Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on jatkuva tyytymätön ja paha olo. Käyn terapiassa. Haluan normaalin olon.

Vierailija
13.11.2010 |

Tuntuu ettei ole mitään toivoa saada omaa mieltään kuntoon kun paska olo vaan pysyy. Olen ollut yli vuoden psykoterapiassa eikä siitä tunnu olevan mitään hyötyä. Käyn kerran viikossa siellä valittamassa.

Elämässäni asiat on kunnossa, mielessä ei. Olen kokenut suuria menetyksiä, mutta nyt pitäisi alkaa jo olla valoa. Ei ole.

Olen ahdistunut ja kiukkuinen. Haluaisin olla tasapainoinen ja tyytyväinen tähän hyvään elämään. On niin tylsää. En osaa olla tyytyväinen. Kamalaa. Pelkään etten opi.

Voiko tästä vielä järkiinsä tulla?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sulle Anna-Liisa Valtavaaran kirjaa "Kiltteydestä kipeät".

Ei kenenkään tarvitse olla aina se joustava, kiltti ja tunnollinen! Nykypäivän jatkuva suorittaminen ei ole enää terveellistä.

Minkälaista elämäsi oli vuonna -92? Koitko silloin samoja fiiliksiä?

Vierailija
62/62 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta toisilla on liian kovat traumat menneisyydessä ja he eivät ole valmiita kohtaamaan niitä tunteita uudelleen, edes vapautuakseen niistä.

Ahdistus ja musta, josta kerrot, kuulostaa masennukselta (joka seurausta liiasta kiltteydestä ja vihan patoamisesta). Jos et nyt pysähdy ja ala hoitaa itseäsi, niin pelkäänpä että sinut pysäyttää burn out. Elämästä saa nauttia, mutta jos on tottunut ahdistukseen, se tuntuu valitettavan kotoisalta, eikä koe ansaitsevansa parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän