Elokuun 2011 vaavien odottajia?
Onkos täällä vielä ketään vaavin odottajaa jolla la on elokuussa 2011?
Kommentit (154)
hei, olen seuraillut keskustelua aiemmin taka-alalta ja ehkä sitä nyt jo uskaltaa iloita asiasta muidenkin kanssa :-) laitoin liittymisviestiä ryhmään...
Liittyisin minäkin tähän elokuun odottajiin. Lähetinkin kutsun tuonne yksityiseen ryhmään.
Viestejänne olen lukenut niin kauan, kuin tämä keskustelu on täällä ollut :D Lähinnä vaan yrittänyt keskittää ajatukset muualle ja valttänyt kirjoittelua.. ehkä nyt kuitenkin.
Lähetin minäkin sulle Verticia pyynnön päästä tonne yksityiseen ryhmään. Ehkä vapautuneemmin voi jutella niin :)
Minakin lahetin liittymispyynnon yksityis ryhmaan.
Pumpkin, rv 5+6, la 10.8.
Kiitos Mimu-77 ja onnea teidän odotukseen. Tänään menen iltapäivällä yksityiselle. Haluan vain varmistella, että miltä tilanne nyt näyttää. Olishan se ihana, että sydän jo löisi, mutta toiseenkin vaihtoehtoon pitää varautua.
Nyt olo alkaa muistuttaa jo ensimmäistä raskautta: pahaa oloa, rintojen arkuutta, väsymystä ja tunteiden vuoristorataa.
En ole varannut aikaa neuvolaan, katsotaan mitä UÄ tuo tullessaan. Toisaalta on niin iloinen tästä raskaudesta ja sitten toisaalta, että saako iloita, entä jos...
Onneksi tänään saa tietää edes vähän enemmän.
Laitoin myös liittymispyynnön :)
monta taas mukaan. Muistakaa asianmukainen viesti, muita en hyväksy..
ikävää, että hylkäsit pyyntöni liittyä ryhmään.. mielestäni viestini oli täysin asiallinen. :(
Noh, mun puolesta voidaan hyvinkin kirjoitella täällä! Ei mulla ole ainakaan ole mitään salattavaa! Eikä tänne nyt ulkopuoliset tirkistelijät edes eksy lukemaan! :D
Olot edelleen samat....koko ajan jano, vessassa pitää rampata ja ihan lievää etomista iltaisin. Tuntuu epätodelliselta vieläkin, mutta eipä ole tätiä kuulunut ;-)
Miten muilla, onko oireet edelleen samat?
Neuvola-aikaa en ole vielä varannut. Ehkä ensi viikolla pitäisi ryhdistäytyä jos vaikka saisi lähetteen varhaisultraan :) Se siitä syystä kun en osaa sanoa kierrosta mitään kun tosiaan vaan ne yhdet menkat ehti tulla!
Tänään pitäisi lähteä jouluostoksille...aina ne jää viime tinkaan.
Täällä ilmoitauttuu vihdoinkin yksi elokuulainen :) oon seurannut keskuteluja plussasta asti ja nyt päätin sitten Kirjoittaa. Ensinmäistä odotetaan ja jännittää ja on muutenkin uskomaton fiilis. pistin pyyntöä tonne ryhmään :) Viikkoja vissiin 6+4 ja la 6.8??
tätä olotilaa. Koko ajan on huono olo ja oksettaa. Oon ollut saikulla jo yli viikon ja jouluun asti tällä hetkellä olenkin. En oikein mitään saa tehtyä.. No kai tää joskus helpottaa! Huomenna ultraan yksityiselle, näkee mikä on tilanne oikeasti..jännää!! Mites muilla, onko ollut pahoinvointia??
Viiwi 7+3
Ja minäkin laitoin pyyntöä..
Wiiwi82- ihanaa että löytyy kohtalotovereita tuo huonon-olon ja oksetuksen tiimoilta.. kärsin itse aivan samasta vaivasta, olen tämän viikon ollut sairaslomalla, mutta ei tämä miksikään ole muuttunut, aamulla herään huonoon oloon enkä haluaisi liikkua yhtään kun huono-olo pahentuu siitä vain..ens viikon työt ahdistaa jo nyt mieltä, joudun varmaan maanantaina hakemaan itse lisää myöskin sairaslomaa, ei tästä muuten tuu mitää.. nii ihanaa kuin tämä raskaus onkin, niin tämä huono-olo sais kyllä jo loppua että pystyis nauttimaankin olostaan edes vähän...
onko sulla paha-olo ympäri vuorokauden vai painottuuko se vaan esim.aamuun? itsellä tuo huono-olo kestää aamusta iltaan :-/
Mulla on kans ollut tämä viikko aivan kamala olo aamusta iltaan. Nyt jopa viime yö meni heräillessä kamalaan, etovaan oloon. Koville ottaa... Aika-ajoin tulee ihan paniikki, et kamalaa, kauan tätä kestää, kun ei helpota yhtään. Olis ihanaa kuulla, jos jotakuta on auttanut jokin juttu pahaan oloon. Itsellä keinot vähissä :/
Saakos liittyä porukkaan? Tein haamuplussan 15.12 ja vahvan plussan 17.12. Omien laskujen mukaan LA olis 29.8 2011.
Vähän esittelyä: Olen itse 31v ja mies 34. Esikoinen meillä on 01/10 syntynyt tyttö. Pirkanmaalla asustellaan.
En ole ehtinyt lukemaan teidän pinoa mutta luen jossain vaiheessa, jos oppisin teidät tuntemaan.
vauva-10 ja onnittelut plussasta!!
täälläkin aamusta iltaan :( Oksentanut en ole kertaakaan mutta välillä tuntuu, että sekin olisi parempi jos vaan helpottaisi tätä kurjaa oloa! Iltaa kohden vaan olo huononee. Mulla jääkaappikylmä appelsiini on ehkä paras apu, mutta sekin kesää vaan sen hetken. Kylmät hedelmät muutkin ja ylipäätään kaikki viilee kuten jugurtti ja mehukeitto. Muuten tekee suolaista mieli, ruisleipää metvurstilla :) Makea ei maistu normaalista poiketen ollenkaan.
Mun puolesta ois kans voitu täällä kirjotella, mutta kai se on laitettava hakemusta ryhmään jos suurin osa on sine mennyt..? Mulla eka neuvola 23.12.
Baloo 7+1
Täällä vielä yksi elokuun vauvan odottelija! :) Ensimmäinen raskaus ja innolla odotellaan tulevaa! Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin...
Pahoinvointia on tullut nyt tällä viikolla (nyt viikkoja 7+1), väsymystä ollut jo monta viikkoa. Nyt on tullut myös todella kovaa turvotusta! Maha on pyöreä kuin pallo, aivan kuin olisin paljon pidemmällä raskaudessa! En tiedä olenko syönyt enemmän (hyvin mahdollista) mutten kuitenkaan niin paljoa että vatsa voisi näin paljoa turvota. Farkut eivät meinaa mahtua enää jalkaan :D Onko muilla kovaa turvotusta?
Onnea kaikille odottajille ?
hakemuksista kirjoittelette? Olen uusi enkä ole vielä ehtinyt pinoa lukemaan? Eikö täällä siis voi kirjoitella enää? Valistakaa tietämätöntä.
Kiitos hirmusti! Mä ainakin liittymispyynnön lähetin, toivottavasti ei nyt ihan kahdestana jäädä juttelemaan ;-) Toivottavasti muutkin innostuu, itsellä ainakin hieman helpottaa, kun pystyy vapaammin kirjoitella! KIITOS vielä !