Lue keskustelun säännöt.
Saan yhteiskunnalta lähes 1400 e/kk. En ole pyytänyt mitään. Soittakaa iltalehdelle!
09.11.2010 |
Haluan vain tehdä töitä. Soittakaa iltalehdelle!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Soita sinä numeroon 69 idiootti.