Käy sääliksi noita, jotka vaihtavat itse auton renkaita surkean näköisinä.
Miksi eivät mene johonkin liikkeeseen ja anna ammattilaisten vaihtaa?
Kommentit (102)
Iloista renkaidenvaihtajaa ei ole vielä vastaan tullut.
Piti nyt syksylläkin käydä ottamassa valokuvia kun pihalla oli niin iloisia renkaanvaihtajia. Tytölläkin (2v) oli hymy korviin saakka ja vaseliini viivat molemmissa poskissa. Ja pojat (5v ja 6v) on jo monena vuonna olleet isänsä apuna ja aina se on tosi odotettu päivä. Saa pyöritellä renkaita auton viereen ja varastoon, pyöritellä muttereita auki ja kiinni jne. Ja isääkin hymyilyttää kun on niin kivoja kavereita apuna.
OMG,,en oo koskaan vaihtanut kyllä etten tiedäkkään!
Se tulee kuule edulliseksi kun ostat trukin ja sille säilytyksen että voit vaihtaa kaksi kertaa vuodessa renkaat. Kyllä kannattaa ennemmin kuin maksaa 70 euroa vuodessa jollekkin liikkeelle renkaiden vaihdosta =)
mutta sitten maksetaan kalliita kuukausimaksuja kuntokeskukselle, ettei "vararengas" kasvaisi vyötärölle. Minä tykkään puutarhatöistä, marjastamisesta, sienestämisestä, jopa lumitöistä. Ja meillä renkaat autoihin vaihdetaan itse, ei ole tullut mieleenkään teettää sitä muualla, kun ei se iso homma todellakaan ole, ja itse tekemällä sen saa tehtyä omassa autallissa tasan silloin kun haluaa ja sää vaatii.
Mitään ei enää tehtäisi itse, ainakaan ruumiillista työtä. Sitten kun joku oikeasti haluaa tehdä vähän ruumiillistakin hommaa, niin sitten säälitään :)
Toinen juttu mikä nykyisin ottaa päähän on raha. Aina kaikki kytketään jotenkin rahaan. Jos vaihdat itse renkaat, olet köyhä luuseri tai pihi. Tai jos vaihdatat renkaat, olet rikas hienostorouva joka leveilee rahoillaan.
Tämä on tätä nykypäivää.. Mitään ei enää tehtäisi itse, ainakaan ruumiillista työtä. Sitten kun joku oikeasti haluaa tehdä vähän ruumiillistakin hommaa, niin sitten säälitään :)
Toinen juttu mikä nykyisin ottaa päähän on raha. Aina kaikki kytketään jotenkin rahaan. Jos vaihdat itse renkaat, olet köyhä luuseri tai pihi. Tai jos vaihdatat renkaat, olet rikas hienostorouva joka leveilee rahoillaan.
Se tulee kuule edulliseksi kun ostat trukin ja sille säilytyksen että voit vaihtaa kaksi kertaa vuodessa renkaat. Kyllä kannattaa ennemmin kuin maksaa 70 euroa vuodessa jollekkin liikkeelle renkaiden vaihdosta =)
Mutta ei tarvi katsos säilytystiloja renkaille, kun niitä voi säilyttää niissä piikeissä.
eikö sitten pitäs olla myös kuorma-auto jolla sitä trukkia kuskaa mukana jos tien päällä kumi puhkeaa?!!
Meillä korjataan KAIKKI viat autosta ite.. onneksi on kätevä mies joka osaa rakentaa talon, korjata auton..hoitaa lapsen, laittaa perusruokaa, siivota..pyykätä..Olla vaimolle niin ihana niin ihana että..helliä jne. MULLA ON MAAILMAN IHANIN MIES.
Ihan käytännön syistä se on aika mahdotonta jos asuu kaupungin keskustassa ja esim renkaat on talvisäilössä esim rengasliikkeessä tms
meillä on tilaa ja työkalut. Ja tosiaan hölmöä maksaa pikkujutusta, jonka voi tehdä itse.
Se renkaanvaihto olis kyllä kaikkien autoilijoiden syytä osata, ei koskaan tiedä millon joutuu tien päällä vaihtamaan vararenkaan
ihmeessä veisin auton jonnekin renkaiden vaihtoa varten?!? En minä imuriakaan vie huoltoon pölypussin vaihdon vuoksi, ihmeen uusavutonta väkeä. Eikä se "ammattilaisen" renkaanvaihto ole millään tavalla sen parempi kuin itse tehty. Joillain on muuten se surkea ilme aina naamalla, jos joutuvat tekemään jotain muuta kuin kasvattamaan peräpuoltaan sohvalla.
renkaat, joten hoituu samaan paikkaan ajo jossa renkaat säilytetään ja vaihdetaan.
Siinä syy, yritä nyt ymmärtää.
auton mukana ei pitäisi renkaita vaihdella kuin ihan pakko tilanteessa.
auton mukana ei pitäisi renkaita vaihdella kuin ihan pakko tilanteessa.
tunkki joka tulee auton mukana ja trukki? :)
halua tuhlata 30 € helppoon ja nopeaan hommaan, jonka osavat itsekin tehdä?
ja varsinkin noita, jotka kirjottelevat tyhmiä avauksia av-palstalle!
Renkaanvaihdossa menee noin puolituntia. Eli saat 60€ tunnille puhtaana käteen kun vaihdat itse. Moniko tienaa saman vakityössään?
Mitään ei enää tehtäisi itse, ainakaan ruumiillista työtä. Sitten kun joku oikeasti haluaa tehdä vähän ruumiillistakin hommaa, niin sitten säälitään :)