Vai kuuluu säännöllinen seksi parisuhteeseen...
Kuinka usein sitä sitten pitäisi olla, että on normaalin rajoissa?
Kommentit (104)
Luotan mieheeni kyllä. Ja me ollaan keskusteltukin asiasta. Mies ei ole koskaan ollut kovin seksuaalinen, on ollut aikoja että minä olen joutunut vonkaamaan häntä. Nyt on ihan tyytyväinen tähän seksittömään tilanteeseen. Ei kaikki miehet vain ole samanlaisia, vaikkei sitä av:lla uskotakaan. Eikä kaikki miehet petä, vaikkei sitäkään täällä uskota. Mulla on mieheni kanssa kuitenkin yhteinen arvopohja ja vakaumus ja olemme sitoutuneet toisiimme ja perheeseemme. Uskon että se kantaa tän seksittömänkin kauden yli, molempien kohdalla.
t. 36
Käy sääliksi miehiä!
Itse nautin seksistä ja jo muutaman päivän tauko tuntuu pitkältä.Ei tarvitse olla viikottain. Se on liioittelua mutta ehkä kerran parissa kolmessa kuussa nyt ainakin. Ehkä. Tosin mun mielestä ei tarvitse olla niinkään usein jos se on laadullisesti hyvää.
On myytti, että mies haluaa aina seksiä. Siitä syystä moni mies vonkaa naiselta seksiä ihan vaan sen takia koska miehen odotetaan käyttäytyvän niin vaikka todellisuudessa mies ei itsekään ole seksistä koko ajan kiinnostunut.
Itselleni käyneen näin. Jäi halukausi päälle. Eli kun oli aktiivinen seksikausi, niin sitten en kuunnellut enää halujani, vaan vonkasin seksiä mieheltä, vaikka itse en edes halunnut seksiä. En kai vaan kestänyt seksin puuttumista.
Kenen mielestä muka ei kuulu?
Kerran päivässä? Kerran viikossa? Kerran kuussa? Kerran vuodessa? Säännöllisesti?
mut se on yleensä vain rasite ja velvollisuus.
Minulla seksi elämä on myös hauskaa..tosin olemmekin avoimia ja kokeilunhaluisia ja osaamme hullutella vaatteilla, leluilla yms. Myös kameraa käytämme toisinaan ;) Ah minä niin nautin tästä
mut se on yleensä vain rasite ja velvollisuus.
jo perjantai-iltana ketuttaa kun tietää että lauantaiaamuna on "kassien tyhjennys" edessä. niinkuin tiskaaminen tai pyykkääminen. ja joka kerran jälkeen on yhtä nöyryyttävä olo.
On harrastettava seksiä niin ja niin monta kertaa viikossa, pitää jaksaa keksiä jatkuvasti jotain uutta ja piristävää eikä missään nimessä saa kieltäytyä tai olet huono puoliso, joka pilaa parisuhteen.
Itselläni on jatkuva huonommuuden tunne seksistä. Vaikka mieheni ei vonkaisikaan seksiä, tuntuu, että sitä on kuitenkin harrastettava säännöllisesti ollakseni yhteiskunnan ja ympäristön näkemyksen mukaan hyvä vaimo. Tästä seuraa se, että seksi on välillä pakkopullaa kun olisi se kuivempi kausi menossa.
Itse olen sitä mieltä, että kaikille tulisi antaa oikeus omassa parisuhteessaan päättää heille sopiva seksin määrä ja laatu. Muut voivat pitää "en ikinä vois elää noin!" ja "parisuhdetta ei ole ilman säännöllistä seksiä" kommenttinsa itsellään.
On harrastettava seksiä niin ja niin monta kertaa viikossa, pitää jaksaa keksiä jatkuvasti jotain uutta ja piristävää eikä missään nimessä saa kieltäytyä tai olet huono puoliso, joka pilaa parisuhteen.
Itselläni on jatkuva huonommuuden tunne seksistä. Vaikka mieheni ei vonkaisikaan seksiä, tuntuu, että sitä on kuitenkin harrastettava säännöllisesti ollakseni yhteiskunnan ja ympäristön näkemyksen mukaan hyvä vaimo. Tästä seuraa se, että seksi on välillä pakkopullaa kun olisi se kuivempi kausi menossa.
Itse olen sitä mieltä, että kaikille tulisi antaa oikeus omassa parisuhteessaan päättää heille sopiva seksin määrä ja laatu. Muut voivat pitää "en ikinä vois elää noin!" ja "parisuhdetta ei ole ilman säännöllistä seksiä" kommenttinsa itsellään.
Ahdistaa kommentit, "jos et anna, miehesi menee vieraisiin"
Jos mun mies tosiaan lähtee vieraisiin sen takia etten jaksa innostua seksistä viikottain tai edes kuukausittainkaan, niin tervemenoa sitten vaan.
Ei ole mitään halua parisuhteessa ollakaan noin lyhytpinnaisen äijän kanssa.
Veikkaan kyllä ettei ne muutkana eläimet laskelmoi:"Parittelenpas nyt tuon uroksen kanssa saadakseni jälkeläisilleni hyvät geenit". Eiköhän ne mene ihan sellaisella erikseen erittelemättömällä:"Panettaa! Tuo!"-fiiliksellä. Osalla eläimistä parittelu liittyy myös sos. suhteiden hoitoon, erityisesti laumaeläimillä.
Ihminen ja delfiini ovat ainoat nisäkkäät jotka harrastavat seksiä siksi koska se on hauskaa ja tuntuu hyvältä?
Meillä on tänä vuonna ollut seksiä neljä kertaa, viime vuonna sitä oli viisi kertaa ja sitä edellisenä kuusi kertaa. Kai tämäkin on siis aika säännöllistä seksiä?
Taustatiedoksi, että viime viikolla laitoin eropaperit vetämään, ei vähiten em. tilaston vuoksi...
Voi apua, jos mun mieheni tarjoaisi mulle vaan henkisiä arvoja... Tätä ketjua lukiessa ei tarvitse enää ihmetellä, miksi suomalaiset eroavat niin paljon. Ei kukaan nainen tai mies kestä sitä pitkän päälle, jos on naimisissa tai yhdessä pihtarin kanssa. Kyllä se vaan niin on, että seksin puute johtaa vääjäämättä suhteen väljähtymiseen. Ihan turha muuta väittää. Jos ei seksi suju, ei suju suhdekaan. Turha se on täällä muuta väittää ja vähätellä seksin merkitystä. Jos ei seksi puolison kanssa maistu, ihan varmaan maistuu jonkun muun kanssa!
Ja määrästä ei siis nyt ole kyse. Yksi kunnon kerta vuodessa riittää jollekin ihan hyvin. Toinen tarvitsee kunnon varvit vähintään joka toinen päivä. Myös elämäntilanne voi vaikuttaa seksuaaliseen halukkuuteen paljon. Harva pienen lapsen vanhempi on mikään seksin papitar/pappi. Eri asia sitten on, jos ei mitään tapahdu koko lasten pikkulapsivaiheen aikana.
Voi apua, jos mun mieheni tarjoaisi mulle vaan henkisiä arvoja... Tätä ketjua lukiessa ei tarvitse enää ihmetellä, miksi suomalaiset eroavat niin paljon. Ei kukaan nainen tai mies kestä sitä pitkän päälle, jos on naimisissa tai yhdessä pihtarin kanssa. Kyllä se vaan niin on, että seksin puute johtaa vääjäämättä suhteen väljähtymiseen. Ihan turha muuta väittää. Jos ei seksi suju, ei suju suhdekaan. Turha se on täällä muuta väittää ja vähätellä seksin merkitystä. Jos ei seksi puolison kanssa maistu, ihan varmaan maistuu jonkun muun kanssa!
Ja määrästä ei siis nyt ole kyse. Yksi kunnon kerta vuodessa riittää jollekin ihan hyvin. Toinen tarvitsee kunnon varvit vähintään joka toinen päivä. Myös elämäntilanne voi vaikuttaa seksuaaliseen halukkuuteen paljon. Harva pienen lapsen vanhempi on mikään seksin papitar/pappi. Eri asia sitten on, jos ei mitään tapahdu koko lasten pikkulapsivaiheen aikana.
vaan enemmän parisuhteessa merkitsee henkinen yhteensopimattomuus.
Ainakin toivoisin ihmisten olevan sentään vähä älyllisempiä mutta eihän sitä tiedä ....
Itse eroaisin henkisistä syistä.
Minulla on aivan järjettömän hyvännäköinen rokkarimies. Siis ihan veti itseltänikin jalat alta ekalla kerralla kun näin. Naiset juoksee perässä, mutta minä saan jakamattoman huomion eikä vilkuilekaan muita. Seksiä meillä on päivittäin, joskus monta kertaa. Eilen esim. neljä kertaa.. Nyt jo odottelen miestä töistä kotiin.. Monen paskan parisuhteen jälkeen on mieletöntä, että voi olla asiat näin hyvin.
Onhan se henkistäkin jos ei seksi luista! Harvemmin sitä kovin hyvin se henkinenkään puoli kulkee, jos ei fyysinen puoli ole kunnossa. Ne kun tuppaavat toisiaan tukemaan. Kovasti aina täällä vähätellään sitä seksin merkitystä, mutta ihan aikuisten oikeasti tasapainoinen parisuhde tarvitsee myös seksiä. Ei kait sitä kukaan jaksa vuodesta toiseen terapointia ilman kunnon seksiä!
aina suurissa vaikeuksissa. Kovin moni parisuhde ei siitä vaikeudesta pidemmän päälle selviä.
kun nainen pihtaa, itse haluaisin häntä paljon joka päivä monta kertaa. Tuntuu että miehisyys romahtaa kun ei saa enää omaa naista sänkyyn kanssaan.
etteikö olisi ongelmallista jos toinen haluaa paljon enemmän kuin toinen.
Eri asia on sitten että täällä pidetään hyväksyttävänä että se enemmän haluava menee sitten vieraisiin! Onko av täynnä pettäviä miehiä ja toisia naisia jotka yrittävät siirtää vastuun teoistaan petetylle osapuolelle? Siitäkin huolimatta, jos tilapäinen haluttomuuden kausi liittyi raskauteen, synnytykseen ja imettämiseen?
Vittu mikä moraalikäsitys teillä on, hävetkää nyt vähän itseänne.
Ihminen ja delfiini ovat ainoat nisäkkäät jotka harrastavat seksiä siksi koska se on hauskaa ja tuntuu hyvältä?