Minun mieheni EI pidä ruskeita silmiä kauniina!
Kiitos fiksun anopin, joka itse kasvoi 10 lapsen lapsikatraassa, jossa 8:lla sisaruksista oli ruskeat silmät ja vain kahdella jään (vaalean) siniset (anoppini on toinen näistä sinisilmäisistä).
Mieheeni on tarttunut sama preferenssi; hän pitää ihan vaalean sini / harmaita silmiä kauneimpina. Itsekin tykkään, että dramaattinen meikki näyttää kauniimmalta vaaleissa silmissä kuin ruskeissa.
Siinä siis kaikille teille, jotka pidätte ruskeita piilareita! ;D
Suomessa ehkä ihannoidaan ruskeasilmäisyyttä siksi, kun se on kuitenkin harvinaisempaa kuin perinteinen sinisilmäisyys - ainakin eteläpuolella Suomea. Maailmalla sinisilmäisyys on myös kova juttu!
Kommentit (224)
http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Silmat/MASKARAT/Falsies_Black_Drama.a…
Kas kummaa, kun käyttävät hyvin vaalea (upea!) silmäisiä malleja mainostaessaan ripsivärejä ;D. Miksiköhän näin?
Ap.
juurihan moralisoit keinotekoista kaunistautumista. Ajattele, millainen järkytys miehelle on tajuta, ettei nainen aina ole yhtä kaunis kuin meikattuna!
Puheesi ovat muuten ristiriitaisia. Jos nainen kerran näyttää rumemmalta ruskeissa piilareissa, naisen pitäisi saada kehuja ja ihailua silloin, kun esiintyy ilman piilareitaan. Vai kuinka?
onko yrityksesi saada kaikki muut uskomaan, että ruskeat silmät ovat rumat? Sillä emme koskaan tule olemaan sitä mieltä. Pakkomielteet ovat kyllä kiinnostavia ilmiöitä.
onko yrityksesi saada kaikki muut uskomaan, että ruskeat silmät ovat rumat? Sillä emme koskaan tule olemaan sitä mieltä. Pakkomielteet ovat kyllä kiinnostavia ilmiöitä.
Jos vallalla on yleinen pakkomielle ruskeista silmistä Suomessa, ja joku kertoo vastakkaisen mielipiteensä, on se pakkomielteiden tasapainottamista (korkeintaan!). Korkea aika oli jo, että joku kertoo vahvasti myös vastakkaisista näkemyksistään! =)
Ap.
jonkun vähän laadukkaamman merkin ripsarimainoksia. Jostain syystä Julia Robertsin simmut myy hyvin.
http://www.fashionfame.com/2010/03/lancome-hypnose-precious-cells-masca…
mutta toki kokonaisuus varmaan meille kaikille merkitsee eniten eikä pelkästään silmien väri :D no mulla on siniset silmät ja olen erittäin tyytyväinen niihin.
on pakkomielle ruskeista silmistä Suomessa?? Jos sinun kaksi kaveriasi pitää ruskeita silmiä kauniimpana kuin omia silmiään, niin ei se kerro mitään viidestä miljoonasta muusta ihmisestä! Luultavasti suurin osa on tyytyväisiä omien silmiensä väriin, huolimatta siitä mitä ripsarimalleja linkitetään keskustelupalstoille. Silmien väri kun on sellainen asia, ettei se oikeasti vaikuta ulkonäköön, toisin kuin vaikka hörökorvat, akneiho tai liikakilot, silmien muoto on myös silmien kauneudessa paljon merkittävämpää kuin väri.
juurihan moralisoit keinotekoista kaunistautumista. Ajattele, millainen järkytys miehelle on tajuta, ettei nainen aina ole yhtä kaunis kuin meikattuna! Puheesi ovat muuten ristiriitaisia. Jos nainen kerran näyttää rumemmalta ruskeissa piilareissa, naisen pitäisi saada kehuja ja ihailua silloin, kun esiintyy ilman piilareitaan. Vai kuinka?
En pidä kaunistautumista ylipäätään pahana asiana - silmien luontaisen värin muuttamista vain tässä kummastelen, mielestäni se muuttaa ulkonäköä niin radikaalilla ja näkyvällä tavalla ja on ihan eri asia, kun meikki tmv. muu kaunistautumiskonsti.
Ja sitä paitsi, jos ajatellaan, että vaihtamalla ne ruskeat piilarit "kaunistutaan", niin silloinhan sitä väriä pidetään kauniimpana? Kummallisia mielleyhtymiä ihmisillä kyllä on. Samalla voitte missata jonkun lutusen, potentiaalisen kumppanin tekeytymällä joksin muuksi, kun mitä ette ole. Loogista? Ei ole.
Ap.
on kyllä liian suuret kuvitelmat silmien värin vaikutuksesta, mä en esim. muista, että oliko mun eksällä, johon olin hyvin pakkomielteisesti ihastunut, vaaleansiniset vai siniset vai vihreät silmät, oliko niissä mitään muita värejä jne. Vaaleahkot ne oli eikä tummanruskeat, muuta en muista. Ihan oikeasti jos on kaunis nainen, niin se saa miehiä ihan yhtä vähän/paljon olipa sillä siniset, vihreät, ruskeat vai minkäväriset silmät. On hyvin harvinaista, että miehellä olisi noin voimakas inho ruskeita silmiä kohtaan kuten sinun miehelläsi, mutta kertomus äidistä selittää sen.
on pakkomielle ruskeista silmistä Suomessa?? Jos sinun kaksi kaveriasi pitää ruskeita silmiä kauniimpana kuin omia silmiään, niin ei se kerro mitään viidestä miljoonasta muusta ihmisestä!
Olen törmännyt aika moneen (naiseen), joka on tätä mieltä. Tästä ketjustakin se selviää, että aika monet käyttävät niitä ruskeita piilareita tai muuten vaan ihannoivat ruskeita silmiä. Eli ei siis ehkä niin kaukaa haettu aloitus sittenkään vai mitä?
Ap.
vaan mielumminkin lyhyistä. Saattaa olla anopin syy, jos on joskus vaikka pakottanut käyttämään pitkiä kalsareita. Voi olla, että on aika yleistä maailmalla. Ainakin Africassa.
on pakkomielle ruskeista silmistä Suomessa?? Jos sinun kaksi kaveriasi pitää ruskeita silmiä kauniimpana kuin omia silmiään, niin ei se kerro mitään viidestä miljoonasta muusta ihmisestä!
Olen törmännyt aika moneen (naiseen), joka on tätä mieltä. Tästä ketjustakin se selviää, että aika monet käyttävät niitä ruskeita piilareita tai muuten vaan ihannoivat ruskeita silmiä. Eli ei siis ehkä niin kaukaa haettu aloitus sittenkään vai mitä?
Ap.
YKSI nainen on sanonut käyttävänsä väripiilareita, eikä hän edes sanonut, minkä värisiä..eikä tässä ketjussa ole minusta mitenkään ihannoitu ruskeita silmiä, onhan se selvää, että jos teet aloituksen "MINUN miehestäni RUSKEAT silmät on PASKAT", niin tottakai siihen vastataan, että no eikä ole. Ei ole sanottu, että ne olisi paremmat kuin muun väriset, mutta että ne ei myöskään ole sen huonommat yleisesti ottaen.
Mutta mieheni ei valitsisi ko. tummia naisia puolisokseen - never. Vaalea silmäisiäkin on tarjolla ;)..Ap.
no ap on kade meille ruskeasilmäisille. Eihän se muuten tulis tänne tällaisia juttuja laukomaan, jollei itsekin haluaisi tummat silmät.
Niin, ja.. jos mies ei voi ottaa ruskeasilmäistä naista, hänellä on ollut siis paljon vähemmän valinnanvaraa naisten suhteen.. mitäs se nyt kertoo ap:stä?
Ja jos mies olis noin pinnallinen, että jopa silmien väri ratkaisee, mitäs sitten jos nainen lihoo? Menettää rintansa, silmänsä tms.?
Enkä ole pitänyt sitä yhtään sen ihmeellisempänä asiana kuin sini/vihreä/harmaasilmäisiä. Minulla on kaksi lasta jotka ovat ruskeasilmäisiä ja yllättäen ihmiset kommentoivat ja ihastelevat hyvin paljon lasten silmien väriä. Tuntuu hassulta, omista silmistäni olen kuullut elämäni aikana yhden ainoan positiivisen kommentin.
Enpä siis usko että ruskeasilmäisyys on mitään ihmeellistä suomessa. Sinäkin voit olla ihan rauhassa tämän pakkomielteisen vertailusi kanssa ap
vaan mielumminkin lyhyistä. Saattaa olla anopin syy, jos on joskus vaikka pakottanut käyttämään pitkiä kalsareita. Voi olla, että on aika yleistä maailmalla. Ainakin Africassa.
Olen törmännyt aika moneen (naiseen), joka on tätä mieltä. Tästä ketjustakin se selviää, että aika monet käyttävät niitä ruskeita piilareita tai muuten vaan ihannoivat ruskeita silmiä. Eli ei siis ehkä niin kaukaa haettu aloitus sittenkään vai mitä? Ap.
YKSI nainen on sanonut käyttävänsä väripiilareita, eikä hän edes sanonut, minkä värisiä..eikä tässä ketjussa ole minusta mitenkään ihannoitu ruskeita silmiä, onhan se selvää, että jos teet aloituksen "MINUN miehestäni RUSKEAT silmät on PASKAT", niin tottakai siihen vastataan, että no eikä ole. Ei ole sanottu, että ne olisi paremmat kuin muun väriset, mutta että ne ei myöskään ole sen huonommat yleisesti ottaen.
Pikkasen meni pieleen sulla tämä teksti.
Ap.
Sinäkin voit olla ihan rauhassa tämän pakkomielteisen vertailusi kanssa ap
En minä tästä mitään pakkomiellettä ota, ajattelin vain sanoa tämänkin puolen - itselläni ainakin 2 kaveria, jotka ajattelevat, että ruskeat piilarit ovat "se juttu".
Ei se aina näin ole.
Ap.
En minä tästä mitään pakkomiellettä ota, ajattelin vain sanoa tämänkin puolen - itselläni ainakin 2 kaveria, jotka ajattelevat, että ruskeat piilarit ovat "se juttu".
Ei se aina näin ole.
Ap.
vähän siitä minkä väriset hiukset, iho ym. ihmisellä on, minkävärinen silmä näyttää "dramaattisemmalta".
Näyttää hyvältä nimenomaan sinisillä silmillä:
http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Silmat/MASKARAT/Lash_Stiletto_Volume…
Ap. (jota oikeasti vain huvittaa noi teidän yritykset demonisoida mua tai miestäni näistä meidän mielipiteistä ;D.)