Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatiin taas päiväkotilaisten vanhempien antamia joululahjoja

Vierailija
26.12.2010 |

sukulaiselta, joka on siis päiväkodissa töissä. Meidän paketissa oli puiset salaattiottimet, Dermosilin saippua, johon pitää vissiin hommata joku pumppuosa ja suklaakonveheja.

Kaikkea ne vanhemmat vitsii antaakin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pumppuosankin niin ihan ok. Suklaa nyt on aika perussettiä, mutta salaattiottimet? Kaikilla on jo salaattiottimet, varsinkin lähemmäs 60-vuotiailla :D

Vierailija
2/7 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä salaattiottimia:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain ja annoin kukkia sekä laatukynttilöitä (päiväkodin työtekijänä ja lasten äitinä)

Vierailija
4/7 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan noita tuotteita :D. Kynttilät ja lisää suklaata meni veljeni pakettiin :D Tuikukupit on kuulemma myös nounou

Vierailija
5/7 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina yhtä häkeltenyt siitä, että perheet tuovat lahjoja. Mitään en ylenkatso, silloin, kun perhe tahtoo muistaa työntekijää.

Tosin suklaata en juuri syö, joten ne olen kyllä tarjonnut sitten vieraille:O

Vierailija
6/7 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain niin paljon karkkeja lehjaksi että annoin eteenpäin. Eikös se antamisen ilo ole se pääjuttu?? Itse ainakin haluan jouluna muistaa itselle tärkeitä ihmisiä ja annan heille jotain mistä ajattelen heille olevan hyötyä, iloa. Kaikesta sitä jaksetaan valittaa.

Vierailija
7/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että monella on "romut pois nurkista" kampanja ennen joulua ja tarhan tädit joutuu sijaiskärsijöiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme