Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko akateemisen miehen ( tohtori) ja huonosti koulutetun naisen suhde onnistua?

Vierailija
04.04.2025 |

En halua, että mies häpeäisi minua ja tulen aina tuntemaan alemmuuskompleksia hänen seurassaan. En ole tyhmä, mutta nykyäänhän koulutuksen puute= tyhmyys, vaikka asia ei olisikaan näin. Olen siis pelkästään ammattikoulun käynyt sekä myöskin yo. 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että itse aina häpeät itseäsi ja se pilaa suhteen. Oletko ylpeä työstäsi ja pidät sitä tärkeänä?

Vierailija
2/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ikä, painoindeksi, kuppikoko ja onko #2 exit only?

Saisiko asiallisia vastauksia, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ikä, painoindeksi, kuppikoko ja onko #2 exit only?

Tämä viesti ei tainnut tulla tohtorismiehen näppikseltä. 😂😁

Vierailija
4/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko seurustella ihmisen kanssa jonka seurassa tunnet alemmuuskompleksia.

Vierailija
5/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti koulutettu vai vähän koulutettu, pienoinen ero ?

Vierailija
6/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei onnistu.

Vierailija
7/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän miehille ei merkitse mikään muu, kuin naisen koulutus. Ei  sievä ulkonäkö, ei hyvä luonne.

Vierailija
8/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ei mies ole sinua parempi. Se että on hyvä koulussa tai akateemisella uralla tarkoittaa sitä, että on todennäköisesti jossain muussa paska. Sinulla on sen sijaan paska itsetunto.

Totta kai voit olla tohtorismiehen kanssa, jos pidät hänestä. Treffeillä selviää, pidätkö. Jos hän on kusipää tai aiheuttaa sinulle alemmuuden tunteita, se ei johdu hänen koulutuksestaan vaan luonteestaan.

Vierailija
9/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos kemiat kohtaa. Jos ei kohtaa, ei voi.

Vierailija
10/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam Cooke

Rauli Badding Somerjoki

Vierailija
11/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kuin yhden kaverin sanoneen, että naisen koulutuksella on merkitystä. Hyvä palkka tietysti on kiva juttu, mutta sehän on aivan eri asia kuin koulutus tai status.

T. Turo Teknikko, tohtorin aviomies

Vierailija
12/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluatko seurustella ihmisen kanssa jonka seurassa tunnet alemmuuskompleksia.

Juuri sitä tarkoitan. Vaikka mies itse ei halveksuisi, niin muut tekee varmasti sen hänen puolestaan. Ystävät, työkaverit, tutut... En tosiaan haluaisi, että minua joku häpeää. Ap

Vierailija
13/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. jos olet itse osallistuva jan luet paljon.  Olen keskikoulun käynyt, enkä jää sanattomaksi. Jos luet paljon ja kiinostut kaikesta  mm politiikasta ja erityisesti kulttuurista, pärjäät aina ns piireissä. 

Vierailija
14/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tutut ja sukulaiset on kaikki tohtoreita, voi keskusteluissa välillä tulla hämmentynyt olo tietysti, jos innostuvat puhumaan tutkimuksen teosta. Epäilen, että kenenkään elämässä olisi pelkästään tietyn koulutustason hankkineita. Työkaverit eri asia sitten, mutta sielläkin voi olla monenlaista ja onhan tohtoreillakin muutakin elämää kuin akatemia.

Terveisin yksi väitöskirjatutkija, eli en edes tohtori vielä.

Vierailija
15/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä tarkoitan. Vaikka mies itse ei halveksuisi, niin muut tekee varmasti sen hänen puolestaan. Ystävät, työkaverit, tutut... En tosiaan haluaisi, että minua joku häpeää. Ap

Nosta itse oma häntäsi eli kehitä itsearvoasi.

Vierailija
16/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinusta ja miehestä suhde tuntuu hyvältä, niin väliäkö sillä mitä muut ajattelevat.

Vierailija
17/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet tässä nyt se joka sen tekee. Toki tuossa porukassa on keskimäärin valitettavasti isompi osa kiusaajia ja oikeita i hmisperseitä, jotka varmasti tarttuvat sinunkin koulutukseesi jos annat heille mahdollisuuden. Mutta jos olet oma ihana itsesi niin miksipä he alkaisivat sinua näykkimään. Ja kuten jokainen hyvä mies, tohtorismies pitää tietysti vaimonsa puolia. Jos ei niin sitten se on hänen menetyksensä.

Sinulla ei selvästi ole kokemusta näistä uuvateista, kun kuvittelet heidän olevan jotenkin spesiaaleja. Tapaat heitä ehkä vain ammattinsa raameissa? Ihan tavallisia ihmisiä kieli keskellä kämmentä he ovat niinkuin muutkin, heillä on vain se yksi spesialiteettiaihe. Joka sekin saattaa olla jotakin ihan puppua :D

Vierailija
18/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosta itse oma häntäsi eli kehitä itsearvoasi.

Näinpä. Eikä se pelkkä koulutus mitään merkkaa. Jos olet ihan fiksu voit varmasti sivistyä. Jos koet jossain seurassa olevasi huonompi/et osaa keskustella, useimmat ihmiset kuitenkin tykkää jos olet kiinnostunut heidän jutuistaan. Siinähän sitä oppiikin. 

Vierailija
19/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet tässä nyt se joka sen tekee. Toki tuossa porukassa on keskimäärin valitettavasti isompi osa kiusaajia ja oikeita i hmisperseitä, jotka varmasti tarttuvat sinunkin koulutukseesi jos annat heille mahdollisuuden. Mutta jos olet oma ihana itsesi niin miksipä he alkaisivat sinua näykkimään. Ja kuten jokainen hyvä mies, tohtorismies pitää tietysti vaimonsa puolia. Jos ei niin sitten se on hänen menetyksensä.

Sinulla ei selvästi ole kokemusta näistä uuvateista, kun kuvittelet heidän olevan jotenkin spesiaaleja. Tapaat heitä ehkä vain ammattinsa raameissa? Ihan tavallisia ihmisiä kieli keskellä kämmentä he ovat niinkuin muutkin, heillä on vain se yksi spesialiteettiaihe. Joka sekin saattaa olla jotakin ihan puppua :D

Miten niin tohtorit muka ovat kiusaajia ja i hmisperseitä?? Ei ainakaan minun tuntemani tohtorit. Ihan normaaleja ihmisiä ovat.

Vierailija
20/33 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset varsinkin saattaa olla todella ilkeitä. Olethan ehkä ottanut heidän miehen, joka kuuluu vain akateemisille naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan