Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisen lapsen kuvan lähetätte vielä joulukortissa?

Vierailija
15.11.2010 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidän kyllä muiden lähettämistä

Vierailija
22/27 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini lähettää joka joulu kuvan lapsestaan, siis aivan tavallisen koulukuvan joulukortiksi tehtynä. Olen tietysti kiitollinen kuvasta, mutta musta on vähän hassua pitää sitä kuvaa näytteillä joulukorttien joukossa (laitan ne seinälle ja hyllylle). Jotenkin musta se tavallinen koulukuva vaikka pienempänäkin ja ihan tavallinen joulukortti olisi fiksumpi. Kun ei siitä valokuvasta mikään joulu tule edes mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan allekirjoituksena ollaan käytetty kerho/tarha/koulukuvista saatavia tarrakuvia lapsen itse kirjoittaman nimen lisäksi.

Vierailija
24/27 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapseton, voiko laittaa jouluaiheisen kivan kuvan itsestään + lemmikeistään ja muuten askarrella mukaan kaikkea joulutilpehööriä?

Vierailija
25/27 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystävästään. Milloin kiehnätään sohvalla tonttulakit päässä ja hymyillään niin leveästi. Milloin on poikaystävä pyöritelty jauhoissa ja serkkulikalla kaulin kädessä. Mä en ymmärrä

Varsinkin tuo jauho - kaulinkuva oli varmaan aivan mainio =)

Vierailija
26/27 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukortin mukana valokuva lapsista. Ihan joku tavallinen kuva, ei mitään jouluista. Ja kuva laitetaan lähinnä sukulaisten tai ystävien, joita ei juuri nähdä, korttien mukana. He ovat ainakin aina ilahtuneet lasten kuvista.

Vierailija
27/27 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa ilman tonttulakkia;-)

Me lähetetään kortteja vain kivoille ihmisille, he ilahtuvat lastemme kuvasta. Useat asuvat ulkomailla tai muuten kaukana eivätkä näe lapsia kuin joulukortissa (ja satunnaisissa muissa valkuvissa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi