Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinua kosittiin? Järjestikö kosija ihanat puitteet?

Vierailija
02.06.2024 |

Ja millaisesta kosinnasta olit haaveillut?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin päättänyt, että en koskaan ota miestä riesaksi. Mutta sitten kohtasin oikean tyypin ja kosin häntä itse. Ei ollut siis ennakko-odotuksia ollenkaan. 

Vierailija
2/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin sängyllä selaamassa kännykkää pitkän päivän päätteeksi. Olisi voinut olla paremmatkin puitteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ta kosittiin, kun olin aivan hirveässä flunssassa ja juuri menossa nukkumaan. Jätin sitten lopulta sen miehen, onneksi en mennyt naimisiin. Mutta suostuin kosintaan, kun en kehdannut kieltäytyä.

Vierailija
4/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin haaveillut romanttisesta kosinnasta, jostakin spessusta.

AP

Vierailija
5/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosin itse telkkaria katsoessamme sohvalla. Naimisissa on oltu 33 vuotta. En jaksanut keksiä mitään isoa spektaakkelia

Vierailija
6/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin haaveillut romanttisesta kosinnasta, jostakin spessusta.

AP

Sama. Ei nykymiehet osaa tai sitten niitä ei kiinnosta.

T. 2

Vierailija
7/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kosittu 3 kertaa, keskimmäinen kosinta johti avioliittoon ja kahteen lapseen, mutta mikään kosinnoista ei ole ollut romanttinen - ennemminkin sellainen miehen varmistelukosinta, että saa pidettyä minut. Tai siltä siis tuntuu näin jälkikäteen :( 

AP

Vierailija
8/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:ta kosittiin, kun olin aivan hirveässä flunssassa ja juuri menossa nukkumaan. Jätin sitten lopulta sen miehen, onneksi en mennyt naimisiin. Mutta suostuin kosintaan, kun en kehdannut kieltäytyä.

Hirveetä. Minusta olet leikkinyt toisen ja omilla tunteilla kun sanot että ET KEHTAA JA ON KYSE KOKO LOPUN ELÄMÄÄ KOSKEVASTA ASIASTA??? 

Vierailija
9/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi koskaan alistunut kosimaan ex-vaimoani. Sovittiin vaan yhdessä menevämme naimisiin ja ostimme sormukset. Vielä sormusrasian kotona antaessani, puolisoni odotti selkeästi, että polvistuisin tai jotain muuta sellaista. Onneksi pidin pääni. 

Vierailija
10/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oltiin, saunan lämmössä. Vastasin kyllä, tänäsyksynä vietetään 24v hääpäivää.

N48

Vierailija
11/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kosittu. 

N.51v.

Vierailija
12/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kosinta siten että ihana mieheni (yhä välitän ja olen vanha) oli varmaan suunnitellut jotain hienoa ravintolassa. Ei saanut minua liikkeelle vaikka soitti jotain 10-20 kertaa... Sitten ilmestyi hieman tuiterissa ja sai minulta rukkaset... Sillä hetkellä EI oli täysin oikein mutta olisi pitänyt hoitaa toisella tavalla koko sen hetkinen tilanne... eli oltas tarvittu joku kihlajaisaikakin ensin... ja riita olisi pitänyt sopia jotenkin ennen kosimista... luultavasti jouduin jonkunlaiseen shokkitilaan... alkoakaan en halunnut elämääni... 

Arabisheikki pyysi kättäni isältäni libanonilaisessa hotellissa... ja tarjosi suuria omaisuuksia... voi olla että hintani olisi huikea vielä tänäkin päivänä... ei ollut muita vaimoja ja oli komea... Isäni sanoi hänelle että meillä ei ole naiset myynissä... sheikki sanoi että ei käytä alkoholia...

Ensirakkauteni kosi minua puhelimitse kun oltiin jo tunnettu jotain ainakin 12 vuotta ja asuttiin eri maissa. Hän oli sitä mieltä että ei halunnut pilata toisenkin naisen elämää ja sen vuoksi homma ei kait sitten kehittynyt alkumetreillä ja alko tuli kuvioihin liian rankkana...

Eräs tyyppi kosi minua puhelimitse kun olin tuntenut hänet parisen vuotta. Asuttiin eri maissa... Harmillinen kosinta.

Eräs italialainen matkaopas kosi minua kun tulin ulos turistibussista... Ihan ufo... hupijuttu... ehdotti että muuttaisin 'tänne'... tänne oli Napoli... en voinut pitää sitä muuna kuin hupijuttuna...

Toinen hupijuttu kun eräs taiteilija kosi minua eräällä kurssilla jonne osallistuin... hupijuttu tämäkin... 

Nämä muistan. Pakko erottaa hupijutut todellisista kosinnoista... Olen ikisinkku... elämä mennyt niin kuin on... tämmönen elämä oli varmaan tarkoitus...    

Vierailija
13/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kosittu, aikuisesti sovittiin yhdessä avioitumisesta, avioehdosta jne. Järkiliitto on kestänyt kohta 30 vuotta, moni tuttu ihanalla tavalla kosittu on jo ennättänyt eroamaan.

Vierailija
14/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En onneksi koskaan alistunut kosimaan ex-vaimoani. Sovittiin vaan yhdessä menevämme naimisiin ja ostimme sormukset. Vielä sormusrasian kotona antaessani, puolisoni odotti selkeästi, että polvistuisin tai jotain muuta sellaista. Onneksi pidin pääni. 

Mitä alistumista se on, jos kauniisti ja perinteikkäästi kosii? Mitä voitit pitämällä pääsi?

Vierailija
15/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikainen poikaystävä kosi Mesessä, kysyi että mennäänkö kihloihin. Syynä se, että mustasukkaisuuksissaan ajatteli muiden miesten karttavan minua kun näkevät sormuksen :D

Nykyisen puolison kanssa ollaan oltu 9 vuotta yhdessä, kosintaa ei ole näkynyt ja olen jo niin sanotusti menettänyt toivoni sen suhteen. Tuskin tulee tapahtumaan

Vierailija
16/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä alistumista se on, jos kauniisti ja perinteikkäästi kosii? Mitä voitit pitämällä pääsi?

Sain pitää arvokkuuteni, enkä alistunut naisen vaatimuksiin.

Vierailija
17/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli todella ovela! 

Pyysi minua avuksi istuttamaan omenapuuta, oli jo talvella suunnitellut, että hänen mielestään puu sopisi tiettyyn kohtaan pihaamme joten en nyt tietenkään epäillyt mitään. Pihan maa oli kauttaaltaan möyritty ja mullattu kun hän oli siihen istutellut nurmikkoa. Mies on meistä se viherpeukalo jolla on sisälläkin paljon kasveja joiden kastelu on välillä tunnintarkkaa touhua ja niiden paikat millilleen aseteltu oikean valon saamiseksi. 

Mentiin pihalle ja mies sanoi että hänen rannettaan vähän särkee, olisiko paha jos minä kaivaisin kuopan. Ei pitäisi olla raskasta kun maa on pehmeää. Tottahan toki, tartuin lapioon ja aloin kaivaa hänen osoittamastaan paikasta. 

Mullan seassa oli sitten epämääräinen möhkäle ja ehdin jo sanoa että täällä on joku kivi. Tartuin möhkäleeseen heittääkseni sen pois ja tajusin, että se onkin paketti tiukkaan muoviin käärittynä. Mies oli hämmentyneen näköinen (mikä pokka!) ja veisteli että ei kait meidän pihalla ole joku huumekätkö! Tässä vaiheessa myönnän, että aloin jo arvata. 

Availin paketin ja kun sain muovit pois, mies otti lempeästi rasian kädestäni, avasi sen polvistuen ja pyysi vaimokseen. 

Sen jälkeen istutettiin se puu ja sattuneesta syystä sen näkeminen saa aina läikähtämään sydämessä lämpimästi. Hyvin kasvaa!  

Vierailija
18/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin päättänyt, että en koskaan ota miestä riesaksi. Mutta sitten kohtasin oikean tyypin ja kosin häntä itse. Ei ollut siis ennakko-odotuksia ollenkaan. 

Ootko aina yhtä epävakaa? Miesparka.

Vierailija
19/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli todella ovela! 

Pyysi minua avuksi istuttamaan omenapuuta, oli jo talvella suunnitellut, että hänen mielestään puu sopisi tiettyyn kohtaan pihaamme joten en nyt tietenkään epäillyt mitään. Pihan maa oli kauttaaltaan möyritty ja mullattu kun hän oli siihen istutellut nurmikkoa. Mies on meistä se viherpeukalo jolla on sisälläkin paljon kasveja joiden kastelu on välillä tunnintarkkaa touhua ja niiden paikat millilleen aseteltu oikean valon saamiseksi. 

Mentiin pihalle ja mies sanoi että hänen rannettaan vähän särkee, olisiko paha jos minä kaivaisin kuopan. Ei pitäisi olla raskasta kun maa on pehmeää. Tottahan toki, tartuin lapioon ja aloin kaivaa hänen osoittamastaan paikasta. 

Mullan seassa oli sitten epämääräinen möhkäle ja ehdin jo sanoa että täällä on joku kivi. Tartuin möhkäleeseen heittääkseni sen pois ja tajusin, että se onkin paketti tiukkaan muoviin käärittynä. Mies oli hämmentyn

Oi miten romanttista js suloista!😍

Vierailija
20/36 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona, leffaillan aikana. syötiin just pizzaa ja katsottiin pirates of the caribbean kakkosta kun mies yllätti ja kosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi