Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuun 2011 vaavien odottajia?

20.11.2010 |

Onkos täällä vielä ketään vaavin odottajaa jolla la on elokuussa 2011?

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Elokuun kuumeilijoista siirryn tänne :) Neljännestä yrityskierrosta tärppäsi, nyt menossa vasta kp 30/24-28-32 (dpo 16) positiivinen testi tehty dpo 12, ja sen jälkeen jo mooooonta, nyt jo lähes yhtä vahva kuin kontrolli, eli uskottava kai jo oisi ;-) Leijun jotenkin ihan pilvissä, en osaa ajatella mitään muuta. Tosin nyt etsitään uutta isompaa asuntoa, ja toivotaan et kaikki menee hyvin. Jotenkin ei osaa luottaa tähän kaikkeen, aivankun voisi herätä milloin tahansa.

Tulispa tänne pian lisää, elokuisista toivon että jokainen löytää tiensä tänne, siellä on monella jännät päivät käsillä! :-)

- Basse, rv 4+2, LA 4.8.2011

Vierailija
2/154 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän sitä on heti ilmottauduttava. Plussa tuli testiin tänään! Tuon laskurin mukaan siis 5.viikko menossa.. Nyt on sitten jännitystä kyllä kovasti, edellinen kun keväällä meni kesken ja sen jälkeen on ollut ensin kova suru ja sitten varovaista yritystä. Ja nyt se yritys on sitten "palkittu" :) Joko sitä saisi iloita ihan tosissaan? Eikös se niin ollut, että kohta puoliin sais neuvolaankin soitella. Taidan vielä ensi viikolla tehdä toisen testin, ihan varmistuksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä vois varovaisesti tänne jo hivuttautua..

Pikkukakkosta siis odotellaan, esikoinen syntynyt 09/09. Esikoisen syntymän jälkeen toista "yritetty" säännöllisen epäsäännöllisesti, kunnes lopulta onnistui ja plussasin nyt heinäkuussa. Se meni kuitenkin kesken noin viikoilla 10. Ja tässä sitä nyt ollaan; kahdet menkat kärsitty ilman varsinaista yritystä ja sitten kun hommiin ryhdyttiin;), heti tärppäsi! Pelonsekaisin tuntein jännitetään ja toivotaan josko nyt..!

Eli siis plussasin 23.11(kp.30) ja siis omien laskujen mukaan viikkoja olisi nyt 4+4 eli viikolla viisi myös mennään :) Testejä olen tehnyt jo monta, että pakko kai tuo on uskoa ;) Mitään oireita ei vielä ole ilmaantunut, ja toivottavasti ei tulekkaan, sen verran niistä kärsin kun tuota ekaa odotin! Josko ensviikolla uskaltais jo neuvolatätille soitella..??

Fanny rv.4+4, (la 3.8?)

Vierailija
4/154 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti minäkin tänne puolelle kurkistan...

Esikoista täälläkin odotellaan, yk 5 tärppäsi, vaikka ei pitänytkään ilman lapsettomuushoitoja tärpätä. Mutta joskus siis näinkin... :)

Hyvin onnellinen varovasti olen, mutta pelko, että kaikki ei mene hyvin on valtava...

Plussasin 23.11 kp 31/30-32 ihan selvästi, mutta kovin paljon ei viivat ole tässä päivien kuluessa vahvistuneet, ja kun pakko on jatkuvasti vieläkin testailla. Mites teillä muilla? Pelkään, että tämä on mennyt kesken, tuulimuna tai kohdunulkoinen...

Vatsakipuja on ollut jo viikon, alussa vas. painotteisesti, nyt siirtyneet keskelle, jomottelua, ei siis kuitenkaan kovia kipuja... Mitään vuotoa ei ole ollut. Mitä oireita teillä muilla on? Mulla lisäksi rinnat vähän arat, lievää pahoinvointia ja lämmöt koholla.

Mulla on alkuraskauden uä 10.12, mut millään ei malttaisi odottaa sinne asti, että tietää onko kaikki hyvin... Neuvolaan en ole vielä soittanut, koska te ajattelitte soittaa?

Mutta paljon onnea teille kaikille ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan!

T. Hermostunut, pelokas, mutta myös onnellinen Lumi ja pikkumurmeli 4+4 tai 5+0

Vierailija
5/154 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään yllätyksekseni plussatestin. Meillä on kyllä yritystä ollut muutaman kuukauden, mutta olin jo luopunut toivosta kun tiputteluvuoto alkoi 9 dpo. Menkat kuitenkin jäivät pois ja tuhruttelu väheni, joten jännityksellä tein testin tänään. Mulla ei oireita oikeastaan ole ollut muuta kuin rinnat turvoksissä, esikoiselta oli myös tuntemuksia vatsassa ennen plussaamista. Esikoinen syntyi 11/09 ja pieni sisarus on oikein toivottu ja odotettu!

Olen nyt hieman varovaisesti ja pelonkinsekaisin tuntein liikkeellä tiputteluvuodon vuoksi, vaikka monenlaista vuotoa voikin olla ja silti kaikki voi mennä ihan normaalisti. Meinasin tehdä viikon päästä uuden testin, ja varata ajan alkuraskauden ultraan viikolle 6, siihen asti yritän pitää pään kylmänä.. Laskettu aika olisi 5.8.

Mila1 4+3

Vierailija
6/154 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinpä tässä et mitenhän nuo kp:t tarkalleen menee, kun mulla kierto 23-26 pvän välillä. Nyt lauantaina siis plussasin, kp oli niinkos 31 (edelliset kuukautiset alkaneet siis 28.10.). Raskauskiekon mukaan tänään olis menossa 4+3, voiko se pitää paikkaansa, kun mulla ei kiertoväli ole sitä 28 päivää? Laskettuaika tuon kiekon mukaan olis 4.8.

Mulla on rinnat arat ja kokoajan juoksen pissalla. Viimeyönä jonkin verran vatsakipuja, eikä ruokakaan maistu miltään! Eniten kuitenkin mua vaivaa huoli ja sterssi siitä, että käy kuten edellisessä raskaudessa..

Mistäs te tota alkuraskauden ultraa varailette? Käsitin et kunnallisella puolella se eka ultra tehään joskus 10-13 viikolla, en todellakaan tahtoisi odottaa niin kauaa!? Jos vaikka ennen joulua saisi tietää, onko siellä pienellä edes sykettä niin huoli varmaan helpottaisi vähän..

Ja eiköhän kaikki oteta heti ens viikolla luuri käteen ja soitella neuvolatädeille! Vertaillaan sitten, kuinka pitkän ajan päähän kukin ajan sai :) Sekin varmaan riippuu kotipaikkakunnasta?

Onnea kaikille plussista!

Vierailija
7/154 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ois yks lauantaina plussannu!!!JIPII!! Vähän on kyl varovainen olo mut plussa sieltä tuli.

toista täällä odotellaan, ja kovasti odotetaankin,vaikkakin tuntuu aika uskomattomalta.

Vierailija
8/154 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jej, kiva kun ollaan samaan aikaan täällä! Nyt toivotaan et paput pysyy kyydissä. : )

Mä tein noilla herkillät testeillä ensin, ja viivat vahvistuivat kyllä, tein myös normaalivahvuisilla testeillä ja vahvaa viivaa näytti, mutta raskaushormonin määrä kasvaa kaikilla eritahtia, joillakin erittäin hitaastikkin. Ootko testaillut aina samoilla testeillä? Kaikki on niin yksilöllistä, uskon että kaikki on hyvin, oon ymmärtänyt että kohdunulkoisessa raskaudessa on tosi kovat kivut, johon liittyy ilmeisesti usein vuotoakin jne muita oireita. Sinun oireesi kuulostavat normaaleilta alkuraskauden oireilta, vaikka ymmärrän kyllä huolesi, samassa veneessä ollaan!

Täällä päällimmäisenä oireena on rintojen arkuus, erityisesti ulkosivut on jumaskekkulin kipeät, hyvä kun nukutuksi saa, usein herään jopa yöllä siihen että oon nukkunut huonossa asennossa, ja särkee. Sitten on välillä menkkamaista jomottelua, alaselän kipuilua, lievää päänsärkyä ja pahaa oloa. Polttelua mahassa jos ei syö tarpeeksi tiheään ja etomista esim aamukahvista. Mitään vuotoa ei ole tullut, paitsi valkkaria ;-)

.. niin ja väsyttää huikeasti välillä! Välillä taas tuntuu että nää kaikki oireet katoaa, ja jopa "unohdan" koko asian.

Neuvolaan ajattelin itsekkin soitella tällä tai ensiviikolla, jännittää vähän ensimmäinen käynti, se tekee tätä kaikkea aina vähän todellisemmaksi :-)

Halauksin Pikku Basse, rv 4+4, LA 4.8.2011 (kai)

Vierailija
9/154 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs viimeiset menkat 24.10 mutta mulla pitkä kierto ja ovis oli myöhään joten siitä laskeskelin et elokuun puolelle menee.

Meillä takana esikoisen yritystä 08/09 asti eli reilu vuosi hommassa meni. Minulla on pco. Ensimmäisestä Femar-avusteisesta kierrosta tärppäsi! Lisäksi käytössä oli metformiini ja Terolutit ylipitkien kiertojen katkaisemiseksi ennen Femarien käyttöönottoa. Lisäksi olen laihduttanut keväästä noin 10kg. Tällaisilla eväillä saatiin plussa testiin pärähtämään:-)

Eka neuvola tulossa 13.12. Tapaan silloin terkkarin. Ultrasta ei neuvolan osastosihteeri osannut sanoa mitään kun lääkäritkin ovat tietenkin joulun ja uudenvuoden ympärillä lomilla jne. Mut lupasi soitella kun on aikoja mistä tarjota.

Oireina on ollut menkkakipuja, välillä lievää päänsärkyä ja herkästi tulee hutera olo jos tulee pitkä ateriaväli. Lisäksi nännit on kipeät.

Ei ollut vielä mitään tarkoitusta odottajiin pinoutua mutta näinpäs kävikin:-)

Tinsku

rv 4+5, la 3.8

Vierailija
10/154 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tosiaan, että on tuttuja. :) Ja kiitos kannustuksesta ja lohdutuksesta, tänään on ollut hiukan luottavaisempi päivä sen suhteen, että kaikki menee hyvin. Ajattelin huomenna taas testailla, että ovatko vahvistuneet. Olen testannut monilla, testihullu kun olen. :) Toisilla vahvempaa ja toisilla haaleanpaa, mutta selkeitä viivoja kuitenkin, ei mitään haamuja. Toivottavasti huominen on vahva plussa! :)

Samanlaisia oireita on meillä molemmilla, minua närästää myös ja vatsa vähän sekaisin. Ajattelitko mennä alkuraskauden ultraan? Mulla se on tosiaan 10.12.

Uskotaan yhdessä, että kaikki menee meillä hyvin. :)

Tervetuloa myös kaikille muille uusille! Kertokaahan kaikki tuntemuksianne niin voimme yhdessä tukea toisiamme!

Lumi ja pikkumurmeli 4+6 tai 5+1

Vierailija
11/154 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli 21.12 tiistai aamuksi, aika myöhään, mutta ymmärtäähän tuon kun on varmasti ruuhkia näin joulun alla :-) kaipa sitä kestää!

Luminainen, en usko että menen alkuajan ultraan, ellei mitään kummallisuuksia ilmeenny, toki himottaisi mennä mutta.. saa nähdä :-)

Onko viivat muuten vahvistuneet? testasitko?

rv 4+5, LA 4.8.2011

Vierailija
12/154 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä plussattiin tänään pikkukakkonen, jonka syntymäpäivä olis 10.8.2011 (:

Rv 5+3, ja olo on sen mukainen - hormonit alkaa punkea pintaan ihan kivasti. Olisin ilman testiäkin voinut kertoa olevani raskaana, kummasti sen "vain tietää".

Kai itsekin varailen neuvola-aikaa, kunhan shokistani tokenen :D

Vierailija
13/154 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin saatiin ensimmäistä kertaa plussa tikkuun noin viikko sitten, eli esikoista odotetaan. Laskettu aika olisi kait 4.8.2011. Kovasti onnellisia ja iloisia ollaan, joskin vähän huolestuttaa että miten kaikki sujuu! Mulla oireina ollut menkkamaista kipua ja pientä vihlontaa alamasulla, jo heti pari päivää oviksen jälkeen. Rinnat alkaa ehkä hiukan olla arat nyt.

Eilen kävi ikävä juttu illalla, kun seksin jälkeen tuli jonkin verran verta ja tosiaan molemmat säikähdettiin.. Mutta se loppui oikeastaan heti eikä sen jälkeen ole tullut mitään. Toivon todella, et se oli vaan joku nirhauma tms. mulla kuulemma on herkästi vuotava kohdunsuu, sanoi lääkäri joskus. Mitään kipuja siis ei ole ollut..mutta silti jäi vähän vaivaamaan.. Huomenna soittelen neuvolaan varatakseni ekaa aikaa ja kyselen samalla mitä he ovat mieltä asiasta!

Viiwi + itiö

Vierailija
14/154 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit sit viimein ties tänne, odottelinkin jo että missä se viivi kuppaa.. ; )

ON: Onko muilla ollut tosi vihlovaa alavatsa kipua??

Mä ihan heräsin yöllä kun sattui niin paljon, ja sain sitten jatkettua unia ja se alkoi uudestaan aamulla, ihankuin menkat alkaisi, järjettömän kova vihlona ihan alamasussa, keskellä ja sivuilla, voi ei.. pelottaa. Kokoajan juoksen vessassa kattomassa onko mennyt kesken :X

Vierailija
15/154 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo vatsasta juuri vihlonnu,mut alaselkä on tooosi kipee ja nyt pelottaa...Soitin neuvolaan niin ne käski viiä pissanäytteen labraan, meinas et jos on pissatulehus(mulla ei oo kyllä muita oireita mitkä viittais siihen)..voi että on rasittavaa kun nyt saa sit pelätä et kesken menee:( No huomen aamulla soittelen tuloksia.

Vierailija
16/154 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan sain vasta 5.1.! Kummallista täällä Järvenpäässä, tosin se mun terveydenhoitaja on kuulemma lomalla. Mutta laskin tossa, et raskaushan on sitten jo 10. viikolla?! Kovin mukava oli neuvolatäti, jonka kanssa nyt puhuin, sanoi hänkin, että ihan oman mielenrauhan vuoksi on hyvä käydä yksityisellä alkuraskauden ultrassa, kun on tuo keskenmenokin takana.. Samantien soitin sitten yksityiselle ultraan ajan, sinne mennään 16.12., siellä täti kertoi et sydämen sykkeen näkee sillon jo.

Mulla on nyt ollut kahtena yönä vasemmalla puolella vatsaa vihlovaa kipua, en oo oikein nukkunut. Neuvolatätiltä kysyin, niin hän sanoi sen olevan yleensä ihan normaalia. Liikunnastakin kyselin oikein tarkasti, kun viimeksi en ollut edes ajatellut miten voi liikkua..mutta siihenkin täti vastasi et omien tuntemusten mukaan, ainoastaan kaikki "kontaktilajit" ei ole suositeltavia, eli taidan jatkaa salilla käyntiä ihan normaalisti:D jotenkin itse vaan huolehtii nyt kovasti, et nosteleeko liian paljon ja just toi salilla vatsalihakset ym..

Vierailija
17/154 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään Tuhto sulla tosiaan tuo neuvola-aika, mut jos oma hoitaja on lomalla, niin ei kai sille sit mitään voi! Ehkäpä se ultra on kuitenkin kiva tehdä ennen sitä, enemmän kait se tuo mielenrauhaa kun neuvola :)

Mä sain neuvola-ajan 22.12. eli just ennen joulua kuitenkin. Oli oikein mukavan tuntuinen hoitsu puhelimessa. Kysyin tosta verenvuodosta yhdynnän jälkeen ja sen mielestä ei kannata olla huolissaan jos vuoto kerran loppui äkkiä, toivotaan et on oikeassa :).

Miten teillä olot?? Mulla edelleen menkkamaista särkyä ja muuta vihlomista ja nippailua enemmän ja vähemmän. Ruskeaa tuhrua myös silloin tällöin. Ja keskiviikkona alkoi pahoinvointi ja eilen oli jo vähän enemmänkin..alkaa siinä kahden aikaan iltapäivällä (just kun pääsen töihin) ja kestää jonkin aikaa. Kiva koittaa töissä näyttää kuitenkin ihan hyvinvoivalta :)

Ajattelin ens viikolla tilata yksityiseltä alkuraskauden ultraa..jotta saa jotain varmistusta ennen joulua. Silloin ajateltiin kertoa vanhemmille ja siskoille ym. Toivottavasti on luvassa ihana jouluylläri

Vierailija
18/154 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin toistaiseksi.. Koko raskaus oli melkoinen pommi! Olen 35v ja kerrasta napsahti. Vajaan viikon sisään on tapahtunut aikamoinen määrä asoita.. Jouduin mm.perumaan kk:n ulkomaanmatkan kun en voinut raskauden takia ottaa keltakuumerokotusta ja malarialääkitystä. Minulla on 10v kaksoset,joiden kanssa olen myös ollut yksin alusta lähtien, joten sinänsä tilanne on tuttu. Mutta tällä kertaa kuitenkin ihan vahinko! Yllättävän positiivisin mielin, aborttia en edes miettinyt. Tämä tuntuu niin suurelta ihmeeltä, että pakkohan tällä joku tarkoitus on olla :)

Plussasin 28.11 ja l.a olis kai 5.8.2011. Oireina ollut menkkamaisia kipuja ja myös selässä on vihlonut. Nännit ovat olleet muutaman päivän tosi arat ja tuntuu, että ruoka on saatava säännöllisemmin kuin ennen. Karkit eivät ole maistuneet ja sain kovan flunssan. Pelkään myös keskenmenoa ja kuulostelen tilaani turhan paljon. Neuvolaan ajattelin soittaa vasta parin viikon päästä..

rv5, l.a 5.8?

Vierailija
19/154 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ilmottaudun mukaan. Tosin hieman varoen koska myös minä olen saanut keskenmenon maaliskuussa ja en uskalla luottaa vielä tähän täysillä.. Mutta hämmentyneissä fiiliksissä olen, koska en yhtään osannut odottaa tätä raskautta koska on vain yksi mahdollisuus että tämä on voinut tapahtua ja se oli n. kaksi päivää kuukautisen jälkeen! Että miten on voinut olla silloin ovulaatio..Mutta, onnellinen olen tästä. Kaksi ihanaa poikaa kotona, eli kolmatta odotellaan:)

Oireita on ollut jo, pahoinvointia pitkin päivää ja aivan älytöntä väsymystä. Myös kohtu "tuntuu" jotenkin jännästi jo kun ojentelee ja kyykistelee ym..

Ensimmäinen neuvola 30.12 ja toivon et pääsen siellä ultraan että saisi vähän varmuutta tähän.

la taitaa olla 5.8, mikä näytti olevan muutamalla muullakin täällä:)

Vierailija
20/154 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan! Liityn tanne teidan seuraanne, tanaan aivan taydeksi yllatyksekseni parahti ensin TOSI vahva viiva testiin noin viidessa sekunnissa (siis ihan valittomasti), sitten parin tunnin paasta siita digilla 2-3vk (laakarit kuulemma laskee tan 4-5vk), vaikka nyt pitaisi olla vasta rv 3+5. Aika paljon on hormoonia siis liikenteessa, oliskohan kaksoset?? :-)

Baloo; minkalainen alkuraskaus sulla oli kaksosten kanssa?

Normaalisti menkkojen pitaisi alkaa huomenna taikka sunnuntaina, joten nyt vaan pidetaan kovasti peukkuja etta joulupaketti pysyy masussa viikonlopun yli ensin, ja sitten tietenkin tulevien viikkojen. Kaikilla varmaan sama pelko aikaisesta keskenmenosta.

Laskurin mukaan laskettu aika 13.8, jos pikkuinen on viela masussa maanantaina varaan ajan laakarille. Esikoinen tulossa, joten olen ihan pihalla siita mita saa syoda jne.

Viela ei mulla minkaanlaisia oireita, ei sitten mitaan.

Hui kun jannittaa, ihanaa joulun odotusaikaa kaikille!!

Pumpkin, rv 3+5