Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa hauskoja kommentteja, jotka ovat vetäneet teidät sanattomaksi.

Vierailija
11.11.2010 |

Tuli mieleen tosta haalarin väri -keskustelusta, kun joku totesi, että pk-tädin kommentti oli niin tökerö, ettei siihen varmaan olisi jotenkin hämmennyksissä osannut mitään sanoa.

Minun tyttöni kävi aikanaan logopedillä ja tämä nainen oli kyllä ihmeellinen. Oli siis ystävällinen ja tyttöni mielestä ihan kiva, mutta sanoi aina mulle jotain outoa, ihan ystävälliseen sävyyn. Tässä pari esimerkkiä:

Olin raskaana, odotin kolmostamme, ja vähän flunssassa. Nainen katsoi minua ja sanoi: "Taitaa sullakin olla jokin polyyppiongelma nenässä kun sun koko naama on aina niin turvonnut ja outo!" Enkä mielestäni ollut mitenkään erityisen turvonnut vielä siinä vaiheessa.

Mulla oli aika vähän enää vatsan kohdalta päälle mahtuvia vaatteita, erityisesti talvella. Käytössäni oli ehkä 3 isompaa villapaitaa, jotka näyttivät vielä hyviltä. Olin sitten sattunut vissiin valitsemaan liian usein juuri saman paidan päälleni, kun nainen toivotti meidät tervetulleeksi sanomalla: "Onks sulla montakin tollasta samanlaista paitaa, kun en ole mitään muuta sun päällä nähnyt."

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "niin on lihava, kyllä on sitten lihava lapsi, ihan on äitiinsä tullu". Poika oli n.4kk

Vierailija
42/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kävin vauvan kanssa neuvolan lääkärillä (oli puoli vuotis tarkastus) niin tämä kysyi että sanoiko se lääkäri mitään tuosta vauvan ylipainosta? Veti aika hiljaiseksi. Vauva oli ihan normaalikokoinen, vähän pyöreäposkinen poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kundit tuli siihen kovistelemaan ja länkyttämään muille ihmisille. katselin hetken heidän touhujaan, huomasin, että yksi niistä ei osannut polttaa, veti poskareita. tokasin tähän heidän ärsyttävien kommenttien jälkeen, että sä vedät poskareita, miksi? hän rupesi siinä jotain laukomaan takasin, lopuksi sitten ennen kuin olin hyppäämässä bussiin, totesin vain hänelle, miksi poltat kun et edes osaa polttaa, niin hän sitten laukaisee "miksi istut kun et osaa edes istua" siihen en enää osannu sanoa tai halunnut sanoa mitään, oli sen verran outo heitto ja vieläkin jaksaa naurattaa.

Vierailija
44/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni lohdutti: kyllä sinä vielä löydät jonkun, joka ihastuu sinun luonteeseesi.

Työkaverit lohduttivat myös: olet niin hoikka, että saat vielä jonkun uuden miehen.

tuosta tulikin mieleen: Olin 36 v. ja eräällä kurssin tapaisella. Tutustuin erääseen keski-ikäiseen naiseen, ja luulin että hän piti minusta paljonkin.

Erään kerran hän hyväntahtoisesti loihe lausumaan, että "Voi kunpa sinä saisit lottovoiton, saisit sen talosi kuntoon, ja saisit ehkä miehenkin"

En voinut kuin nauraa, että jaa, enkö mä ilman miljoonia miestä saa. Nainen katseli vain hymyillen, eikä vastannut mitään.

Vierailija
45/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin työpöytääni koska olin jäämässä äitiyslomalle. Huonekaveri (mies) ihmetteli, että mihin mä muka olen menossa. Kun kerroin, hän tuijotti mun vatsaa ja sanoi luulleensa että olen vaan lihonut, ettei naisista koskaan tiedä kun jotkut voi lihoa niin hirveästi lyhyessäkin ajassa. Mua nauratti ihan hysteerisenä, kun tajusin miksi hän meni aina niin hämilleen kun olin jutellut jotain vauvasta - oli luullut että olen päästäni sekaisin koska eihän mulla mitään vauvaa ollut. Reppana oli luullut olleensa kuukausitolkulla samassa huoneessa jättimäisen hullun naisen kanssa - voi elämä! Hänen puolustuksekseen täytyy sanoa, että hän on niitä jotka on superälykkäitä muttei sitten tajua ympäristöstään päivänselviä asioita.

luulenpa ettei se vaan ole kuunnellut yhtään mitä puhut. Eihän ne superälykkäät nyt sentään noin epäloogisesti ajattele.

Isäni on todella älykäs monellakin tapaa. On matemaattisesti ja keilellisesti erittäin lahjakas, ymmärtää koneista kaiken ja osaa korjata mitä vaan.

Ympäristöään hän ei kuitenkaan osaa havainnoida, elää ihan omassa maailmassaa. Voisi todellakin joutua edellä kuvattuun tilanteeseen, ettei vain olisi tajunnut työkaverinsa olevan raskaana! Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.

Vierailija
46/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani joku 14v oma äitini sanoi, että mulla on porvoontorin kokoinen perse.

Ihan kiva kommentti, nosti mukavasti itsetuntoa enkä edes ollut mikään lihava.

Tätini sanoi kerran sukujuhlissa kaikkien kuulleen "Kyllä säkin xxx olet vähän lihonu" En osannut tosiaan sanoa mitään, sukulaiset vilkuili säälien.

Isäni sanoi kun asuin vielä kotona, että "Mä olen vähän miettinyt että kyllä sun xxx kannattaa PYRKIÄ naimisiin"

Että sellasia sukulaisia, näitä juttuja olisi aika paljon, jos alkaisi kunnolla miettimään mutta jostain kumman syystä en halua.

Mun lähisukulaiset on alkoholisteja ja huonon itsetunnon omaavia ihmisiä, jotka haluavat ihan tahallaan satuttaa lähimmäisiään. Nämä kommentit on siis kaikki sanottu kännissä.

Nykyään kyllä nauran näille jutuille. Olen "päässyt" naimisiin, ja olen pyöreä, mutta helvetin onnellinen.

Vierailija
47/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen, ja minä, mieheni, siskoni, isäni ja äitini olimme muuttoapuna. Veljen tyttöystävä ei itse päässyt joidenkin harrastusjuttujen takia vasta kun muuttopäivän iltana paikalle, joten käytännössä muutto hoitui ilman häntä. Olimme koko päivän rehkineet muuttohommissa, kantaneet tavaroita, siivonneet, purkaneet laatikoita jne. ja kun veljeni tyttökaveri illalla tuli paikan päälle, hän silmäili asuntoa (jossa toki oli vielä paljon purkamattomia laatikoita jne.) ja totesi, että "ettehän te ole tehneet täällä paljon mitään". Joo, ei toki tarvitse kiittää, että hoidimme muuttosi puolestasi. Anteeksi, kun emme ehtineet purkaa ihan kaikkea.

Samainen tyttöystävä halusi päästä eroon tuossa asunnossa olevasta irtonaisesta vaatekaapista, ja keksi, että se viedään taloyhtiön roskisten viereen, niin roskakuski sitten kuljettaa sen pois. Veljeni ja tyttökaverinsa olivat reissussa, kun isännöitsijältä tuli ilmoitus, että remonttijäte on vietävä itse pois, koska jätehuolto ei kuljeta sitä. Veljeni soitti minulle, että voimmeko hoitaa asian mieheni isän peräkärryllä. Lupasimme viedä kaapin kaatopaikalle, kunhan veljeni ja tyttökaverinsa maksavat kaatopaikkamaksun. Kuulin puhelimessa, kun veljeni sanoi tyttökaverilleen, että kaatopaikalle tavaran viemisestä pitää maksaa, johon tyttö vastasi, että "no me ei sitä ainakaan makseta". Tuohon onneksi veljeni ymmärsi itse sanoa, että "eipä sitä taida kukaan meidän puolestamme maksaa".

Tuo veljen tyttöystävä veti kyllä usein sanattomaksi. Onneksi on entinen tyttöystävä...

Vierailija
48/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Edellinen tyttöystävä oli paremman näköinen mutta köyhemmästä suvusta." "Pihtaatko sinä vai mitä se murjottaa?" (Ihmetteli kerran meillä miksi poikansa mökötti). Lapsenlapsestaan: "Tyttö on tullut äitiinsä ulkonäön puolesta että jospa tulisi isäänsä älyn puolesta."

Aaaaaaaaargh mikä anoppi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
49/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon lapsi kommentoi "Se harmaa oli parempi"!

Vierailija
50/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kaverini mukana kun meni yksityiselle lääkärille ekaan ultraan. Olin tuolloin saanut laihdutettua aika paljon mutta vielä hiukan epävarma itsestäni. No eikös sieltä tullut sellainen vanhempi rouva oikein kunnolla hölskyttämään vatsaani (kävelin odotushuoneessa juuri vesiautomaatilta pois) 'kyllä sieltä poika tulee!'. Pysähdyin ihan täysin sillä vatsani ei pömpöttänyt eikä muutakaan, pystyin vain sanomaan todella hiljaa 'kiitos' ja sitten istuin hiljaa eteen tuijottaen kunnes kaverini oli valmis. Kaverini mielestä tämä oli tietty todella hauskaa.

Istuin joskus bussissa kesällä aurinkolasit päässä. Viereisellä penkillä istui äiti lapsensa kanssa ja huomasin että tämä tyttö tuijotti minua usein. Lopulta tyttö nousi, tuli luokseni ja tokaisi erittäin vihaisesti ettei sisällä saa pitää aurinkolaseja, ei ole kilttiä. :D Ja pidin niitä kun istuin sillä puolen bussia että aurinko häiki. Eipä siinä mitään, otin lasit pois ja höpisin hiukan nolona ettei se taidakkaan ihan kilttiä olla..

Kerran vuosia sitten yksi kaverin miehen tuttu joka oli samoissa illanistujaisissa kanssani kysyi onko minulla lapsia. Vastasin että ei vielä niin tämäpä tokaisi että taidan olla lespo. Jep.

Vierailija
51/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäpä tuli mieleeni, kun odotin esikoista, olin vasta 20 v ja mieheni ei vielä silloin oikeen ymmärtänyt mitään, ei lainkaan ollut mukana odotuksessa ja meni ja tuli miten sattuu. Itse hoidin kotia ja olin TODELLA pahoinvoiva lähes ympäri vuorokauden. Itketti, koska vauva ei ollu kovin suunniteltu ja elämänmuutos suuri, väsytti aivan pirusti, asuin ulkomailla eikä mulla ollut kavereita. Siten sairastuin keuhkokuumeeseenkin siinä alkuraskaudessa ja olisin tosiaan toivonut mieheltäni enemmän tukea. No kaiken tämän "surkeuden" keskellä isäni soitti minulle ja ensin puhuttuaan pitkään, kuinka mun nyt pitäisi alottaa heti yliopisto-opiskelut ja ruveta miettimään uraani, totesi: "ja nyt olet sitten kiltti sille "Jukalle" (mieheni) ja yrität hoitaa sitä hyvin, kun sillä on tosi raskasta!"

En oikeesti saanut sanaa suustani =0

Onneksi miehestäni on kehittynyt aivan mahtava mies ja isä lapsillemme ja isänikin on oikeasti oikein kultainen nykyään :)

Vierailija
52/84 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 8-vuotias ja olimme sukujuhlissa. Näin tätini ja samanikäisen serkkuni pitkästä aikaa. Tätini sitten tervehtiessään totesi että "Oletpas sinä kasvanut, aika paksukin olet verrattuna meidän tyttöön."

Vierailija
53/84 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis aiheeseen.

Mieleenpainuvin ja taatusti originelli tapaus sattui kadulla. Olin nuhainen punaisen nenan kanssa ja leivanmurusia suupielissa, kun eras nainen pysaytti mut keskella reipasta kavelyani kohti kirjastoa. Nainen pyyteli anteeksi ja pysahdyin jo pelkasta uteliaisuudesta; nainen oli kieltamatta erikoisen nakoinen ja oloinen, mutten hoksannut heti, miksi.

Nainen selitti kayvansa lapi sukupuolen muutosta ja syntyneensa miehena. Han kuitenkin koki olevansa vaarassa sukupuolessa ja kaikki vuodet oli etsinyt naista, jolta haluaisi nayttaa. Han sanoi, etta mun kavely ja kehonkieli oli niin alkukantaisen naisellista, etta se kiinnitti hanen huomionsa ja han haluaisi osata liikkua kuten mina.

Olin sanaton.

Vierailija
54/84 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärin kontaktipalstalla. Ensimmäisen puhelun aikana käsittelimme mm elämäntilanteemme (lapseni isä oli poistunut kuvioista ja elelin yksin lapseni kanssa). Hänen kommenttinsa tähän oli: "ai käytit miestä tullaksesi raskaaksi ja nyt olet heittänyt sen syrjään?" Lisäksi myöhemmin keskustelun aikana kysyi: "Minkä verran on kertynyt varallisuutta?" Ja tämä oli todellakin ensimmäinen kerta kun keskustelimme "livenä".

Vierailija
55/84 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysi listaa jossa oli X,Y ja Z.

Lahetin hanelle listan jossa oli nama asiat. Mutta tiesin etta kun han alkaa tekemaan hommia tulee han kysymaan A, B ja C ;ta kans. Eli laitoin kaiken infon sinne exceliin, piilotin turhat kolumnit ja jatin vain ne pyydetyt XYZ. Han sitten lahetti spostin 30min paasta ja pyysi ABC myos. Sanoin etta kaikki tiedot ovat siella piilotettuna vaan. Sitten tuli vastaus etta han vihaa piilotettuja kolumneja ja etta ensi kerralla grouppaa ne yhteen.

Aika vahva tunneilmaisu jostain excel tauloukosta ja teki mieli vastata etta ensi kerralla mieti tarkempaa mita tietoja tulet tarvitsemaan.

Vierailija
56/84 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut että varsinkin vajukit (älyllisesti vajaamieliset ) saattavat sanoa IHAN MITÄ vaan....en nyt ole ihan sitä mieltä että narsistit vaan...

Vierailija
57/84 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuulin yhdeltä ystävältäni hänen sisarensa todenneen minun erostani, että eihän se nyt ihme ole, että ero tuli, kun X (siis minä) olen päästänyt itseni sillä lailla lihomaan!

Olin tuolloin hiukan pyöreä, en huomattavasti, joten kommentti oli minusta aika loukkaava. Mutta vielä oudompaa tässä oli se, että tuo ystävä katsoi asiakseen sen minulle kertoa.

Vierailija
58/84 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotibileisiin, ja olin ensimmäisenä paikalla. Kun eräs tuttava saapui paikalle, hän sanoi päin naamaa: ai säkin oot täällä (v-mäiseen tyyliin, ei neutraalin yllättyneenä). Oli kysymys aika vieraasta ihmisestä, ja veti kyllä hiljaiseksi.

Vierailija
59/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hetken päästä ovat kuin eivät olisi laukoneetkaan mitään ilkeää. Ja jos kysyt että mitä hän oikein tarkoitti, niin se oletkin suunnilleen sinä joka muka sanoit ikävästi, vaikka hän itse ja ainoastaan olisi ollut se ikävä ja tahditon todellakin.

Vierailija
60/84 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karjui pää punaisena mulle, että olen talon vittumaisin ämmä.

Talossa sentään liki 800 työntekijää, että melkoinen saavutus.. veti hiljaiseksi.