli suonenvedot alkaneet? Jaiks! Se on tuskaa! Toiset suosittelee villasukkia jalkaa ja toiset magnesiumia kurkusta alas. Mulla on toi magnesium auttanut.

Andrea: Mulla on sellanen vika tossa mun autossa, ettei siinä oo ees koko lämppärijohtoa ees asennettu. Osat löytyy kyllä perätilasta, vaan kukahan sen laittais paikoilleen. Toi meän tila-auto on tullut etelä-Ruottista, joka Saksasta sinne tullut ja eihän siellä näitä pohjosen ihania pakkasia ees oo. Tänä aamuna oli -23 ja ois pitäny kylille lähteä, vaan kotipäivä tuli. Ja tuli tosta mieleen, ko kerroit mummostasi, että meillä on kans ensimmäinen joulu ilman minun mummiani ja se herkistää - hän kuoli syöpään viime maaliskuussa.

Ja jotain omasta navasta - ei oikeastaan mitään uutta, ensimmäinen neuvola keskiviikkona ja sitten ootellaan vaan sitä np-ultraa ja näkee miten ton toisen alkion on sitten käynyt - onko alkanut surkastumaan vai vuotaako pois. Pääkoppa on asian osalta nyt suht kunnossa, vaikka asia varmasti aina mieleen tuleekin tulevaisuudessa...

94/187 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetulloo riesa:)! Minäki muistelisin, että poikaa 7/08 oottaessa oltais samassa suurperheellisten pinossa oltu!:)

koira ja eläinihmisiä taidetaan melkein jokainen olla jollain tapaa, liittynee tähän mahottomaan hoivaviettiin jotensakin;) iteki haaveilen pennuista meiän ruskeelle labbikselle ja samalla jo miettiny, et joku kiva pikkukoiruli sille kaveriks, vois muksutki enempi ulkoiluttaa ym. Mut ihan vielä ei oo koiravauvan aika, muuten oisin varmaan pikku villistä alkanuki hinkuamaan;) ihania ovat varmasti, onnea hauva vauvoista:)!

Mulla oli neukku tänään, kaik ok, vauva mitä ilmeisemmin kiinnittyny, jee:) se tietää sitä, et saan liikkua käynnistyksen ja kalvojen puhkasun jälkeen, ei tarttis koko synnytystä maata!;)

yks mikä suuri ihme, paino ei oo noussu grammaakaan nyt kahen neuvolakäynnin aikana??! Yleensä lopussa noussu hurjaa tahtia, mistä lie johtuu. Ehkä syön vähä vähempi närästyksen takia. Masun mitta oli 32,5 suht vähän, mutta kaveri ihan mun selässä kii, selittää siis sen, ei oo pieni vauva varmana kuitenkaan.

Aiemmin piti jo kaimalle kommentoida, et hienoja suppareita siellä jo ollu!! Samaa rataa nyt vaan, ni pääset pian vauvanhakuun:)

hiukka jo pelottaa, enää 3vkoa itelläkään jäljellä.. Ei totu ei sitten ikinä, loppuaika menee sit yks kaks hujauksessa!

Ihanata pakkasviikkoa kaikille! Toivotaan, et autotkin pelittävät, meillä jäi viime pakkasilla toinen parina päivänä käynnistymättä, kaapeli hukassa siihen meilläki..

Mami@6 ja neiti 36

Vierailija
95/187 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeko pakkanen vai onko muut joulukuiset jo synnärillä?? Mamiof???

Eilen oli neuvola, sf oli vajunut sentin ollen nyt 34cm ja paino -400g, kiitos mahataudin. Flunssa jäi mulle vielä päälle, muuten on elo jo korjaantunut. Kuopus vältti oksentelun, esikko yrjösi koko ma-ti yön. Mutta olenpa saanut jo kaksi yötä unta kaaliin :)

Niin ja muutaman lohtusupparin olen saanut. Vitutuskäyrä aika korkeella ja eilen saatiin miehen kans typerä riita aikaseks, kun hän poltti pizzansa pohjaan.. Nyt jo naurattaa, mut illalla vollotin sitäkin.

Mie aattelin siivota.. Jotenkin tuo mahatauti saa aikaseks semmosen siivoushalun ;)

Tulkaa linjoille!

Ananasmehu 39+2

96/187 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on kaima ja ananas lähteny jakautumaan, kun ei oo näkyny? Vai joulu kiireetkö kaikillla?;)

Itelläki eilinen meni kokonaan reissunpäällä, pojan kerhon juhlaa, sitte monen tunnin askartelu tuokio meiän nuorisoseurantalolla, sitte pojan kuskaamista jäähallille ja lopulta illasta kotiin. Pitkä päivä oli, saatiin kivat huovutus joulukortit tehtyä ja tänään postiin sitte:) Nyt ihan rauhaksiltaan tää aamu. Ei kiirettä ulos palelemaan..

Tänään mennään illasta mumun kuoron joulushowhun järvenpää talolle. Pienet 3 jää mun isän hoiviin siks aikaa. Saa ite istahtaa ja nauttia hetken:)

Mitähän muuta.. huomenna hankkimaan loppuja lahjoja ainaskin.

Tulipahan nostettua hiukka pinoa;)

mami@6 36+2

97/187 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..linjoilla;)

Eli et oo laitokselle päässy. Onneks ootte parantunu!

Tulkaahan juu muutki ilmottautuman!:)

Vierailija
98/187 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan...

En ole jaksanu höpötellä, fiilikset ihan pakkasen puolella:(

Mulla noi saatanan yöt menee valvoessa, vetää mielen matalaksi... ihan väsyny... sit kun olis muuten saanu (ehkä) nukuttua, alko hammas vihottelee ja sen kanssa sitten valvoin kaksi yötä kokonaan... eilen operoitiin ja olihan vitsi yrittää siinä sitten maata kun taju lähtee heti kun menee selälleen... lääkäri yritti mahdollisimman pystyasennossa pitää penkkiä mutta siltikin oli ihan horroria:( no nyt ei särje...

En tiiä, mua vaan itkettää ja masentaa... kaikki tuntuu jotenkin kauheen pahalta:(

mami

99/187 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joo se joka sain ne suonenvedot riesakseni, oon nukkunut varmaan syyskuusta saakka villasukat ja säärystimet jaloissa ja nyt hain sit heti magnesiuminki, ei noi kokonaan niitä poista mut ilman apukeinoja ne olis jotain tajutonta.

Voi mamiof! Enkä osaa edes yhtään piristää/auttaa :(

Tuli varmasti hienoja kortteja mami@. Munki piti lastenkaa tehä mut se jäi, ei lähtenyt meiltä yhtäkään korttia minnekään, ehkä ensvuonna...

Meillä on huomenna kerholaisten ja koululaisenki juhlinnat. Tai en tiedä onko kerholaisten varsinaisesti juhla mut joku puurojuttu kuitenkin.

Musta tulee tätikin (ekaa kertaa) ihan lähiaikoina reilu 2viik laskettuun, jännää :)

Helmikuun puolivälissä ristiäiset, tuleekin mielenkiintonen automatka Järvenpäähän varmaankin kun itse lähes viimesilläni sillon.

wattu

100/187 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon hengis. Meinasin eilen naputella, mutta muistin, jotta on tänään neuvola, niin säästin sitte tälle päivälle. :) Tuhottiin nimittäin lasten kans kilo piparitaikinaa ja keittiö on vielä aika kaaoksessa. Ja lasten tekemät piparit on kohta jo syöty...

Neuvolas oli kaikki ok, painoo -2,5 kg edellisestä käynnistä ja vikkelältä juniorilta saatiin vihdoin sykekin kuuluviin. Sain tällä kertaa sen mittarin sokeriseurantaa varten (mittaukset 1-2 kertaa viikos 5x päiväs), ja nyt kuulemma saan ihan omaksi asti. Edellisillä kerroilla piti mittari aina palauttaa.

(.) muuten ihan hyvää kans. VÄsyttää vielä, mutta muuten alkaa olo olemaan jo niinku ihmisellä pitääki. Jalka alkaa kans pikkuhiljaa tajuamaan mitä sen pitikään tehdä. Tukisidettä pidän edelleen, mutta voin jo ottaa muutaman askeleen ilman sauvojakin. Loppuviikosta pitää kokeilla pitkästä aikaa autollakin ajoa, ens viikolla kun on 2 hammaslääkäriä ja viimeiset lahjatkin pitäis jostain kaupasta kaivaa...

Tsemppiä kaikille kärsiville! Mä nukun jostain syystä pätkissä, mutta onneksi ei muuta vaivaa oo.

Taas tuli tämmönen pikainen sepustus. Pitää vielä laittaa PL-juttuja tilaukseen tänään ja eilisen jäljetkin siivota... Voih!

Äippä ja juniori 13+4