Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse miehestä yli, ahdistaa :(

Vierailija
11.11.2010 |

Eli minulla alkoi vuosi sitten suhde mieheen ja kesällä tämä suhde päättyi (ainakin osittain). Tämä mies oli kaikkea mitä olen koskaan elämässäni etsinyt. Tunsin syvää yhteenkuuluvuutta, jota en ole tuntenut koskaan kenenkään kanssa. Hänen sylissään tuntui, kun olisin kotona ja olin täysin valmis heittäytymään vaikka loppuelämäkseni.

Olemme kuitenkin molemmat varattuja ja meidän suhteemme kuihtuikin tästä syystä. Tosin olemme edelleen tekemisissä viikottain ja pidämme yhteyttä päivittäin. Välillä tuntuu ihan hyvältä olla "vain" parhaita salaystäviä, mutta silti kaipaan sitä kun välillämme oli jotain enemmän ja suunnittelimme yhteistä tulevaisuutta. Nyt en vain pääse eteenpäin. Pitäisikö lopettaa yhteydenpito kokonaan vai millä tämä hulluus loppuisi? Tiedän, että meillä ei tule koskaan olemaan perinteistä parisuhdetta, mutta millä saisin itseni tyytymään tähän mitä meillä on? Lyhyitä ihania hetkiä salassa ja katseilta piilossa. Lisäksi tämä toisen perään haikailu syö parisuhdettani todella paljon ja sekin surettaa :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Vierailija
22/25 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

siksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se elämä alkuhuuman jälkeen ollut loppujen lopuksi yhtään sen ihanampaa tuon toisen kanssa?

Sitä on uuden tuttavuuden kanssa niin helppo löytää yhteisiä haaveita ja kiinnostuksen kohteita. Niin sinulla on varmaan omankin miehesi kanssa aluksi ollut. Mutta kun arkista aherrusta täynnä oleva perhe-elämä astuu kuvioihin, painuvat nuo yhteiset haaveet taka-alalle ja tuntuu, että yhteinen elämä on pelkkää totista puurtamista.

Vierailija
24/25 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten jäitte kiinni? Se on nimittäin mun painajainen, koska en oikeasti halua pois nykyisestä suhteesta, mutta meidän välimme pitkän suhteen myötä ovat liian kaverilliset, seksiä ei ole ollut esim. kahteen vuoteen ja kaipaan tästä sivujutusta uudenlaista heräämistä naisena. Olen ajatellut, että se voisi olla loppupeleissä hyväksi parisuhteelleni (seli, seli).

Vierailija
25/25 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samaan luisumassa... tässä vaiheessa mua lähinnä kiinnostaa että miten te piditte sen salassa? Eli kun on kaksi perheellistä ihmistä, niin missä hitossa te tapailitte? Esimerkiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän