Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun mieheni EI pidä ruskeita silmiä kauniina!

Vierailija
12.11.2010 |

Kiitos fiksun anopin, joka itse kasvoi 10 lapsen lapsikatraassa, jossa 8:lla sisaruksista oli ruskeat silmät ja vain kahdella jään (vaalean) siniset (anoppini on toinen näistä sinisilmäisistä).

Mieheeni on tarttunut sama preferenssi; hän pitää ihan vaalean sini / harmaita silmiä kauneimpina. Itsekin tykkään, että dramaattinen meikki näyttää kauniimmalta vaaleissa silmissä kuin ruskeissa.

Siinä siis kaikille teille, jotka pidätte ruskeita piilareita! ;D

Suomessa ehkä ihannoidaan ruskeasilmäisyyttä siksi, kun se on kuitenkin harvinaisempaa kuin perinteinen sinisilmäisyys - ainakin eteläpuolella Suomea. Maailmalla sinisilmäisyys on myös kova juttu!

Kommentit (224)

Vierailija
41/224 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko aseuttua hieman jopa AP: puolelle. Ei meikkaamista ja värillisiä piilareita voi mitenkään verrata toisiinsa. Mies tietää (tai nainen) ihastuessaan toiseen ihmiseen, että tällä on meikkiä. Mutta jos feikkaa silmiensä värin saattaa huijata toista aivan liikaa. Tiedän ainakin itse erään naisen jonka miesystävä ei vieläkään tiedä, että tällä naisella on siniset silmät. Käy miestä niin sääliksi. On tosi ihastunut naisen ruskeisiin silmiin ja siksi varmaan naiselle on päivä päivältä isompi kynnys sitä enää kertoa. Hän käyttää sellasia piilareita joita voi käyttää usean päivän putkeen.

Silmät on jotenkin sielun peili ja jos niiden värin täysin muuttaa, niin se on minusta todella häiritsevää. Olen nähnyt tämän mainitsemani tytön ilman niitä ruskeita piilareita ja hän on aivan eri ihmisen näköinen.

Minusta kumppania valittaessa olisi oikeutettua tietää tulevien lastensa äidin (tai isän) geenit. Jos on värillistä piilaria ja täysin eriväriseksi värjättyä tukkaa ja tekotissiä, niin sitähän saattaa vahingossa tehdä lapsia täysin erinäköisen ihmisen kanssa kun mitä on ajatellut. Ja se on huijausta pahimmillaan!!!!

Vierailija
42/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ihmetellään sellasta siaa ku silmien väriä.

Kyllä meidän sukukokouksissa kelaillaan politiikkaa ja muita ilmiöitä. Oikeesti.

Mitä hemmetin väliä on silmien värillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskeaa pupillin ympärillä, keltaista ja vihreää, liukuu sinertävään ja sitten se tumma rengas. Vaihtelee tietenkin eri valoissa, miltä näyttää, mutta...

Kyllä niitä silmiä on moni mies ihaillut ja nainen myös! Ystävä on vaan vaivaantunut, kun kesken keskustelun, joku alkaa tuiotta, kysellä piilareista tai kommentoi noidan tai viettelijän silmiksi... :)

Itselläni on ihan kivat vihreät silmät, enkä kattele miehiä sillä silmällä, että minkä väriset silmät heillä on. :D

Vierailija
44/224 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla pitäisi olla baarireissuilla mukana sellainen kaavake, jossa luetellaan pituus, silmien väri, hiusten väri, suvussa periytyvät sairaudet, älykkyysosamäärä, äidin ja isän ulkonäkö keski- ikäisenä ja peniksen pituus, niin ei tuntis kukaan itteensä huijatuksi kun aletaan hedelmöittymään.

Vierailija
45/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja skandinaviassa harvinaisemmat.

Itse arvostin joskus, mutta huomasin usein petollisiksi ja katsekin usein pistävä.

Vierailija
46/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläimiä ne sinisilmäisetkin on. Harvinaisimmat silmien värit ovat vihreä ja kellertävä, sekä myös punainen- tekeekö se punaisesta silmien väristä kauniin?

Vierailija
47/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilleni (ruskeasilmäinen) oli joku mies sanonut, että "naisella pitää olla ruskeat silmät, jotta hänellä on jotakin, mitä ihailla, kun ulkokuori rapistuu vanhana" ;O.. karseeta, mutta totta.

Ja toisin päin, oma mieheni ei pidä yhtään ruskeista silmistä naisella. Anoppini tosiaan muistaa aina mainita, miten he aina uuden vauvan synnyttyä tarkkailivat yhdessä sisarusten kanssa, ettei vaan se silmien väri muuttunut hiljalleen syntymän sinisistä ruskeaan - ja, kun se (lähes) aina muuttui, oli se joka kerta kova pettymys. ;)

Eli näin sitä voi ajatella erilailla tästäkin asiasta - kauneus todella on katsojan silmissä!

=D

Ap.

Vierailija
48/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeekö se punaisesta silmien väristä kauniin?

No joo, punainen silmien väri ei ole luonnollinen millään muotoa. Siksi sitä ei mielletä kauniiksikaan.

Vierailija
49/224 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko aseuttua hieman jopa AP: puolelle. Ei meikkaamista ja värillisiä piilareita voi mitenkään verrata toisiinsa. Mies tietää (tai nainen) ihastuessaan toiseen ihmiseen, että tällä on meikkiä. Mutta jos feikkaa silmiensä värin saattaa huijata toista aivan liikaa. Tiedän ainakin itse erään naisen jonka miesystävä ei vieläkään tiedä, että tällä naisella on siniset silmät. Käy miestä niin sääliksi. On tosi ihastunut naisen ruskeisiin silmiin ja siksi varmaan naiselle on päivä päivältä isompi kynnys sitä enää kertoa. Hän käyttää sellasia piilareita joita voi käyttää usean päivän putkeen. Silmät on jotenkin sielun peili ja jos niiden värin täysin muuttaa, niin se on minusta todella häiritsevää. Olen nähnyt tämän mainitsemani tytön ilman niitä ruskeita piilareita ja hän on aivan eri ihmisen näköinen. Minusta kumppania valittaessa olisi oikeutettua tietää tulevien lastensa äidin (tai isän) geenit. Jos on värillistä piilaria ja täysin eriväriseksi värjättyä tukkaa ja tekotissiä, niin sitähän saattaa vahingossa tehdä lapsia täysin erinäköisen ihmisen kanssa kun mitä on ajatellut. Ja se on huijausta pahimmillaan!!!!

Ajattelin jo olevani täysin yksin asiani kanssa.

Hienoa, kun joku toinenkin allekirjoittaa pointtini. Silmien värin muuttaminen todellakin on tyystin eri asia, kun meikkaaminen - ja voi potentiaalisesti tulla suhteen väliin siinä vaiheessa, kun totuus näinkin isosta asiasta paljastuu. Pienimuotoista huijausta mun mielestäni.

Ap.

Vierailija
50/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, punainen silmien väri ei ole luonnollinen millään muotoa. Siksi sitä ei mielletä kauniiksikaan.

ei ole luonnollinen, jos sitä luonnostaan esiintyy albiinoilla? Kaikki silmien värithän ovat seurausta jostakin poikkeamasta.

Vierailija
51/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole luonnollinen, jos sitä luonnostaan esiintyy albiinoilla? Kaikki silmien värithän ovat seurausta jostakin poikkeamasta.

Punainen vain aniharvoin kaneilla.

Vierailija
52/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos fiksun anopin, joka itse kasvoi 10 lapsen lapsikatraassa, jossa 8:lla sisaruksista oli ruskeat silmät ja vain kahdella jään (vaalean) siniset (anoppini on toinen näistä sinisilmäisistä).

Mieheeni on tarttunut sama preferenssi; hän pitää ihan vaalean sini / harmaita silmiä kauneimpina. Itsekin tykkään, että dramaattinen meikki näyttää kauniimmalta vaaleissa silmissä kuin ruskeissa.

Siinä siis kaikille teille, jotka pidätte ruskeita piilareita! ;D

Suomessa ehkä ihannoidaan ruskeasilmäisyyttä siksi, kun se on kuitenkin harvinaisempaa kuin perinteinen sinisilmäisyys - ainakin eteläpuolella Suomea. Maailmalla sinisilmäisyys on myös kova juttu!

siinä on miehellesi mitä ihailla!

Vierailija
53/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen vain aniharvoin kaneilla.

valkoisilla kaneilla tavallinen silmienväri. Samoin monilla muilla albiinoeläimillä (ja joillain muillakin väreillä, esim. meidän gerbut ovat väriltään lilac, ja niillä on punaiset silmät).

Vierailija
54/224 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä monenlaisista parisuhdeongelmista kuullut, mutta en vielä yhdestäkään kriisistä, joka olisi johtunut värillisten piilareiden käytöstä.

Ja selvennöksen vuoksi: olen itse ruskeasilmäinen, eikä mua haittaa pätkääkään, vaikka muut naiset muuntautuisivat ruskeasilmäisiksi kepulikonstein. Ihan oikeasti, on maailmassa pahempaakin tehty.

Vierailija
55/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini tosiaan muistaa aina mainita, miten he aina uuden vauvan synnyttyä tarkkailivat yhdessä sisarusten kanssa, ettei vaan se silmien väri muuttunut hiljalleen syntymän sinisistä ruskeaan - ja, kun se (lähes) aina muuttui, oli se joka kerta kova pettymys. ;)

Vierailija
56/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaisetkin muistuttavat hailakan sinistä, mutta ovat punaiset lähemmässä tarkastelussa. Esim. hiirillä, rotilla gerbiileillä jne. on ihan punaisia silmiä, ja niitäkin eri sävyisiä (rubiinit, vaaleat jne)

Ja albiinoihmisillä samasta syystä silmät ovat punaiset. Samalla tavalla kuin kaneilla, eli näyttävät tietyssä valossa ihan vaalean sinisiltä, vaikka ovat punaiset.

Vierailija
57/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

värillä ei ole väliä. On haskan näköistä, kun niitä plumpsautellaan pois silmäkuopista ja hauskan kuuloista, kun niitä naputellaan kynsillä.

Tarvitsen lisää viiniä!

Ja elämän.

Vierailija
58/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi vaikuttaa sitten sympaattiselta tyypiltä :-O

On itseasiassa tosi symppis tyyppi! Tullaan toimeen loistavasti! =) Mukavampaa anoppia saa hakea.

Ap.

Vierailija
59/224 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmet silmät ovat tietysti siniset.

Vierailija
60/224 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä koskien omia lapsiaan. Tekee varmasti "hyvää" lapselle tietää että oma äiti on sitä mieltä että ruskeet silmät ei oo mitään verrattuna sinisiin. Erottelua oman perheen kesken, "hienoa"!

Toiseksi tuli mieleen se että, mistä ihmeestä joku saa päähän tehdä tälläisen aloituksen? Mulle on ihan yks ja hailee minkä värisistä silmistä sun mies tykkää ja mistä ei!

Ja miksi sun pitää toitottaa se kaikille? Mikä sua vaivaa?