Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielipide/havainto poikavauvoista/-lapsista. Mitä mieltä muut?

Vierailija
24.11.2010 |

Pojat on usein söpömmän/nätimmän näkösiä ku tytöt, ja myös yleensä helpompia. Lasten kuullen em. ei tietenkään ei asiasta puhuta (ainakaan meillä) Tunnen paljon lapsia, joten kyse ei oo pelkästään omista lapsista. T. kahden tytön ja kolmen pojan äiti.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tosiaan naurattaa kun jotkut suosii enemmän tyttöjä kuin poikia tai toisin päin. :P Onko se toisaalta sama kumman saa, yhtä rakas hän tulee kuitenkin aina olemaan. Ulkonäkö kysymyskin on niin typerä, se riippuu ihan vanhempien piirteistä minkä näköinen vauveli sieltä putkahtaa. Itselläni on 2 kk poika ja hän on minulle maailman suloisin pakkaus. Kaverini sai kuukausi sitten tyttövauvan ja tämäkin tapaus on erittäin suloinen pakkaus :) Ja omasta mielestä lapsen vaikeuteen vaikuttaa vanhempien kasvatus tapa, sitäkään ei voi mielestäni millään tavalla verrata sukupuolten välillä.

Vierailija
82/82 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotain häikkää sinulla kuitenkin on. Oliki äitisuhteesi vaikea? Vai oletko kenties ruma? Et siksi viihdy naisten kanssa, koska kärsit siksi alemmusskpmleksista.

Itse olen aina pitänyt enemmän pienistä pojista, kyllä koen heidät söpömmiksi ja viehättävimmiksi kuin tytöt yleensä, toki yksilöiden välillä erot ovat suuria. Tulen muutenkin hyvin toimeen miesten kanssa, viihdyn miesvaltaisissa työpaikoissa missä ilmapiiri on mielestäni parempi jne. En silti missään tapauksessa koe vihaavani tai halveksivani tyttöjä tai naisia.

Mietin aina, mitä heidän omassa lapsuudessaan on mennyt pieleen, ja mikä vamma heillä on suhteessa omaan sukupuoleensa. Kun pieniä tyttöjähän kaikki naiset joskus on olleet.

Näistä poikahehkuttajista tulee mieleen kaverini, jolla on samanikäinen lapsi kuin minulla. Hänellä poika, minulla tyttö. Koko lastemme elinajan (nyt vajaa 2 v) tämä kaveri on jaksanut toitottaa miten on niin iloinen siitä että sai pojan ja kuinka pojat on niin paljon helpompia jne. Alkuun se minua ärsytti, nyt vaan lähinnä säälittää. Tälläkin kaverilla on nimittäin ongelmia oman naiseutensa hyväksymisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi