Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Monellako tramp stamp eli tatuointi

Vierailija
18.11.2010 |

Minulla on tatuointi ja uusi poikaystäväni sanoi, että ei voi sietää tatuointeja, savat kuulemma pilattua kauniinkin naisen. Sanoi niitä tramp stampeiksi. Mitä tatuoinnin poisto maksaa ja onko niihin pitkät jonot kun jossain luki, että niitä poistetaan tällä hetkellä todella paljon?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö aina niin kuin poikaystävä sanoo?

Vierailija
2/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ottaa sitten taas uuden jos seuraava bf tykkääkin tatskoista?

Tramp stamp tarkoittaa muuten vain alaselässä olevaa tatuointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en oikein itsekkään pidä tuosta huonosti tehdystä kuvasta. Harmitti oikeastaan viikon päästä kun sen olin ottanut. Eli et tiennyt mitä poisto maksaa ja missä niitä voi poistattaa?

Vierailija
4/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun selkärankas on? Varmaan nuolet mutalätäkköjäkin, jos mies käskee?

Vierailija
5/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri sinun miehesi kaltaisten idioottien kiusaksi taidan ottaa vielä enemmänkin.

Vierailija
6/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo!

Vierailija
7/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tatuointeja eikä tule. Suurin osa tatuoinneista joita olen nähnyt, on huonosti tehtyjä mustia suttuja.

Tatuointeja poistetaan laserilla (ihotautilääkärit) ja lehtijutun mukaan käyntikertoja tulee 10-15. Käyntikertojen välillä aina muutama viikko väliä, että elimistö poistaa ihoon hajotettua väriä. Hinnaksi tulee siis yhteensä varmaan tuhansia euroja.

Toinen mahdollisuus on ihonsiirto, josta jää arpi. Pari kuukautta sitten oli aiheesta juttu aamulehdessä tms sanomalehdessä.

Vierailija
8/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tatskani ovat minun tatskojani ja osa pakettia.

En muutenkaan muuttele ulkonäköäni miehen maun mukaan.

t. 40+ täti, jolla nuoruuden ajalta kaksi tatskaa, toisella tatskalla ikää 25 vuotta, toisella 22 :)

Vierailija
9/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ristiselän tatuointi, joka vilkkuu liian matalien farkkujen ja liian lyhyen paidan välisestä aukosta.

Vierailija
10/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kaunis naisellinen köynnöskuvio, jossa lasteni nimikirjaimet.

Mitä se minusta kertoisi, jos poistattaisin ikuisen rakkauden symbolin, jonka olen 100% halunnut.

Vierailija
11/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kokonaan ei tatuointia saa poistettua (siis niin että iho näyttäisi täysin koskemattomalta)

Myös tatuoinnin syvyys ja väri vaikuttavat poistotulokseen ja laserointi kertojen määrään ja ei muuten ole ihan kivutontakaan touhua.

Ap on ihan nuija. Otitko alunperinkin kuvan jonkun muun tahdosta. Silloinen poikaystävä tykkäsi kuvista???

Niin ja on se poikaystäväkin juntti, kun käyttää termejä joista ei edes tunnu mitään tietävän.

huoh.

Jos alkup. kuva on paska ja ruma, niin poiston lisäksi on vaihtoehtona mennä kunnolliselle ammattitaitoiselle tatuoijalle ja ottaa peitekuva jota voi sitten kantaa ylpeydellä.

Niin ja makuja on monenlaisia. Itsellä erittäin iso ja näyttävä mutta silti naisellinen tatuointi. Todellakin olen siitä ylpeä ja mielestäni erittäin kaunis ja seksikäs.

Ja on paikassa josta näkyy vain vähäpukeisena.

Jos työelämä ei rajoittaisi, niin varmasti olisi kuvia näkyvilläkin.

Vierailija
12/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen on esikoiseni nimi ja syntymäaika, toinen lapsi tulossa ja hänenkin nimensä sekä syntymäaikansa saa ihollani paikkansa. Myös edesmennyttä äitiäni haluan kunnioittaa ottamalla hänen nimikirjaimensa iholle. Ikää minulla on jo 35 enkä kadu yhtään tatuointiani, enkä poista niitä vaikka nykyinen mieheni ei niistä tykkääkkään ja oman mielipiteensä on ilmaissut :)

Mutta niinkuin jo edellä on mainittu niin mm. laserhoidolla saa poistettua tatuointeja, kallista puuhaa tosin.

Vierailija
13/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..koristautua. Mulla itselläni ei niitä siis ole:-)

Vierailija
14/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauniin ei tarvitse.....koristautua. Mulla itselläni ei niitä siis ole:-)

Ilmeisesti et siis käytä myöskään ikinä meikkiä, et laita hiuksiasi, etkä pukeudu kauniisti... eihän kauniin tarvii koristautua. Niimpä niin...

Vierailija
15/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailin tatuointini ja poisto tulee maksamaan noin 2000 euroa. Varasin tutkimusajan ja katsotaan nyt miten käy. Olisin todennäköisesti poistanut tuon muutenkin, siis ilman poikakaverin kommenttia. Otin sen joskus nuoruudessani ihan päähänpistosta kun kaverikin otti, siis vuosia sitten. Kuitenkin aina olen koittanut sitä häpeillen peitellä ja nyt sitten todennäköisesti pääsen siitä eroon.

terveisin ap

Vierailija
16/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä myöskään lähtisi uuden poikaystävän epäystävällisen möläytyksen takia poistamaan jos minulla tatuointi olisi.

Vierailija
17/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 20v!?

Vierailija
19/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 20v!?

Jos se nyt tähän mitenkään liittyy. Osaako joku sanoa onko tuo laserilla poisto kivuliasta?

Vierailija
20/30 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Tramp%20Stamp" alt="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Tramp%20Stamp">http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Tramp%20Stamp</a&gt;

Eli alaselässä.

Ihan sama missä on niin se on helpoin tapa saada kunnon slutlook, ei sovi kuin kunnon pissikselle tai prätkämimmille. Onhan ne pirun rumia ja joku lääkräi tv:ssä tokaisikin, että poistoja tehdään todella paljon ja kiihtyy koko ajan. Ihan last seasonia ja junteinta mitä tiedän, siis tatskat. Alemman yhteikuntaluokan tapa kertoa jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi