Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko kenestäkään joskus, että lapsi näkee enemmän kuin sinä näet, siis henkiä tms...

Vierailija
23.08.2006 |

Meidän taapero (ei osaa vielä puhua) joskus tuijottelee tyhjää, osoittelee kovasti sormella ja vilkuttaa ei minnekään jne. Minulle tulee tästä välillä vähän kammottava olo, vaikka todennäköisesti lapsi on vain väsynyt, ehkä ajattelee vielä jotain aiempaa ja vilkuttaa sille asialle. Silti...

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän tyttömme oli viime syksynä 3,5-vuotias. Olin saanut juuri kuulla ystäväni menehtyneen aivoverenvuotoon 35-vuotiaana. Olin järkyttynyt tietysti ja ajattelin kovasti ystäväni tytärtä, joka jäi ilman äitiä 8-vuotiaana. Itkeskelin ja olin helpottunut siitä, ettei oma tyttöni ollut näkemässä. Leikki ulkona niin, että näin ikkunasta. Päätin, etten puhu asiasta mitään, ettei lapsi ahdistu. Kokosin itseni ja aloin tehdä ruokaa.

Tyttö juoksi hetken päästä sisälle ja suoraan minun kaulaani sanoen: " Äiti, mä olen niin iloinen, ettet sä ole kuollut!"

Toisen kerran ajattelin yhtä sanaa ja hetken päästä tyttö toisti sen!

Tyttö on myös sanonut pitäneensä minua sylissään, kun minä olin vauva...

Vierailija
22/71 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitillä masussa iso pipi, äiti menee sairaalaan. Toi käärettä ja silitteli mun vatsaa sen jälkeen useampana iltana. Sitten posti viikon kuluttua toi tiedon joukkotarkastuspapakokeesta, joka johti jatkotutkimuksiiin ja todettiin kohdunkaulan syöpä. Ja sairaalareissujahan siitä tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äitillä masussa iso pipi, äiti menee sairaalaan. Toi käärettä ja silitteli mun vatsaa sen jälkeen useampana iltana. Sitten posti viikon kuluttua toi tiedon joukkotarkastuspapakokeesta, joka johti jatkotutkimuksiiin ja todettiin kohdunkaulan syöpä. Ja sairaalareissujahan siitä tuli.

Vierailija
24/71 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on asia, josta aikuiset eivät puhu sillä pelko saada hullun leima on suuri. Ne, jotka oikeasti näkevät pitävät tiedon yleensä itsellään.

Minä näen, olen aina nähnyt. Tulevan ja menneitä. Koskaan en ole asiaa kuuluttanut, meillä kyky kulkee suvussa. Ei tulisi mieleenikään aloittaa täällä keskusteluja " näkijä vastaa, kysy jotakin" jne. Nuo henkilöt eivät todellakaan ole näkijöitä, provoja.

Olen tällä palstalla ohimennen kertonut näkyjä, varoittanut vaaroista, mutta minulle on naurettu. Turhaan, varoitin teitä pari viikkoa etukäteen myös viimeisimmästä tsunamista jokin aika sitten. Nauroitte. Indonesia tsunamissa kuoli taas satoja, jopa tuhansia ja joku uhkarohkea kehui uhmaavansa ja menevänsä alueelle.

Olen kertonut vastikään täällä vastauksen kysymykseen, joka on pitkään askarruttanut suomalaisia. Ottakaa se todesta, sielut saavat rauhan.

Vierailija
25/71 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tämä tuli jostain...

Vierailija
26/71 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kertonut vastikään täällä vastauksen kysymykseen, joka on pitkään askarruttanut suomalaisia. Ottakaa se todesta, sielut saavat rauhan.

Jää muuten kiusallisesti askarruttamaan.

Vierailija
27/71 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Jää muuten kiusallisesti askarruttamaan.

What lies beneath.

Vierailija
28/71 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä että lapset ja eläimet näkevät asioita joita emme näe......meillä on koira ja kun muutimme nykyiseen omakotitaloon tapahtui hyvin kummia.....mies oli lasten kanssa kaupassa ja itse purin muuttolaatikoita ja kuulin selvästi ulkooven äänen ja koiramme aivan apinanraivolla huusi ja räyhäsi karvat pystyssä eteiseen ja kulki käytävää pitkin takaovelle ja minä en nähnyt mitään missään.....hieman tuli karmiva olo.

Aijemmin kun vanhin lapsemme oli puolitoistavuotias hän joka ilta kääntyi katsomaan keittiöön sanoi vain että pappa.....ja isäni on kuollut ennen yhdenkään lapsen syntymää.

Kyselin lapseltamme että kuka pappa hän vain käveli kirjahyllyn luo ja osoitti sormella isäni kuvaa ja hymyillen sanoi että tuo pappa.

Eräs työkaverini sanoi kerran että lapset ja eläimet näkevät siksi asioita koska heitä ei ole opetettu kieltäytymään näkemästään että me aikuisetkin näkisimme jos uskaltaisimme antaa luvan itsellemme siihen.....mene ja tiedä.

Vierailija
29/71 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miksi X:llä ei ole äiti kotona?"

Ja tämän X:n äiti kuoli puoli vuotta myöhemmin...

Vierailija
30/71 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä selkeästi tuo esikoinen on indigolapsi.

Tässä kuvaus Indigosta:

Indigolapset ovat uudenajan valonlähettiläitä. He ovat vanhoja sieluja joiden ei olisi välttämättä tarvinnut edes syntyä enää. He ovat kuitenkin tulleet johtamaan maan uuteen henkisempään aikakauteen. He ovat syntyneet vuoden 1985 jälkeen, ja heitä syntyy edelleen. Heidät voi tunnistaa avoimista rehellisistä silmistä, jotka näkevät valheen taakse. He ovat yleensä urheilullisia, vilkkaita ja sosiaalisia. He käyttäytyvät kuin " kuninkaalliset" , mutta ovat silti erittäin oikeudenmukaisia ja puolustavat heikompia. He nauttivat ollessaan huomion keskipisteenä ja sen takia he pyrkivät olemaan aina äänessä. He ovat nopeaälyisiä ja koulunkäynti on heille liiankinhelppoa. Meidän jokapäiväiset ongelmat ovat heille helppoja ratkaista, ja he pyrkivätkin antamaan ratkaisuja jokaiseen ongelmaan.

Indigon kasvatuksessa kannattaa ottaa huomioon muutamia asioita. Indigot pyrkivät olemaan määräileviä sisaruksiaan ja vanhempiaan kohtaan. Senpä takia heiltä täytyy ottaa luulot pois jo hyvin aikaisessa vaiheessa eli hänelle täytyy osoittaa paikka perheessä. Tämä käy mieluummin huumorilla. Meillä indigo ilmoitti, että hän on Jeesus ja häntä pitää totella. Niinpä hänen äitinsä ilmoitti. ja hän on sitten Jumala, ja koska Jeesus on Jumalan poika, niin sen takia hän määrää mitä kotona tehdään ja homma toimi.

Indigot hakevat myös rajojaan mitä he saavat tehdä ja mitä eivät. Sen takia vanhempien on uskallettava sanoa hänelle EI, mutta vanhempien täytyy myös pystyä perustelemaan kantansa. Jos perustelu on indigon mielestä hyvä, niin hän ei enää koskaan tee sitä mikä häneltä on kielletty. Jos indigo " voittaa" vanhempansa tässä valtataistelussa, niin hän alkaa halveksia vanhempiaan, mutta jos vanhemmat " voittavat" , niin hän alkaa kunnioittamaan heitä.

Indigo on kaikessa kovuudessaan kuitenkin erittäin herkkä ja pahoittaa mielensä hyvin herkästi. Kaikesta tekemästään heitä täytyy kiittää, kehua ja kannustaa, sillä he tarvitsevat sitä tai muuten heillä on vaarana muuttua turhautuneeksi ja aggressiiviseksi. Heidän valtava toimintatarmonsa tulisi suunnata opiskeluun ja mielellään liikunnallisiin harrastuksiin. Kotitöitäkin he tekevät mielellään, joskin hän muistaa jatkuvasti muistuttaa, mitä kaikkea hän on tehnyt. Indigolle tarvitsee antaa tarpeeksi vaativia ja haasteellisia tehtäviä jo hyvinkin nuorena, muuten hän taas turhautuu ja lyö kaiken läskiksi.

Ja nuorempi on kristallilapsi, nämä pitää pelottavan hyvin paikkansa...

Kristallilapsi:

Kristallilasten tuntomerkkejä

Ovat yleensä syntyneet 1995 tai myöhemmin

Suuret, viisaat silmät

Voivat käyttää myös telepatiaa kommunikointiin

Voivat alkaa puhumaan myöhään (joskus heidät virheellisesti diagnosoidaan Autisteiksi tämän vuoksi

Ovat taiteellisia, luovia ja rakastavat musiikkia

Ovat useimmiten tasaisia ja rakastavia

Ovat herkkiä ja empaattisia

Ovat hyvin kiintyneitä luontoon ja eläimiin

Ovat kiinnostuneita kristalleista ja kivistä

Näkevät usein enkeleitä, oppaita ja menneitä elämiä

Syövät mielummin kasvisruokaa ja hedelmämehuja

Omaavat hyvän tasapainon

Ovat herkkiä äänille

Enkelilapsi on sana, jota vanhemmat ja isovanhemmat käyttävät usein kristallilapsista. Näitä ihania, rakastettavia lapsia alkoi syntyä maapallolle vuonna 1995 ja sen jälkeen (joitakin oli syntynyt jo ennen vuotta 1995). Tämän jälkeen heidän osuutensa syntyneistä on kasvanut joka vuosi. Ensimmäinen asia, johon monet kiinnittävät kristallilapsissa huomiota, on heidän uskomattoman kauniit, suuret magneettiset silmät. Samoin heidän katseensa on erittäin vanhan ja viisaan ihmisen katse, niin että monet ihmiset ihmettelevät, kuinka pienellä vauvalla voi olla noin viisaat silmät ¿ ¿aivan kuin he tietäisivät maailmankaikkeuden kaikki salaisuudet¿.

Kristallilapset tulevat usein muilta planeetoilta ja tämän vuoksi ovat tottuneet käyttämään telepatiaa kommunikointiin. Joskus telepaattinen kommunikointi äidin kanssa alkaa jo ihan odotusaikana, joskus lapsen syntymän jälkeen. Monet vanhemmat, joille kristallilapsia syntyy, kykenevät kommunikoimaan lastensa kanssa telepaattisesti. Tämän vuoksi vanhemmat usein ymmärtävät lastansa hyvin, vaikka lasten puhe saattaakin alkaa vasta 3 vuotiaana tai myöhemmin. Usein, jos kristallilapsen puhe viivästyy näin kauan, he saattavat alkaa puhumaan lähes täydellisiä lauseita, sitten kun he aloittavat puhumisen. Syynä myöhäiseen puhumiseen on se, että lapsi ei koe tarpeellisena puhetta, koska he kokevat tulevansa muutenkin ymmärretyksi. Valitettavasti kristallilapset joskus diagnosoidaan virheellisesti Autismia sairastaviksi myöhäisen puheen kehityksen takia, vaikka heillä ei ole olleenkaan Autismin tyypillistä piirrettä ¿ sisäänpäin kääntyneisyys ja sosiaalinen eristyneisyys. Päinvastoin ¿ kristallilapset ovat itse aurinkoja ¿ teletappivauvoja. Heidän säkenöivä persoonallisuutensa ei jätä ketään kylmäksi. He ovat hyvin sosiaalisia ja rakastettavia, sekä rakastavat halaamista. Heidän sydänkeskuksensa on auki ja heidän läsnäolollaan on hyvin parantava vaikutus kanssaihmisiin.

Kristallilapset ovat hyvin taiteellisia, luovia ja rakastavat musiikkia niin paljon, että he saattavat oppia laulamaan ennen kuin edes puhuvat. Lisäksi monet kristallilapset haluavat tanssia, piirtää tai muuten ilmaista itseään taiteen avulla. Lisäksi he pitävät kaikesta kauniista. Vaatteina he käyttävät mieluiten pehmeitä, kauniita luonnon materiaaleja.

Kristallilapset ovat hyvin herkkiä ympäristön negatiivisille energioille ja saattavat alkaa itkemään, kun ympärillä on riitaa tai negatiivista energiaa, vaikkei negatiivisuus mitenkään kohdistuisi juuri heihin. Kristallilapset ovat lisäksi hyvin empaattisia ja lohduttavat muita heidän ongelmissaan.

He ovat hyvin kiintyneitä luontoon ja eläimiin ja oppivat monesti kommunikoimaan eläinten kanssa telepaattisesti. Lisäksi kristallilapset rakastavat kristalleja ja kiviä ja monet heistä osaavat käyttää näitä luontaisesti itsensä ja muiden parantamiseen. Monilla kristallilapsilla on lisäksi muunlaisia parantavia kykyjä. Kristallilapset kommunikoivat usein luontaisesti enkelten ja oppaiden kanssa. Lisäksi he usein kertovat menneistä elämistä aivan spontaanisti.

He syövät mieluummin kasvisruokaa ja juovat hedelmämehuja, koska he tietävät luontaisesti mikä on hyväksi heidän keholleen. Lisäksi nämä lapset haluavat luontaisesti valita luomu- ja kotona tehtyä ruokaa, teollisen ja lisäaineita sisältävän ruuan sijaan.

Muutamia ongelmallisia piirteitäkin liittyy kristallilapsiin: jotkut heistä voivat olla hyvinkin itsepäisiä, koska he tietävät täsmälleen mitä haluavat. Lisäksi sosiaalisuutensa vuoksi he ovat hyvin herkkiä äänille ja esim. nukkumaanmenoaikaan, monella kristallilapsen vanhemmalla saattaa olla ongelmia laittaa lapsi nukkumaan. Kristallilapset nimittäin säpsähtävät hereille pienimmänkin äänen kuullessaan, koska eivät halua jäädä mistään perheen yhteisestä sosiaalisesta tapahtumasta paitsi.

Vierailija
31/71 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen uskovainen, ja tuttavan lapsi Nokian herätyksen kokouksissa ylistyshetken aikana katsoo kattoon ja sanoo " Kato äiti, enkeleitä!"

Vierailija
32/71 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys on?

Vierailija
33/71 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näin pienenä unta Jumalasta, se oli tosiaankin vanha, vähän kumara mies, joka melkein kalju ja pitkä valkoinen parta oli. Pukeutunut oli aivan ihanan violettiin kaapuun ja kätteli minua. Unessa oli myös enkeli, joka jäi taka-alalle, kun Jumalan kanssa käteltiin.

Aamulla koitin kovin vanhemmilleni selittää, että näin Jumalasta unta, mutta he vain nauroivat. Olin melkein 3 vuotias.

Ja kun olin isompi, n. 8 vuotias, meidän kellarissa oli haamu. Näin sen useasti, se oli sellainen merikapteenimainen mieshahmo. Kerran näin sen kädessä paksun kultaisen ketjun.

Pikkuveljenikin näki tuossa talossa (hän oli tuolloin 2-4v) useita erilaisia olentoja. Yksi oli pelkkä ruskea käsi.

Nyt, ihan hiljattain olen nähnyt ikkunan kautta heijastuvissa kuvissa hahmon. Ensin luulin, että telkkarin tapahtumia heijastuu ikkunalasiin, mutta kun telkku oli kiinni ja näin taas hahmon, niin se epäilys jäi pois... Olemme jo 2 vuotta asuneet tässä talossa ja luulin ettei täällä ole henkiä, mutta taisin olla väärässä. Ulkona sen sijaan olen useasti tätä ennen nähnyt tumman hahmon, mm. silloin kun mieheni mummo kuoli, epäilinkin että hahmo olisi ollut hän. Mutta on ilmestynyt senkin jälkeen ja ennen sitä, että en sitten tiedä mikä on. On seuraileva, useasti kun kauppaan menen, metsätietä pitkin, on tunne että joku seuraa ja kun nopeasti kääntyy, näkyy tumma hahmo. Mikään eläin tai ihminen se ei ole.

Tyttö ilmeisesti näkee jotain myös, kirjoitin tuohon aiemmin sen " teltta rikki, piilossa metsässä" -jutun...

Vierailija
34/71 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla ees lukee näitä kunnolla kun mies ei oo kotona. täytyy kaivaa ketju myöhemmin ylös.. iiks.. Nostelkaa tätä. Olen niin kiinnostunut näistä jutuista, mut samalla ne pelottaa..

Vierailija
35/71 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että näkevät enkeleitä.

Vierailija
36/71 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en uskalla ees lukee näitä kunnolla kun mies ei oo kotona. täytyy kaivaa ketju myöhemmin ylös.. iiks.. Nostelkaa tätä. Olen niin kiinnostunut näistä jutuista, mut samalla ne pelottaa..

Vierailija
37/71 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa autossa hokea poliisi, mitään ei vielä näy. Kun ajetaan niin sielläpä on poliisit!!

Vierailija
38/71 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sitten oliko vilkas mielikuvitus vai mikä.

Muistan elävästi, kun ehkä 5-vuotiaana näin huoneessa katonrajassa kasvoja, jotka kuulostivat laulavan jotain... korvissani kuului ääni, joka muistutti sitä kun telkkarissa jalkapallo-ottelussa fanit laulaa. Se oli jotenkin pelottavaa, mutta en alkanut itkeä.

Kerran n. 8-vuotiaana valvoin yöllä ja näin selvästi, kun n. 1-vuotias pikkuveljeni juoksi huoneeseen. Taisin olla ihan unen ja valveen rajamailla, mutta näky oli ihan selvä...

Enkä ollut varmaan kuin 2-3-vuotias, kun asuimme rivitalossa ja muistan, kuinka siellä takapihalla aina tapahtui jotain... katselin ikkunasta ja selostin mitä näkyi, vaikka mitään ei oikeasti näkynyt. Mutta ehkä se oli vain mielikuvitusta. Osan muistan kyllä elävästi vieläkin, osasta ovat vanhemmat kertoneet.

JOnkin " tuntemattoman" läsnäolon tunnen joskus vielä nyt aikuisenakin, mutta karistan aina sen tunteen, koska se jotenkin karmii... ja uskonkin, että ne vaan näkee henkimaailman juttuja, jotka oikeesti on valmiita siihen!

Vierailija
39/71 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla nykyään syntyvistä lapsista on tällaisia kykyjä. Ne eivät mielestäni ole yliluonnollisia kykyjä, vaan ihan " luonnollisia" , suurimmalta osilta meiltä aikuisilta hävinneitä kykyjä. Mielestäni vanhempien pitäisi tukea lapsia, eikä ainakaan vähätellä ja mitätöidä sitä mitä he " näkevät" . Itselläni on kaksi pientä lasta ja innolla odotan tulisiko heille joskus jotain samantyyppisiä kokemuksia :)

Kyllähän näitä täällä astraalitasolla pörrää; enkeleitä, oppaita, henkiä. Ihanaa lukea tätä ketjua. Kerrankin asiaa :)

Vierailija
40/71 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemaan/näkemään tällaista.

pelottavaahan se vähän on, kun se ei ole " tavallista" tai miten sen nyt sanoisi.

laittakaa lisää tällaisia juttuja.

muistatteko kun täällä oli kerran se juttu siitä oudosta valosta jonka oli nähnyt maatilallaan mies ja vaimo.

mitähän heille kuuluu? ovatkohan muuttaneet? kovasti täällä asiaa puhuttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi