Kauheimmat treffit ikinä!!!
Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.
No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...
Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...
Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?
Kommentit (905)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 15:31"]
No orgasmihan oli jo tullut. Ei sitä enää voi panna. Tuntuu vaan pahalta, sitäkö haluat, että toisesta tuntuu pahalta? Oma mokas M49!
[/quote]
Jos tuntuu pahalta, kannattaa pidätellä silloin kun tuntuu hyvältä.
Kyllä kai tarkoitus kuitenkin on että molemmilla on kivaa.
Tapasin ihan ok miehen. Mentiin yöksi samaan paikkaan, mutta kieltäydyin harrastamasta mitään sen kummempaa. Mies esitteli kotikansiostaan perheensä eli ex-vaimonsa ja kahden poikansa kuvat. Ihmettelin hieman tuota eksän esittelyä, varsinkin kun kuvassa se mimmi istui vesirajaminareissa ja tyyppi vielä lisäsi päälle "tuossa se flirttailee jollekulle" en muista enää nimeä. Pojistaan hän ei osannut nimetä kumpi on kumpi, eli hän ei tunnistanut lapsiaan. Myöhemmillä treffeillä tajusin, että tyypin maailmankuva koostui vain kahdenlaisista ihmisistä: pantavista tai ei-pantavista. Jälkimäinen joukko ei kuulunut hänen tuttavapiiriinsä lainkaan, ja joka ikinen naishahmo hänen ympärillään oli sellainen kenen kanssa hän olisi voinut kokeilla jotain. Suhde loppui lyhyeen, sillä en kestänyt enää sitä kaksimielistä vihjailua jokaiselle naiselle vaikka olin paikalla.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 18:44"]
tapailin jonkuaikaa miestä, rekkakuskia. muutama viikko meni ihan ok, puhuimme siis lähinnä puhelimessa pitkän välimatkan takia. sitten alkoi se rekoista ja työstä jauhaminen josta en tietenkään ymmärrä mitään eikä varsinkaan kiinnosta! jaksoin sitä jonkunaikaa ja esitin kiinnostunutta ja aina tilaisuuden tullen vaihdoin puheenaihetta. yksi ilta olin erittäin väsynyt ja rekkajutut jatkui ja jatkui. päätin että antaapa herran puhua jos sitä asiaa on. en kuunnellut yhtään mistä puhui (rekoista ja töistä kuitenkin) vaan tein omia hommiani ja laitoin puhelimen kaiuttimen päälle. kertaakaan puhelun aikana en keskeyttänyt ukkoa vaan välillä saatoin ynähtää jotain että tiesi että olen langan päässä. ja kauanko tämä herra jaksoi.. noh, 3,5 TUNTIA puhui sitten yksinään. ja minä taisin siinä vaiheessa ilmoittaa että nyt menen nukkumaan.
[/quote]
No ei nyt sentään. Kuinkahan iso osa näistä "hauskoista" stooreista on tosia... ehkä 20%?
[/quote]
voih, valitettavasti tämä on ihan tosi. meidän puhelut kesti muutenkin yleensä monta monituista tuntia. joskus harvoin kun muusta aiheesta keskustelimme juttua myös tuli. ja täytyy myöntää että hänen kehuskelut minusta lämmittivät sen verran että niitä rekkajuttuja siihen tiettyyn pisteeseen jaksoikin. kyllähän tuo uskomattomalta kuulostaa, mutta arvatkaa vain oliko minun olokin aika uskomaton jo pelkästään puolen tunnin yksinpuhelun kohdalla.
[/quote]
Voi kuulkaas, eksäni oli ihan samanlainen. Olemmekohan tapailleet samaa miestä? Kun muiden jutuista tuli puhe, mies vaikeni aika nopeasti mutta omista asioistaan se jaksoi sitten jauhaa tuntikausia..
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:24"]
Tapailin yhtä tyyppiä ja päädyttiin aina mun luo panemaan. Kerran sitten aloin kärttää, että haluan mennä vaihteeksi tämän tyypin luo. Hän vastusti kiivaasti, mutta juotuamme itsemme humalaan hän lopulta suostui. Se kämpppä oli jotain uskomatonta:
Kaksio oli kuin pommin jäljiltä. Olohuoneessa paskainen sänky ilman lakanoita, paskaa, ruoantähteitä ja likaisia vaatteita lattioilla. Keittiössä haisi niin hirveälle, että meinasin oksentaa. Tiskialtaassa lojui likaisessa vedessä ties kuinka monta kuukautta lojuneet homeiset tiskit. Haju oli aivan sanoinkuvaamattoman hirveä! Tyhjiä ruokapakkauksia oli lattiat ja tasot täynnä.
No kaiken kukkuraksi paljastui, että kaksion toinen huone oli valjastettu kannabis-viljelmille. Yksi kokonainen huone siis lattiasta kattoon kannabiskasveja valoineen ja jäähdytysjärjestelmineen.
Ei tavattu tän tyypin kanssa enää koskaan.
[/quote]
Oot varmaan ollut tekemisissä mun eksän kanssa, heh.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2010 klo 13:26"]
Paljastin asioita lapsuudestani. Asioita joista en ole kenellekään ikinä puhunut. Hänen kanssaan oli niin helppo keskustella, aivan kuin olisin ollut jonkun terapeutin luona. Hän oli vain rakennusmies, mutta omasi pelottavat puhujan lahjat.
Aamuyöstä lähdin livohkaan, enkä koskaan vastannut puheluihin. Vieläkin ahdistaa koko tapahtuma. Miten voi olla sellaisia ihmisiä, jotka onnistuvat tonkimaan toisen sisimpää. Hyi.
[/quote]
Jeesus oli puuseppä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:29"]
Netissä tavattiin, mies ei vielä silloin paljastanut maailmankatsomustaan. Eka treffeillä livenä:
"Uskon että mies on Jumalan kuva ja nainen miehelle alamainen."
[/quote]
Kerrankin rehellinen mies. Ehkä se olisi paree, etteivät nämä uskomattomatkaan panttaisi salaista vakaumustaan. Sen verran usein tuollainen vaikutelma lopulta nousee.
Voisi sentään toivoa, että uskismiehelle olisi iskostettu roolin velvollisuuksiakin. Moni piilokuningas sen sijaan suhtautuu kaikkiin naispuolisiin äidinjatkeina, joita kohtaan lapsella ei tietenkään velvollisuuksia ole.
Yksi enemmänkin treffailemani hyvinkin älykäs mies järkyttyi ajatuksesta, että hänellä edes voisi olla mitään velvollisuuksia naistaan kohtaan. Rakkaus kun on kuulemma sellainen ihanan lämpöinen tila, jossa ihminen tekee asioita hyvää hyvyyttään ja sydämen kyllyydestä. Velvollisuudet taas ovat jotain kylmää ja kuolettavaa. Tämä taisi olla lopun alkua, koska mies oli täydellisen immuuni kaikenlaisille vastaperusteluille ja todellakin unohti ne samantien, enkä tarkoita kuvainnollisesti. Ei muistanut enää seuraavana päivänä koko asiaa, vaikka keskustelu oli pitkä ja monipolvinen.
Olin nuorena ilmeisesti aika saalis, enkä ollut tottunut pakkeja saamaan. Yksi poikkeus oli vierasta murretta puhuva sairaanhoitajapoika. Kotiseutujemme välimatka ei ollut juuri sataa kilometriä enempää, mutta en ymmärtänyt juuri mitään hänen puheestaan. Selvisi, että suunnittelin lääkäriuraa. Meillä oli jatkotreffit sovittuna, ja kun aloin ihmetellä missä mies luuraa, soitin perään. Vastaukseksi sain, että jääkiekko alkaa justiinsa. Ihmettelin kai ääneen, johon vastauksena oli murahdus, että kyllä se yksi hoitoalan edustaja riittää yhteen perheeseen. No, hyvähän se oli saada rehellinen vastaus, joten en ollut edes pahalla mielellä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:58"]
Joskus opiskeluaikoina treffailin exän (joo hyvä idea) kaveria, jolla oli aivan suunnattomat rinnat. Nainen oli kaunis muutenkin ja älykäskin ja parin treffien jälkeen mentiin hänen luokseen ja mielessä oli tietenkin paneminen. No aattelin, että laitan kaiken peliin ja lämppäsin kunnolla ja nuolin naisen orgasmiin. Yleensä siinä vaiheessa on pillua irronnut ja kunnolla, mutta daami vaan käänsi kylkeä ja alkoi kuorsata. Jäin siihen kulli pystyssä katselemaan. Myöhemmin kyllä homma hoidettiin, mutta juuri sillä hetkellä ei naurattanut.
M49
[/quote]
Tuo on kyllä jo tylyä kohtelua. Itsekkyyden huippu, ellei nyt sitten ollut niin kännissä että sammahti.
:)
[/quote]
Ei ole yksi ja kaksi naista tässä maassa, jotka ovat jääneet ihmettelemään milloin heidän vuoronsa tulee. Osa naisista nyt reagoi seksiin aika maskuliinisesti, ja uni tulee kun on saanut. Tiedän itsestäni - en oikein koskaan ymmärtänyt, miksi naiset aina valittivat että mies kääntää kylkeä ja alkaa tuhista. Minä luulin että kaikki tekevät niin.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:58"]
Joskus opiskeluaikoina treffailin exän (joo hyvä idea) kaveria, jolla oli aivan suunnattomat rinnat. Nainen oli kaunis muutenkin ja älykäskin ja parin treffien jälkeen mentiin hänen luokseen ja mielessä oli tietenkin paneminen. No aattelin, että laitan kaiken peliin ja lämppäsin kunnolla ja nuolin naisen orgasmiin. Yleensä siinä vaiheessa on pillua irronnut ja kunnolla, mutta daami vaan käänsi kylkeä ja alkoi kuorsata. Jäin siihen kulli pystyssä katselemaan. Myöhemmin kyllä homma hoidettiin, mutta juuri sillä hetkellä ei naurattanut.
M49
[/quote]
Pakko nyt kommentoida, että minä en kyllä ole edes laskenut montako kertaa minulta on jäänyt orgasmi saamatta, mutta mies on kyllä saanut ja kunnolla. :)
N31
Loistava ketju! Nauroin monille ihan vedet silmissä, etenkin sängyssä ähkiville (mm. Oi pillu, oi pillu!)
Uskomattominta mitä itselle on treffeillä tapahtunut: olin vasta muuttanut uuteen kaupunkiin parikymppisenä, ja suostuin treffeille erään kaverin tutun kanssa. Ihan hyvännäköinen oli, tuntui tosin myös tietävän sen vähän liiankin hyvin ja hieman ylimielinen ensivaikutelma tuli minulle. No, koska en juuri ketään tuntenut uudelta paikkakunnalta, enkä ollut ikuisuuksiin käynyt treffeillä, ajattelin antaa mahdollisuuden muuttaa ensivaikutelmani hänestä. Ekoilla treffeillä ei mitään mullistavaa tapahtunut, ei tosin ihan siltä tuntunut että samalla aaltopituudella oltaisiin, ja lopuksi kun suuteli niin muistan ajatelleeni että missä ne kuuluisat perhoset vatsassa ovat. Ei siis eka suudelmakaan herättänyt sen suurempia tunteita. Nykyään osaisin tuossa vaiheessa jo viheltää pelin poikki, mutta tuolloin suht kokemattomana suostuin vielä toisiin treffeihin. Ja tässä tuleekin siis kamalin treffikokemukseni! Tyyppi ehdotti että voisin esitellä hänelle kokkaustaitojani, mikä oli mielestäni ihan hyvä idea, minä kun tykkään kokata ja leipoa. Jätkä saapui paikalle ensinnäkin myöhässä, antamatta edes selitystä myöhästymiselleen. Syödessämme hän kyllä kehui että hyvää on, mutta heti perään alkoi neuvomaan että vähän terveellisemmin voisin minäkin syödä (ruokana pastaa). Itse kuulemma monesti korvaa ruuat lihaksia kasvattavilla lisäravinteilla. Jäin tästä vähän vaikeaksi enkä oikein osannut sanoa mitään. Myöhemmin samojen treffien aikana ihaili peilistä omia lihaksiaan, sekä huomautti minulle myös että "säkin voisit olla tosi hyvännäköinen jos alkaisit käymään salilla". (Ja ei, en ollut/ole edes ylipainoinen, 170/60.) Ei nähty enää tuon jälkeen...
Minulla ei mitään painajaismaisia treffiseuralaisia ole onneksi ollut, tosin yhdet treffit kaksikymppisenä oli aika kamalat (johtui meistä molemmista). Kaveri oli ihan ok näköinen, siisti jne. Toi kukkia, mikä oli mielestäni ihana ele. Lähdettiin hänen autolla, hän sanoi suunnitelleensa että haettaisiin subit ja mentäisiin syömään ne yhteen kivaan paikkaan. Kuulosti minusta hyvältä. Subit haettiin (täällä on nyt jauhettu maksupolitiikasta niin paljon että kerrottakoon että tarjouduin heti maksamaan omani, en tiedä olisiko mies maksanut) mutta sitten kaveri ei muistanutkaan miten sinne "kivalle näköalapaikalle" ajetaan. Minulla ei ollut aavistustakaan mistä sellainen löytyisi joten ei minustakaan mitään apua navigoinnissa ollut. Lopulta yli puolen tunnin etsinnän jälkeen hän luovutti, ja mentiin puistoon syömään. Paitsi että oli aika kylmä ilma joten syötiinkin autossa. Subit olivat tietty tässä vaiheessa jo kylmiä sekä kastikkeen nuhjaamia. Tämä kaikki olisi vielä mennyt jos olisimme oikeasti tulleet hyvin juttuun, mutta meillä ei ollut mitään yhteisiä puheenaiheita, ei naurettu samoille asioille, ja vaivaannuttava hiljaisuus oli suuri osa treffejä. Syötyämme hän heitti minut kotiin hiljaisuuden vallitessa, lopuksi sanoi vielä että oli kivaa. En voinut valehdella että oli hauskaa, joten vain kiitin vielä kukkasista. Ei oltu enää kumpikaan yhteydessä toisiimme.
Tyyppi siis täysin normaali, ei mitään vikaa, mutta yhteen ei kyllä sovittu millään. Elämäni vaivaannuttavin parituntinen.
Minulla ei mitään painajaismaisia treffiseuralaisia ole onneksi ollut, tosin yhdet treffit kaksikymppisenä oli aika kamalat (johtui meistä molemmista). Kaveri oli ihan ok näköinen, siisti jne. Toi kukkia, mikä oli mielestäni ihana ele. Lähdettiin hänen autolla, hän sanoi suunnitelleensa että haettaisiin subit ja mentäisiin syömään ne yhteen kivaan paikkaan. Kuulosti minusta hyvältä. Subit haettiin (täällä on nyt jauhettu maksupolitiikasta niin paljon että kerrottakoon että tarjouduin heti maksamaan omani, en tiedä olisiko mies maksanut) mutta sitten kaveri ei muistanutkaan miten sinne "kivalle näköalapaikalle" ajetaan. Minulla ei ollut aavistustakaan mistä sellainen löytyisi joten ei minustakaan mitään apua navigoinnissa ollut. Lopulta yli puolen tunnin etsinnän jälkeen hän luovutti, ja mentiin puistoon syömään. Paitsi että oli aika kylmä ilma joten syötiinkin autossa. Subit olivat tietty tässä vaiheessa jo kylmiä sekä kastikkeen nuhjaamia. Tämä kaikki olisi vielä mennyt jos olisimme oikeasti tulleet hyvin juttuun, mutta meillä ei ollut mitään yhteisiä puheenaiheita, ei naurettu samoille asioille, ja vaivaannuttava hiljaisuus oli suuri osa treffejä. Syötyämme hän heitti minut kotiin hiljaisuuden vallitessa, lopuksi sanoi vielä että oli kivaa. En voinut valehdella että oli hauskaa, joten vain kiitin vielä kukkasista. Ei oltu enää kumpikaan yhteydessä toisiimme.
Tyyppi siis täysin normaali, ei mitään vikaa, mutta yhteen ei kyllä sovittu millään. Elämäni vaivaannuttavin parituntinen.
Tänne kehtaan purkaa yhden treffikokemukseni. Olin huomattavassa humalassa ja tapasin baarissa mukavalta vaikuttavan miehen. Jutut natsas hyvin, joten vaihettiin numeroita ja muutama päivä myöhemmin mies kutsu mut luokseen. Juteltiin ja hengailtiin ja alko tulla myöhä niin jäin yöksi. Ensinnäki häiritsi suudellessa ku mies jotenki ähki ja huohotti...en tiiä oliko kiihotuksesta vai mistä mutta vähä omat halut meni siinä. Suuteleminen oli muutenki aika kamalaa, sellasta että kieli tulee suuhun ja ennen ku ehdin siihen reagoida se oli jo poissa. Sitte selitti että hän ei halua ensimmäisillä treffeillä harrastaa seksiä, mutta kuitenki alko useamman kerran laittamaan kumia paikolleen, vaikka sovittiin että ei tehdä mitään?
Iltapalaksi mies tarjos yhden banaanin. Aamulla ensin vihjailin, että ois nälkä mutta mies ei tajunnu tarjota mitään aamupalaa. Lopulta kysyin suoraan että oliko sulla jotain ruokaa vai lähetkö näyttää missä kauppa on nii silloin mies kaivo jonku puoliksi syödyn sämpylän jääkaapista..... Ja olin siis miehen luona pitkälle iltapäivään ja koko vierailun aikana sain banaanin ja puolikkaan sämpylän. Sen vessa oli likanen ja vaikka kimppakämppä oliki niin mun mielestä mies ois voinu sen verran panostaa, että siivoais sen vessan ennen treffejä ku siellä oikeesti haisi ihan kamalalta! Ei pöntön pesuun nyt niin kauaa mene.
Lopulta pääsin sieltä pois ja sanoinki että en oo kiinnostunu. Mies sitte viestitteli ja soitteli ja jos en esim vastannu puolen tunnin sisään niin tuli uutta viestiä.... Viimesimmät viestit häneltä oli niin omituisia (oli tod. näk. vetänyt jotain aineita), että musta alko tuntumaan että en halua enää ikinä mennä treffeille kenenkään kanssa. Hävettää että lähin semmosen miehen luona ees käymään, saati että jäin sinne pitkäksi aikaa.
Tää mies ei muuten tarjonnu mulle baarissa mitään, vaikka vietettiin koko ilta kahdestaan, ei edes vettä :) itselleen haki kyllä, mutta mulle sano suoraan että ei aio tarjota. On mulla varaa ostaa omat juomani ja harvoin annan miehen tarjotakaan, mutta kyllä miehestä tulee ihan erilainen vaikutelma, jos tarjoutuu maksamaan. Silloin minäkin voin vuorostani tarjota seuraavat. ja musta sen huomas siellä sen luonakin, kun ei ruokaa tarjonnut, että nyt oikeesti joko pihistellään tai jotain? Kävi töissä ja asu opiskelijakämpässä, joten tuskinpa ihan köyhäkään oli.
Mulla oli 19 vuotiaana ihmeellinen kolmiodraama, jossa mä olin ihastunut yhteen isorintaiseen bi-tyttöön, joka oli ihastunut yhteen tiukkaan hetero tanssijatyttöön, joka oli rakastunut meikäläiseen. Tunsimme kaikki toisemme tanssikuvioista. Kerran sovimme porukalla erääseen yökerhoon menosta. Siellä ilta eteni ja lopulta päädyimme kolmestaan jatkoille ja kolmenkimppaan. Mun osuus oli aika pian ohi. Tytöt viihtyivät aika hyvin yhdessä ja taisivat vähän aikaa seurustella yhteisen illan jälkeen.
Oli aika ainutlaatuinen kokemus. Nyt kokeneena miehenä osaisi ehkä nauttia tilanteesta paremmin, mutta eipä noita tilanteita ole ollut tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:35"]Oudoimmat treffit oli sellaiset etten edes tiennyt treffeistä vaan silloinen kaveri järjesti salaa mamu sokkotreffit minulle! olin sopinut tapaamisesta vain (nais)puolisen ystäväni kanssa joka pyöritti useita miehiä samaan aikaan, yhtäkkiä tämä ystävä alkoi soitella mamumies kavereilleen ja pyysi heitä useamman mukaan ravintolaan jonne olimme menossa. Ja minä en tiennyt tästä mitään kunnes hän soitti ja kutsui miehet paikalle. No ravintola vaihtui kebabpaikaksi ja mukaan liittyi kaksi minulle täysin vierasta, vanhempaa ja eri maalaista mamumiestä, jotka olivat molemmat sinkkuja. Toinen miehistä oli ilmeisesti naisen "uusin löytö" ja toinen miehistä oli naisen ex-poikaystävä. Kaiken lisäksi naisen exä kiinnostui minusta ja ilmeisesti naisen tarkoitus olikin ollut koko ajan parittaa minulle sinkku exänsä. Juttelivat välillä keskenään omia juttujaan naisen kanssa ja jotain siitä mitä mies oli naiselle tehnyt edellisenä kesänä, kunnes mies vaihtoi aihetta ja oli yli kiinnostunut minusta. Lopulta nainen sanoi että hänen exänsä pitää minusta että menkää yhteen jne. Että sellaista, oli "hieman" vaivaannuttava tilanne. Niin ja nainen siis itse seurusteli mutta kävi ahkerasti silti treffeillä muiden kanssa, niin exiensä kuin uusienkin miesten kanssa.
[/quote]
Hyi helvetti, yritti sua saada mukaan kuvioihin?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:24"]
Sokkotreffit miehen kanssa, joka oli minua n. 10 vuotta vanhempi. Tuo ikäero ei sinällään minua häirinnyt, mutta silti mies korosti sitä, miten "poikamaisen" näköinen on ja en uskoisi hänen ikäänsä kun näyttää niin paljon ikäistään nuoremmalta.
Odottelin tapaamisaikaan sovitussa paikassa, mihin mieskin lopulta saapuu myöhässä, kulahtaneissa, likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa. Aika elähtäneen näköinen oli muutenkin epäsiistissä sängessään, eikä myöskään kaljamaha tehnyt häntä yhtään ikäistään nuoremman näköiseksi. Mies oli autolla liikenteessä ja aluksi piti ajella ympäriinsä etsimässä parkkipaikkaa, nostamassa käteistä ja rikkomalla seteliä parkkirahaa varten.
Ajattelin, että nyt kun on tapaamaan tultu, niin pysytään nyt suunnitelmassa. Kävimme kahvilla jossain epämääräisessä kuppilassa, ja teimme perään pienen kävelylenkin. Tuona aikana mies ehti käydä läpi häneen kohdistunutta rikostutkintaa (henkirikos) ja oikeudenkäyntejä, masennustaan, riippuvuuksiaan, syitä työttömyyteensä ja hankalaa suhdetta vanhempiinsa, näin muutaman mainitakseni.
Juu, en välttämättä halua nähdä häntä uudelleen, vaikka hän sitä mieltä olikin, että kaikki meni niin hyvin ja meillä on niin paljon yhteistä.
[/quote]
Sääntö numero yksi, älä MILLOINKAAN lähde treffeille miehen kanssa, joka kuvailee itseään sanoilla "nuorekas" ja "poikamainen". Ne on kaikki poikkeuksetta elähtäneitä kkriisipesäkkeitä, jotka parhaimmassakin tapauksessa muistuttavat Tauskia.
Ja noin muuten, ei kai nuo henkirikosasiat, työttömyys, riippuvuudet, masennus, oikeudenkäynnit yms tulleet sulle uutena asiana? Kyllä sen verran pitää ennen treffejä tutustua, että tuollaiset jutut on poissuljettuja. Ja jos tiesit noista ja silti päätit "avarakatseisena" antaa miehelle mahdollisuuden, niin saat syyttää ihan vain itseäsi.
Jotain itsekunnioitusta sentään pitää naisellakin olla.
Mulla kanssa kerran toisilla treffeillä mies alkoi valittaa miten kallis sisäänpääsy oli paikkaan jossa näimme (olin ystävien kanssa tanssimassa ja mies tuli piipahtamaan siellä), hoki ettö 8 euroa,siis 8eruroa sisään. ja että ei kuulemma juo ikinä olutta,mutta kun oli halvinta..sanoi vielä ääneen että jos olisi rahaa(tili päivä kuulemma vasta tulossa) niin tarjoisi kyllä..silti osti itselleen kuitenkin kaksi juomaa,en edes ajatellut että miehen pitäisi tarjota joku juoma,koska olimme vasta toista kertaa näkemässä. Meni jotenkin niin maku vaikka ensin olin tosi ihastunut.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:24"]
Sokkotreffit miehen kanssa, joka oli minua n. 10 vuotta vanhempi. Tuo ikäero ei sinällään minua häirinnyt, mutta silti mies korosti sitä, miten "poikamaisen" näköinen on ja en uskoisi hänen ikäänsä kun näyttää niin paljon ikäistään nuoremmalta.
Odottelin tapaamisaikaan sovitussa paikassa, mihin mieskin lopulta saapuu myöhässä, kulahtaneissa, likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa. Aika elähtäneen näköinen oli muutenkin epäsiistissä sängessään, eikä myöskään kaljamaha tehnyt häntä yhtään ikäistään nuoremman näköiseksi. Mies oli autolla liikenteessä ja aluksi piti ajella ympäriinsä etsimässä parkkipaikkaa, nostamassa käteistä ja rikkomalla seteliä parkkirahaa varten.
Ajattelin, että nyt kun on tapaamaan tultu, niin pysytään nyt suunnitelmassa. Kävimme kahvilla jossain epämääräisessä kuppilassa, ja teimme perään pienen kävelylenkin. Tuona aikana mies ehti käydä läpi häneen kohdistunutta rikostutkintaa (henkirikos) ja oikeudenkäyntejä, masennustaan, riippuvuuksiaan, syitä työttömyyteensä ja hankalaa suhdetta vanhempiinsa, näin muutaman mainitakseni.
Juu, en välttämättä halua nähdä häntä uudelleen, vaikka hän sitä mieltä olikin, että kaikki meni niin hyvin ja meillä on niin paljon yhteistä.
[/quote]
Sääntö numero yksi, älä MILLOINKAAN lähde treffeille miehen kanssa, joka kuvailee itseään sanoilla "nuorekas" ja "poikamainen". Ne on kaikki poikkeuksetta elähtäneitä kkriisipesäkkeitä, jotka parhaimmassakin tapauksessa muistuttavat Tauskia.
Ja noin muuten, ei kai nuo henkirikosasiat, työttömyys, riippuvuudet, masennus, oikeudenkäynnit yms tulleet sulle uutena asiana? Kyllä sen verran pitää ennen treffejä tutustua, että tuollaiset jutut on poissuljettuja. Ja jos tiesit noista ja silti päätit "avarakatseisena" antaa miehelle mahdollisuuden, niin saat syyttää ihan vain itseäsi.
Jotain itsekunnioitusta sentään pitää naisellakin olla.
[/quote]
Juu, vahingosta viisastuttiin onneksi. Mies vaikutti viestien ja puheluiden perusteella ihan normaalilta. En nyt tarkkoja tietoja työstäni kertonut minäkään, ja mies kertoi olevansa lomalla, joten tämä ei vielä herättänyt epäilyjä. Selvitin kyllä etukäteen sen, että mies ei tupakoi, eikä käytä kohtuuttomasti alkoholia, mutta olisi ilmeisesti pitänyt kysellä vielä yksityiskohtaisemmin asioista. Lähipiirissäni ei ole rikostaustaa tai varsinaista masennusta kokeneita, ja ei edes tullut mieleen fiksun ja normaalin oloiselta mieheltä tuollaisista kysellä. No, eipä tuosta sen pahempia traumoja jäänyt, kokemus sinänsä!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2010 klo 10:59"]mies on pihi, kun taas miehet valittavat siitä, että nainen ei osaa eikä haluas keskustella.
Minusta henkilökohtaisesti piheys on paljon pienempi vika.
[/quote]
Ei nyt liity treffailuun, mutta mun tuttavapiirissä on ollut äärimmäisen pihi nainen (itsekin olen nainen) ja kun tyyliin joka nallekarkistakin laskettiin mitä olen hänelle velkaa ja itse en todellakaan jaksa tuollaista nipottamista niin se on karsiutunut aika äkkiä kaveripiiristä. Hänellä oli korkeimmat tulot koko kaveriporukasta ja me muut, vähätuloistet/opiskelijat tarjoiltiin toisillemme joskus juomia ja tärkeintä siinä oli se ystävyys eikä se, että kukaan ei hyödy penniäkään niin en ollut edes ainoa joka ei häneen pidä yhteyttä enää.
Tapasin erään miehen Porissa, sovittiin treffit yhdelle huoltsikalle. Istuttiin siellä pari tuntia ja juteltiin koko ajan. Mies vaikutti todella mukavalta ja oli kohtelias. Ennen kuin lähdin ajelemaan kotia kohti, pyysi mies saada halata, suostuin. Halusi sitten vähän pusutella samalla ja työnsi kielen suuhuni! Hyi, yäk!
Seuraavana päivänä tuli viestiä, että olen kuulemma unelmien nainen ja pyysi muuttamaan luokseen asumaan. Ei helkkari mikä tyyppi! Ilmoitin jatkavani miehen metsästystä. :D
No orgasmihan oli jo tullut. Ei sitä enää voi panna. Tuntuu vaan pahalta, sitäkö haluat, että toisesta tuntuu pahalta? Oma mokas M49!