Miksi naisvuokralaiset sanovat aina, että "ompas täällä likaista ja nyrpistävät nenäänsä"!?
ja miesvuokraehdokkaat sanovat että paikka on ok, eikä haittaa jos ei ole siivottu
Anders
Kommentit (9)
Siksi koska sun kämpässäsi on paskaista.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska sun kämpässäsi on paskaista.
Ei ole!
Vierailija kirjoitti:
nainen on luotu Raamatun mukaan haistamaan ja aistimaan kodin siisteystilan ja luomaan kodin ilmapiirin siivoamalla, kokkaamalla ja hoitamalla lapsia
jos miehet tekisivät tämän itse niin kaikki olisi kuin sikolättiä ja lapset pitäisivät likaisia vaatteita ja kaikki alkuliman oliot juosisivat kodissa
näin Jumala on luonut naisen siivoajaksi
SUKSI VIT TUUN IDIOOTTI.
Koska eivät osaa sanoa oikein, se sanotaan: oNpas, ei ompas
Omhan se....
Mitä vuokralaisia nämä nyt ovat ja miksi he käyvät sun luona?
Vierailija kirjoitti:
nainen on luotu Raamatun mukaan haistamaan ja aistimaan kodin siisteystilan ja luomaan kodin ilmapiirin siivoamalla, kokkaamalla ja hoitamalla lapsia
jos miehet tekisivät tämän itse niin kaikki olisi kuin sikolättiä ja lapset pitäisivät likaisia vaatteita ja kaikki alkuliman oliot juosisivat kodissa
Vautsi, nyt irtosi provojen aatelia, raamattu ja naisviha samassa oksennuksessa.