Onko liian tyly treffi-ilmo? Mitä luulette, uskaltaako kukaan mies vastata?
Pistin ihan kokeilumielessä vähän tylymmän treffi-ilmon, niin karsiutuu pelkurit pois. Mitä luulette, saanko yhtään vastausta?
Olen pian 37-vuotias 2 pienen lapsen sinkkuäiti. Takana pitkähkö parisuhde, vaikken ole kertaakaan elämässäni avoliittoon/avioliittoon/kih loihin päätynyt.
Nytkään en haaveile prinsessahäistä, en omakotitalosta kultaisella noutajalla, enkä muutenkaan ahdistavasta kiiltokuvaelämästä. En etsi itselleni elättäjää, kela ja sosiaalihuolto elättää jo minut riittävän hyvin, eikä minulle tule turhia paineita muuttaa itseäni rahan jakajan toivomaan suuntaan.
Jos haluat olla kanssani tekemisissä, hyväksyt minut sellaisena kuin olet, minäkään en etsi itselleni ihmissuhdetta, jossa toista koko ajan yrittäisin muuttaa oman mielikuvani mukaiseksi.
Etsin elämääni syvällisiä ja avarakatseisia ihmisiä, joiden kanssa voi keskustella elämän totuuksista ilman että toista kuitenkaan tunnin mittaisella yksinpuhelulla kuoliaaksi tylsistytän, käydä rokkikeikoilla, elokuvissa ja teatterissa ilman turhaa tunnin mittaista taiteellista analyysiä ennen tai jälkeen kulttuuririennon.
Miehessä arvostan rehellisyyttä ja rentoutta. Haluan kuitenkin, että miehellä on selkärankaa eikä rentoudestaan huolimatta ole hyysättäväksi heittäytyvä lapamato. Jos etsit kodinhengetärtä ja siivoojaa asuntoosi, tämä ilmoitus ei ole sinua varten.
Lapsilleni en etsi isää, sellainen heillä jo on, en myöskään tavoittele äitipuolen roolia.
Sinun lapsesi eivät ole este, mutta olen mieluummin isän ystävä kuin äitipuoli . Etsin itselleni aikuista ystävää.
Lapsilukuni on tällä erää täynnä.
Koulutuksellasi ei ole merkitystä jos sydämen sivistystä ja kiinnostusta yhteiskuntaa kohtaan muuten riittää.
Kommentit (78)
Olen pahoillani, ja korjaan tapani.
Miten mä saan houkuteltua sen ihqun poliisin/palomiehen kanssani baariin, kun mun lempikaraokekapakka on sellainen, jossa poliisi, pelastuslaitos, vankeinhoitolaitos ja ruumisauton kuskit joutuvat työnpuolesta arkena keskellä päivääkin yleensä vierailemaan?
Huvittaako niitä tosimiehiä enää vapaa-ajalla kyseisessä paikassa bilettää? Eikä ainakaan vankeinhoitolaitoksen tyypit taida olla siinä baarissa mitenkään suuressa suosiossa.
Ja Kela ja sossu-kohta on juuri sitä varten, että en etsi rikasta miestä itselleni elättäjäksi.
Miksi mainita Kela ja sossu? Eikö se kohta "en etsi itselleni elättäjää" riitä? Tuo antaa vain mielikuvan uhmakkaasta sosiaalipummista. Tietysti jos se on totuus, sitten se kannattaa jättää ilmoitukseen.
muuta voi sanoa, kuin sait kaikki ällöttävimmätkin kliseet ympättyä tuohon ilmoitukseen. Sinkkuäiti, yksinhuoltaja, kela, sossu ....jaiks:(
Miehiä varmaan vilisee tuon jälkeen valkoisine poneineen lähiökerrostalosi oven takana.
että on kaksi lasta avioliiton ulkopuolella saanut, elää yhteiskunnan tuella eikä halua sitoutua. Lisäksi inhoaa perinteistä naisen roolia, siivousta, toisten kakaroita, niuhotusta, pikkutarkkuutta, yms.
Ei tässä nyt mitään miesvilinää kaipaiskaan, ihan yksikin laatuyksilö riittäisi.
toivottavasti se unelmien prinssi ei ainakaan sillä valkoisella konilla saavu. Vanha mustalaismersu olis ihan kiva.
En siivoa en hoida lapsia en siedä niuhotusta en kaipaa miesvilinää
Hauskanpito karaokebaarissa kelpaa. Komeat palomiehet ottakaa yhteyttä.
sen sijaan että pitkään ruodit, mitä et halua.
näiltä epätoivoisilta hylkypoikamiehiltä, jotka lupaavat muuttua toivomikseni unelmien prinsseiksi, vaikka tosiasiassa eivät kykene muuttamaan edes kaukosäätimen paikkaa olohuoneen sohvalla.
Mieluummin laitan heti listan siitä millaisilta miehiltä en ainakaan toivo vastauksia. Ajan hukkaa.
Mutta kiitos hyvistä vinkeistä, kyllä näillä jo luulisi sen puuttuvan hauskanpitokaverin löytyvän.
Voidaan sopia treffit vaikka sossun odotusaulaan, kun siellä menee kumminkin aina pari tuntia ja talo tarjoaa vettä automaatista.
" Takana pitkähkö parisuhde, vaikken ole kertaakaan elämässäni avoliittoon/avioliittoon/kih loihin päätynyt."
Asuitte siis eri osoitteissa kun olit suhteessa? Et ole miehen kanssa arkea elänyt saman katon alla?
"En etsi itselleni elättäjää, kela ja sosiaalihuolto elättää jo minut riittävän hyvin, eikä minulle tule turhia paineita muuttaa itseäni rahan jakajan toivomaan suuntaan".
Hmm...hyvästit matkustelulle, josta itse pidän. Tai sitten minun pitää olla se elättäjä, mitä et peräänkuuluttanut.
hauskanpitoseuraa kaupunkirientoihin.
En edes vilkaise sellaisten miesten profiileja, joiden luokse ei pääse vierailulle paikallisbussin kaupunkialuelipulla.
Kaupungin rajojen ulkopuolelle en lähde, paitsi ehkä jollekin työttömien ryyppäys/virkistysmatkalle, jonka sossu, seurakunta tai ammattiliitto maksaa. Viimeksi käytiin Levillä ja hauskaa oli.
mutten sinne olosuhteiden pakosta nyt pääse. Lauantaina on tosimiehiä liikkeellä kun Popeda tulee keikalle paikalliseen ravitsemusliikkeeseen.
Sinne taidan suunnata minäkin, ainakin tarjontaa katselemaan jos ei muuta nyt invalidina viitsi alkaa yrittämään.
Työttömän työpäivä taas pulkassa ja saldo= 1 koneellinen pyykkiä pestynä, ei ripustettu vielä, 1 uuniruoka ja 1 koneellinen astioita pestynä, ei tyhjennetty eikä tyhjennetä konetta.
Olipa rankka päivä, nyt nukkumaan.
mutta etpä sä mua tavoittelekaan...
laita että haluan oman Ikurin turbiinin karaokeen ja Saunaan, itsenäinen perusäijä tahdotko mut tosiaan?
Mä oon niin heikkona niihin 4-kymppisiin takatukkamiehiin, joilla päällä mustat farkut, musta t-paita ja sen päällä hihattomaksi revitty farkkutakki. Ja jalassa tottakai buutsit.
ap
Psykomamman treffi-ilmoitus. Herra mun vereni.
ootas kun tuun kertomaan minkälaiset äijät vastasivat, jos vastasivat.
seuraa EI ainakaan halua, niin jää sitten turhat viestien vaihdot vääränlaisten tyyppien kanssa pois ja aikaa keskittyä niihin oikeanlaisiin.
on pakko tunnustaa, että itseänikin hieman hävettää äskeinen kirjoitukseni.
t. 58
PS. Olen pahoillani, ja korjaan tapani.