Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko karppaajalle aamiaiseksi rasvaton kalkkunafile?

Vierailija
08.01.2011 |

Ällöttää noi pekonit yms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaa,nakkeja, ja juustoa. "jälkkäriksi" nutriletin suklaapirtelö.

en ole niin nöpönuuka. en edes karppaa,kunhan en syö leipää,perunaa,riisiä tms. ja paino pudonnut tällä viikolla 5,1kg!!

Vierailija
2/6 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan pystyt sellaista syömään aamulla (itse en pystyisi). Muutenkin, kannattaisiko lukea karppauksesta vähän enemmän ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan pystyt sellaista syömään aamulla (itse en pystyisi). Muutenkin, kannattaisiko lukea karppauksesta vähän enemmän ap?

Kun en oikein usko että se tuottaa tulosta. Tai siis uskon että hiilariton ruokavalio tuottaa tulosta, mutta ei se että syödään kilokaupalla jotain ällöä rasvaa :)

ap

Vierailija
4/6 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sun kysymykses oli turha ;)

Kun en oikein usko että se tuottaa tulosta. Tai siis uskon että hiilariton ruokavalio tuottaa tulosta, mutta ei se että syödään kilokaupalla jotain ällöä rasvaa :)

ap

Vierailija
5/6 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhdessä ketjussa joku hc-karppaaja väitti, että pekoni ei kuulu karppaajan ostoskoriin. Osaisko joku selittää tuon kommentin?

Vierailija
6/6 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa vaan pitää syödä karpatessa, muuten menee mettään koko homma.

Pekonia ei ole pakko syödä, voi syödä sitä rasvatonta kalkkunaa ja kaataa öljyä päälle. Useat karpit eivät syö pekonia sen sisältämien lisäaineiden vuoksi. Karppauksessa on tärkeää myös puhdas, lisäaineeton ruoka. Kaikki toki eivät ajattele niin, mutta monille se on ihan ykkösasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme