Elokuun 2011 vaavien odottajia?
Onkos täällä vielä ketään vaavin odottajaa jolla la on elokuussa 2011?
Kommentit (154)
kyllä täällä vielä jonkin verran elämää on vaikkakin varmaan aktiivisemmat ovat siirtyneet jo tuonne toiselle palstalle, laitahan itsekin liittymispyyntöä sinne...
vauva-10 tuossa 2sivulla on linkki tuohon elokuun odottajien yksityiseen ryhmään.. laita liittymispyyntöä sinne niin pääset yksityisemmin kirjoittelemaan meidän muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.. mutta toki pelkästään tällä puolellakin saa kirjoitella, osa vain halusi ryhmän jota ulkopuoliset eivät pääse lueskelemaan...
Olen monta taas hyväksynyt mukaan ja muutaman joutunut ikävä kyllä hylkäämään..
Eli tuossa vasemmassa sivussa lukee ryhmät ja sieltä etsitte elokuun 2011 vaavien odottajat.. Saateviestiksi nimimerkki, paikkakunta, laskettu aika ja synnytyssairaala. En hyväksy epämääräisiä ilmoittautujia kun en voi tietää ollaanko raskaan avai ei jne, sain myös yhden liittymispyynnön jossa luki vaan vauvaaaaaaaaa, joten ei semmosia..
Itse kirjoittelen vain sille puolen nyt, kun itsellä on omakohtaista kokemusta siitä, kuinka näitä viestejä käy ulkopuoliset lukemassa ja sitten asioita levitellään muunmuassa av-palstalla!
Verticia
Verticia, samasta syystä minä myös mieluummin tuonne yksityiselle puolelle kirjoittelen...
liittyisin siihen ryhmään mutta ekaa pyyntöäni ei ole hyväksytty. Liittymispyyntöni ei ollut kyllä täydellinen kun en ohjeita huomannut. Uutta en saa laitettua kun ilmoittaa että käyttäjätunnukseni on kerhon osalta pantattu. Miten siis kerhoon voisin liittyä vai eikö se ollutkaan kaikille elokuun vauvaa odottaville sallittu?
Odotettu plussa tuli toteen joululahjaksi molemmille meille mieheni kanssa. En asu suomessa joten on kiva jakaa kokemuksia ja tuntemuksia muiden kanssa. Nyt vain toivotaan etta pikkuinen pysyy mukana kun ensimmainen meni kesken kesakuussa. Iloa ei voi sanoin kuvailla.
Hyvaa joulua kaikille.
sohappy; missa maassa asut? Mina UKssa.
Niille jotka ei jostain syysta paasseet ysityiselle keskustelupuolelle kun eivat huomanneet etta pyyntoon tarvitaan seuraavat tiedot:
Nimimerkki; paikkakunta; laskettu aika ja synnytys sairaala (tai ainakin kolme ensimmaista jollei sairaala ole viela tiedossa)
Kokeilkaapa uudelleen toisella nimimerkilla ja noiden tietojen kanssa talla kertaa, jospa sitten onnistuisi.
Mukavaa joulun odotusta kaikille!
Pumpkin rv6+6
sit jatkaa kirjoittelua täällä avoimelal puolella jos täällä vielä joku kirjoittelee. En aio uutta nimimerkkiä ottaa ja taas rekisteröityä.
Jos tämä pino kuivuu kasaan niin sitten lopetan täällä kirjoittelun.
tosin hyvin epäilevästi, koko ajan kun on varma, että tämä ihanuus loppuu ihan pian (mutta niinpä vaikuttaisi useimmilla muillakin olevan). Positiivinen testitulos viikko sitten, yhteensä kunnon yrittämistä vuoden verran, tavallaan 3-4 vuotta, joten tosiaan pelottaa, että tuulimunaraskaus vain on...Ulkomailla minäkin mieheni kanssa, paluu Suomeen piakkoin...Laitoin pyynnön tuolle yksityisemmälle lsitalle, muttei ainakaan vielä ole tullut hyväksyntää, tiedot kuitenkin olivat mukana. Jännittää...
tarkalleen ottaen haluatte suojella, kun haluatte keskustella piilossa? minäkään en aio luoda uutta profiilia sen takia, ettei pyyntöä hyväksytty, koska pyynnössäni luki: "hyväksykää :)" koska en nähnyt mitään ohjeita missään.
ja tuolla helistimen keskustelussa tulee uutta tekstiä päivittäin useita sivuja, sitä on mukava seurata.. tässä linkki muille, joita ei yksityiseen ryhmään huolittu http://www.helistin.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=48865&postdays=0&post…
Mutta kaikesta huolimatta oikein hyvää joulua, onnellista uutta vuotta ja tietysti onnellista odotusaikaa kaikille tuleville äideille ja isille :)
Täällä plussattiin myös pari päivää sitten! Vieläkin ihan outo olo eikä tajuu et joku tuolla mahassa nytkin kasvaa!:D La.on varmaan 17.8.(kävin laittamassa liittymispyynnön ryhmään!), omien laskujeni mukaan....tietysti ultrassa kuullaan vasta se todellinen aika.:)
Tulossa olis siis meidän kolmas lapsi, eli meillä on tyttö 8/2009 ja poika 8/2010 ja nyt tämä 8/2011!!:D
Oireina on ollu kamala turvotus.:/ Koko ajan täytyny availla housuista vetskaria ja nappia kun ne painaa niin......!
Ihmettelen kyllä, että vaikka mulla on menkat "myöhässä" joku kaks viikkoo, niin edelleen raskaustestissä viiva näkyy TOSI haaleena! Onko ihan normaalia? Mä kun epäilen vaan sitä et entä jos mä vaan kuvittelen kaiken enkä oo raskaana.:D Haittaako jossei siitä viivasta tuu ollenkaa tummaa?
Kait sitä minäkin uskallan jo tälle puolelle kirjoittaa. Eka haamuplussa 13.12.
En usko että mäkään sinne yksityiselle puolelle kirjoittelen, joten jos täällä jonkinlainen pino pysyy, niin kirjoittelen siihen.
Päälimmäinen tunne on edelleen epäusko ja tuntuu etten raskaana olisikaan. Ja pikkukakkonen meille siis tulossa.
Pörpylä: millä testillä olet testannut? Mä en ainakaan ole saanut Pregchech-nimiseen (market-halpis) tositosi vahvaa viivaa vieläkään. Taitaa tulla kaikkiin eri vahvuiset viivat (ovistesteissä sama juttu).
Taidan uskaltautua tänne puolelle pikkuhiljaa :)
Paljon oli tekstiä, en ihan kaikkea lukenut, mutta yritän päästä jyvälle, ketä täällä onkaan :)
Ja jotkut oli ilmeisesti mennyt yksityispuolelle? No, minulle passaa kirjoittelu ihan näinkin.
Eli täällä saatiin elämämme ensimmäinen plussa neljäntenä adventtina ihmeteltäväksemme. Ei kyllä vieläkään oikein "ymmärrä" asiaa:)..Yk5 muistaakseni tärppäsi. LA olisi elokuun lopussa.
Itse oon 31, mies 37. Pohjois-Pohjanmaalla asustellaan. Päivä kerrallaan kohti elokuun loppua:)
Oireina oli ed.pvänä ennen testiä samanlaista jomotusta/turvotusta, kuin yleensä eka vuotopäivänä, mutta ilman vuotoa, joka sit herätti mielessä kysymyksen, että raskaana..? Ja nenä ollut tukkoinen jonku aikaa. Valkkaria oli runsaasti ja luulin, että hiivako tässä iskee, joten vetelin sitte puolukoita,mandariinejä ja pari maitohappobakteeria, jotta saa hapanta elimistöön.
Rinnat niin herkät/arat ja "täyteläisen" tuntoiset:) Sen jälkeen masussa on tuntunut nippailua. Pahoinvointia ei havaittavissa, vielä :)
Tulipa tilitettyä, no se annettakoon anteeksi, kun eka kertaa näillä sivuilla seikkaileee:)
Ihanaa ja tunnelmallista Joulun aikaa kaikille!
-S79, 4+4
Heippa!
Minäkin plussasin 13.11 ja laskettu olisi menkoista laskettuna 7-9.8.2011, tarkkaa kierron päivää en tiedä, säännölliset ovat olleet, mutta viimeiset 10 päivää myöhässä....
Olisin voinut kertoa itsekin ennen testiä, että olen raskaana, mutta kun ekan testin tein, hain kaksi varmistukseksi. :D
Tein testin aika myöhäisessä vaiheessa, koska "tiesin" että olen raskaana ja kun niitä on tehnyt vähän väliä ja negoja olleet, niin nyt ajattelin vähän odotuttaa, jos vaikka positiivinen pomppaisi. :)
Uskomattomalta tuntuu, olen tästä haaveillut jo kuutisen vuotta, nyt vasta sellainen hetki elämässä, jolloin uskalsimme yrittää. Huhtikuussa jäivät pillerit pois ja oltiin, että tulee jos on tullakseen. :)
Ensimmäinen lapsemme on siis tuloillaan. :)
Eka neuvola on vasta 5.1.2011 mut kyl sinne jaksaa odottaa...perheillemme kerromme jouluna. :)
Pari kaveria vasta tietää...
On tää jännää!!!
Lunar & 7+3 tai 7+1, heh. ;D
.. Harmi että tästä on tullut mielipahaa ja pientä kränän tapaista, ei se ollut ollenkaan tarkoitus, tottakai tahdoin että kaikki yksityiselle puolelle haluavat elokuiset odottajat olisivat päässeet mukaan, tarkoitus ei ollut mitenkään erottaa meitä, kun ehdotin yksityistä puolta, itse koen sen vain paremmaksi paikaksi, koska tiedän että näitä sivuja lukee moni, ja jotkut asiat ovat henkilökohtaisia/vaikka täällä anonyymina onkin, joskus saattaa lipsahtaa asioita joista joku puolituttu/tuttu saattaisi tunnistaa.
Toivottavasti täällä yleiselläkin puolella riittää juttua eikä homma kuolisi kasaan (tuskin), jotta jokainen halukas saisi jutella tärkeästä asiasta ja saada vertaistukea, enhän sitä halunnut keneltäkään riistää..
- Vähän syyllisen oloinen Basse rv 8+2
Täällä sitä ollaan perinteisen joulustressin vallitessa, joulukinkun valvojaisissa...läskiä on uunissa 10 kiloa, ja siitä siis saadaan pitkää iloa...varsinkin kun itse olen kasvissyöjä eikä tämä loppu perhekään ole mitään suursyömäreitä, vaikka meitä onkin perheessä 9 kappaletta, plus nuo talousnisäkkäät eli koirat...kuulun siis myös tuonne Kissankulmalaisiin pers...eikun perheineni.
Ultrassa kävin eilen ja seitsemää viikkoa näytti forstret olevan :-) Eli siis pieni alku ameeba kaiketi ja elon alkuun parasta ennen.
Arvuuttelen itse sinne 8.8.
Laatikot, kaikki kolme sorttia, tehty. Mallasleipä tehty. Kotikalja tehty. Lihapullat tehty. Kinkku uunissa. Karjalanpaisti menee uuniin huomenna. Viskikakut tehty. Piparkakut kertaalleen syöty. Lohet suolassa. Sillit purkissa. Rosolli valmiiksi ostettu tällä kertaa. Sienisalaattia Suomesta haettuna.
Kyllä täällä meillä passaa.
Kunhan nyt se pukki vielä tulisi...
Pusut kuonoon.
Riesa.
Riesa75: ollaankohan me oltu aiemminkin samassa odotus pinossa?
Täällä on neuvola varattu ja on 5.1. ja varhaisultra on 26.1. Meilläkään ei taideta neuvolassa ultrata. Ei vaan millään malttais millään tammikuun loppuun odottaa.
Täällä oireina on enää ajoittainen lievä etominen, hajuille herkistyminen. KOvin helposti myös tulee itku, joten onko sekin sitten oireenä tänne vai kenties muusta perhetilanteesta johtuvaa, sitä en tiedä.
Toivottelen kaikille OIKEIN RAUHALLISTA JOULUA !!!
Testi tehty viikonvaihteessa ja vihdoin tuli plussa :) Ihana, ihana joululahja!
Kolmatta odottelemme ja laskettu aika on elokuun lopulla 29.-31.8 laskutavasta riippuen.
Kinkkua meillä tosin on "vain" 7kg uunissa, suunnileen samat ruoat tehty. Itse olen kasvissyöjä myös :-)
Eilen kävin myös ultrassa :-O Siellähän se tuokka näytti hauskalta, sydän sykki ja vastasi viikkoja hyvin. Ehkä jopa hiukan isompi :-) Reilun 14 mm oli toukalla pituutta :-) La on 7.8
Meillä tosin lapsia on hiukan vähemmän kuin teillä, mutta meidän lapsiluku on kyllä tämän jälkeen täysi.
Ihana rauha, kun lapset nukkuu.
ON: Huonovointisuus on tulut jäädäkseen ja rinnat on tosi kipeät ja turvoksissa. Vähäistä vuotoa on ollut ja siksi kävin siis ultrassa, mutta kaikki näytti hyvältä!! Väsymys on välillä tosi kovaa. Syke nousee pienistäkin jutuista... Illalla ei tarvitse odotella unta..
Mutta tätähän kai tämä kuuluu ollakin.
Kiva huomata uusia elokuisia täällä, onnittelut plussistanne!
Hyvää joulua kaikille!!
Kuutonen 7+ 5
plussaja liittyy joukkoonne.
Tein ekan plustestin 13.12 ja eilen digitesti näytti 3+. Ens tiistaina olis varhaisultra, niin saan tietää missä kohtaa raskautta mennään.
Kierrot esikoisen 7/09 imetyksen jälkeen ovat olleet tosi epäsäännölliset ja pitkät. Äklötys, kuvotus ja pahaolo puhuisivat sen puolesta, etten ihan alussakaan ole. Mutta tiistaina selviää la. Jee!
Kuinkans moni kirjoittelee täällä vai onko suurin osa mammoista jo menneet toiselle palstalle?
Ihanaa Joulua vauvamasuille!
Elwiira