Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohdunvuokraus lailliseksi?

Vierailija
16.11.2010 |

mitä mietä olette+ mielestäni pitäisi saada ehdottomasti lailliseksi!!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noista päättäjistä varmaan moni ole menettänyt kohtuaan, ei voi ymmärtää asiaa.

itse menetin kohtuni 2 keskenmenon jälkeen ja haluisin toisen lapsen mieheni kanssa omista munasoluista ja miehen siittiöistä keinohedelmöitettynä. onneksi virossa tämä on laillista, siis istuttaa alkio sijais-synnyttäjän kohtuun. pitäisi vaan löytää luotettava ja mukava nainen meitä auttamaan.

Vierailija
2/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava kuulla kun tuntuu, ettei tietoa hirveästi löydy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina joskus miettinyt että voisin ehkä olla sijaisynnyttäjä jos se olisi laillista :) jos vain minut sen ajan elättäisi sen verran avokätisesti että saisin pitää ruokailuni ja kuntoni kondiksessa ja myös vielä joku 6kk-1v synnytyksen jälkeenkin että saisin itseni kunnolla palautumaan ja jos keholleni olisi tullut niin radikaaleja muutoksia huonoon suuntaan niin maksaisi sitten leikkauksella ne kuntoon. Kun minusta se raskaana olo ja synnyttäminen oli ihan "mukavaa puuhaa" mutta en itselle kylläkään lisää lapsia halua enää! :D

Vierailija
4/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentelisin ja voisin pahoin. Vartalo venyisi, nivelet löystyisivät, ikenet vuotaisivat verta, vauva tutustuisi minuun ja minä häneen 9 kk ajan, pimppi leviäisi ja olisi suonikohjujen peitossa, rinnat valmistautuisivat, mieli herkistyisi raskauden hormonaalisen vaikutuksen vuoksi ja sitten lapsi otettaisiin pois. Palautuisin fyysisesti synnytyksestä noin vuoden. Joitakin muutoksia kehossa jäisi pysyviksikin. Henkinen vointi?

Ei kiitos!

T. Kolme lasta normaalisti synnyttänyt. Jokainen lapsi vie veronsa osittain jo raskauden aikanakin.

Vierailija
5/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se kriminalisoitiin taannoin? Itse voisin ryhtyä sijaissynnyttäjäksi. Olisi hienoa tarjota toiselle apua tällaisessa asiassa. Äitiys on kaikessa ihanuudessaan ja kauheudessaan parasta mitä voi tapahtua.

Vierailija
6/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen liittyvien ongelmien vuoksi. Ulkomailla on tullut oikeudenkäyntejä, kun synnyttänyt äiti haluaakin pitää lapsen.

Vierailija
7/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen liittyvien ongelmien vuoksi. Ulkomailla on tullut oikeudenkäyntejä, kun synnyttänyt äiti haluaakin pitää lapsen.

Vierailija
8/15 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentelisin ja voisin pahoin. Vartalo venyisi, nivelet löystyisivät, ikenet vuotaisivat verta, vauva tutustuisi minuun ja minä häneen 9 kk ajan, pimppi leviäisi ja olisi suonikohjujen peitossa, rinnat valmistautuisivat, mieli herkistyisi raskauden hormonaalisen vaikutuksen vuoksi ja sitten lapsi otettaisiin pois. Palautuisin fyysisesti synnytyksestä noin vuoden. Joitakin muutoksia kehossa jäisi pysyviksikin. Henkinen vointi?

Ei kiitos!

T. Kolme lasta normaalisti synnyttänyt. Jokainen lapsi vie veronsa osittain jo raskauden aikanakin.

Itse en IKINÄ suostuisi kärsimään "turhaan" raskaudesta/synnytyksestä. Oma kroppa kuitenkin sen verran tärkeä, etten voisi kuvitellakaan uhraavani sitä kenenkään muun vuoksi.

Vierailija
9/15 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan, ilman muuta.

Olen itse asiassa harkinnutkin asiaa joskus omalla kohdallani - puoli tosissaan. Haluaisin vielä yhden lapsen, mutten pysty sellaista todennäköisesti itse saamaan.

Vierailija
10/15 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löytäisimme suomesta sijaissynnyttäjän meille ja meidän sukusoluilla tehtäisiin hedelmöitys virossa lapsettomuusklinikalla ja sijaisäiti synnyttäisi virossa voiko sielä merkitä lapsen mitään kautta suoraan meille biologisille vanhemmille?

Vierailija
11/15 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löytäisimme suomesta sijaissynnyttäjän meille ja meidän sukusoluilla tehtäisiin hedelmöitys virossa lapsettomuusklinikalla ja sijaisäiti synnyttäisi virossa voiko sielä merkitä lapsen mitään kautta suoraan meille biologisille vanhemmille?

Vierailija
12/15 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet kiinnostunut niin laita viestiä s-postiimme niin keskustellaan enemmän. hansku_1@luukku.com

Vierailija
13/15 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakiuudistuksen yhteydessä kielletty?

Vierailija
14/15 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin pitäisi olla laillista, mutta eikö se juuri viime lakiuudistuksen yhteydessä kielletty?

Lapsettomuuden hoitona se on ollut harvinainen ja kun Suomessa sijaissynnytyksestä ei ole saanut maksaa ei se minusta ole ollut ongelma. Yleensä sijaissynnyttäjä on ollut biologisen äidin äiti tai sisko. Vauva on sitten adoptoitu biologisten va.nhempiensa lapseksi

Vierailija
15/15 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettoman läheinen ei joudu painostuksen kohteeksi. Saati sitten että homoparit alkaisivat kinuta sijaissynnyttäjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän