Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi noita, jotka vaihtavat itse auton renkaita surkean näköisinä.

Vierailija
12.11.2010 |

Miksi eivät mene johonkin liikkeeseen ja anna ammattilaisten vaihtaa?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei enää tehtäisi itse, ainakaan ruumiillista työtä. Sitten kun joku oikeasti haluaa tehdä vähän ruumiillistakin hommaa, niin sitten säälitään :)

Toinen juttu mikä nykyisin ottaa päähän on raha. Aina kaikki kytketään jotenkin rahaan. Jos vaihdat itse renkaat, olet köyhä luuseri tai pihi. Tai jos vaihdatat renkaat, olet rikas hienostorouva joka leveilee rahoillaan.

Vierailija
62/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista renkaidenvaihtajaa ei ole vielä vastaan tullut.

Piti nyt syksylläkin käydä ottamassa valokuvia kun pihalla oli niin iloisia renkaanvaihtajia. Tytölläkin (2v) oli hymy korviin saakka ja vaseliini viivat molemmissa poskissa. Ja pojat (5v ja 6v) on jo monena vuonna olleet isänsä apuna ja aina se on tosi odotettu päivä. Saa pyöritellä renkaita auton viereen ja varastoon, pyöritellä muttereita auki ja kiinni jne. Ja isääkin hymyilyttää kun on niin kivoja kavereita apuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG,,en oo koskaan vaihtanut kyllä etten tiedäkkään!

Vierailija
64/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG,,en oo koskaan vaihtanut kyllä etten tiedäkkään!

Se tulee kuule edulliseksi kun ostat trukin ja sille säilytyksen että voit vaihtaa kaksi kertaa vuodessa renkaat. Kyllä kannattaa ennemmin kuin maksaa 70 euroa vuodessa jollekkin liikkeelle renkaiden vaihdosta =)

Vierailija
65/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei niitä nostella tavallisella tunkilla :)

Vierailija
66/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten maksetaan kalliita kuukausimaksuja kuntokeskukselle, ettei "vararengas" kasvaisi vyötärölle. Minä tykkään puutarhatöistä, marjastamisesta, sienestämisestä, jopa lumitöistä. Ja meillä renkaat autoihin vaihdetaan itse, ei ole tullut mieleenkään teettää sitä muualla, kun ei se iso homma todellakaan ole, ja itse tekemällä sen saa tehtyä omassa autallissa tasan silloin kun haluaa ja sää vaatii.

Mitään ei enää tehtäisi itse, ainakaan ruumiillista työtä. Sitten kun joku oikeasti haluaa tehdä vähän ruumiillistakin hommaa, niin sitten säälitään :)

Toinen juttu mikä nykyisin ottaa päähän on raha. Aina kaikki kytketään jotenkin rahaan. Jos vaihdat itse renkaat, olet köyhä luuseri tai pihi. Tai jos vaihdatat renkaat, olet rikas hienostorouva joka leveilee rahoillaan.

Tämä on tätä nykypäivää.. Mitään ei enää tehtäisi itse, ainakaan ruumiillista työtä. Sitten kun joku oikeasti haluaa tehdä vähän ruumiillistakin hommaa, niin sitten säälitään :)

Vierailija
67/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee kuule edulliseksi kun ostat trukin ja sille säilytyksen että voit vaihtaa kaksi kertaa vuodessa renkaat. Kyllä kannattaa ennemmin kuin maksaa 70 euroa vuodessa jollekkin liikkeelle renkaiden vaihdosta =)

Mutta ei tarvi katsos säilytystiloja renkaille, kun niitä voi säilyttää niissä piikeissä.

Vierailija
68/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sitten pitäs olla myös kuorma-auto jolla sitä trukkia kuskaa mukana jos tien päällä kumi puhkeaa?!!

Vierailija
69/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä korjataan KAIKKI viat autosta ite.. onneksi on kätevä mies joka osaa rakentaa talon, korjata auton..hoitaa lapsen, laittaa perusruokaa, siivota..pyykätä..Olla vaimolle niin ihana niin ihana että..helliä jne. MULLA ON MAAILMAN IHANIN MIES.

Vierailija
70/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käytännön syistä se on aika mahdotonta jos asuu kaupungin keskustassa ja esim renkaat on talvisäilössä esim rengasliikkeessä tms

meillä on tilaa ja työkalut. Ja tosiaan hölmöä maksaa pikkujutusta, jonka voi tehdä itse.

Se renkaanvaihto olis kyllä kaikkien autoilijoiden syytä osata, ei koskaan tiedä millon joutuu tien päällä vaihtamaan vararenkaan

Vierailija
71/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä veisin auton jonnekin renkaiden vaihtoa varten?!? En minä imuriakaan vie huoltoon pölypussin vaihdon vuoksi, ihmeen uusavutonta väkeä. Eikä se "ammattilaisen" renkaanvaihto ole millään tavalla sen parempi kuin itse tehty. Joillain on muuten se surkea ilme aina naamalla, jos joutuvat tekemään jotain muuta kuin kasvattamaan peräpuoltaan sohvalla.

Vierailija
72/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen puhuu asiaa! Niin meilläkin täällä maalla :D

Vierailija
73/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

renkaat, joten hoituu samaan paikkaan ajo jossa renkaat säilytetään ja vaihdetaan.

Siinä syy, yritä nyt ymmärtää.

Vierailija
74/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auton mukana ei pitäisi renkaita vaihdella kuin ihan pakko tilanteessa.

Vierailija
75/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auton mukana ei pitäisi renkaita vaihdella kuin ihan pakko tilanteessa.

tunkki joka tulee auton mukana ja trukki? :)

Vierailija
76/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä syy, yritä nyt ymmärtää.

Vierailija
77/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua tuhlata 30 € helppoon ja nopeaan hommaan, jonka osavat itsekin tehdä?

Vierailija
78/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pullossa sä olet kasvanut, jos noin tyhmä olet?

Vierailija
79/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin noita, jotka kirjottelevat tyhmiä avauksia av-palstalle!

Vierailija
80/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaanvaihdossa menee noin puolituntia. Eli saat 60€ tunnille puhtaana käteen kun vaihdat itse. Moniko tienaa saman vakityössään?