Menkää oikeasti hoitoon
Ei ole kovin tervettä syyttää perättömästi anonyymilla keskustelupalstalla toisen ihmisen perhettä insestiksi
Perättömästi ja todisteettomasti
Te ette tiedä millainen olen netin ulkopuolella
Tiedätte sen millainen olen tällä palstalla
Teillä ei ole pienintäkään oikeutta olettaa musta mun perheestä tai kenestäkään muustakaan mitään eikä esittää niitä faktana täällä
Jos mun käytös on sairasta niin teidän käytös ei ole yhtään sen terveempää
Teidän jutut on oikeasti niitä sisäsiittoisia juttuja mikään nimittäin ei ole sisäsiittoisempaa kuin olettaa ihmisestä ja hänen perheestä asioita anonyymilla palstalla ilman nimeä ja naamaa ja kertoa niitä faktana
Eli toisin sanoen keksiä perättömyyksiä ja sairaita valheita ilman todisteita
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥