Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mieheni EI pidä ruskeita silmiä kauniina!

Vierailija
12.11.2010 |

Kiitos fiksun anopin, joka itse kasvoi 10 lapsen lapsikatraassa, jossa 8:lla sisaruksista oli ruskeat silmät ja vain kahdella jään (vaalean) siniset (anoppini on toinen näistä sinisilmäisistä).

Mieheeni on tarttunut sama preferenssi; hän pitää ihan vaalean sini / harmaita silmiä kauneimpina. Itsekin tykkään, että dramaattinen meikki näyttää kauniimmalta vaaleissa silmissä kuin ruskeissa.

Siinä siis kaikille teille, jotka pidätte ruskeita piilareita! ;D

Suomessa ehkä ihannoidaan ruskeasilmäisyyttä siksi, kun se on kuitenkin harvinaisempaa kuin perinteinen sinisilmäisyys - ainakin eteläpuolella Suomea. Maailmalla sinisilmäisyys on myös kova juttu!

Kommentit (224)

Vierailija
101/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes halunnut että lapsille tulee ruskeat silmät - niin ja ovat sitten sinisilmäisiä kaikki.

Vierailija
102/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin voit olla ihan rauhassa tämän pakkomielteisen vertailusi kanssa ap

En minä tästä mitään pakkomiellettä ota, ajattelin vain sanoa tämänkin puolen - itselläni ainakin 2 kaveria, jotka ajattelevat, että ruskeat piilarit ovat "se juttu". Ei se aina näin ole. Ap.

Meinaat että terve ihminen tulee avautumaan mammapalstalle jostain "ei kaikki tykkää ruskeista silmistä" ajatuksesta?

Terkuin; ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mielumminkin lyhyistä. Saattaa olla anopin syy, jos on joskus vaikka pakottanut käyttämään pitkiä kalsareita. Voi olla, että on aika yleistä maailmalla. Ainakin Africassa.

Vierailija
104/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu käytti sinisiä piilareita, ensin kun tapasin hänet niin ajattelin, että onpa kauniin väriset silmät, mutta ne olikin feikit. Menee vähän se pointti niistä silmistä.

Pointti taitaa olla siinä, että ne luonnolliset omat silmät ovat kauneimmat; tai, jos haluaa värillisten piilareiden avulla syventää väriä ja vaikutelmaa niin eikö silloin paras vaihtoehto olisi mahdollisimman omaa väriä korostava väri?

Ap.

Vierailija
105/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppikin pitää vaniljajäätelöstä.

Siinä teille, jotka pidätte suklaajäätelöstä. Suomessa pidetään suklaajäätelöstä eniten siksi koska muutkin siitä pitävät.

Minä en pidä jäätelöstä ollenkaan. Repikää siitä :p

Vierailija
106/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mielumminkin lyhyistä. Saattaa olla anopin syy, jos on joskus vaikka pakottanut käyttämään pitkiä kalsareita. Voi olla, että on aika yleistä maailmalla. Ainakin Africassa.

makaan naikkarilla just sektio tehtynä ja toi yllä oleva juttu, mä kuolen nauruun ja haavaan sattuu!! Ihsn hirveesti siis. Toi oli paras! Mä en voi jatkaa lukemista...

Vierailija
107/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ihan depiksessä kun kukaan mun lapsista ei perinyt mun vihreitä silmiä -kaikki muut silmävärithän on ihan kamalia, kunnon vihreät ne olla pitää, ei mitään massasinistä puhumattakaan niistä paskanruskeista! Kolme lasta tein ihan vaan sen takia et saisin vihreäsilmäisen lapsen, ja ei, kaikilla isänsä sinisilmät; ällöä. Ällöttää niin paljon että seksiin ei enää pysty joten taitaa jäädä se vihreäsilmäinen lapsi saamatta. Tai hei, ehkä mun pitäis ottaa ja etsiä vihreäsilmäinen salarakas..?!

Vierailija
108/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ajattele, että ruskeat silmät olisi sen kauniimmat kuin muunkaan väriset. Olen lapsesta saakka saanut jatkuvasti kommenttia kauniista silmistäni, nyt aikuisena kommentteja ei tule vanhemmilta tädeiltä vaan miehiltä.

Itse taas olen aina ihastunut vain sinisilmäisiin miehiin. Muhun ei vetoa yhtään George Clooneyn tai Colin Firthin kaltaiset nappisilmät, joihin moni nainen on hulluna.

Vierailija
109/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin. Aikoinaan käytin sinisiä piilareita (koska itse lämpeän sinisistä silmistä ;D), enkä koskaan saanut yhtäkään kommenttia silmistä. Ruskeista silmistä kyllä mainitaan monestikin, positiivisesti yleensä. Tosin viimeksi kuulin kommentin, että kaikki ruskeasilmäiset pettää, siinä olen kyllä eri mieltä. Kaikkea sitä kuuleekin x)

Vierailija
110/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset niin tavanomaiset.

Vierailija
111/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs sille voi. Miehet on tykänny. Omasta mielestäni ne ei oo sen rumemmat tai kauniimmat kuin siniset ja vihreät silmät. Omasta näkövinkkelistäni ruskeat ovat vähän tylsät, kun ne joka päivä peilistä nään. Pidän kuitenkin intialaisia ym. kauniina ja sikäli pidän ruskeista silmistäni. Lisäksi ruskeat silmät kertovat persoonastani - olen lämmin, ystävällinen.

Vierailija
112/224 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jännät ruskeat silmät. Voi katsoa, kumpi on kauniimpi, tumman- vai vaaleanruskea. En huomannut eroa ennen kuin luin jostain haastattelusta että ne onkin eriväriset.

http://static.iltalehti.fi/viihde/mannerheim1907MN_vi.jpg

Vierailija
113/224 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Mieheni ei pidä pitkistä kalsareista vaan mielumminkin lyhyistä. Saattaa olla anopin syy, jos on joskus vaikka pakottanut käyttämään pitkiä kalsareita. Voi olla, että on aika yleistä maailmalla. Ainakin Africassa.

Minun mieheni ei pidä pinaattikeitosta. Siksipä syönkin sitä nyt päivällä, kun mieheni on töissä.

Vierailija
114/224 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se selvää että ap on joku tyhjäpäinen meikkien/ autonrenkaiden esittelijä jossain kauppakeskuksessa. Siellä varmasti silmien väri on aina päivänpolttava keskusteluaihe.

En halunnut juuri siksi sanoa mitään aikaisemmin, etten profiloituisi tuolla tavalla, vaan, että yritettäisiin keskustella itse aiheesta. Ap.

Eiköhän tää keskustelunaihe profiloinut sut ihan omaan ryhmääsi. Tuo kollegajuttu vain selitti sun kummallisia mielipiteitä.

Kai sä nyt kuitenkin ap ymmärrät, että tämä on pelkästään teidän oman pikku kuplanne ongelma? :D

Vierailija
115/224 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kantaasi.

Eiköhän ole hieno asia, että kukin meistä päättää, mistä pitää, tai että pitäminen on spontaania.

Minusta on aivan samantekevää, mistä sinä tai miehesi pidätte. Niin kauan kun ette pakota minua pitämään samasta kuin te.

Kiitos fiksun anopin, joka itse kasvoi 10 lapsen lapsikatraassa, jossa 8:lla sisaruksista oli ruskeat silmät ja vain kahdella jään (vaalean) siniset (anoppini on toinen näistä sinisilmäisistä). Mieheeni on tarttunut sama preferenssi; hän pitää ihan vaalean sini / harmaita silmiä kauneimpina. Itsekin tykkään, että dramaattinen meikki näyttää kauniimmalta vaaleissa silmissä kuin ruskeissa. Siinä siis kaikille teille, jotka pidätte ruskeita piilareita! ;D Suomessa ehkä ihannoidaan ruskeasilmäisyyttä siksi, kun se on kuitenkin harvinaisempaa kuin perinteinen sinisilmäisyys - ainakin eteläpuolella Suomea. Maailmalla sinisilmäisyys on myös kova juttu!

Vierailija
116/224 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty suoralta kädeltä nimeämään yhdenkään läheiseni silmien väriä, en edes mieheni (tosin vahva veikkaus on että ne ovat ruskeat, mutta 100% varma en ole). Järkkyä eikö totta (Tosin onhan se toisaalta jonkinlainen saavutus ottaen huomioon kuinka kauan aikaa mekin olemme viettäneet toisiamme silmiin tuijottaen :)!

Puhumattakaan sitten jostain random-tyypeistä kadulla. En tosiaankaan kiinnitä huomiota niin triviaaliin asiaan kuin silmien väri.

Vierailija
117/224 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit siksi lapsen että se olisi vihreäsilmänen?? Joillekkin sopii, vihreä joillekkin sininen, se on makusasia. Onko sillä silmien värillä niin kauheesti välii? :o Mun mielestä ei.

Vierailija
118/224 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ja vaaleat hiukset on parhaimmat!

http://www.usmagazine.com/celebrities/kristin-cavallari

Vierailija
119/224 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon epäonninen sinisilmäine ihminen koska mulla ei oo ruskeita silmiä mulla eri puolilta maailmaa ruskea silmäisiä ystäviä ja tyytyväisiä omiin silmiin pikkeminkiin onnellisia ne ei ikinä vaihtais silmiään miihinkään!!! maailman kauneimmat naiset ja sitä paitsi lehden ja ihmisten mielestään maailman kauneimmat naiset ja ovat suurin osa ruskea silmäisiä esim jennifer lopez,kim kardashian,beyonce,deepika padokone,katarina kaif,penelope cruz,sushmita sen,britney spears,kelly rowland,janet jackson,kourtney kardashians,catherina zeta-jones jne ja sen lisäkäks miss suomi viivi punpanen suomen suosituin missi niin ne kaikki ovat ruskea silmäisiä ja jopa aishwarya raikin on vaalea ruskea silmäine käyttä piilolinsseja (vihreä värinen)mutta kattokaa youtubesta oikeat silmät aiswarya rai enkuks jopa mies kaveritkin himoisee ruskea silmäisiä ja myös mun poikaystäväkin tykkää ruskea silmäisiä vaikka itte oon viheree silmäne ja intilaiset naiset niitä sanotaan maailman kauneimmaksi naiseksi ja suurin osa niistä on ruskee silmäisiä ja sen lusäks ruskee silmälaisilla on sekin hyvä puoli ne sitten niin hemmetin herkulliset suklaiset silmät!!!!!!!!!!!!! kunpa mä olisin oikeasti ruskea silmäinen tyyppi vaan mun pitää käyttää näitä tyhmiä piilolinssejä ollakseen ruskeasilmäinen!!! ps.ne ketkä haukkuu ruskeasilmäisiä tietenkin kadehtii tai totuu on tekee niin kipeää vaikka sinísilmäiset ja vihreäsilmäisiä harvinaisia muutta ei ainaakaan loekaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
120/224 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olis natsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän