Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko kenestäkään joskus, että lapsi näkee enemmän kuin sinä näet, siis henkiä tms...

Vierailija
23.08.2006 |

Meidän taapero (ei osaa vielä puhua) joskus tuijottelee tyhjää, osoittelee kovasti sormella ja vilkuttaa ei minnekään jne. Minulle tulee tästä välillä vähän kammottava olo, vaikka todennäköisesti lapsi on vain väsynyt, ehkä ajattelee vielä jotain aiempaa ja vilkuttaa sille asialle. Silti...

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kristalli lapsista tietoa. Se selittää paljon. Nämä uudenajan lapset ovat usein selvänäköisiä/kuuloisia ja erittäin intuitiivisia (lukevat ajatuksia yms.). Olkaa vanhemmat onnellisia, että olette saaneet näin suurenmoisia lapsia kasvatettavaksenne.

Vierailija
62/71 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tunne, että hän tajuaa ja näkee paljon enemmän kuin sen ikäisen pitäisi. Jotenkin siis siten, että jossain siellä lapsen katseen takana on aikuinen, joka ymmärtää ja tajuaa kuin aikuinen eikä lapsi, ja jotenkin musta tuntuu, että hän tietyllä tavalla " osaa lukea" ajatukseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin itsekin omaan yliaistillisia kykyjä, näen tulevaan jne. mutta lapsilleni en ole näistä puhunut. nyt kuitenkin nuorimmaiseni, vajaa kolmen vanha poika on osoittanut saaneensa tämän perinnön itselleenkin. ei osaa kelloa, ja hoidossa silti muutamaan otteeseen sanonut että " äiti tulee" ja juossut portille odottamaan..ja toden totta, olen saapunut häntä hakemaan ihan viiden minuutin sisällä. ja nämä olleet kertoja jolloin olen tullut jo sovittua aiemmin.

kerran ajoin autoa ja lapsi oli takapenkillä. sanoi sitten mulle että " äiti, koira jäi melkein auton alle" .. ja kuinka ollakkaan, muutaman kymmenen kilometrin päästä auton eteen juoksi jostain iso koira, jonka onnistuin täpärästi väistämään.

Vierailija
64/71 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit, elikö oma äitini, kun lapseni sanoi pitäneensä minua sylissään, kun olin vauva. Aluksi pidin tätä lapseni puhetta mielikuvituksena mutta sitten luin ketjun jälleensyntymästä ja silloin tuli vastaava tapaus esille. Aloin miettiä asiaa uudelleen. En millään ensin keksinyt kuka minulle läheinen ihminen olisi kuollut ennen tyttäreni syntymää. Olettaen että tuo ihminen olisi voinut pitää minua sylissään, kun olin vauva. Se ei ollut oma äiti eikä se ollut minulle hyvin läheinen mummu. Sitten keksin, että onhan minulta kuollut tuffa ennen tytön syntymää. Tuffa piti minua paljon sylissä ja tiedän, että olin hänelle oikein tärkeä... En uskalla ajatella enempää.

Vierailija
65/71 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset näkevät ja aistivat puhtaammin. Keskittykää lapsiinne ja kuunnelkaa heitä tarkoin.

Vierailija
66/71 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia....

Vierailija
67/71 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu

Vierailija
68/71 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten me ihmiset kadotamme tämän taidon. Se on todella harmi. Ei kannata pelätä tai olla huolestunut.

Kun isäni kuoli, tunsin hänen läsnäolonsa jonkin aikaa. En osaa selittää.

Kun äitini kuoli, ei tuntemusta ollut. Varmaan siksi, että en tunnistanut äitiäni hänen käyttäytymisensä takia viime vuosinaan.

Vierailija
69/71 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen suvusta jossa on jonkinnäköistä näkijän lahjaa. Itseäni jotenkin pelottaa tämmöiset asiat. Ja olen kieltänyt henkisesti, että minulle mitään selvänäkijän lahjaa tulisi.

Haluan olla jalat maassa tyyppi. Ja elää nykyhetkeä. 

Vierailija
70/71 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanet lapsen mielikuvitusystävää?

En olisi pitänyt mitenkään ihmeenä, vaikka lapseni olisi nähnyt edesmenneitä, kun niitä näki äitinikin.

Vierailija
71/71 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hyvä ystävä kuoli. Edellisenä päivänä yhtäkkiä tuli itselle ajatus mieleeni että ystävän kuolema tulee olemaan kova paikka miehelle. Ja srvana päivänä mies sai suru-uutisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän