Minun mieheni EI pidä ruskeita silmiä kauniina!
Kiitos fiksun anopin, joka itse kasvoi 10 lapsen lapsikatraassa, jossa 8:lla sisaruksista oli ruskeat silmät ja vain kahdella jään (vaalean) siniset (anoppini on toinen näistä sinisilmäisistä).
Mieheeni on tarttunut sama preferenssi; hän pitää ihan vaalean sini / harmaita silmiä kauneimpina. Itsekin tykkään, että dramaattinen meikki näyttää kauniimmalta vaaleissa silmissä kuin ruskeissa.
Siinä siis kaikille teille, jotka pidätte ruskeita piilareita! ;D
Suomessa ehkä ihannoidaan ruskeasilmäisyyttä siksi, kun se on kuitenkin harvinaisempaa kuin perinteinen sinisilmäisyys - ainakin eteläpuolella Suomea. Maailmalla sinisilmäisyys on myös kova juttu!
Kommentit (224)
palstan syvin olemus
ihan yhtä tyhjänpäiväistä jauhantaa on jokaikisellä foorumilla, olipa sinne esim. rekisteröitymispakkoa tai ei ja käsittelipä pääfoorumi ydinfysiikkaa tai lastenkasvatusta. Miestenkin foorumeilla on aina pari "kumpaa panisit", "paras milf", "isot tissit teinillä"- säiettä.
mistä asioista ihmiset täällä tekee aloituksia. Tuijotimme yhdessä ruutua sanattomina. Sitten alkoi naurattaa. Mies pyörittelee vieläkin päätään epäuskoisena.
Mutta kivat sulle ap, jos tää on niin tärkeää sulle, että piti saada sydämeltä pois. :D
leggingseistä ja silti niin moni nainen käyttää niitä. Hyi teitä.
Pääsääntöisesti ruskeat silmät on rumat ja sieluttomat, sen sijaan vihreät, siniset ja harmaat taas kauniit.
sitten kaikki ole joskus miettineet, minkä väriset silmät on kauneimmat tms? Mitä väärää sellaisesta keskustelemisessa on? Ei Einsteinkaan miettinyt koko ajan fysiikan kaavoja, ehtihän se tehdä yhtä sun toista muutakin (luemma melkoinen naistenmies).
Pääsääntöisesti ruskeat silmät on rumat ja sieluttomat, sen sijaan vihreät, siniset ja harmaat taas kauniit.
sitten kaikki ole joskus miettineet, minkä väriset silmät on kauneimmat tms? Mitä väärää sellaisesta keskustelemisessa on? Ei Einsteinkaan miettinyt koko ajan fysiikan kaavoja, ehtihän se tehdä yhtä sun toista muutakin (luemma melkoinen naistenmies).
Ite oot ruma. Mitä väärää tämän sanomisessa on, jos olen tätä mieltä? Mulla on oikeus sanoa mielipiteeni. Tämähän on vaan ihan normaalia keskustelua. ;)
palstan syvin olemus
Kyselee ap, joka on juuri keskustellut syvällisesti ja henkevästi mooooonista aiheista, ja nyt tarvitsi tälläisen kevennyksen! ;) Ei tästä aloituksesta nyt tarvitse (todellakaan) vetää mitään johtopäätöksiä palstan "luonteesta", tämä palstahan on sitä, mitä me siitä teemme. Minä olen täällä palstaillessani todellakin keskittynyt 99,9 %:sesti olemaan kunnioittava, kohtelias, sivistynyt, hyvin artikuloiva ja perustellen kantaa ottava, ajattelin, että nyt voin hyvillä mielin laittaa alulle tämmöisen. Keskustelua tästä(kin) asiasta. =)
Peace & Love kaikille silmien väristä huolimatta ?
(Ap.)
blondi ei oo niin kaunis kuin brunette. Kyse on lähinnä makuasiasta..
joillakin tutuilla miesystävilläni on tietty mielikuva siitä miltä he haluavat naisensa näyttävän, ja kyllä heillä juuri kuvausta vastaavat emännät onkin...
blondi ei oo niin kaunis kuin brunette. Kyse on lähinnä makuasiasta.. joillakin tutuilla miesystävilläni on tietty mielikuva siitä miltä he haluavat naisensa näyttävän, ja kyllä heillä juuri kuvausta vastaavat emännät onkin...
Ehkä se muokkaa jonkun verran mieltymyksiä?
että mun mies ei edes muista minkä väriset silmät mulla on. No joo. kyllä se varmaan sen osais sanoa että ei ole ruskeat mutta ei muuta.
Värilliset piilolinssit on miltei poikkeuksetta luonnottomat ja usein jopa koomiset.Mun mielestä on aika köyhää kun silmiin katsoja huomaa ettei väri ole aito joten kaikki silmien värit kelpaa mulle kunhan ne on omat.Sokeat varmasti ottais vaik sit ne punaiset kunhan sais nähdä.
mun mies ei ihaile minkään värisiä silmiä, kokonaisuus ratkaisee kuulema. Saa olla rusket tai what ever, mutta haaleansiniset eivät sytytä. Mulla on tummat mustikansiniset.
kyllä minäkin tykkäään ruskeista silmistä, meillä suvusa on siniharmaa silmiä.
Kun harva varmaan edes sen kummemmin tulee näitä miettineeksi.. laittaa vaan ne ruskeat piilarit automaattisesti silmiin kun lähtee kaupungin yöhön. ;)
Ehkä tää ainakin herätti ajatuksia siitä, että se oma aito väri on se kaikkein kaunein? Ja, että taidokkaalla silmämeikillä (jonka tekemisessä on otettu se omien silmien väri huomioon) saa kauniit silmät monenlaisista - ja -värisistä silmistä.
Ap.
Sinäkin voit olla ihan rauhassa tämän pakkomielteisen vertailusi kanssa ap
En minä tästä mitään pakkomiellettä ota, ajattelin vain sanoa tämänkin puolen - itselläni ainakin 2 kaveria, jotka ajattelevat, että ruskeat piilarit ovat "se juttu".
Ei se aina näin ole.
Ap.
Meinaat että terve ihminen tulee avautumaan mammapalstalle jostain "ei kaikki tykkää ruskeista silmistä" ajatuksesta?
älä nyt ap vedä parin kaverisi kokemuksista mitään yleistä johtopäätöstä, että kaikki ei- ruskeasilmäiset haluaisi ruskeat silmät, sehän on ihan älytöntä. Minulle taas ei ole kukaan koskaan valittanut silmien väristään. Itse voisin vaihteen vuoksi olla välillä vaikka sini- tai vihreäsilmäinen, pitääkö nyt tulkita, että kaikki ihmiset haluavat olla sini- tai vihreäsilmäisiä? Sinulla taitaa olla vaan jotain hampaankolossa näitä kavereita vastaan. Saavat liikaa huomiota piilareineen tai jotain.
Yksi tuttu käytti sinisiä piilareita, ensin kun tapasin hänet niin ajattelin, että onpa kauniin väriset silmät, mutta ne olikin feikit. Menee vähän se pointti niistä silmistä.
maailma on miehiä pullollaan