Minun mieheni EI pidä ruskeita silmiä kauniina!
Kiitos fiksun anopin, joka itse kasvoi 10 lapsen lapsikatraassa, jossa 8:lla sisaruksista oli ruskeat silmät ja vain kahdella jään (vaalean) siniset (anoppini on toinen näistä sinisilmäisistä).
Mieheeni on tarttunut sama preferenssi; hän pitää ihan vaalean sini / harmaita silmiä kauneimpina. Itsekin tykkään, että dramaattinen meikki näyttää kauniimmalta vaaleissa silmissä kuin ruskeissa.
Siinä siis kaikille teille, jotka pidätte ruskeita piilareita! ;D
Suomessa ehkä ihannoidaan ruskeasilmäisyyttä siksi, kun se on kuitenkin harvinaisempaa kuin perinteinen sinisilmäisyys - ainakin eteläpuolella Suomea. Maailmalla sinisilmäisyys on myös kova juttu!
Kommentit (224)
on ruskeat silmät ja vaaleat pitkät hiukset ja se yhdistelmä herättää aina positiivista huomiota.
Syvänsiniset silmät ovat kyllä todella kauniit. Samoin vihreät.
on ruskeat silmät ja vaaleat pitkät hiukset ja se yhdistelmä herättää aina positiivista huomiota. Syvänsiniset silmät ovat kyllä todella kauniit. Samoin vihreät.
Mulla on sama väritys luonnostaan eli ruskeat silmät ja pitkät ja mielettömän paksut vaaleat hiukset ja pelkästään positiivista huomiota on tämä yhdistelmä herättänyt. Ja kehuja oon saanu jopa aivan tuntemattomilta NAISILTA (heteroilta vieläpä ;)) :O!!!!
Mä olen pitänyt ruskeista silmistä aina, ihan pikkutytöstä saakka. Itselläni on harmaanvihreät silmät. Yhdellä vanhalla mieskollegalla on tummanruskeat silmät ja niihin on aina kivaa katsoa.
En kuitenkaan valinnut aviomiestä sentään silmien vaan luonteen perusteella. Miehelläni ovat aika vaaleat vihreät silmät.
Pikkutyttönä inhosin hyvin vaaleita ja hailakoita silmiä. Tarhassa yhdellä pojalla oli sellaiset enkä koskaan halunnut leikkiä hänen kanssaan, vaikka hän muuten oli kiltti. Nyt aikuisena tuollainen asia ei tietenkään haittaa.
sillä on, mistä jonkun mies tykkää tai ei tykkää?? Ap, mitä tällä kirjoituksella hait? Ei mun mies tykkää koirista, ei kananpersehiuksisista naisista, ei pikkutisseistä tai läskiperseistä, mutta en mä niitä täällä toitota. Ei kai sillä kenellekään vieraalle (tai tutulle) ole mitään väliä, mistä mun mies ei tykkää. Että ihan sama on, tykkääkö sun miehes sinisistä vai ruskeista silmistä...
sillä on, mistä jonkun mies tykkää tai ei tykkää?? Ap, mitä tällä kirjoituksella hait? Ei mun mies tykkää koirista, ei kananpersehiuksisista naisista, ei pikkutisseistä tai läskiperseistä, mutta en mä niitä täällä toitota. Ei kai sillä kenellekään vieraalle (tai tutulle) ole mitään väliä, mistä mun mies ei tykkää. Että ihan sama on, tykkääkö sun miehes sinisistä vai ruskeista silmistä...
Että naiset ovat totaalisen väärässä kuvitellessaan "kaunistautuvansa" laittamalla ruskeat piilarit silmiin - eivät kaikki (suinkaan!) ihaile ruskeita silmiä! Sitä väliä. =)
Ja edelleen tässä on kyse eri asiasta, kun ikuisesta tissit-takapuoli-asetelmasta.
Ap.
hän on sanonut, että vaalea hailakkasilmäinen nainen ei saa viisaria värähtämään toisin kuin latinotyyppiset kaunottaret. Tämä kaunistautumiskysymys riippuu selvästi siitä, ketä varten haluaa kaunistautua. Olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä siitä, että ei pitäisi huijata silmien värillä.Eikö kaikki haluakin, että kumppani ihastuu oikeasti omiin silmiin. Silmät on vaan liian tärkeät huijattaviksi.
Terv. ruskeasilmäinen nainen, joka ihailee erityisesti sinisiä silmiä miehillä ja vihreitä naisella.
Minä olen se joka käytän värillisiä piilareita ja teen sen siksi että se minusta näyttää hyvältä, en todellakaan lähden keräämään miesten katseita niillä. Samaten kun en tosiaankaan pukeudu miehiä miellyttääkseni, vaan ihan siihen mikä minusta itsestäni näyttää tai tuntuu hyvältä.
Sanoin miehelleni tästä keskustelusta ja se nauratti häntä kovasti. Hänen mielestään muuten push-up rintsikat ja hoikentavat alusvaatteet ovat tökeröä ja paheksuttavaa miesten huijausta :)
Itse tykkään vihreistä silmistä, ja jos sellaisia ei olisi luonnostaan voisin käyttää vihreitä piilareita. Ihan sama mitä mieltö MIEHET niistä olisivat, kunhan ITSE tykkäisin.
Että naiset ovat totaalisen väärässä kuvitellessaan "kaunistautuvansa" laittamalla ruskeat piilarit silmiin - eivät kaikki (suinkaan!) ihaile ruskeita silmiä! Sitä väliä. =)
Ja edelleen tässä on kyse eri asiasta, kun ikuisesta tissit-takapuoli-asetelmasta.
Ap.
Hänen mielestään muuten push-up rintsikat ja hoikentavat alusvaatteet ovat tökeröä ja paheksuttavaa miesten huijausta :)
No joo, tosi on, että naiset voivat "huijata" miehiä monilla muillakin pikkukeinoilla ;) - mutta jotenkin silti miellän tuon silmien värin sellaiseksi, missä ei pitäisi "huijata". Ehkä juuri siksi, koska omakin mieheni omaa siitä niin selkeän mielipiteen - jos olisin itse pitänyt ruskeita piilareita hänet kohdatessani 9 vuotta sitten, olisi voinut jäädä lähempi tuttavuus syntymättä. Huom. olisi voinut jäädä - en voi tietää kuinka siinä olisi käynyt, mutta sen tiedän, että hän olisi katsonut tämän ominaisuuden minua vastaan, jos näin olisin silloin toiminut.
Ap.
Ei hyvää päivää.
No joo, tosi on, että naiset voivat "huijata" miehiä monilla muillakin pikkukeinoilla ;) - mutta jotenkin silti miellän tuon silmien värin sellaiseksi, missä ei pitäisi "huijata". Ehkä juuri siksi, koska omakin mieheni omaa siitä niin selkeän mielipiteen - jos olisin itse pitänyt ruskeita piilareita hänet kohdatessani 9 vuotta sitten, olisi voinut jäädä lähempi tuttavuus syntymättä. Huom. olisi voinut jäädä - en voi tietää kuinka siinä olisi käynyt, mutta sen tiedän, että hän olisi katsonut tämän ominaisuuden minua vastaan, jos näin olisin silloin toiminut.
Ap.
Itse tykkään vihreistä silmistä, ja jos sellaisia ei olisi luonnostaan voisin käyttää vihreitä piilareita. Ihan sama mitä mieltö MIEHET niistä olisivat, kunhan ITSE tykkäisin.
Että naiset ovat totaalisen väärässä kuvitellessaan "kaunistautuvansa" laittamalla ruskeat piilarit silmiin - eivät kaikki (suinkaan!) ihaile ruskeita silmiä! Sitä väliä. =) Ja edelleen tässä on kyse eri asiasta, kun ikuisesta tissit-takapuoli-asetelmasta. Ap.
Aika monet varmaan kuitenkin hakevat kaunistautumisellaan sitä "vau-faktoria" ja positiivisessa mielessä huomiota, siinä tapauksessa saatetaan ehkä ajatella, että erotutaan jotenkin edukseen "massasta" verhoamalla ne omat siniset silmät ruskeilla piilareilla - siitä minä tässä puhun, ja siitä tässä mielestäni on monen kohdalla kyse.
Ap.
itse tykkään ruskeista silmistä ja mulla on ne ihan luonnostaan, mutta miehellä siniset. On nekin ihan kivat. Meidän tytöllä on ruskeat silmät, kahdella pojalla siniset ja yhdellä vihreät. Jos sun mies ei tykkää ruskeista silmistä, niin sitten ei tykkää. Tuskin kukaan ruskeita piilareita sun miehen takia käyttää. Pääasia kai ettet itse käytä?! Jos ei se mies sitten susta tykkäisi.. Iik.
Että naiset ovat totaalisen väärässä kuvitellessaan "kaunistautuvansa" laittamalla ruskeat piilarit silmiin - eivät kaikki (suinkaan!) ihaile ruskeita silmiä! Sitä väliä. =) Ja edelleen tässä on kyse eri asiasta, kun ikuisesta tissit-takapuoli-asetelmasta. Ap.
Mä en tiedä ketään, kuka käyttäisi ruskeita piilareita. Aika harva varmaan välittää yhden miehen kommenteista. Eiköhän useimmat naiset kaunistaudu ihan oman makunsa mukaan eli siten, mitä itse pitävät kauniina. Harva miettii, mitä joku mies ajattelee. :D
Ei munkaan mies tykkää monesta asiasta - mutta en mä siitä lähde aloitusta tekemään. Nuo asiat on ihan makuasioita. Joku tykkää ruskeista silmistä, joku sinisistä ja joku vihreistä. Useimmille miehille joku silmien väri on ihan sivuseikka ja kokonaisuus ratkaisee :).
Mäkään en tykkää viiksistä, mutta niinpä vaan olen rakastunut ja naimisissa viiksekkään miehen kanssa. Ja vieläkin sanon, etten tykkää viiksistä. Rakkaus on kummallista. :D
No aika pinnallista jos tutustuminen tai suhde tökkää SILMIEN VÄRIIN! Ei hyvää päivää.
No joo, tosi on, että naiset voivat "huijata" miehiä monilla muillakin pikkukeinoilla ;) - mutta jotenkin silti miellän tuon silmien värin sellaiseksi, missä ei pitäisi "huijata". Ehkä juuri siksi, koska omakin mieheni omaa siitä niin selkeän mielipiteen - jos olisin itse pitänyt ruskeita piilareita hänet kohdatessani 9 vuotta sitten, olisi voinut jäädä lähempi tuttavuus syntymättä. Huom. olisi voinut jäädä - en voi tietää kuinka siinä olisi käynyt, mutta sen tiedän, että hän olisi katsonut tämän ominaisuuden minua vastaan, jos näin olisin silloin toiminut. Ap.
Etten voi tietää olisiko siinä niin käynyt - mutta sen tiedän aivan varmaksi, että se olisi ollut mieheni mielestä miinus minun suuntaani, jos näin olisi ollut. Ja iloinen yllätys, kun piilarit olis otettu pois silmistä. ;D
Toisilla miehillä se voi olla nimenomaan niin päin, että tulee pettymys, kun ne piilarit otetaan pois silmistä - either way; ei se ole kovin reilua sille kumppaniehdokkaalle.
Ap.
Mä en tiedä ketään, kuka käyttäisi ruskeita piilareita.
Kyse ei ole siis mitenkään marginaalisesta ryhmästä omalla kohdallani ;) - sanottakoon nyt sen verran, että olen töissä alalla, jossa yksi perusedellytyksistä on olla näyttävä / kaunis, sillä olet esillä ja asiakaspalvelutehtävissä koko ajan työssä ollessasi (ei mikään perinteinen myyjän työ kuitenkaan).
Kolleegoideni keskuudessa siis melko yleinen ilmiö, samaten myös ystäväpiirissäni.
Ap.
se selvää että ap on joku tyhjäpäinen meikkien/ autonrenkaiden esittelijä jossain kauppakeskuksessa. Siellä varmasti silmien väri on aina päivänpolttava keskusteluaihe.
se selvää että ap on joku tyhjäpäinen meikkien/ autonrenkaiden esittelijä jossain kauppakeskuksessa. Siellä varmasti silmien väri on aina päivänpolttava keskusteluaihe.
En halunnut juuri siksi sanoa mitään aikaisemmin, etten profiloituisi tuolla tavalla, vaan, että yritettäisiin keskustella itse aiheesta.
Ap.
Kauneimmet silmät ovat tietysti siniset.
Kiitos tästä!
Ap.
se ei tarkoita että kakki miehet ei tykkää jos se sun miehesi ei satu pitämään. Ruskeasilmäiset ei tarvi pahemmin meikkejä muutenkaan. Eli en vaihtaisi silmiäni mistään hinnasta. Sinisilmäinen nainen on suomalaismiesten mielestä niin tavallinen näky.
omien tai muiden ihmisten silmien väri on niin merkittävää, että joitain kuukausia sitten googletin netistä meikkausvinkkejä tummanruskeille silmille. No jossain vaiheessa sen jälkeen huomasin, että minun toinen silmäni onkin vaaleanruskea, jossa on vähän vihreää, ja toisessa silmässä on yhtä paljon sekä vaaleanruskeaa että vihertävää. Ja olen kuitenkin melkein 30- vuotias..