Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo ylläri autokaupassa: ei rahoitusta :O

Vierailija
13.11.2010 |

Mies haki rahoitusta 3000 e:n autoon. Ei saanut!!! Siis ei saanut :O

Hänellä vakituinen työ, ollut 12 v sama paikka - mitä nyt tehtäväkuva muuttunut vaativammaksi, palkka sitämyöten noussut. Meillä yhteinen okt, halvalla hankittu ja upeaksi kodiksi yhdessä korjattu. Naimisissa oltu 7 v. Ei ikinä ole ollut mitään maksuvaikeuksia.

MUTTA: talon arvo on vielä mitätön, vasta tehtiin lopputarkastus. Lainaa on n. 90 000 e ja talon verotusarvo tontteineen n. 15 000. Mitään muita lainoja meillä ei ole vuosiin ollut. Autot on vanhoja romuja, mutta ovat meille riittäneet.

Muuta selitystä emme keksi. Auto me toki saadaan, kasattiin vaan rahat käyttötileiltä ja maksetaan. Vaan eipä saatu tänään mukaan.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä totta noilla tiedoilla! Itse sain muutenkin velallisena yksin 5000 autolainan (pieni summa siis sekin) rahoitusyhtiöltä ilman mitään ongelmia. Kunhan vain raha-asiat on hoidossa. Palkka ja työnantajakin piti vain ilmoittaa, eivät mistään tarkastelleet...

Vierailija
22/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais tsekata omat ja miehen luottotiedot.

Rahotus yhtiö ei todellakaan tiedä miten myöhässä laskut maksetaan. Ainoastaan jos käy niin, että lasku menee ulosottoon niin siitä seuraa luottotietojen menetys ja se totta kai vaikuttaa.

Ei se maksaako nettilaskun myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain juuri äitiyslomasta ja suuresta asuntolainasta huolimatta rahoituksen uuteen autoon. Sinun itsesi vuoksi selvittäisin miehesi luottotiedot. Esim. peliongelmaiset voivat elää vuosikausia kaksoiselämää ilman, että kukaan osaisi epäillä mitään. Puhun nyt omasta kokemuksestani, en itsekään olisi ikinä uskonut.

Vierailija
24/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakastiedon kautta:

kummallakaan ei ole mitään häiriömerkintöjä - juuri niinkuin pitikin olla.

Lisää ideoita siitä, miksi rahoitusta ei tullut. Miehellä on Visa, minulla ei.

Vierailija
25/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jonkun muunko se pitäisi maksaa puolestanne?

Vierailija
26/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos miehelläsi on muitakin lainoja joita hoitaa eli ei ole luottohäiriötä, mutta lainat jo nyt aivan tapissa maksukykyyn nähden?

Vierailija
27/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ko. rahoitusyhtiö on yhteistyössä juuri sen pankin kanssa jossa asioimme ja olemme olleet kohta 20 vuotta asiakkaina ja kahteen eri asuntoon lainat sieltä hakeneet ja ohjelman mukaan maksaneet. Tosin autolainaa otettaessa oli kovasti asuntolainaa, mutta toisaalta näkivät ilmeisesti että meillä oli myös rahastosäästöjä mukavasti. Niin ja minulla ei ole ollut ikinä vakituista työtä, ei asuntolainoja kuin autolainaakaan hakiessa ja silti on aina saatu ihan kivutta tarvitsemamme lainat.

Eli olisiko asiakashistorian pituus ja rahastosäästöt meidän tapauksessa se mikä helpottaa vastaavia tilanteita.

Vierailija
28/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksetaan se auto käteisellä nyt kun rahoitusta ei saatu, joten älä huolehdi

Vierailija
29/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole takaamassa kenenkään muun lainoja, muita velkoja ei ole, ei miehellä eikä minulla.

Omaisuutta puoliksi verotustiedoissa n. 16 000 e, remonttilainaa 90 000, sekin siis puoliksi. Miehen tulot vuodessa n. 33 000, minulla 24 000. ja sitä 3000 e:n autolainaa ei sit saatu.

Joku teki pikku näppisvirheen jossakin?

ap.

Vierailija
30/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut nettikaupassa ostoksiani Klarna-laskulle, summa olisi ollut 200 e...

Ja vakityö, luottotiedot kunnossa jne. Hiukan ihmettelin minäkin.

Vierailija
31/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviossa olevilel myönnetään helpommin kuin avopareille. Avoparit kai rinnastetaan monesti sinkuiksi ja tarkastellaan yksilöinä. Silti vähän outo juttu noin pienen velan kohdalla. Niin tai onko teillä ihan hirmuisen monta lasta ehkä?

Tai oliko ostettava auto niin kertakaikkisen vanha tai huono ettei siitä oikein ollut enää lainan, minkään lainan, vakuudeksi, jos se olikin syynä??

Vierailija
32/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittelivät rahoitusta 30 000 e:n autoon. Kysyttiin vain, onko työsuhteeni määräaikainen vai ei.

Vierailija
33/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli siinä vaiheessa työsuhde kestänyt alle kuukauden, miehelläkin 3kk (ja sittemmin myös potkut ko. työstä, koeajalla). Ei ole omaisuutta, asutaan vuokralla ja velkaa on ennestään.

Mutta meillä auto toimii vakuutena.

Vierailija
34/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla jo aikuinen tytär. Miehellä ei muita lapsia.

Autosta tulee meidän perheen tuorein pirssi, muistaaksni vm 2003. vanha siis, mutta käsiraha ois tietenkin tullu vakuudeksi.

Mies ehti kuin ehtikin autokauppaan takaisin ennen sen sulkemista, osti auton ja on nyt tulossa kotiin sen kanssa.

ap.

Vierailija
35/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen hoitovapaalla eikä työpaikasta tietoa..Miehellä kyllä vaki paikka ollut jo 20 vuotta on oma asunto jne.. laskutkin aika usein myöhässä...

Kuulostaa kummalliselle tuo ap:n juttu.. Kannattaisko sinne rahoitusfirmaan soittaa ja kysyä mikä mätti?

Vierailija
36/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttilainaa 90000 euroa?? Joku tässä mättää mies sai 3000 euroa HETI vaikka ei häävit tulot. Samaten yli 10000 euron remonttilaina tuli.

Vierailija
37/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto on sen verran huonossa kunnossa (kun maksaakin noin vähän), että rahoitusyhtiö ei halua ottaa riskiä ja antaa siihen rahaa.

Vierailija
38/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli asuntolainaa 240000e, miehen ja mun tulot yhteensä 4000e ja lohkes vielä 11000e autolaina... Ja miehellä vielä työnkuva sellainen että tulee kausia jolloin töitä ei vaan ole..

Aika veijaria..

Vierailija
39/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät myönnä rahoitusta käytettyihin autoihin, jos hinta on alle 5.000 euroa. Rahoitusyhtiöt eivät nimittäin varsinaisesti nettoa tällaisista kaupoista ja liiketoimintaahan tuo rahoittaminen on. Jos olisitte olleet ostamassa kalliimpaa autoa, olisi rahoituskin varmasti järjestynyt.

Vierailija
40/85 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo vähän huvittaa, mutta miettikää miten nololta tuntuu kun sanotaan että teille ei sit tuu rahoitusta tähän autoon. Ja kaikki, mitä ikinä keksitään, on kunnossa.

Tästä talostakin tuli kuin uusi tuolla remppalainalla. On uudet ikkunat, uusi verhoilu, kaikki rakenteet tarkistettu ja vähänkään epäilyttävä vaihdettu uuteen, lattialämmitys vesikierrolla, uusi pannuhuone ja kosteat tilat. siis vanhaa on vain perustukset ja katto, osa rakenteista. Ite tehtiin.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi