Onko liian tyly treffi-ilmo? Mitä luulette, uskaltaako kukaan mies vastata?
Pistin ihan kokeilumielessä vähän tylymmän treffi-ilmon, niin karsiutuu pelkurit pois. Mitä luulette, saanko yhtään vastausta?
Olen pian 37-vuotias 2 pienen lapsen sinkkuäiti. Takana pitkähkö parisuhde, vaikken ole kertaakaan elämässäni avoliittoon/avioliittoon/kih loihin päätynyt.
Nytkään en haaveile prinsessahäistä, en omakotitalosta kultaisella noutajalla, enkä muutenkaan ahdistavasta kiiltokuvaelämästä. En etsi itselleni elättäjää, kela ja sosiaalihuolto elättää jo minut riittävän hyvin, eikä minulle tule turhia paineita muuttaa itseäni rahan jakajan toivomaan suuntaan.
Jos haluat olla kanssani tekemisissä, hyväksyt minut sellaisena kuin olet, minäkään en etsi itselleni ihmissuhdetta, jossa toista koko ajan yrittäisin muuttaa oman mielikuvani mukaiseksi.
Etsin elämääni syvällisiä ja avarakatseisia ihmisiä, joiden kanssa voi keskustella elämän totuuksista ilman että toista kuitenkaan tunnin mittaisella yksinpuhelulla kuoliaaksi tylsistytän, käydä rokkikeikoilla, elokuvissa ja teatterissa ilman turhaa tunnin mittaista taiteellista analyysiä ennen tai jälkeen kulttuuririennon.
Miehessä arvostan rehellisyyttä ja rentoutta. Haluan kuitenkin, että miehellä on selkärankaa eikä rentoudestaan huolimatta ole hyysättäväksi heittäytyvä lapamato. Jos etsit kodinhengetärtä ja siivoojaa asuntoosi, tämä ilmoitus ei ole sinua varten.
Lapsilleni en etsi isää, sellainen heillä jo on, en myöskään tavoittele äitipuolen roolia.
Sinun lapsesi eivät ole este, mutta olen mieluummin isän ystävä kuin äitipuoli . Etsin itselleni aikuista ystävää.
Lapsilukuni on tällä erää täynnä.
Koulutuksellasi ei ole merkitystä jos sydämen sivistystä ja kiinnostusta yhteiskuntaa kohtaan muuten riittää.
Kommentit (78)
"Odotan, että hyväksyt lapseni täydellisesti ja omistat heille tarvittaessa kaiken aikasi, mutta itse en halua olla missään tekemisissä sinun lastesi kanssa."
koska he ei yleensä tajua olevansa tylsiä itsekeskeisiä jaarittelijoita tai olisivat jo muuttaneet tapansa.
seuraa EI ainakaan halua, niin jää sitten turhat viestien vaihdot vääränlaisten tyyppien kanssa pois ja aikaa keskittyä niihin oikeanlaisiin.
Joku Ei tositarkoituksella oleville voi toimiakin mutta tuskin viestit "en halua itsekeskeisiä tylsiä jaaritteilijoita jotka ikävystyttää muita tunnin monologeilla aiheista jotka eivät kiinnosta ketään" tepsivät koska he ei yleensä tajua olevansa tylsiä itsekeskeisiä jaarittelijoita tai olisivat jo muuttaneet tapansa.
seuraa EI ainakaan halua, niin jää sitten turhat viestien vaihdot vääränlaisten tyyppien kanssa pois ja aikaa keskittyä niihin oikeanlaisiin.
kuka haluaisi treffeille perusnegatiivisen siivelläeläjän kanssa?
Ehkä vakka löytää tosiaan kantensa.
Siinä ei ole mitään mikä miestä houkuttaisi. Vaikutat naiselta jolla on jo "munat" joten mitä miehellä enää olisi elämässäsi virkaa. Sori, tämmönen fiilis tuli kun tekstisi luin. No tietystikin olen nainen, miehet voi ajatella toisin ....
Jos itse laittaisin nyt treffi-ilmoituksen markkinoisin itseäni kyllä vähän toisin. Kehuisin ja esittelisin itseni herttaisena, mukavana ihmisenä ja viihdyttävänä ja edustavana seuralaisena. Kyllä mä myös laittaisin ehkä sen hassun perinteisen kliseen, että kaipaan vankkaa ja turvallista olkapäätä johon nojata ;-)
omia lapsiani treffikumppaneihini. Etsin seuraa niiksi päiviksi, kun omat lapseni ovat isällään. Ja mistä sitä tietää vaikka joku toinen perusnegatiivinen ja mustasta huumorista pitävä jurottaja vastaisi.
Lasteni isä on periaatteessa kaikkea tuota mitä etsin, mutta hän on vähän liian lapamato ja juuri sillä asenteella elävä, että "töihin mennään", kun on itse aikoinaan päässyt suhteilla jokaiseen suojatyöpaikkaansa ja viimeisimmästä sai ihan virankin.
4
Antaa ap:sta omituisen kuvan kuka haluaisi treffeille perusnegatiivisen siivelläeläjän kanssa?
Ehkä vakka löytää tosiaan kantensa.
Mitä muuta voi Psykomammalta olettaa!
mutta ainahan voin laajentaa hakuani koskemaan myös bi-henkisiä naisia. Ihan sama kumpaa sukupuolta uusi ystäväni on, pääasia on että on hauskaa.
Antaa ap:sta omituisen kuvan kuka haluaisi treffeille perusnegatiivisen siivelläeläjän kanssa? Ehkä vakka löytää tosiaan kantensa.
Esimerkiksi vankilasta juuri vapautuneita kiinnostaa varmasti.
Vaan hauskanpitoseuraa. Jos ei tärppää, niin sitten pitää tyytyä olemassaolevaan parisuhdekuvioon.
siten laitat ilmoituksen, että haet seuraa hauskanpitoon. Saat aikamoisen vastaustulvan. Vai ajattelitko sä että tuolla treffipalstoilla on miehet etupäässä etsimässä vakavaa parisuhdetta loppuiäksi??
Vaikka sä laittasit, että haet sitä oikeaa ja seikkailijat älkää vaivautuko, silti sä saat vastauksia enimmäkseen niiltä, jotka ei missään nimessä ole laittamassa sun kanssa hynttyitä yhteen.
että hauskanpitoseuraa hakisit. Kyllä mulle tuli siitä aika vakavamielinen käsitys. Ja synkkä. Negaatiolauseiden määrä liiallinen.
positiivisempaan suuntaan.
Mutten missään nimessä halua viestejä näiltä "nallekarhusi täällä odottaa pääsyä jonkun ihanan naisen kainaloon"-miehiltä, enkä sellaisilta yh-isiltä, jotka kirjoittavat ilmoitukseensa "kovia kokenut yh-isä etsii elämänsä naista".
Enkä nyt etsi pelkästään seksiseuraa, vaan hauskanpitoseuraa, hauskanpito voi tarkoittaa vaikka kirkon hevimessua, yms.
En odottanutkaan ilmoituksellani saavani mitään sähköpostin tukkivaa viestitulvaa. Eikä tässä mikään pakko tai kiire ole ketään löytää.
Tästä tulee mieleen, että kiukkuinen Justiina- tyyppinen nainen odottelee vastauksia kaulin kädessä. Jos seuralainen on nössö, puhuu tyhmiä tai on muuten kelvoton, niin Justiina pamputtaa sillä päähän armottomasti.
Jos olisin mies tuskin uskaltaisin vastata :)
Jos muutat uuden nappaamasi miehen kanssa yhteen asumaan niin sossu ja Kelaetuutesi menevät aivan sekaisin. Mies saattaa joutua sinua elättämään.
Oletko työtä vieroksuva? Oletko sairas? Oletko eläkeläinen?
Ilmoituksesi on todella sekava. Siitä ei saa selvää oletko lintu vai kala. Kuulostaa joltain mt-ongelmaiselta. Onko sinulla matala koulutustaso? Jos on niin kerro se, sillä se kertoo paljon.
vastauksia haluakaan. Joku tosi raamikas ja kalju palomies tai poliisi olisi kiva. Vartijakin menettelis. En vaan tiedä onko ihmiset noissa ammateissa kovinkaan kulttuurista kiinnostuneita.
Ja olen tällä hetkellä saikulla, tapaturman vuoksi. Työttömänä taas ensi vuoden alusta jos ei tule takapakkia liikuntakyvyn kanssa.
vikaa on omakotitalossa ja kultasessa noutajassa?