Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähes 60kg ylipainoinen

Vierailija
23.11.2010 |

ja äsken ahmin 200g valkohomejuustoa ja Tuc-keksejä. Lisäksi olen tänään syönyt levyllisen suklaata, lasagnea, kaksi munasämpylää ja aamupuuron. Tarttiskohan tehdä jotain...

Haluatko kysyä jotakin?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on myös paha paino-ongelma ja olen kokeillut kaikki mahdolliset ja mahdottomat laihdutus keinot tuloksetta viimeisin oli laihdutus pillerit joista sain sivu vaikutuksena jumnalattoman mikreenin niin että tietä ei kunnolla nähnyt kun töihin ajoin. Nyt on niin että jouduin jättämään laiduttamisen koska tulin raskaaksi vaikka sitä ei minulle enää suositeltu.. kuhan vauva syntyy toivon että voin taas aloittaa ja on pakkokin. pelottaa vain kuinka paljon painonousee tämän raskauden myötä....

Ei se todellakaan ole mikään välttämättömyys, eikä raskaus itsessään sitä ylipainoiselle tee.

Olen itse myös reilusti ylipainoinen, mutta raskausaikoina ( 3kpl) painoa ei ole tullut lisää kuin pari kiloa. Vauva ei mitään lisäläskiä tarvitse, etkä sinäkään.

Ja se, että raskausaikana ei saa laihduttaa ei tarkoita sitä, ettei saisi syödä terveellisesti! Totta kai saa syödä, ja aika vähiä kaloreitakin suositellaan esim. raskausdiabeetikolle. Esim. siihen voi aivan hyvin kysyä jo ennaltaehkäisevät ohjeet neuvolasta ja syödä sen ruokavalion mukaan.

Onnea raskausaikaasi, äläkä ihmeessä nyt elä "sitku"-elämää tätä raskausaikaasi. Eli ahda itseesi ruokaa minkä kerkeät koska sitku vauva on syntynyt tai sitku imetys on ohi tai sitkusitkusitku. Sä voit syödä järkevästi jo tänään.

T: Yksi entinen ap:n kaltainen matkalla parempaan

Vierailija
2/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en tee sitä. Ihan itse joudut kilosi kantamaan. Toivottavasti olet tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritän kovasti laihduttaa vielä 5 kiloa. sitten olen taas unelmamitoissani. tänään olen syönyt, omenan, 2 paahtoleipää ja rasvattoman jogurtin.

syömisesi ei mielestäni kuulosta mitenkään kamalalta, paitsi tuo suklaalevy. noin söin minäkin ennen laihduttamista. (paino oli sama 65 kiloa ollut 3 vuotta)

Vierailija
4/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se on mikään salaisuus, vaikken ole tänään herkkuja syönytkään.

-N. 35 kg ylipainoinen.

Vierailija
5/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet niin? Nautitko syömisestä?

En nauti syömisestä vaikka kyllä pidän hyvästä ruoasta, kukapa ei?..

En tiedä miksi en osaa lopettaa. Tiedän hyvin mikä riittäisi ihan oikeasti ja ahdistus iskee monesti jo siinä vaiheessa kun otan lisää vaikka tiedän etten tule siitä yhtään sen onnellisemmaksi.

En yritä provosoida, haluan keskustella ahdingostani. Minulla ei ole muuta sosiaalista elämää kuin internet.

Vierailija
6/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus toisi stopin ahtamiseen

Vierailija
7/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus toisi stopin ahtamiseen

Minä vuosin verta kuin seula 3 kk karpatessani. Mitään syytä lääkäri ei osannut sanoa, kun karppauksen lopetin myös vuoto lakkasi.

Vierailija
8/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet niin? Nautitko syömisestä?

En nauti syömisestä vaikka kyllä pidän hyvästä ruoasta, kukapa ei?..

En tiedä miksi en osaa lopettaa. Tiedän hyvin mikä riittäisi ihan oikeasti ja ahdistus iskee monesti jo siinä vaiheessa kun otan lisää vaikka tiedän etten tule siitä yhtään sen onnellisemmaksi.

En yritä provosoida, haluan keskustella ahdingostani. Minulla ei ole muuta sosiaalista elämää kuin internet.

Kärsin nimittäin samasta asiasta itsekin! Ja ajattelen ihan samoin! En nauti syömisestä, vaikka pidän hyvästä ruoasta. Ahdistun syömisten miettimisestä ym.

Nyt tuntuu siltä, että vähähiilarisuus on auttanut. En halua markkinoida sitä ihmekeinona, mutta mulla se tuntuu nyt toimivan.

Vierailija
9/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole muuta sosiaalista elämää kuin internet.

Vierailija
10/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömisesi ei mielestäni kuulosta mitenkään kamalalta, paitsi tuo suklaalevy. noin söin minäkin ennen laihduttamista. (paino oli sama 65 kiloa ollut 3 vuotta)

jos sanon että sitä lasagneakin meni kaksi kukkurallista lautasellista niin ehkä saadaan asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Vaikka puolikkaan lautasellisen jälkeen olisi ollut jo riittävästi. Ja munasämpylätkään eivät olleet muine lisukkeineen kevyimmästä päästä...

Tsemppiä unelmapainon saavuttamiseen!

Vierailija
11/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veditkö heti alkuun tiukkaa atkins-linjaa?

Se nyt vaan on niin että ne hiilarit+rasva paisuttaa ihmiset palloiksi,ja niistä koostuu useimpien läskien ruokavalio pääosin.

Vierailija
12/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MorreD:

Olen vähän lueskellut karppauksesta(?), ehkä pitäisi minunkin paremmin tutustua.

Oikeasti en ole koskaan ihan tosissani edes yrittänyt painoa pudottaa. Nyt olen vaan tullut siihen pisteeseen että en jaksa enää. Raskauden aikana tuli viimeiset kaksikymmentä kiloa lisää eli tilanne ennen raskauttakin oli jo hälyttävä.

Olotila nyt on inhottava, lapsen kanssa leikkiessä voimat loppuvat pienen hetken jälkeen enkä tohdi enää katsoa itsestäni peilistä.

Vierailija
13/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin että ne hiilarit+rasva paisuttaa ihmiset palloiksi,ja niistä koostuu useimpien läskien ruokavalio pääosin.

Vedin aluksi ketokarppia, lisäsin hiilareita viikon kuluttua 30-50 g/päivä.

Vierailija
14/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että tämä voisi olla syy ylensyömiseesi?

Minulla ei ole muuta sosiaalista elämää kuin internet.

Ei ehkä syy, mutta ei se asiaa autakaan.

Vierailija
16/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin tarvitaan elimistössä! Ei hiilareita turhaan esim diabeetikoilla KÄSKETÄ syömään.

Vierailija
17/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se vaikuttaa hormonitasoihin kyllä paljonkin.Useimmille sopii hyvähiilihydraattinen paljon paremmin,itsekin noudatan sitä ja useimmat vaivat kadonneet

Vierailija
18/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän tätä linjaani hyyyyvin summittaisesti. En laskeskele mitään. Sellainen vain ahdistaa ennestään. Pyrin kuulostelemaan omaa vointiani.

En siis tehnyt muuta kuin jätin perunan, pastan ja riisin pois. Lisukkeena siis kasviksia.

Lisäksi välttelen sokeria.

Ei muuta. Paino putoaa hitaasti, mutta varmasti. Mutta se tuntuu sivuseikalta, kun olo on muuten hyvä. Juurikin jaksaminen on parantunut.

Karppaus/vhh ei tosin sovi kaikille. Enkä halua tosiaan maalata mitään ihmekuvaa siitä.

Toivon tämän auttavan minun kohdallani yleiseen hyvinvointiin, jaksamiseen ja turvonneen olon häivyttämiseen. Tähän asti (n. 1kk) se on toiminut. Paino laskenut n. 3kg.

Vierailija
19/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi esim ranskalaiset perunat lihottavat? Koska siinä yhdistyy nopeasti imeytyvä hiilihydraatti ja rasva.Ja juuri näihin pikahiilareiden syömiseen liittyy myös nopea lihominen monella(karkkia,pastaa,leivonnaisia jne lohturuokaa)

Ja hei,puhutko nyt ykkös vai kakkosdiabeteksesta?

Vierailija
20/44 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi esim ranskalaiset perunat lihottavat? Koska siinä yhdistyy nopeasti imeytyvä hiilihydraatti ja rasva.Ja juuri näihin pikahiilareiden syömiseen liittyy myös nopea lihominen monella(karkkia,pastaa,leivonnaisia jne lohturuokaa)

Ja hei,puhutko nyt ykkös vai kakkosdiabeteksesta?

Sanoinko että jonkun paskan syöminen on järkevää? Ranskalaiset perunat ei ole ruokaa vaan täyttä sontaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi