Auttaako Levolac oikeasti? Kokemuksia?
Onko kenelläkään positiivisia kokemuksia Levolacista? Auttaako juoma oikeasti mahantoimintaan?
Aamulla nautin maksimiannoksen 30 ml tyhjään vatsaan mehun kanssa ja nyt, viiden tunnin jälkeenkään, ei vieläkään tunnu mitään missään. Tässä alkaa jo usko kohta loppua. Olisikohan jotakin tehokkaampaa vaihtoehtoa olemassa? Kokemuksia ottaisin kiitollisena vastaan!
Kommentit (31)
apteekista apu jos ei halua muuttaa elintapojaan.
tuokin ratkaistavissa sormia napsauttamalla, liikkumista ja kunnon ruokaa
Minulla yleensä autta Fructolax-pillerit. Puristeena myös saatavilla mutta minusta ne kuutiot ovat pahanmakuisia. Illalla kun ottaa niin kyllä aamulla toimii eikä aiheuta kipua eikä ripulia. Jos ummetus on
paha niin parina iltana joutunee ottamaan.
50ml otin alku annoksen ja sen jälkeen joka päivä 10ml ylläpito, auttoi minua, muutaman päivän kuluttua kaikki sujui jo ihan hyvin
Helpompi on kakkia kun ottaa Levolacia.Kyllä hyvin lentää pa-ka ja haisee myös.
Mikään muu ei toimi itsellä (kamalat vatsakivut mm. pellavansiemenistä, luumu ei auta lainkaan, Laxoberon toimii kivuilla ja ripuliksi asti, Fructolax illalla takaa kivuliaan yön..). Paras on Magrocol, vaikka jotkut kovasti sitä inhoavat. Iso purkki maustamatonta kestää pitkään ja 2 mitallista n. 1 dl vettä kerran päivässä tarvittaessa toimii eikä kipuja. Minun valintani siis, vaikka mieluusti ilman. Ei voi mitään, koska tämä vakituisen lääkityksen vuoksi ongelma.
moi. mulla in ollu 10nisen vuotta tosi paha ummetus..oon 33v nyt..ja viikkoja menny en oo uskaltanu ottaa levolakkia kun viimekerran otin 5ml ja se oli aika rajua..suolisto ihan täynnä inhottava olla ja todella ärsyyntynyt suoli ynm.
uskaltaako levolakkia ottaa pienissä määrin jos on herkkä vai kuin..Aika ilkeää jos tulee agressiivinen ripuli eikä oo pilkonu suolen sisältöä kunnolla. lääkärissä käyty ja levolac,kun ei auta pegorian.pitäisi saada vatsa tasaantumaan jotta suolisto ynm alkaisi parantua..perhana viikkoja menny arpoessa uskaltaa eikö uskalla.. xD
kyllä pikkuhiljaa aloitin ruokavaliosta. mikä kaikki on hyväksi tähän?
Oon kuukausia vatkannut edes takasin levolacin kanssa bruh..muistelin joskus et sain 5 tai 10 ml ja hirvee ripuli. Niin en ole uskaltanut ottaa sitä..
Maha eioo toiminu viikkoon kahteen kunnolla, koska eturauhanen tulehtunut myös ja ummetus on paha ni mua jostain syystä pelottaa. Ja pitäisi todella saada maha tyhjennettyä ni kai se levolac tämän asian ajaa ja on turvallinen mutta onko siitä haittaa jos ottaaa vähemmän kun en halua enempää mahakipuja....paljonkohan tätä hoikka 60kg mies tarvitsee?://
Mulle Pegorion on ollut paras. Pussillinen illalla,vatsa toimii aamulla.
Jos haluat kunnon pauketta ja plörinää niin kannattaa ottaa mieluummin Laxoberon. 2-4 kapselia kerran illalla, aamulla ei enää ummeta.