Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuun 2011 vaavien odottajia?

20.11.2010 |

Onkos täällä vielä ketään vaavin odottajaa jolla la on elokuussa 2011?

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiperoinen: Mulla myös tunteen vaihtelevat! Vaikka _todella_ toivottu ja odotettu plussa olikin,niin pelottaa että miten pärjään kolmen lapsen kanssa!

Mulla on pelkästään iltapäivällä huonoa oloa, yrjö ei ole vieläkään tullut vierailemaan. Onneksi! Verenpaine heittelee tässäkin raskaudessa ja pyörryttää siis yleensä kun pomppaan ylös! Muita oireita ei ole..ja sekös vähän huolestuttaa..

Lumikki 5+0

Vierailija
42/154 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu tunteet heittelevän ääripäästä ääripäähän..Ensin on onnensa kukkuloilla ja seuraavana hetkenä miettii kuinka pärjää 2 lapsen kanssa ja kaikki kauhukuvat astelevat mieleen :/ Huomenna puhelu neuvolaan ja katotaan koska pääsis sinne (toivottavasti ennen joulua) Esikoinen täyttää keskiviikkona 2 vuotta,ihana hieman liikaenerginen pikkuneiti :D

Mut kiva lukea muittenkin mietteitä heti alusta asti ja jänniä aikojahan tässä eletään..ku vaan sais sisäistettyä asian pikkuhiljaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialat menee mulla ainakin ton otsikon mukaisesti... Eilen mm pelotti kamalasti koko raskaus, teki mieli peruuttaa koko homma (!) ym. Tänään taas näiltä osin rauhallisempi päivä. Pidän näitä tuntemuksia täysin normaaleina. Tärkeintä on että myöntää niiden olemassaolon. Tunne on kuiten vaan tunne.

Mulla on myös oireet vähentyneet ja pelko onkin hiipinyt mukaan, josko se onkin jo kuollut...

Eilen illalla mulle tuli kuin tyhjästä peräpukama. Tänään ollut aivan hirveän kivulias. Kävelen kuin sonta housussa... Ostin ac3 comfort geeliä joka on raskaana olevalle turvallista. Toistaiseksi ei ole auttanut yhtään. Istun kylmä kauratyynyn päällä. Se vähän helpottaa.

Näillä mietteillä

Tinsku rv 5+6

Vierailija
44/154 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu olis ehkä 6.8, mutta voi olla hieman aiemminkin.

Sain keskenmenon puoli vuotta sitten juuri näillä viikoilla, joten odotellaan nyt.

Lapsia meillä on viisi ja tämä olisi sitten kuudes...

Kiva oli huomata joku muukin, jolla oli vähän isompi perhe :-)

ON Oireina on lähinnä väsymys ja rintojen kipu, parina päivänä oli myös pahoinvointia, mutta ei juuri enää tänään. Samalla tavalla edellinenkin enteili, pahoinvointi hävisi kuin seinään, ja sitten meni kesken. :-(

Mutta rinnat on huomattavasti aremmat ja testiin tuli paljon selkeämpi viiva. Keskenmenossa sain kumpaankin testiin vain vaalean viivan.

Toivottavasti masukki pysyy sisällä, vahvempi tunne tästä raskaudesta on silti :-D

Kiva huomata että täällä on muitakin elokuisia jo. Viime viikolla kävin lukemassa viestejä, mut nyt vasta uskaltauduin mukaan.

Onnellista odotusta muillekin elomasuille!

Kuutonen 5+3

45/154 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussan sain testiin 30.11 ja elämäni ensimmäisen kerran..ihanaa

46/154 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihmettä tapahtui sille kaikelle muulle litanialle jonka tuohon äsken kirjoitin??? näköjään tämä sivusto poimi vaan tuon oleellisimman tuohon =)

eli mulla elämäni ensimmäinen plussa, ja nyt odotellaan ja jännitetään ensimmäistä ultraa joka on 21.12, toivottavasti kaikki on hyvin niin saan aloittaa joulun vieton maailman paras joululahja vatsassa =)

meille tämä plussa siis lapsettomuushoidoista ja kolmannesta pas-siirrosta.. juuri siitä siirrosta minkä en uskonut edes onnistuvan, koska jäljellä oli ainoastaan kaksi alkiota ja aina on jouduttu sulattamaan ainakin neljä ennenkuin on ensimmäinen selvinnyt, nyt näistä kahdesta toinen kuitenkin selvisi ja siirtoon päästiin.. aiemmin on siirretty top-alkioita, nyt kun lääkäri kertoi alkion olevan laadultaan hyvä, ajattelin että no tämä nyt ei ainakaan kiinnity kun eivät ne "paremmatkaan" ole kiinnittyneet, mutta kyllä, tämä ihanainen pikkuinen tarrasi kuin tarrasikin kiinni ja nyt tätä onnea sitten eletään =)

Tuossa lueskellessani huomasin, että täällä on onneksi näitä muitakin kohtalotovereita joilla ole ei kokoaikaa ole kuitenkaan niin kovin hyvä.. mulla ensimmäisten päivien jälkeen plussasta oli aivan mielettömän kovaa mahakipua, sellaista kuukautiskipu maista mutta hieman voimakkaampaa, pelästyin, että nyt se menee kesken, mutta mitään vuotoa ei onneksi ole ollut ja kipukin kesti kerrallaan vain vajaan minuutin.. mutta nyt viimeiset 4päivää on olleet närästyksen vuoksi aivan yhtä tuskaa, tuntuu että on aivan sama mitä suuhuni laitan niin närästys alkaa ja eilen kun tuli ahmittua ruokaa oikein täys vatsallinen niin närästys äityi niin pahaksi että oksennus tuli oikein rajussa kaaressa parin tunnin kivun ja närästyksen päätteeksi, yök.. toivottavasti tätä tuskaa ei ihan kauhean kauaa kestä, koska mulla alkaa työnteon kanssa olemaan ongelmia kun närästys ja pahaolo on niin voimakasta etten tahdo uskaltaa liikkua saati puhua kun tuntuu että oksennus tulee heti jos avaan suuni :/ mutta kyllähän minä tämän kaiken kestän, jos tämä pikkuinen vaan pysyy matkassa loppuun asti =)

Onnittelut vielä teille kaikille muillekkin plussanneille ja toivotaan, että meillä kaikilla menee kaikki hyvin onnelliseen loppuun asti

Vierailija
47/154 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkynyt enkeli85 ONNITTELUT!!! Ihana kuulla, että hoidot tuottavatt tulosta :)

Moni täällä kirjottelee, että pelottaa, koska oireita ei ole mainittavasti.. muakin pelottaa, koska oireena on ollut vain huonovointisuutta(jota jo epäilen kuvitelluksi) ja alavatsan tuntemuksia! Ei sillä, että haluaisin tuntea kaikki maan raskausoireeta, mutta edes sen verran, että tietää olevansa raskaana :) Ja mullakin oli tossa yksi ilta todella kovaa menkkamaista vatsa kipua ja otin heti asenteen, että nyt saattaa olla menoa sitten.. Mutta ei onneksi tullut vuotoja! On tää jännää :S

Kertokaa viisaampina, milloin neuvolaa kandee varata ja voiko sen siis varata ihan vaan soittamalla neuvolaan, vai pitääkö käydä terkkarissa tekemässä heidän raskaustesti ja sitä kautta varata aikaa neuvolaan?

Kertokaa lisää omista tuntemuksistanne :)

Vierailija
48/154 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan..tervetuloa kaikille!! Kiva kun meitä alkaa olla näin paljon.

Mä ainakin vaan soitin neuvolaan ja varasin ajan jo viikko sitten ja ajan sain 22.12 :) eli sinne rv 8 pintaan. Mäkin tunnustelen oloja ja tuntemuksia koko ajan, nyt ne on vähän hellittäneet, ainakin tuo menkkamainen särky ja vihlonnat myös. Toivottavasti on kaikki kunnossa!

Huono olo on todella tullut tähän kehoon, tosin olen nyt muutenkin kipee, kuumetta ja päänsärkyä, mut oksettaa melkeen koko ajan ja syöminen aika vaikeeta, Terkkari sanoi et voi olla ihan flunssasta tuo oksetus, on kuulemma liikkeellä sellaista, mut mä luulen et täs on molemmat yhdistettynä! Ja todella toivon, et tää menee nopeesti pois, ihan karsee olo ja saikulla töistä tietenkin. Jos ei ala helpottaa niin perjantaina lääkäriin.

Ja mulla tosiaan kanssa tunteet ja ajatukset heittelee ihan miten sattuu..hetkittäin tuntuu ettei tästä tuu yhtään mitään ja perutaan koko homma! Toisinaan taas olo on tosi onnellinen.

Nyt on koitettava syödä jotain..vaik oksettaakin koko ajan..

Viiwi rv 6+2

Vierailija
49/154 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hyvin varovaisesti ilmoittaudun elokuisten joukkoon mukaan, joskin jotenkin on vahva tunne, että saatanpa poistua takavasemmalle ehkä piankin. Toivottavasti tunteeni on väärä. Kyseessä on pikkukolmonen ja kuukautiset ovat myöhässä 5 päivää, mutta aivan aavistuksen tuhrua tulee vessassa käydessä ja tätä on jatkunut siitä lähtien kun menkkojen piti alkaa eli 5 päivää. Tein äsken apteekin raskaustestin, jossa sanottiin positiivisen tuloksen näkyvän minuutissa ja negatiivisen kolmessa, mutta tuo haalea viiva muodostui noin kahden minuutin jälkeen. Hajuaisti on kamalan herkkä, rinnat kipeät ja välillä tulee sellainen hentoinen pahoinvoinnin tuntemus. Outoa vaan, että kahden aiemman raskauden kohdalla ei ole ollut mitään vuotoa tässä kohtaa, ei tuhrua eikä muutakaan. Siksi vähän epäileväisellä kannalla. Mutta sitäkin toiveikkaampana.

Vierailija
50/154 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja tervetuloa uusille! Kylläpäs meitä riittääkin elokuulle, ja lisää vaan tulee, toivottavasti!

Tallilyhty, monellahan on alussa tiputtelua silloinkun pitäisi olla kuukautiset, joten en usko että huolta, nyrkkisääntöhän on että kun se pysyy niukempana kuin kuukautiset, mukana ei ole paljon kirkasta verta, ei ole kramppeja, niin yleensä silloin kaikki ok. Tietysti kannattaa tarkistaa asia lääkärissä, käydä ottamassa hcg :-)

ON; täällä tullut repäisykivut mukaan kuvioihin, luen ja imen kokoajan tietoa kohdunulkoisesta ja keskenmenosta, pelkään niin vietävästi. Kamala nälkä. Närästää. Oksututtaa. Yh.

Miten muilla menee? Huhuu, älkää nyt hiljentykö ;-)

- Basse 6+0

Vierailija
51/154 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tämä lista meistä "eloista" kasvanut kovasti. Täällä taitaa olla myös jokunen aktiivinen kaveri kirjoittelemassa. Itse kirjoitan aina silloin kun aika siihen antaa myötä, näitä jaloissa pyörijöitä kun on muutama. Jos ei siis kaksijalkaisia niin sitten nelijalkaisia veijareita.

Basbartuu kyseli lasten ikähaitaria. Vanhin 16, sitten 14, sitten 11, sitten 7, sitten 3 1/2, sitten 2 ja viimeiseksi 11 kk vanha.

Säpinää siis riittää.

Bonuksena päälle villakoira kennel, ja juuri tällä hetkellä 7 viikon vanhaa pentua (kääpiö)! Taisi olla melkein uusi ennätys pikku villiksien ympyröissä :-)Harmaita pentuja tulee, että kaikille tiedoksi mikäli kiinnostusta on!

Omia koiria on 3, joista nuorin vasta 4 kk vanha. Saksasta kävin hakemassa sen hopealapsen pari kuukautta sitten!

Urheilua harrastetaan muuallakin kuin makuukammarin puolella, eikä vierivä kivi ehdi pysähtyä...se on sellainen vereen jäänyt pakkomielle, josta ei eroon pääse.

Kotoa meiltä löytyy lapsille evääksi rakkautta ja kaalintaimia :-), paljon kuria ja sääntöjä sekä sitä kautta vapauksia testata ja kokeilla siipiään sekä omia valmiuksia elämään.

Teininuorien kanssa pätee sääntö, että vahingosta viisastuu...jos viisastuu...tuo maailman napa ja universumi on ihan omaa napaa lähinnä, eli nuoriso ei montakaan kertaa paljoa pidemmälle näe kuin siihen omaan napaan saakka.

nuorimmat taas ovat viisastuneet jo aikaisin ja oppineet lähtemään hatarille jaloilleen alle 10 kk ikäisenä. Tässä porukassa kun ei passaa jäädä jalkoihin!

Ilmeisesti olen vanha sielu ja vaalin vanhoja tapoja lastenhoidossa. Tuttipullon lämmitän vesihauteessa samoin vauvan ruoat. Mikroa vastustan käyttää vaikka sellainen kapistus löytyy keittiökoneiden välistä, seinään työnnettynä. Kotiruoka on valttia ja maalaisjärjellä mennään.

Yksikään lapsistani ei ole syönyt tutia eikä yksikään heistä ole ruvennut imemään peukaloa. Jokainen kersa on nukkunut omassa sängyssään alusta saakka ja vanhaan tapaan olen kaikki mukelot kapaloinut vällyihin, joten tiukka paketti on tuonut turvan tunteen nukkumiseen.

Meitsi on suorasanainen ja patrioottinen suomalainen täällä rajan toisella puolella, jonka myös "media" on huomannut positiivisessa mielessä... :-)

Tällaisen perheen pyöritys vaatii hermoja, hellyyttä sekä tiukkaa budjettia (josta välillä lipsuu...)

Kaikki on kovin relatiivista, mutta en jaksa paljoa kuunnella pienperheiden voivotuksia ajan puutteesta tai elämän vaikeudesta kahden/kolmen lapsen kanssa. Jos ristin ottaa niin ristin kantaa. Tämä elämä kun ei muuta kuin täynnä valintoja ja mahdollisuuksia. Ja että elämä on juuri niin vaikeaa kun sen itselleen tekee.

Kuutosella on hieno alku! Onnea siitä!

Tinsku? Taidan tunnistaa nimimerkkisi jostakin? Ollaanko vanhoja tuttuja?

Onnea kaikille tasapuolisesti plussista! Ihanaa päivää kaikille teille ihanille suomen joutsenille.

Katsokaas peiliin niin sieltä löytyy kaunis ja rohkea nainen tälle päivälle!

Riesa ja åttan.

Vierailija
52/154 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi enemmän kuin onnellinen. Varoen uskallan kai minäkin tänne jo tulla juttelemaan.. tosiaan 19-vuotias nuori tyttönen olen, ja miesystävän kanssa olemme seurustelleet hieman päälle neljä vuotta, vauvaa päätimme alkaa yrittää asunnon oston jälkeen, joka toteutui elokuussa. Nyt vihdoin olen raskaana ja 5+4 menossa, joten todella alussa vielä ollaan! :) toivon mukaan kaikki menis hyvin. Ekan ultran sain 21.12 ja eka neuvola 28.12. En malta odottaa yhtään...

Raskausoireita on vaihtelevasti, mutta kyllä siellä ainakin vielä joku on.. sen verran ainakin selkä on kipeä ja vatsaa juilii :/ Elokuussa tämäkin vaavi tulisi maailmaan ja sitten me oltaiskin kaikki kolme elokuun lapsia, minä mieheni ja vauva :)

Onnea kaikille odottajille ja peukut pystyssä et kaikki menee hyvin!! :)

Vierailija
53/154 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin myös 19-vuotias kun sain esikoiseni, joka tosin on täyttänyt jo 16 vuotta.

Niin se aika menee...

Onnea teille!

54/154 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nimittäin alko tänään yhtäkkiä ruskea vuoto.. pientä kuukautiskipu maista kipua on ollu muutamana päivänä, välillä kivut on kyllä olkeet melko koviakin mutta ne on aina kestänyt vain hetken..eikä mitään vuotoa ole tullut ennenkuin tänään... ;-( nyt tarvii odotella aamuun ja aamulla menen labraan verikokeisiin, katsotaan mitä raskaushormonipitoisuus näyttää.. lääkäri sanoi ettei sekään välttämättä kerro silti mitään varmaa mutta otetaan se nyt varmuuden vuoksi.. lääkäri sanoi kyllä että vuotokin voi olla normaalia mutta koska kyseessä on hedelmöityshoidoilla saatu raskaus niin keskenmenoriski on valitettavasti hieman suurempi ja mitään asialle ei voida tehdä... nyt poruttaa ja surettaa...;-(

Vierailija
55/154 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallanpas kurkkia tänne puolelle... 5.12 tehty testi plussaa ja kolmatta odotellaan innokaasti tai vähemmän innokkaasti...

Itselläni tilanne on se että minä haluan lapsen pitää koska tiedän että minun on vaikea tulla raskaaksi, kihlattuni ei olisi halunnut tätä ja jättikin minut kun kuuli että haluan pitää lapsen... Joten sinkkuna ja raskaana katsellaan mitä eteen tulee.

Raskausoireita ei oikeastaan ole mikä pikkusen huolestuttaa... :(

Laskettu aika olisi 9.8.2011

Vierailija
56/154 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille..

Aloittelin tämän pinon joskus ja en olekaan sen jälkeen sitten ehtinyt kirjoittelemaan. Mutta joskos nyt vihosta viimein ehtisin..

Elikkä kolmatta odotan minä ja viikkoja on kait tänään 7+0.. Kierto ollut niiiiin sekava ennen positiivista testii ettei voi yhtään varmaksi sanoa viikkojen määrää.. Mut ultrassa se sitten suunnilleen selviää.. Mutta laskettu aika on siinä elokuun alussa sitten kait.. Meillä on aikaisemmin tyttö 04/09 ja poika 06/10. Eli pienet ikäerot sitten.. Jos kaikki menee hyvin ja loppuun saakka päästään niin olis sitten iät 2,1 ja 0 :D

Ennen positiivista testiä tosiaan niin menkat saatto olla mulla 2vko:n välein tai kestää kaksi viikkoa.. Söin pari terolut kuuria eikä ollut mitään apua ja sitten vuodot oli sitä luokkaa et tunnin välein sai olla vessassa ja reisiä myöden sitten jo veressä.. Olisin nyt ihan tyytyväinen jos sais olla 9kk ilman menkkoja, koska tuo oli aika raskasta aikaa tuo syksy.. ..mielenterveyshän siinä pettää melkein ku koko ajan tuntuu et on menkat tai vuotaa järkysti..

Mutta joo.. Mitään kummallisii oireit ei oo sit tähänkään raskauteen mahtunut.. Joskus on huono olo, mutta kertaakaan ei oo tarvinnut oksentaa.. Kuten ei kummassakaan aikaisemmassakaan raskaudessa. Tosin pojan kohdalla ollut minkäännäköistä kuvottavaa oloa eikä mitään muitakaan vaivoja. Niin tämän raskauden alkuunhan mahtui verinen vuoto kyllä tosin. Oli kuin menkat olis alkanut, mutta loppui sitten saman tien ja muutaman päivän päästä tein positiivisen testin..

Rinnat on ainakin miehen mielestä isontunut ja itse huomaan, että olen väsyneempi. Alkuun olikin energiaa vaikka kuinka, mutta nyt väsyttää ihan 24h ja voisi vaan nukkua.. Tosin imee nuo ipanatkin aika paljon energiaa..

Mitäpä muuta.. Perheeseen mahtuu kaksi kissaa ja asustellaan turussa paritalon puolikkaassa.. Asunto on kuitenkin menossa myyntiin vuodenvaihteessa ja sitten olis tarkotus muuttaa takaisin pk-seudulle..

Äitiysneuvolaan en ole ehtinyt soittelemaan. On aina soittoajan aikaan esikoisen päiväunille nukutus ja kaikkea muuta härdelliä.. Joskos ensi viikolla ehtisi sitten tai huomenna.. Olis kuitenkin pakko sinnekin jo raahautua, kun ultraan pitäisi aikaa varailla. Muuten aion sanoa tädille, etten aio koko aikaa rampata neuvolassa, et mieluummin sit soittelen ite ku siltä tuntuu.. Kahden muksun kanssa ku ei ole hirmuisen kivaa mennä neuvolaan.. Kun kuitenkin on pakolliset lastenneuvolatkin koko ajan..

Mulla on myös migreeni ja kumpaakin lasta odottaessa migreenit on ollut varsinainen riesa.. Nyt tähän mennessä ei ole vielä mahtunut onneksi kuin yksi migreenikohtaus.. Joskos ne migreenit jäisi kokonaan pois tämän raskauden jälkeen, toivossa hyvä elää..

Basbartuu mainitikin noista mahakivuista. Niin niitä kyllä itse asiassa on ollut, mutta aika lieviä. Mut niitä kohdun normaaleja kipujahan ne.. Muistan kuinka kovia ne oli esikoisen kohalla, se oli kamalaa..

Baloo ilmeisesti yksin odottaja? Meillä on sen verran tulehtunut parisuhde tällä hetkellä, että ei tiedä vaikka minustakin tulisi yksin odottaja.. Aika todennäköistä :/

Mites ois tehtäskö jonkinmoista listaa tyyliin nimimerkki/asuinpaikka/laskettu aika ja synnytyssairaala.. Tyyliin jotenkin:

Verticia, Turku, LA ?, Tyks

Jos saa kannatusta niin heittäkää tietoi niin voin kyhätä listaa :)!

Ikävä kuulla täällä_yksi… miehestäsi joka jätti.. Aika ikävästi tehty kyllä!! Joskos se mies joskus tulisi järkiinsä ja tahtoisi kantaa vastuunsa vielä!

Mutta nyt pitää mennä lasten luo..

Verticia & mahaolio (mies keksi kyl loistavan nimen….)

Vierailija
57/154 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ultra varataan? Ja milloin siellä käydään? Mites se varhaisultra? Yksityiselläkö sen saa ja paljon suunnilleen maksaa?

Meikä menee viikolla 6+1, omien laskujen mukaan siis. Vois huomenna soitella neuvolaan, josko sieltä saisi vielä tälle vuodelle ajan :) Saanko itse valita neuvolan, missä haluan käydä?

Ai kauheeta, ku tulee paljon kysymyksiä, mutta sellasta se on, kun on ensikertalainen ;)

Täytyy käydä terkkarin virtsatestissäkin, että saa raskaustodistuksen, niin saa nopeammin isomman vuokra-asunnon..

Mites vauva vakuutus? Otetaanko se vasta vauvan synnyttyä?

Ja apua sitten, kun on aika kertoa muille raskaudesta!! Sekös vasta jännittääkin :P

Vierailija
58/154 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultran varaa neuvola sinulle.. Paikkakunnasta riippuen yksi tai kaksi ultraa jos kaksi niin eka on 12 viikolla ja toinen 20 viikolla.. Varhaisultrat tehään yksityisellä, 100e kieppeillä ja ennen 10 viikkoa.

Neuvola menee kaupungeissa joko alueittain tai jos on vain yksi neuvola niin sinne. Ja jos on aluettain niin varmaan on yleinen ajanvaraus numero sitten mistä tiedustella.. Muutoin neuvolaa ei saa itse valita eikä neuvolatätiäkään..

Ja vakuutus pitää ottaa vauvan ollessa vielä mahassa ja olisko ollut joku 3kk ennen la:ta ja kannattaa kilpailuttaa kaikki vakuutusyhtiöt!!

Vierailija
59/154 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se sitten tapahtui, kahden vuoden yrityksen jälkeen, testi näytti kuin näyttikin plussaa :) Monta testiä on tähän kahteen vuoteen mahtunut, joten eihän tätä onnea voinut ensin edes uskoa todeksi.

Tällä hetkellä en osaa edes murehtia, pelätä tai jännittää tulevaa odotusta vaan nautin täysillä tästä olosta, että olen raskaana ja että testi näytti plussaa. Oih, oon niin onnellinen :D Ajatukset pyörivät vain oman navan ympärillä ;)

rv 6+3 ja la olisi näillä näkymin 8.8.2011. Pahoinvointi on pysynyt toistaiseksi poissa, hyvä niin. Esikoisen kanssa tuli kontattua kiitettävästi sängyn ja vessan väliä, kaikkeen pitää siis varautua.

Ekan neuvola-ajan sain vasta 10.1.2011. Tuntuu, että siihen on ikuisuus. Toivottavasti sydänäänet kuuluvat sitten..

Onnittelut kaikille saman onnentunteen omaaville!

Onnenhippu

Vierailija
60/154 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea onnenhippu!

Mä sain tänään ekaa kertaa soitettua neuvolaan, tai että sain sieltä ketään kiinni. puhelinaika on tunti per päivä ja aina se on varattu, eikä töistä pysty tuntia olla poiskaan keskellä päivää..

Neuvola täti oli kyllä todella mukava, mainitsin edellisestä keskenmenostani ja hän laittoi heti lähetteen paikallisen terveyskeskuksen röntgeniin ultraan parin viikon päähän joka sijoittuu rv7+2 :) Ihanaa saada tietää että onko kaikki kunnossa tällä kertaa..