Mitä ajattelet pariskunnasta joka kävelee ulkona käsi kädessä ja katsovat toisiaan rakastuneina?
Nainen ehkä painaa päätä vähän miestä vasten. He ovat jotain keski-ikäisiä mutta näyttävät rakastuneilta.
Kommentit (18)
Sinkkumiehenä yritän parhaani mukaan olla katsomatta, koska tekee kipeää henkisesti.
Onko siis niin että pariskuntana teillä olisi sellainen epämääräinen tyhjyyden tunne jos kukaan ei katselisi kun kävelette käsi kädessä ulkona. Onpa outoa.
Että ne on tavanneet max kk sitten.
Ajattelen että varmaan eronneita uuden lemmen kanssa. Äkkiä se liekki sammuu.
Että siinäpä rakastuneen näköinen pariskunta. Mitä siitä pitäisi sen enempää ajatella?
Kuulostaa uskomattomalta. Haluaisin nähdä vanhoja aviopareja, jotka edelleen ovat noin rakastuneita.
T: tuntematon
Onpas mukava nähdä vähän varttuneempaakin väkeä rakastuneena.
Tunnen pientä kaihoa. Joskus pientä kateuttakin. - Joskus koen syvää itseinhoa ja orastavaa katkeruutta kun en ymmärrä mikä minussa on vialla kun en saa mahdollisuutta elää ja olla parisuhteessa. Toisaalta tuollaisen näkemine saa hymyn kasoivilleni; on jotenkin mieltä lmmäittävää, että on ihmisä, jotka ianakin ulkoisesti vaikuttavat sille, että välittävät tosisitaan ja haluavat sen näyttää. Ei tositen rakkaus ja ihastuneiden parien elo ole minulta pois.
Että olisipa kaikilla rakkautta elämässään. Ihmiset välittävät loppujen lopuksi aika vähän toisistaan. Sen näkee, kun joku sairastuu vakavasti ja osa ihmisistä, myös sukulaisista, vain kaikkoaa elämästä.
Että mukavaa, jos muillakin on näin kuten minulla ja kumppanillani. Me ollaan aina käsi kädessä ja tosi läheisesti kävelyilläkin. Yhdessä ollaan kolmatta vuotta, että ei nyt ihan äsken tavattu.
Kaipaan itse turvallista olkapäätä. Kiva nähdä .
Olen kateellinen. Hyvät, turvalliset miehet on aina lapsuudesta saakka loistaneet poissaolollaan mun elämässäni.
Vähän nuorten teinien juttu tuommoinen julkinen hellyyden osoitus.
En mitään erityistä. Mukavaa että heillä on mukavaa.
Että ihanaa. Ei niinku meillä että ukko viuhtoo edellä ja minä yritän pysyä perässä.