Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tappelu napakorusta 14 veen kanssa!

Vierailija
09.11.2010 |

14 vee tytär mankuu napakorua, ja menimme sellaisia katsomaan...ja hän päätti valita sellaisen playboy-pupun! Kielsin moisen ja tappeluhan siitä tuli! Muutenkin menee koko murkkuikä vaan "pahempaan" suuntaan, pitää koulunkin discoon laittaa korkkarit ja napatoppi koska "korun pitää näkyy!" Ehdotin semmoista kiiltävää tarraa napaan - tai siroteltavaa kiillettä poskille ja / tai vatsalle, mutta ei kelpaa sekään!

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihä siinä ole mitään vaikka ei harrastaisi mitää cheerleadingiä tai yleisurheilua ja oisi napakoru & käyttäisi napapaitaa minustaa napakoru voisi sopi kaikille ja ei se siitä tee mitää n huoraa .... . . .

Minä olen 13v ja saan napakorun & rusto haluisin kieli korun mutta sitä en tule saamaan , en ymmärrä miksi :://

Vierailija
62/124 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöreni on myös 14-vuotias. Hän kinuu myös napakorua. Olemme keskustelleet asiasta ja minusta napakoru tässä iässä on suuri harppaus. Niinkuin itse mainitsit, niin murkkuiässä vain pahempaan suuntaa. Olen kenties kasvattanut lapseni niin, että hän automaattisesti luulee saavansa kaiken mitä haluaakin. Hänen isänsä ei halua tyttärellemme napakorua. Hän kinusi sitä joululahjaksi, mutta sanoin että ei. Ajattelin antaa sen ehkä 15-vuotia lahjaksi. En tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhuoralt ? se ei ny tee mitään huoran näköistä jos sulla on paidan alla jokin koru navassa?

itse oon 12w ,enkä ajttele et kaikki 14vuotiaat on huoria,jos niillä on napakoru :D!

sitä paitti aika useesti ton ikäsillä on paljon lävistyksiä !

ja sitten vielä täällä on semmosia ketä ei ees antais ottaa korva korua ? o.o

ite hain ainkin ihan liikkeestä,eikä mitään ikää kysytty!

ja jos on napakoru &muita lävistyksiä ei tarkoita että koulu menee huonosti ja polttaa ,liikkuu huonoissa porukoissa eikä ihmisestä pikkuhuoraa tee!

itse saan kesällä napakorun :)

ja sitte vielä jos ette anna lupaa ni oon aika varma et se teke sen ite,moni munki kaveri on tehny itse.

Vierailija
64/124 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö, että vaikka se pupu olis teidän mielestä ihan harmiton ja kiva ja vähän jännä juttu, niin esim aikuisille miehille se tarkoittaa tasan tarkkaan SEKSIÄ. Kun tytöllä on navassa playboy koru, se tarkoittaa miehelle suoraan, että tuo tyttö tykkää seksistä ja siltä voisi sitä saadakin.

Paskapuhetta. Aikuisille miehille (ei muka-aikuisille liimaleteille) playboy-symboli tarkoittaa sitä, että olet mahdollisesti transsu kun tykkäät poikien jutuista mutta näytät tytöltä.

Vierailija
65/124 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkilävistyksiäkin löytyy jos haluaa olla "cool"

Vierailija
66/124 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koru tule teidän napaanne vaan tyttären! ei se mahan esittelykään mitää seksististä ole??!? kesällä jokane näyttelee mahaansa rannalla jos on biksuissa. otin huulilävistyksen 15v

Vierailija
67/124 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lävistyksen saa ottaa ilman huoltajan lupaa kun on täyttänyt 16v

Vierailija
68/124 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olen 14 v ja se ei tee huoraa jos on napakoru mutta jos siinä on PB koru niin tietenkin se on vähän kyseenalasta sen ikäsellä. itse otin napakorun kertomatta äidille ja hetkeäkään en ole katunut ja loppujenlopuksi kun äiti sai tietää napakorusta niin eise siitä oikeestaan ees suuttunut. mut uskon et aika moni nuori haluaa lävistyksiä juuri siinä 13-16 ikävaiheilla ja vaikka sanot ei niin luonteesta riippuen saattaa lapsi sen ottaa joka tapauksessa, faktahan se on. napakoru on kuitenkin piilossa toisinkuin kulmakoru tai huulikoru.

Vierailija
69/124 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kysyä kenelle meinaa sitä näyttää?

Ja sitten kannattaisi kerrata ehkäisy asiat.

Ja siellä koulun vessassa ei tarvitse antaa anaalia vaikka kaikki uhkaakin ottaa sosiaalisen median kiusauksen silmätikuksi.

Älä ole naivi. Kerro lapsellesi realiteetit.

11vuotiaat juttelee jo nykyisin pyllypanosta kun silleen ei tule raskaaksi täysin tietämättä taudeista ja vastuusta.

Kaikki toisen ihmisen koskemattomuus ja kunnioittaminen on häviämässä totaalisesti tässä kulttuurissa.

Siis mitä.

Kova kovaa vastaan ja faktat pöytään. Saa lapsesi ymmärtämään että sinä olet hänen puolellaan muu maailma haluaa ja tulee satuttamaan jos kakarana menee kamelivarvastaan tuonnne pyörittämään.

Vierailija
70/124 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meninja otin salaan kun äiti kielsi ottamasta

Vierailija
71/124 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ku olen jo 27 v, niin kaikista lävistyksistä tää on ainoa, mikä on jäänyt, kaikki muut olen ottanut pois

Vierailija
72/124 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie oon 14.v ja kaun äitin kanssa napakorun mulle kun ensin olin pistänyt hakasella navasta läpi niin sitten äiti ei tykänny siitä niin mennään ens kuussa liikkeeseen ja kyllä voisit antaa tyttäresi laittaa napakorun voisit kysyä tytöltäsi jos jokin muu koru käy ko se playboy koru vaikka joku skorppiooni ym......

Vierailija
73/124 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie oon 14.v ja kaun äitin kanssa napakorun mulle kun ensin olin pistänyt hakasella navasta läpi niin sitten äiti ei tykänny siitä niin mennään ens kuussa liikkeeseen ja kyllä voisit antaa tyttäresi laittaa napakorun voisit kysyä tytöltäsi jos jokin muu koru käy ko se playboy koru vaikka joku skorppiooni ym......

Vierailija
74/124 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 14v kun sain ekan lävistyksen. Silmäkulmaan se laitettiin ja ihan äidin luvalla. Äiti soitti liikkeeseen, sopi lävistäjän kanssa päivän jolloin tulen ja kävin kaverin kanssa laitattumassa.

Siinä se on ollut mukana jo yli 10v.

16v sain seuraavan, äiti maksoi puolet ja se laitettiin alahuuleen.

Tatuoinin otin ja maksoin itse, mutta silloin olin jo 20v.

Vierailija
75/124 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei mä oon 13 vuotias tyttö ja oon kinunu napakorua ja loppujen lopuks mutsi antoi siihen luvan...täytän 14 seuraavassa kuussa ja tulen saamaan napakoruni syksyllä. Ja HALOO tiesin jo 11v mitä playboy pupu tarkoittaa. Itse en sellaista kyllä hanki ja ymmärrän ettei nuorien teinien sellaista pitäisi käyttää. Omistan itse muutaman napapidan ja pienet kiilakorot eikä kummassakaan ole mitään vikaa. Omistan pyykkilauta vatsan joten miksen sitä joskus näyttäisiki? Sellainen ei tee tytöstä huoran näköistä sanon suoraan. Meidänkin koulussa napapaidat hyvin yleisiä ja korkokengät. Rakastan äitiäni koska ymmärtää mua ja on sanonut että jos omistaisi samanlaisen vatsan kuin minä hankkisi napakorun myös :) <3 hän on myös sanonut hyvin ymmärtävänsä minua ja arvostan sitä. Vanhempani ovat aina voineet luottaa muhun joten eiät nää mitään syytä miksi en saisi napakorua :)

Vierailija
76/124 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demikö tänne hyökkäsi vai Missmix? Nostitte ikivanhan ketjun esille...

Vierailija
77/124 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2010 klo 18:30"]

öö joo tota :D oon 13 wee ja hankin napakorun ilman lupaa koska en saannu lupaa joten varaudu vähän tohon.. ja olen sama mieltä tyttäresi kanssa etteivät korkkarit ja napapaita pahaa tee : ) ja jos olisit äitini en minäkään oikein pitäisi tosta kimalletta poskille ajatuksestasi.. että se on vaan se kaikkien äitien pakko myöntää etteivät he halua tyttärensä aikuistuvan : )

Mä itse olen 18-v nuori äiti, eli siitä kun olin itse 13-14vee ei ole kuin muutama hassu vuosi aikaa, mutta EN todellakaan antaisi 13-vuotiaan tyttäreni lähteä minnekkään edes korkokengissä! 13-vuotias on vielä lapsi ja täysin raakile, vaikka fyysisen kypsyyden olisikin jo saavuttanut.

Kyllä tyttö ehtii olla nainen ihan tarpeeksi myöhemminkin, omasta kokemuksestani voin sanoa et nää korkkari-napapaita-lävistystyypit olivat juuri niitä joilla oli mitä epätoivoisempia poikaystäviä,joillakin jopa 20-vuotiaita (tyttö 13-15v) ja muutenkin kaikki oli koettu jo 15-vuotiaana..Surullista, mut mitä oikeesti voi tehdä, että omasta lapsesta ei tuollaista tulisi..eikai muuta kuin yrittää rakentaa tarpeeksi tervettä itsetuntoa lapselle ettei tarvitsisi IHAN kaikkea testata, normaali nuori kuitenkin hölmöilee.:)

Päästän 13 ja 14v tyttäreni ihmisten ilmoille vain nallepaidassa, vauvanvaaleanpunaisissa samettihousuissa, kumisaappaissa ja rusetti päässä. Se on rivoin asu jossa saavat näyttäytyä.

Vierailija
78/124 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 3 lapsen äiti ( 15, 25, 28 ) molemmilla tytöilläni on/oli lävistykset ennen kuin olivat 15.. Alkuvaikutelmat ovat hirveitä,mutta sitten kun sitä miettii niin hienoja ne napa lävistykset ovat oikesti kun kuvia katsoo ja tyttöni 15 aina sanoo että nuoruus eletään vain kerran ja onko se kivaa että istuu kotona,tekee läksyjä ja tulee 8 aikaan kotiin..EI. Nuoruus on ainutlaatuinen ja miksei joku lävistys tai tatuointi (järjellä) sinne sun tänne...!

Vierailija
79/124 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vee tytär mankuu napakorua, ja menimme sellaisia katsomaan...ja hän päätti valita sellaisen playboy-pupun! Kielsin moisen ja tappeluhan siitä tuli! Muutenkin menee koko murkkuikä vaan "pahempaan" suuntaan, pitää koulunkin discoon laittaa korkkarit ja napatoppi koska "korun pitää näkyy!" Ehdotin semmoista kiiltävää tarraa napaan - tai siroteltavaa kiillettä poskille ja / tai vatsalle, mutta ei kelpaa sekään!

öö joo tota :D oon 13 wee ja hankin napakorun ilman lupaa koska en saannu lupaa joten varaudu vähän tohon.. ja olen sama mieltä tyttäresi kanssa etteivät korkkarit ja napapaita pahaa tee : ) ja jos olisit äitini en minäkään oikein pitäisi tosta kimalletta poskille ajatuksestasi.. että se on vaan se kaikkien äitien pakko myöntää etteivät he halua tyttärensä aikuistuvan : )

Vierailija
80/124 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olen 18-v nuori äiti, eli siitä kun olin itse 13-14vee ei ole kuin muutama hassu vuosi aikaa, mutta EN todellakaan antaisi 13-vuotiaan tyttäreni lähteä minnekkään edes korkokengissä! 13-vuotias on vielä lapsi ja täysin raakile, vaikka fyysisen kypsyyden olisikin jo saavuttanut.

Kyllä tyttö ehtii olla nainen ihan tarpeeksi myöhemminkin, omasta kokemuksestani voin sanoa et nää korkkari-napapaita-lävistystyypit olivat juuri niitä joilla oli mitä epätoivoisempia poikaystäviä,joillakin jopa 20-vuotiaita (tyttö 13-15v) ja muutenkin kaikki oli koettu jo 15-vuotiaana..Surullista, mut mitä oikeesti voi tehdä, että omasta lapsesta ei tuollaista tulisi..eikai muuta kuin yrittää rakentaa tarpeeksi tervettä itsetuntoa lapselle ettei tarvitsisi IHAN kaikkea testata, normaali nuori kuitenkin hölmöilee.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi