Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MENE TÖIHIN!!! Argghhh, kertokaa MITEN!!!

Vierailija
08.11.2010 |

Täällä jokainen sanoo sossun asiakkaalle: MENE TÖIHIN, toitä tekevälle riittää jne..

Voi helvetti sentään, montakohan hakemusta olen laittanut, kymmeniä,kymmeniä ja vielä kerran kymmeniä! Joka päivä katson avoimia työpaikkoja, laitan hakemuksia ja soittelen.

Eipä ole viel 6kk aikana tuottanut tulosta :/

Opinnot jäivät kesken raskauden vuoksi, hoidin lasta kotona 3vuotta ja tässä välissä jäin vielä yksinhuoltajaksi.

Yritin jatkaa opintoja, tuloksetta osittain masennukseni vuoksi, osittain siksi ettei kyseinen ala yksinhuoltajana todellakaan napannut.

Mietin kauan mitä haluaisin opiskella, nyt olen laittanut hakemuksia mieleisen alan koulutukseen JA olen hakenut töitä.

Ei vain mistään vastata mitään, ei ole työkokemusta muulta kuin yhdeltä alalta enkä siihen enää palaa taikaisin.

Kyllä menen heti töihin, tarjoaako joku minulle työpaikan??

Älkää jaksako lässyttää tuota MENE töihin, oikeasti.

Haluan nähdä sen työpaikan jonne vain mennään!

Elämäntilanteet joskus vain vievät erisuuntiin kuin on ensin ajatellut, todellakin voi helposti pudota kelkasta erinäisten sattumusten vuoksi!

Anteeksi sekava teksti, pakko oli purkaa johonkin.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo tilanteet muuttuneet onneksi.

Edelleen on työnhaku päällä, vaikka olenkin töissä.

Lukuisista hakemuksista huolimatta ei tärpännyt, 3 haastattelussa kävin.

Tutun kautta pääsin töihin erääseen yritykseen, josta minulla ei ollut mitään kokemusta.Alkuun tuli onneksi koulutus.

Tämä ei todellakaan ole unelmaduuni, mutta teen opintojen ohella mahdollisimman paljon.

Eli asiat lopulta järjestyivät, mutta kauan siihen meni:)

p.s helpottanut elämä muutenkin, kun en ole enää arjesta vastuussa yksin.

ap

Vierailija
82/83 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, kun täällä aina sanotaan MENE töihin, MITEN tuo sitten käytännössä onnistuu..

Siis tuo noin vain MENEMINEN töihin...

Eli en tullut kysymään kuinka haetaan töitä, sen kyllä osaan vaan tuota suurimmanosan idioottimaista käskyä tulin ihmettelemään.

Tulkaa nyt kertomaan, jotka ovat joskus olleet työttämänä kuinka he ovat vain MENNEEt töihin, ilman mitään hakemuksia ja päässeet töihin HETI.

ap

Koska en voinut enään tehdä oman alan töitä sairauden takia. 6kk olin työttömänä ja hain melkein jokaiseen mahdolliseen paikkaan eli siis ihan eri työtehtäviin ja aloille. Sitten kyllästyin hakemusten lähettämiseen ja aloin soittelemaan myös paikkoihin jotka eivät hakeneet työntekijää. Yhtenä päivänä lampsin päiväkotiin sisälle ja kysyin olisiko töitä. Ja työt aloitin heti seuraavana päivänä. Nyt olen vakituisena ollut kohta viisi vuotta ja kouluttauduin myös uudelleen. Että kyllä näinkin voi onnistua oli vanhanaikaista tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmeellisiä ohjeita täällä.

Jos kaksi ihmistä hakee siivoojaksi ja toisella on kokemusta, toisella ei, on aika epätodennäköistä kokemattomana paikkaa saada.

Puhelinmyynti nyt etenkin on aika vaikeaa. Jos ei ole sujuva suustaan ja myynnillinen, ei vaan pärjää siinä hommassa.

Vuokafirmoista ei ole yhtään sen helpompaa saada työtä kuin muualtakaan. Ennemminkin päinvastoin: ottavat tarjokkaansa hyvinkin varman päälle, että asiakasfirma on varmasti tyytyväinen. Vuokrafirmathan ovat olemassa asiakasyrityksiä, EI työnhakijoita varten.