Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni riehui leipäveitsen kanssa asunnossamme ja hakkasi veitsellä paikkoja rikki

Vierailija
18.11.2010 |

Uhkasi myös tappaa minut, mutta samantien häipyi tuhot tehtyään ovesta ulos. Sanoi, että tappaisi mut jos jäisi. Jätti jälkeensä asunnon silvotut paikat. Tänään sanoi, että hänen tekisi mieli tappaa kaikki ihmiset veitsellä. Nyt lähti stadin keskustaan kävelylle rauhoittumaan ja jouluostoksille. Sanoi myös palkkaavansa palkkamurhaajan Venäjältä surmaamaan naapurimme. Onko teillä muilla arki tällaista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoon mahdollisimman pian ennenkuin oikeasti tappaa jonkun.

Vierailija
2/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti rikosilmoituksen ja jos luulet että uhkauksilla olis oikeasti perää niin pyydät lähestymiskieltoa!!!

Ei kannata riskeerata henkeään tai terveyttään väkivaltaisen puolison takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei meillä muilla ole tuollaista.

Vierailija
4/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveysneuvontaan, ja kerro tilanne. Vaikuttaa psykoosilta.

Vierailija
5/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskialtaaseen vaan laitat ne tiskikoneeseen! Samoin likaset vaatteet pesukoppaan etkä jätä niitä ympäri taloa!

Vierailija
6/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä hoitoon, yleensä kun noin riehuu niin se tappaakin jonkun. Sullahan on siellä uusi Sillanpää, mukava pikku pirttihirmu. Se oli muuten aika yllättävä tilasto, että Suomessa turvakodeissa oli miehiä todella paljon ja miehillä se kynnys mennä sinne on jotain 100-kertaa suurempi kuin naisilla. Nyt voisi kysyä, että mikä suomalaisia naisia vaivaa?

Vierailija
7/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun läheisistä ei osata pitää huolta. Kun on jalka poikki, viedään päivystykseen. Ihan sama juttu, kun ihminen sekoaa ja alkaa olla vaaraksi ympäristölleen.

Vierailija
8/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskialtaaseen vaan laitat ne tiskikoneeseen! Samoin likaset vaatteet pesukoppaan etkä jätä niitä ympäri taloa!

Vierailija
9/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun havahduin, vaimo seisoi vieressäni aamuyöstä pimeässä minua tuijottaen ja mitään sanomatta, paholaismainen katse silmissään. Kehotti mua hakeutumaan hoitoon itse, kun näen tuollaisia unia.

ap

Vierailija
10/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kysymys onko teillä muilla arki tällaista pisti naurattamaan :D haloo hei, ei normaali ihminen käyttäydy noin.. kotelossa jotain vikaa oltava eli vieppä se vaimosi jonnekkin hoitoon, minne kuuluu ennenkuin tekee itselleen/jollekkin muulle jotain vaarallista!

Vierailija
11/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei.

Vierailija
12/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun havahduin, vaimo seisoi vieressäni aamuyöstä pimeässä minua tuijottaen ja mitään sanomatta, paholaismainen katse silmissään. Kehotti mua hakeutumaan hoitoon itse, kun näen tuollaisia unia.

ap

Vierailija
13/13 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vaimo on alkoholisti ja ei myönnä sitä. Nyt kiusaa kaikin tavoin lapsia ja miestä