Gallup: Monellako tramp stamp eli tatuointi
Minulla on tatuointi ja uusi poikaystäväni sanoi, että ei voi sietää tatuointeja, savat kuulemma pilattua kauniinkin naisen. Sanoi niitä tramp stampeiksi. Mitä tatuoinnin poisto maksaa ja onko niihin pitkät jonot kun jossain luki, että niitä poistetaan tällä hetkellä todella paljon?
Kommentit (30)
Mutta voih, nuoruudessani (80-90-lukujen taitteessa) kaikki ottivat tatskoja. Itsekin halusin olla niin rokkimimmiä että! Suunnittelin juuri sellaista tramp stampia alaselkään, mutta onneksi pelkäsin kipua niin paljon, että jäi ottamatta. Nyt vanhempana olen tatskattomuuteeni tyytyväinen. Voihan sitä sitten ottaa jonkun tilapäisen mustesuihkutatskan vaikka kesäksi/lomaksi jos mieli tekee fiilistellä.
silloin 90-luvulla tosiaan "kaikki" laittoivat tatskoja ja suunnittelin itsekin, nyt olen kyllä tosi tyytyväinen ettei tullut laitettua
tauointi ei ole tramp stamp, se on nimenomaan alaselän tatuointi. Ei mulla sellaista ole (eikä tule) mutta muita on, ja lisää tulee. Haluan toiseen käsivarteen värikkään full sleeven.
Siis joku hieno ja hyvin tehty, joka peittää vanhan sutun?
Mun mielestä tatuoinnit on ihania, ja niiden ottaminen on erittäin koukuttavaa, tekee mieli lisää ja lisää... Mä olen saanut hillittyä itseni ja mulla on vain 3 tatskaa, mutta otan kyllä pian uuden.
Hassua että just niillä kellä ei ole tatuointia, on eniten mielipiteitä asiasta.....
väsyneet tyyliä "hei mä olen mutsi ja mullakin on ollut mutsi" on kyllä aika alaluokkaista meininkiä. Lisäksi just ne "kauniit" ja "naiselliset", jotka on sitä yhtä perusmustaa, joka pian alkaa näyttää ruman vihertävältä, on aivan kamalia ja niitähän paistaa vähän joka wt-muijan iholla. Yök. Tosi yksilöllistä ja rohkeaa. Paremmissa piireissä kun vaikka saunoo, ihoilla ei tatuointeja juurikaan näe. Varsinkaan niitä vihertäviä.
väsyneet tyyliä "hei mä olen mutsi ja mullakin on ollut mutsi" on kyllä aika alaluokkaista meininkiä. Lisäksi just ne "kauniit" ja "naiselliset", jotka on sitä yhtä perusmustaa, joka pian alkaa näyttää ruman vihertävältä, on aivan kamalia ja niitähän paistaa vähän joka wt-muijan iholla. Yök. Tosi yksilöllistä ja rohkeaa. Paremmissa piireissä kun vaikka saunoo, ihoilla ei tatuointeja juurikaan näe. Varsinkaan niitä vihertäviä.
sulla on huono näkö, joten jos joudut tavallisen kansan keskuuteen esim. uimahallissa, selvitä kiusallisesta tilanteesta ottamalla lasit pois päästä. Vai liikutko sen verran paremmissa piireissä, että sulla on oma uima-allas kotona, etkä niin ollen joudu hengailemaan alastoman tuulipukukansan keskuudessa edes halutessasi kuntoilla kloorivedessä?
Lisäksi just ne "kauniit" ja "naiselliset", jotka on sitä yhtä perusmustaa, joka pian alkaa näyttää ruman vihertävältä, on aivan kamalia ja niitähän paistaa vähän joka wt-muijan iholla. Yök. Tosi yksilöllistä ja rohkeaa. Paremmissa piireissä kun vaikka saunoo, ihoilla ei tatuointeja juurikaan näe. Varsinkaan niitä vihertäviä.
totta kai kun ihoa poltetaan!!1