Miksi valtiohallinto vain näpertelee säästöjensä kanssa - Keha-keskus vähentää 71 työntekijää
Mikä lienee valtion virasto, koskaan moisesta kuullutkaan. 71 työntekijää on ihan lillukanvarsia, kun valtiolta pitäisi potkia heti alkuun ainakin 7.100 työntekijää ja vuosittain jatkaa samaa tahtia ainakin pari-kolme vuotta.
Kommentit (9)
No eihän niitä nyt yhdestä virastosta voi kaikkia vähentää. Valtiolla on lähes 100 virastoa, laitosta tai ministeriötä, jos jokainen vähentää tuon verran, niin päästään jo tavoittelemaasi lukuun.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko koko viraston sulkea ja samalla Kelan josta ei ole hyötyä mutta sitä enemmän menoja.
Kelan ja Maahanmuuttoviraston lopettaminen auttaa
Täällä taas öyhöttävät sellaiset, joilla ei ole hajuakaan siitä, mitä kaikkea valtion työntekijät hoitavat, turvatakseen ja helpottaakseen kansalaisten elämää ja arkea.
Keha-keskus perustettiin 2015. Ketkäs silloin istuikaan hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas öyhöttävät sellaiset, joilla ei ole hajuakaan siitä, mitä kaikkea valtion työntekijät hoitavat, turvatakseen ja helpottaakseen kansalaisten elämää ja arkea.
Köyhälle ei jää yhtään rahaa ruokaan. Niin hyvin hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas öyhöttävät sellaiset, joilla ei ole hajuakaan siitä, mitä kaikkea valtion työntekijät hoitavat, turvatakseen ja helpottaakseen kansalaisten elämää ja arkea.
Köyhälle ei jää yhtään rahaa ruokaan. Niin hyvin hoidettu.
Köyhä menköön töihin, ei ole valtion tehtävä hoitaa ruokaa köyhän pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas öyhöttävät sellaiset, joilla ei ole hajuakaan siitä, mitä kaikkea valtion työntekijät hoitavat, turvatakseen ja helpottaakseen kansalaisten elämää ja arkea.
Asioita voi tehdä myös tehokkaammin, hyödyntää uusia työkaluja ja menetelmiä. En usko että monen asiantuntijatyötä tekevän organisaation toiminta heikkenee jos leikkaukset on muutaman prosentin. Sadasta vähennetään 2 tai 3 esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas öyhöttävät sellaiset, joilla ei ole hajuakaan siitä, mitä kaikkea valtion työntekijät hoitavat, turvatakseen ja helpottaakseen kansalaisten elämää ja arkea.
Köyhälle ei jää yhtään rahaa ruokaan. Niin hyvin hoidettu.
Köyhä menköön töihin, ei ole valtion tehtävä hoitaa ruokaa köyhän pöytään.
Tuo on pelottavaa ja ilkeää. Oikeasti voi kuolla ilman mitään puutteeseen.
Voisiko koko viraston sulkea ja samalla Kelan josta ei ole hyötyä mutta sitä enemmän menoja.