Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun mieheni EI pidä ruskeita silmiä kauniina!

Vierailija
12.11.2010 |

Kiitos fiksun anopin, joka itse kasvoi 10 lapsen lapsikatraassa, jossa 8:lla sisaruksista oli ruskeat silmät ja vain kahdella jään (vaalean) siniset (anoppini on toinen näistä sinisilmäisistä).

Mieheeni on tarttunut sama preferenssi; hän pitää ihan vaalean sini / harmaita silmiä kauneimpina. Itsekin tykkään, että dramaattinen meikki näyttää kauniimmalta vaaleissa silmissä kuin ruskeissa.

Siinä siis kaikille teille, jotka pidätte ruskeita piilareita! ;D

Suomessa ehkä ihannoidaan ruskeasilmäisyyttä siksi, kun se on kuitenkin harvinaisempaa kuin perinteinen sinisilmäisyys - ainakin eteläpuolella Suomea. Maailmalla sinisilmäisyys on myös kova juttu!

Kommentit (224)

Vierailija
21/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni suvulla kaikilla on aika vaaleansiniset silmät ja minulla taas tummansinivihreät. No, sempä johdosta mun silmät ovat joka sukujuhlissa joku sirkusnähtävyys jota sukulaiset tulevat tuijottamaan 10cm etäisyydeltä ja kehumaan. Kun lapsia saimme, anoppi muisti heti synnärillä huutaa suureen ääneen kuinka toivoisi että lapselle tulisi minun silmät. Tää kaikki oli alussa taas musta aika tukalaa, mutta nytpä siihen on tottunut. Mun mielestä taas kauniit silmät ovat muista asioista kiinni kuin väristä.

Vierailija
22/224 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Klumin silmät on virallisesti "hazel" mikä taas tarkoittaa vihertävänruskeaa tai kellertävänruskeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka oikein säkenöi auringonpaisteessa :)

Ihailtu on...:))

Vierailija
24/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä, miehestäni en tiedä.

Vierailija
25/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten tummat hiukset ja siniset (ei harmaat niinkuin monilla suomalaisilla, vaan tummahkon siniset) on hieno yhdistelmä.

Vierailija
26/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ihan varmasti kieltäytyisi villistä seksistä esim. Penelope Cruzin ja Jessica Simpsonin kanssa ihan vain siksi, että heillä on ruskeat silmät..

Vierailija
27/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka oikein säkenöi auringonpaisteessa :) Ihailtu on...:))

Ap.

Vierailija
28/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ihan varmasti kieltäytyisi villistä seksistä esim. Penelope Cruzin ja Jessica Simpsonin kanssa ihan vain siksi, että heillä on ruskeat silmät..

Voipi olla!

Ap.

Vierailija
29/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ne miss universimit yms ole järjekseen brunetteja ;) Suomessa vaan uskotaan että hiiren värinen tukka ja hailakan siniset silmät on ihann eksoottiset ;)

tv ihan sellanen hailakahko suomineito :D

Vierailija
30/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ruskeista silmistä, ja voisin hyvinkin hankkia itselleni ruskeat piilarit. En sen takia, että haluisin iskeä jonkun ruskeasilmäfanin, vaan siksi että mun mielestä on nättiä. itse en ole ikinä katsonut vaaleahiuksisten miesten perään.

t.perheen ainoa harmaasilmä

Vierailija
31/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on ihan herttaisen yhdentekevää, minkäväriset hiukset tai silmät miehellä on. Olen ihan varma, ettei miehillekään oikeasti ole asialla väliä, jos nainen on vaan kaunis.

Vierailija
32/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on ihan herttaisen yhdentekevää, minkäväriset hiukset tai silmät miehellä on. Olen ihan varma, ettei miehillekään oikeasti ole asialla väliä, jos nainen on vaan kaunis.

Vierailija
33/224 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt varmuudeksi kysymyssä, mitä mieltä se miehesi on asiasta tällä hetkellä. Me ihan pakahdutaan, sitten taas tietää, miten maa makaa, kun ap:n mies sen sanoo.

Vierailija
34/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vihreät silmät, ja mielestäni ne ovat kauneimmät. ;) Ehkä luonnollisena yhdistelmänä ruskea tukka ja siniset silmät ovat eniten mieleeni. Tyttärelläni on ruskeat silmät ja vaal. ruskea kikkara tukka. Aika söpis myös. :)Eipä varmaan tukkaansa aikuisena arvosta.

T: Sadetta vihaava luonnonkihara.

Vierailija
35/224 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta AP:lle olisin kommetoinut, että miten tämä "uutinen" nyt sit eroo siitä, että toinen mies tykkää blondeista, toinen tummista, toinen isoista tisseistä, toinen tiukoista pepuista, Makuja on yhtä paljon kun väkeä.

Ruskeista piilareista en pidä minäkään, sillä itselläni on aidot tummanruskeat silmät ja ärsyttää kun nyky teineillä on muka kaikilla ruskeat silmät. En tajua miksi ihmiset yleinsäkin haluavat olla jotakin mitä eivät ole. Jos olisin sinisilmäinen, niin olisin ylpeä sinisistä silmistäni ja korostaisin niiden sinisyyttä. Nyt kun olen ruskeasilmäinen, niin olen onnellinen näistä suomessa eksoottisen värisistä silmistäni.

Olen myös huomannut, että kukaan ei enää nykyään reagoi ruskeisiin silmiini. Niitäkin varmaan luullaan piilareiksi. Mutta lapseni ruskeita silmiä ihastellaan kovasti. Niitä on ilmeisesti sitten vielä niin harvassa kun ei kukaan mukuloille toivonmukaan piilareita laita ;)

Vierailija
36/224 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt varmuudeksi kysymyssä, mitä mieltä se miehesi on asiasta tällä hetkellä. Me ihan pakahdutaan, sitten taas tietää, miten maa makaa, kun ap:n mies sen sanoo.

(Ja on ollut tätä mieltä jo vissiin 20 vuotta, että ehkei se mielipide kovin pian siitä muutu..?)

Ap.

Vierailija
37/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät tai siniset on jees.

Vierailija
38/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vain eräänä päivänä, että en ole koskaan ollut ruskea- tai vihreäsilmäisen miehen kanssa.

Vierailija
39/224 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta AP:lle olisin kommetoinut, että miten tämä "uutinen" nyt sit eroo siitä, että toinen mies tykkää blondeista, toinen tummista, toinen isoista tisseistä, toinen tiukoista pepuista, Makuja on yhtä paljon kun väkeä. Ruskeista piilareista en pidä minäkään, sillä itselläni on aidot tummanruskeat silmät ja ärsyttää kun nyky teineillä on muka kaikilla ruskeat silmät. En tajua miksi ihmiset yleinsäkin haluavat olla jotakin mitä eivät ole. Jos olisin sinisilmäinen, niin olisin ylpeä sinisistä silmistäni ja korostaisin niiden sinisyyttä. Nyt kun olen ruskeasilmäinen, niin olen onnellinen näistä suomessa eksoottisen värisistä silmistäni. Olen myös huomannut, että kukaan ei enää nykyään reagoi ruskeisiin silmiini. Niitäkin varmaan luullaan piilareiksi. Mutta lapseni ruskeita silmiä ihastellaan kovasti. Niitä on ilmeisesti sitten vielä niin harvassa kun ei kukaan mukuloille toivonmukaan piilareita laita ;)

Minusta tämä eroaa muista mieltymyksistä siinä mielessä, etteivät naiset enää edes huomaa kyseenalaistaa miesten mieltymystä silmienväriin - eli siis niin monet naiset automaattisesti olettavat sen mieltymyksen olevan ruskeat silmät. (Selittänee sen korkean ruskeasilmäisten määrän esimerkiksi teinien keskuudessa.. heh ;)).

Kiitos tervehenkisestä kirjoituksesta! =)

Ap.

Vierailija
40/224 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropa nyt, että mistä olet saanut päähäsi sen, että naiset luulisivat miesten pitävän enemmän ruskeista silmistä? Itse en ole koskaan miettinyt sekuntiakaan, että minkäväriset silmät olisi miehistä parhaat.