Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi noita, jotka vaihtavat itse auton renkaita surkean näköisinä.

Vierailija
12.11.2010 |

Miksi eivät mene johonkin liikkeeseen ja anna ammattilaisten vaihtaa?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolituntia aikoja sitten. Vaihtaa varmaan vaimon mieliksi, että säilyttää maineensa, että on kunnon mies joka osaa itse vaihtaa renkaat.

Yksi toinen vaihtoi tässä yhtenä päivänä naama väärässä ja sanoin sille, että mikset vie ammattivaihtajalle. Sanoi, että kyllä hän on vienytkin, mutta että nyt sitten näin.

Ei ne niitä mitään puolessa tunnissa vaihda.

Kaikki hyvät vehkeet liikkeissä on, paremmat kuin meillä ja minäkin vaihdan nopeasti renkaat :)

Vierailija
42/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä naurettavaa kuin remontin tekeminen itse. Tai rakentaminen.

Palkollisille nämä kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä ole missään tilaa renkaiden säilyttämiseen. Suomalaiset on ihan liian pihejä käyttämään kaikkia palveluita, siivousta, renkaan vaihtoa jne... Ja valtava sädekehä siitä että "ite osataan".

Kiva juoda vartin verran kahvia lämpimässä sen aikaa että joku muu vaihtaa renkaita.

Vierailija
44/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatko, että ensin haen renkaat rengasliikkeen varastosta ja sitten vaihdan ne itsej ossain parkkipaikalla?

Kyllä siinä kohtaa jo maksaa sen 30€ vaihtamisesta

silloin se olennainen asia ei kuitenkaan ole ahdas ja vilkasliikenteinen katu, vaan se että renkaat ovat jo jossain muualla ja se että teettää homman ennemmin muilla.

Paikkoja löytyy kyllä.

Vierailija
45/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvia saa tosin juoda puolen tuntia tai tunnin. Auto ei pääse heti halliin kuitenkaan.

Vierailija
46/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvia saa tosin juoda puolen tuntia tai tunnin. Auto ei pääse heti halliin kuitenkaan.

Vierailija
47/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pitää kadulla säilytellä. Surkeeta.

Vierailija
48/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sovittais niin, että ne jotka haluaa itse vaihtaa renkaat, saavat sen tehdä ilman murinoita. Vastaavasti ne, jotka haluavat vaihdattaa renkaat, saavat niin tehdä ilman murinoita.

Oikeesti, miten te jaksatte ja viitsitte riidellä tälläisestä?? Tai miten aikuisten ihmisten on niin vaikea tajuta että ihmiset toimivat eri tavalla?? Toiset haluaa tehdä jotain mitä joku toinen taas ei. Ei kai tämä mikään uusi asia ole?

Vierailija
49/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitkä vaipuu unholaan. Taas olen saanut aikaiseksi ketjun, johon reagoidaan...oli vastaukset mitä paskaa tahansa...

Joko tunnistatte minut?

Ap

Vierailija
50/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asiaan: ihan ok, JOS tosiaan haluaa ne renkaat itse vaihtaa (en kyllä moisia tunne, rahasta se aina kiinni on, tai sen puutteesta). Ja olenkin ap:n kanssa samaa mieltä, että jos surkeana niitä renkaita vaihtaa niin sääliksi käy. Iloista renkaidenvaihtajaa ei ole vielä vastaan tullut.

Vierailija
51/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se, joka tekee täällä kaikki aloitukset. Ap on kova mimmi kirjottelemaan :)

Vierailija
52/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko sille omalle pikkuautolle nimetty oma ruutu. Kyllä taas huomaa mitä ihmiset arvostaa.

Aivan sama jollekin peltivehkeelle, missä on. Jestas.

Ja isojen kaupunkien keskustoissa ei vaan ole autopaikkoja =) terveisiä maalle

Vierailija
53/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asiaan: ihan ok, JOS tosiaan haluaa ne renkaat itse vaihtaa (en kyllä moisia tunne, rahasta se aina kiinni on, tai sen puutteesta). Ja olenkin ap:n kanssa samaa mieltä, että jos surkeana niitä renkaita vaihtaa niin sääliksi käy. Iloista renkaidenvaihtajaa ei ole vielä vastaan tullut.

Minulla se ei ole rahasta kiinni. Minä PIDÄN fyysisistä hommista, täällä töissä joutuu istumaan konella koko päivän.

Vierailija
54/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan kallista lystiä.

Mä olen tyytyväinen autoton. Ja kyllä, mulla on lapsia.

Vierailija
55/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, taitaa huomata että olen maalta kun tykkään vaihtaa itse renkaat :) Ei ole rahasta kiinni. Nytkin voitaisiin ihan hyvin viedä liikkeeseen ja ostaa vaikka uudet talvirenkaatkin, mutta ei tarvita uusia talvirenkaita kun edelliset on hyvät ja vaihtamisessa ei kauaa mene :) Teen kyllä itse paljon muutakin fyysistä hommaa, en pelkästään renkaan vaihtoa :)

Vierailija
56/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaan etsii semmoisen katetun version, ja ehkä hitusen lämmitetynkin :D

Minä maksan mielelläni sen 30€ kun ei tarvitse jossain cittarin parkkipaikalla könytä renkaita vaihtamassa.

Vierailija
57/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "pakettiin" kuuluisi renkaiden säilytykset + vaihdot. Silti säilytämme renkaat omassa tilavassa autotallissa ja mies vaihtaa ne itse. Helpompaa niin, kun ei tarvitse rengasliikkeeseen varta vasten lähteä jonottamaan tai paniikissa aikaa varailla kun ensimmäiset liukkaat kelit tulevat. Ja mies tykkää ns. hyötyliikunnasta, työssä kun sitä ei tule tietokoneen ääressä + palavereissa istuessa.

Vierailija
58/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi autoa ja mummon auto on kolmas, josta me huolehditaan, mummo vain ajaa.

Renkaiden säilytystilaa on kotona yllin kyllin, joten olisi sulaa hulluutta raahata jokainen auto vaihtorenkaineen jonnekin liikkeeseen, kun itse hoitaen homma on ohi tunnissa.

Eli nopeampaa, mukavampaa ja helpompaa tehdä itse. Ja muut miettivät sitten omalle kohdalleen sen parhaan ratkaisun.

Vierailija
59/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleenkään lähteä jonnekin usean kymmenne kilometrin päähän renkaanvaihtoon.

Täällä ne vaihdetaan, onnistuu nopeammin ja juuri silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
60/102 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin nyt vain esimerkiksi renkaiden vaihto, lehtien haravointi tai lumityöt ei ole ongelma. Mekin pidämme enemmän hyötyliikunnasta kuin jossakin hikisellä kuntosalilla hikoilusta.

Ai jaa.

Minulla se ei ole rahasta kiinni. Minä PIDÄN fyysisistä hommista, täällä töissä joutuu istumaan konella koko päivän.